O Ουλριχ Ζάιντλ βρίσκεται στο 63ο Διεθνές Φεστιβαλ Κινηματογράφου του Βερολίνου για να παρουσιάσει το τρίτο μέρος της τριλογίας του «Παραδείσου» του, με τίτλο «Ελπίδα». Το Flix του μίλησε για όλα όσα τον κάνουν ακόμη να ελπίζει...
O 32χρονος γοργά ανελισσόμενος πρωταγωνιστής (παίκτης και στο ανεξάρτητο και στο χολιγουντιανό σινεμά) κάθεται για πρώτη φορά στην καρέκλα του σκηνοθέτη. Και στη συνέντευξη Τύπου που έδωσε στην 63η Berlinale εξηγεί το γιατί.
Η πρώτη γερμανική συμμετοχή στο διαγωνιστικό πρόγραμμα του 63ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου έφερε άρωμα Αγριας Δύσης, καθώς η πορνοβιομηχανία είδε μια από τους θρύλους της να ζωντανεύει στη μεγάλη οθόνη.
Με τη νέα του ταινία, «The Look of Love», ο Βρετανός σκηνοθέτης ζωγραφίζει ένα πανέμορφο πορτρέτο της φιλοδοξίας, της σκανταλιάς και της φλεγματικής υπέρβασης.
Μια καινούρια καυτή φωτογραφία, μια κλειστή προβολή αποσπασμάτων από το φιλμ για τους διανομείς και νέες πληροφορίες για την ταινία, κάνουν το «Nymphomaniac» talk of the festival ακόμη κι αν δεν είναι ακόμη έτοιμη...
Δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια μετά τον «Ξεχωριστό Γουιλ Χάντινγκ», ο Ματ Ντέιμον δίνει ξανά σενάριο στον Γκας Βαν Σαντ και μαζί με τον Τζον Κραζίνσκι αναζητούν τη Γη της Επαγγελίας... Ολοι μαζί βρέθηκαν στο Βερολίνο για την πρεμιέρα της ταινίας!
Η ταινία με την οποία συμμετέχει στο διαγωνιστικό τμήμα ο σκηνοθέτης του «Δρόμου για το Κοκτεμπέλ» (2003) είναι το αντίθετο του τίτλου της: μικρή σε διάρκεια, αλλά αδιέξοδη στην περιγραφή της καταδικασμένης αγροτικής ζωής στην Βόρεια Ρωσία.
Gay ιερείς, νεαροί εθισμένοι στο πορνό, Σκάρλετ Γιόχανσον πιο σέξι από ποτέ, παχύαρκα κορίτσια και αγρότες κατά του fracking δεν ήταν οι μόνες άγνωστες λέξεις της δεύτερης ημέρας του 63ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου.
Γυρισμένο εξ ολοκλήρου στη Νότιο Αφρική, το ντεμπούτο του Χάρη Πατραμάνη έκανε την ευρωπαϊκή πρεμιέρα του στο Forum του 63ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου, συστήνοντας έναν ιδιοσυγκρασιακό σκηνοθέτη που προτιμά να μην δίνει απαντήσεις...
Ενα γουέστερν επιβίωσης στην διάρκεια του πυρετού του χρυσού, που κινείται με τον αργό βηματισμό μιας πορείας σε ένα άγριο τερέν, αλλά που δεν καταλήγει σε κάποιο αξιοπρόσεκτο μέρος.
Με μια ασφυκτικά πρώτη διεθνή προβολή, έγινε την Παρασκευή το βράδυ η πρεμιέρα της «Κόρης» του Θάνου Αναστόπουλου, παρουσία του ίδιου, της πρωταγωνίστριάς του, Σαβίνας Αλιμάνι, του διευθυντή φωτογραφίας του, Ηλία Αδάμη και μιας Ελλάδας σε απόλυτη κρίση...
Ολοκληρώνοντας την τριλογία του απέναντι στην «Αγάπη-Πίστη-Ελπίδα» για το ανθρώπινο είδος, ο Αυστριακός Ούλριχ Ζάιντλ κατεβάζει τους τόνους της πρόκλησης. Είναι γιατί πραγματικά ελπίζει στην νέα γενιά ή γιατί έχει χάσει εντελώς την πίστη του;
Η Πολωνέζα Μαλγκόσκα Σουμόβσκα γεμίζει το εφηβικό της λεύκωμα με gay φαντασιώσεις μετά μουσικής, σ’ ένα όμορφο αλλά κλισέ σχόλιο στην ένοχη ομοφυλοφιλία της εκκλησίας.
Το πορνό στο internet είναι καλύτερο από το αληθινό σεξ, πιστεύει ο ήρωας τον οποίο γράφει, σκηνοθετεί και υποδύεται ο Τζοζεφ Γκόρντον Λέβιτ, στην πρώτη του ταινία. Μόνο και μόνο για να ανακαλύψει στη συνέχεια τα συναισθήματα, σε αυτή την φρέσκια, τολμηρή και πετυχημένη κωμωδία, για τον έρωτα στις παράξενες μέρες μας.
Αντίθετα από ένα ντοκιμαντέρ όπου η ύπαρξη ενός μαχητικού, έντονου σκοπού, δεν στέκεται εμπόδιο στην ίδια την ταινία, συχνά στην μυθοπλασία, όσο πιο αποφασισμένα «πολιτικό» θέλει να είναι ένα φιλμ, τόσο λιγότερα αποτελεσματικό κατορθώνει να είναι. Κι αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα με το «Promised Land».
Λίγες μόνο ημέρες πριν την επίσημη πρεμιέρα του στο Forum της 63ης Berlinale, το ντεμπούτο της Ελίνα Ψύκου αποκαλύπτει τις πρώτες του μυστηριώδεις εικόνες...