Τορόντο 2012, αυλαία και βραβεία!
Ολοκληρώθηκε χθες το Φεστιβάλ του Τορόντο, απονέμοντας τα βραβεία του και κλείνοντας μια διοργάνωση που μάλλον ήταν η καλύτερη της ιστορίας του.
Ολοκληρώθηκε χθες το Φεστιβάλ του Τορόντο, απονέμοντας τα βραβεία του και κλείνοντας μια διοργάνωση που μάλλον ήταν η καλύτερη της ιστορίας του.
Η ταινία τους έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Φεστιβάλ του Τορόντο, πριν λίγες μέρες. Το flix μίλησε μαζί τους
Η εξωφρενική κωμωδία για τον εθισμό στο σεξ, με πρωταγωνιστή τον Μπεν Στίλερ, ή ακόμη χειρότερα με τον Ανταμ Σάντλερ, δεν μπορεί να είναι πολύ μακριά, αλλά προς το παρόν το «Thanks for Sharing» του Στιούαρτ Μπλούμπεργκ γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα σε αυτή και το «Shame» του Στιβ ΜακΚουίν.
Η καινούρια του ταινία «Le Capital» έκανε την πρεμιέρα της στο φεστιβάλ και ο σκηνοθέτης της μίλησε στο flix για μια νέα θρησκεία: αυτή των χρημάτων.
Συμπαθητική, αλλά άνευρη μεταφορά ενός πετυχημένου βιβλίου, που διαδραματίζεται σε ένα νησί της Παπούα Νέας Γουινέας, έχει ως σταθερή αναφορά τις «Μεγάλες Προσδοκίες» και τον Χιου Λορι σε έναν εκτός νοσοκομείου ρόλου.
Η ιέρεια του ανατρεπτικά sexualized electro, Peaches, σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στο δικό της μιούζικαλ που δεν μοιάζει με τίποτα που έχετε δει μέχρι σήμερα.
Με μια εξαιρετική ιδέα, αξιοπρόσεκτη ατμόσφαιρα και περίσσευμα ταλέντου, το φιλμ του Χουάν Κάρλος Μεντίνα, παραδίδεται σε μια σχεδόν οπερατική υπερβολή λίγο πριν το τέλος.
Η αληθινή ιστορία της διάσωσης μιας ομάδας Αμερικανών διπλωματών στην Τεχεράνη του Χομεϊνί το 1979, με πρόσχημα τα γυρίσματα μιας ψεύτικης ταινίας, γίνεται στα χέρια του Μπεν Αφλεκ ένα απολαυστικό, (ελαφρώς) πολιτικό, στιβαρό θρίλερ. Στ΄αλήθεια.
Γυρισμένο σε 12 μέρες, στο σπίτι του Τζος Γουίντον, με το σεξπιρικό κείμενο ανέπαφο, το χιούμορ να θριαμβεύει αλλά και τις λεπτές αποχρώσεις της ιστορίας να είναι όλες εκεί, αυτή η ανάγνωση του έργου, είναι απολαυστική τόσο για τους λάτρεις του Σέξπιρ, όσο και για τα fanboys.
Τα δυο θηλυκά βαμπίρ του «Byzantium» και ο... δημιουργός τους, μίλησαν στο Flix.
Το βιβλίο του Χρήστου Τσιόλκα, μεταφέρεται στην οθόνη από τον Τόνι Κράβιτζ, κουβαλώντας μαζί του την βαριά σκιά ενός πράγματος που πεθαίνει. Ή που πρέπει να πεθάνει.
Η περιπετειώδης ιστορία του Ιωάννη Βαρβάκη μεταφέρεται στο σινεμά σε μια ταινία αξιοπρόσεκτη κυρίως για τις φιλοδοξίες της.
Ο Ιλάι Ροθ του «Hostel» κάνει την παραγωγή και πρωταγωνιστεί σε αυτή την ταινία τρόμου, που δεν διστάζει να σε κάνει να γελάσεις, ενώ όλα γκρεμίζονται γύρω σου. Και πρώτα απ όλα η σοβαρότητα.
Σε μια ακόμη πολιτική και δυστυχώς επίκαιρη ταινία, ο Κώστας Γαβράς αφηγείται με τη συνηθισμένη ψύχραιμη ματιά του μια ιστορία που δεν μπορεί παρά να μας αφορά.
Με τη μέχρι τώρα εκπληκτική πορεία της στο φεστιβαλικό κύκλωμα, η ταινία του Εκτορα Λυγίζου έκανε μια ολοζώντανη προβολή στο Φεστιβάλ του Τορόντο κι έκλεισε εκπροσώπηση για τις διεθνείς πωλήσεις της!
Ισως μια από τις πιο τρομακτικές ταινίες που θα δείτε ποτέ, το φιλμ του Χουάν Αντόνιο Μπαγιόνα, είναι ένα αγωνιώδες θρίλερ που (ίσως προσπαθεί λίγο πιο σκληρά απ όσο πρέπει, μα που καταφέρνει να σου) ραγίζει την καρδιά.
Ξεχάστε (για λίγο) τον Ερικ Νόρθμαν. Στο φεστιβάλ του Τορόντο, ανακαλύπτουμε μια διαφορετική πλευρά του γοητευτικού ηθοποιού.
Δεκαοχτώ χρόνια μετά την «Συνέντευξη με Εναν Βρικόλακα», ο Νιλ Τζόρνταν δοκιμάζει να σώσει και πάλι την χαμένη τιμή των βαμπίρ, με μια γοτθικά μελαγχολική ιστορία, ποτισμένη με αίμα.
Τρία χρόνια μετά το «Katalin Varga», o βρετανος Πίτερ Στρίκλαντ, επιστρέφει με ένα παράξενο, ατμοσφαιρικό θρίλερ που μπαίνει στο υποσυνείδητο από τα... αυτιά σας.
Με ένα εξαιρετικό καστ και μια σπoυδαία μικρή πρωταγωνίστρια να κλέβει την παράσταση, το φιλμ των Ντείβιντ Σίγκελ και Σκοτ Μαγκίχι, μεταφέρει το ομώνυμο βιβλίο του Χενρι Τζέιμς στο παρόν με τρυφερότητα και προσοχή.