Κάννες 2024: Η «Anora» του Σον Μπέικερ δεν είναι η Σταχτοπούτα της Disney
Φεστιβάλ / Βραβεία

Κάννες 2024: Η «Anora» του Σον Μπέικερ δεν είναι η Σταχτοπούτα της Disney

Σε μια άνιση, αλλά απολαυστική ταινία, ο Σον Μπέικερ υπενθυμίζει το απαραίτητο σινεμά του, καθ' όμοίωση της ηρωίδας του: ενός κοριτσιού με γκλίτερ στα μαλλιά και θλίψη στο βλέμμα που συνεχίζει να πιστεύει στα παραμύθια.

Κάννες 2024: Το φάντασμα του «Marcello Mio», η υπαρξιακή κρίση της Κιάρα, η άνιση ταινία του Ονορέ

Κάννες 2024: Το φάντασμα του «Marcello Mio», η υπαρξιακή κρίση της Κιάρα, η άνιση ταινία του Ονορέ

Η Κιάρα Μαστρογιάνι, η μούσα του Κριστόφ Ονορέ αντιμετωπίζει τα φαντάσματα της ζωής και της καριέρας της σε μία ταινία με τρυφερές προθέσεις, που όμως καταλήγει σε αυτοαναφορική φάρσα.

Κάννες 2024: Θρήνος - και για τον θεατή - στα «Σάβανα» του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ

Κάννες 2024: Θρήνος - και για τον θεατή - στα «Σάβανα» του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ

Ο Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ γίνεται επιθετικά προσωπικός μιλώντας για την απώλεια της συζύγου του, σε μια ταινία που μοιάζει με απονενοημένη φάρσα - συρραφή (μιας καλής και πολλών κακών) ιδεών πριν αυτές μπορέσουν να γίνουν ταινία.

Κάννες 2024: Οι Κάννες τυλίχτηκαν στα «σάβανα» του Κρόνεμπεργκ | Μέρα 7η

Κάννες 2024: Οι Κάννες τυλίχτηκαν στα «σάβανα» του Κρόνεμπεργκ | Μέρα 7η

Aνατριχιαστική νεκροφιλία στον Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ. Ο Κέβιν Κόστνερ δίνει μία συνέντευξη πιο δυνατή από την ταινία του. Η Κέιτ Μπλάνσετ φοράει τα χρώματα της Παλαιστίνης. Η Ντέμι Μουρ φωτογραφίζεται με το σκυλάκι της. Ο Σεμπάστιαν Σταν πείθει ως Ντόναλντ Τραμπ.

Κάννες 2024: Ο «Λιμόνοφ» του Κιρίλ Σερεμπρένικοφ βλέπεται μόνο ως ένα πανάκριβο βίντεο-κλιπ

Κάννες 2024: Ο «Λιμόνοφ» του Κιρίλ Σερεμπρένικοφ βλέπεται μόνο ως ένα πανάκριβο βίντεο-κλιπ

Η προφανής και εξαντλητική rock n' roll μανιέρα του Ρώσου σκηνοθέτη, εδώ σε ακόμη μεγαλύτερη κλίμακα και αγγλόφωνα, στη μεταφορά της βιογραφίας του «Λιμόνοφ» από τον Εμανουέλ Καρέρ, που βλέπεις μόνο (και αυτό όχι για πολύ) για τον Μπεν Γουίσο.

Κάννες 2024: Η Δάφνη Χαιρετάκη ονειρεύεται μια κάποια επανάσταση

Κάννες 2024: Η Δάφνη Χαιρετάκη ονειρεύεται μια κάποια επανάσταση

Συναντήσαμε τη Δάφνη Χαιρετάκη στην παραλία των Καννών, λίγο πριν την πρεμιέρα της μικρού μήκους ταινίας της «Αυτό που Ζητάμε από ένα Αγαλμα είναι να μην Κινείται» στην Εβδομάδα Κριτικής του 77ου Φεστιβάλ Καννών. Μιλήσαμε για επαναστάσεις, ταινίες - δοκίμια και την εξαφάνιση του Παρθενώνα.

Κάννες 2024: Πολ Σρέιντερ-Ρίτσαρντ Γκιρ σε ένα άτυπο reunion 44 χρόνια μετά

Κάννες 2024: Πολ Σρέιντερ-Ρίτσαρντ Γκιρ σε ένα άτυπο reunion 44 χρόνια μετά

Οι πρωταγωνιστές του «Oh Canada», μία λαμπερή Ούμαν Θέρμαν κι ένας πάντα γοητευτικός Ρίτσαρντ Γκιρ εμφανίστηκαν στην συνέντευξη Τύπου, με χιούμορ. «Εγώ όπως βλέπετε δεν έχω αλλάξει καθόλου» ξεκίνησε το πείραγμα ο «American Gigolo»....

Κάννες 2024: Λίγες ακόμη «Ιστορίες Καλοσύνης» από το στόμα του Γιώργου Λάνθιμου και των πρωταγωνιστών του

Κάννες 2024: Λίγες ακόμη «Ιστορίες Καλοσύνης» από το στόμα του Γιώργου Λάνθιμου και των πρωταγωνιστών του

Γιατι ο Γιώργος Λάνθιμος μετακομίζει συνεχώς; Και πόσο πιο φεμινίστρια είναι η Εμα Στόουν στις ταινίες της μαζί του; Διαβάστε όσα ειπώθηκαν στη συνέντευξη Τύπου της ταινίας.

Κάννες 2024: Το ρουμάνικο «Τρία Χιλιόμετρα Μέχρι το Τέλος του Κόσμου» είναι η πρώτη δυνατή υποψηφιότητα για τον φετινό Χρυσό Φοίνικα

Κάννες 2024: Το ρουμάνικο «Τρία Χιλιόμετρα Μέχρι το Τέλος του Κόσμου» είναι η πρώτη δυνατή υποψηφιότητα για τον φετινό Χρυσό Φοίνικα

Χαμηλών τόνων ρουμάνικο σινεμά, μια φέτα επαρχιακής ζωής ποτισμένης με ομοφοβία, διαφθορά και θρησκοληψία. Πόσο ελληνικό.

Κάννες 2024: O Γιώργος, η δική μας Εμα, ο Ρίτσαρντ Γκιρ και λίγες ακόμη ιστορίες... καλοσύνης | Μέρα 4η

Κάννες 2024: O Γιώργος, η δική μας Εμα, ο Ρίτσαρντ Γκιρ και λίγες ακόμη ιστορίες... καλοσύνης | Μέρα 4η

Ο Γιώργος Λάνθιμος και η παρέα από τις «Ιστορίες Καλοσύνης», η αιώνια γοητεία του Ρίτσαρντ Γκιρ και ο Φράνσις Φορντ Κόπολα ως αδιαφιλονίκητο πρωταγωνιστής του Φεστιβάλ.

Κάννες 2024 | Φράνσις Φορντ Κόπολα: «Και σε 20 χρόνια θα είμαι εδώ»

Κάννες 2024 | Φράνσις Φορντ Κόπολα: «Και σε 20 χρόνια θα είμαι εδώ»

«Οταν πεθάνω θα ξέρω ότι είδα την κόρη μου να παίρνει Οσκαρ, έκανα το κρασί μου, έκανα τις ταινίες μου». «Σε 50 χρόνια θέλω να παίζονται ταινίες με τις καρδιές 800 θεατών να χτυπάνε μαζί». «Σημασία δεν έχουν τα χρήματα, μόνοι οι φίλοι». Περισσότερος συγκινητικός Κόπολα παρακάτω...

Κάννες 2024: Φράνσις Φορντ Κόπολα, keep walking! | Μέρα 3η

Κάννες 2024: Φράνσις Φορντ Κόπολα, keep walking! | Μέρα 3η

Τι είπε ο Τζορτζ Μίλερ για το μέλλον της «Furiosa» στη Συνέντευξη Τύπου; Ποια σκηνοθέτης του βρετανικού σινεμά επέστρεψε στις Κάννες και κατάφερε να μάς συγκινήσει; Και, ναι, για ποια Megalη, τεράστια επιστροφή κρατούσαμε την αναπνοή μας; Ολα όσα έγιναν την 3η μέρα του φεστιβάλ!

Κάννες 2024: Φάγαμε τη σκόνη της «Furiosa»

Κάννες 2024: Φάγαμε τη σκόνη της «Furiosa»

Το prequel του Mad Max saga μαρσάρει επιδεικτικά και με αμετροέπεια στους αμμόλοφους, μπουκώνοντας το θεατή με καταιγιστικό action, φλύαρα εφέ και βαβούρα. Η ίδια η ιστορία, οι ήρωες, η μάχη της ανθρωπιάς απέναντι στη δυστοπία, κολλάνε στην άμμο.

Κάννες 2024: Το «Κορίτσι με τη Βελόνα» του Μάγκνους φον Χορν τρυπάει μόνο την επιφάνεια των πραγμάτων

Κάννες 2024: Το «Κορίτσι με τη Βελόνα» του Μάγκνους φον Χορν τρυπάει μόνο την επιφάνεια των πραγμάτων

Σοβαρή υποψηφιότητα για βραβείο για τους λάθος λόγους για τον Δανό σκηνοθέτη που υποβάλλει αλλά και επιβάλλει με ένα γκροτέσκο κατηγορώ για τη διαχρονική θέση της γυναίκας.

Το πρόγραμμα του 8ου Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας - FeCHA

Το πρόγραμμα του 8ου Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας - FeCHA

Το Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας - FeCHA επιστρέφει για 8η χρονιά, μεταξύ 27 Μαΐου και 5 Ιουνίου, για να αναδείξει για μια ακόμη χρονιά τον κινηματογραφικό πλούτο των ισπανόφωνων χωρών.

Κάννες 2024: Το «Diamant Brut» μακράν απέχει από ένα ακατέργαστο διαμάντι

Κάννες 2024: Το «Diamant Brut» μακράν απέχει από ένα ακατέργαστο διαμάντι

Το ένα από τα λίγα ντεμπούτα του Διαγωνιστικού Τμήματος θα ήθελε να είναι μια εκρηκτική ταινία για τη γυναικεία αυτοδιάθεση και το βλέμμα μέσα από τα social media. Αλλά δεν κερδίζει το like μας.

Κάννες 2024: Η «σαν καλοκαίρι που δεν λέει να τελειώσει» ενηλικίωση του Κωστή Χαραμουντάνη

Κάννες 2024: Η «σαν καλοκαίρι που δεν λέει να τελειώσει» ενηλικίωση του Κωστή Χαραμουντάνη

Ο 30χρονος σκηνοθέτης μιλάει στο Flix, λίγο πριν την πρεμιέρα της πρώτης μεγάλου μήκους ταινίας του με τίτλο «Κιούκα Πριν το Τέλος του Καλοκαιριού» στο ACID της Ενωσης Διανομέων Ανεξάρτητου Σινεμά.

Κάννες 2024: Η «Δεύτερη Πράξη» του Κεντέν Ντουπιέ δεν είναι η ταινία για το σινεμά που αξίζει το άνοιγμα των Καννών

Κάννες 2024: Η «Δεύτερη Πράξη» του Κεντέν Ντουπιέ δεν είναι η ταινία για το σινεμά που αξίζει το άνοιγμα των Καννών

Tέταρτη στη σειρά γαλλική ταινία που ανοίγει το Φεστιβάλ Καννών. Και δεύτερη που μιλάει για το σινεμά, επιφανειακά, δήθεν meta, χωρίς γέλιο.