Ψηλός, επιβλητικός, χαμογελαστός πίσω από τα μόνιμα μαύρα γυαλιά του, ο Γουόνγκ Καρ Γουάι είναι περισσότερο από πρόθυμος να μιλήσουμε για την Κινέζικη παράδοση των πολεμικών τεχνών, αλλά έχει μία χάρη να ζητήσει: «πάμε να κάνουμε ένα τσιγάρο πρώτα;»
Συναντήσαμε τους αδερφούς Ταβιάνι στο Βερολίνο στα μισά της 62ης Berlinale τον περασμένο Φεβρουάριο, λίγο πριν το «Ο Καίσαρας Πρέπει να Πεθάνει» κερδίσει μια από τις πιο δίκαιες Χρυσές Αρκτους στην ιστορία του Φεστιβάλ. Εμείς τους αντιμετωπίσαμε με δέος για το παρελθόν τους. Αυτοί, το μόνο που ήθελαν ήταν να μιλήσουν για το παρόν και το μέλλον τους.
Συναντήσαμε τον Αγγελο Αμπαζόγλου στο Φεστιβάλ Βερολίνου, λίγες ημέρες μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας του «Mustafa's Sweet Dreams» στο τμήμα «Generation 14plus» και μιλήσαμε μαζί του για την επιστροφή του στην Τουρκία, το αφιέρωμα που διοργανώνει στο έργο του το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, το μπακλαβά και την ελληνική κρίση!
Δόθηκαν χθες το βράδυ τα φετινά Teddy Awards, τα βραβεία που απονέμονται από το 1987 από μια ανεξάρτητη επιτροπή στις ταινίες της Berlinale με ΛΟΑΤ θεματική. Μεγάλος νικητής το «Keep the Lights On» του Αϊρα Σακς.
Σεμνά, σοβαρά και με τη συγκίνηση της πρόσφατης απώλειας, το Φεστιβάλ Βερολίνου και ο διευθυντής του τίμησαν τον σκηνοθέτη με λόγια που συνέδεσαν το όνομά του με τις σημερινές δυσκολίες της Ελλάδας.
Στις Κάννες του 2007 το ντεμπούτο του «PVC-1» ήταν μια βόμβα μεγατόνων. Φέτος επιστρέφει στο επίσημο διαγωνιστικό τμήμα του Βερολίνου για να αποδείξει ότι δεν είναι μετεωρίτης. Ο Σπύρος Σταθουλόπουλος συναντά την κάμερα του Flix στο κόκκινο χαλί του Palast και μιλάει για την νέα του ταινία «Μετέωρα» που εντυπωσίασε την 62η Berlinale.
Ο Σόντερμπεργκ φέρνει με θράσος την νέα ταινία του «Haywire» για να παιχτεί εκτός διαγωνιστικού στο 62ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου και μας συστήνει την νέα action χολιγουντιανή ηρωίδα του. Το όνομά της Τζίνα Καράνο, επάγγελμά της οι πολεμικές τέχνες και δηλωμένο fan club της οι Μάικλ Φασμπέντερ και Αντόνιο Μπαντέρας.
Με φόντο μια βιομηχανία και μια παράδοση, γεμάτη ζάχαρη και σιρόπι, ο Αγγελος Αμπάζογλου ακολουθεί τη ζωή και όνειρα ενός νεαρού αγοριού σε αυτό το γλυκόπικρο, ντοκιμαντερ, που ακροπατά στα σύνορα της μυθοπλασίας.
Μια τραγική ιστορία, μια ολοκληρωτικά λάθος ματιά, ένας αταίριαστος δυτικός πρωταγωνιστής. Ο Ζαν Γιμού σκοντάφτει σε αξεπέραστα εμπόδια στη νέα του ταινία. Ενα από αυτά και είναι και ο Κρίστιαν Μπέιλ.
Στις Ειδικές Προβολές του Φεστιβάλ Βερολίνου η νέα συνεργασία του Τζέισον Ράιτμαν και της Ντιάμπλο Κόντι, μετά το «Juno», μεγάλωσε τις ηλικίες των ηρώων και κράτησε τον ίδιο, κατάμαυρο κυνισμό.
188 λεπτά συγκλονιστικής εικόνας, 33 συζήτησης. Σε μία ειδική προβολή της 62ης Berlinale, ο Βέρνερ Χέρτζογκ παρουσίασε για πρώτη φορά το ντοκιμαντέρ του «Death Row» (μία σειρά 4 επεισοδίων/πορτρέτων που εστιάζουν σε φυλακισμένους θανατοποινίτες και τις ιστορίες τους) και συζήτησε με το κοινό τις θέσεις του απέναντι στην εις θάνατον καταδίκη και το ρόλο του ντοκιμαντερίστα. Το Flix ήταν εκεί.
Δέκα χρόνια μετά την τελευταία του ταινία ως σκηνοθέτης, ο Μπίλι Μπομπ Θόρντον επιστρέφει στην Αμερική των τελών της δεκαετίας του '60 με το «Jane Mansfield's Car», μια «ελαφριά» αλλά και γοητευτικά μελαγχολική σάτιρα του αμερικανικού ονείρου...