Περιμέναμε το «Don Jon's Addiction», σκηνοθετικό ντεμπούτο του Τζόζεφ Γκόρντον Λέβιτ ήδη με μεγάλη ανυπομονησία μετά την εντυπωσιακή πρεμιέρα του στο Φεστιβάλ του Sundance.
Και αν μερικές φορές αξίζει να πιστεύεις στο hype, αυτή ήταν μια από αυτές: εξωφρενικά αστείο, ολόφρεσκα σκηνοθετημένο και διαολεμένα παιγμένο από τον ίδιο τον Λέβιτ και την πραγματικά υπέροχη Σκάρλετ Γιόχανσον, το οδοιπορικό ενός νεαρού εθισμένου στο ιντερνετικό πορνό μέχρι το shut down ήταν η πραγματική αποκάλυψη της δεύτερης ημέρας του φετινού Φεστιβάλ Βερολίνου.
Με σεξ, αλλά όχι και πορνό ξεκίνησε και το επίσημο Διαγωνιστικό Τμήμα της 63ης Berlinale με το «In the Name of» της Πολωνής Μαλγκόσκα Ζουμόφσκα (πρόσφατα είχαμε δει στην Ελλάδα το δικό της «Elles» με τη Ζιλιέτ Μπινός) που καταπιάνεται με το θέμα της ομοφυλοφιλίας στους κόλπους της καθολικής εκκλησίας μέσα από την ιστορία ενός ιερέα σε ένα χωριό της Πολωνίας.
Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για την ταινία.
Η παρουσία του «Promised Land» του Γκας Βαν Σαντ στο Διαγωνιστικό Τμήμα του Φεστιβάλ Βερολίνου εξυπηρετεί φυσικά την παρουσία του Ματ Ντέιμον στο κόκκινο χαλί, αφού το δεύτερο σενάριο που εμπιστεύτηκε ο Ντέιμον στον Βαν Σαντ, δεκαπέντε χρόνια μετά τον «Ξεχωριστό Γουιλ Χάντινγκ» είναι μάλλον ένα αφελές πολιτικό φιλμ για το «fracking», με τον Ματ Ντέιμον στο ρόλο ενός σύγχρονου Ρόμπερτ Ρέντφορντ για τα 2010s.
Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «Promised Land» που βγαίνει στις ελληνικές αίθουσες στις 28 Φεβρουαρίου από την Odeon. και διαβάστε όλα όσα είπε ο Ματ Ντέιμον στην επίσημη συνέντευξη Τύπου μετά την προβολή της ταινίας.
Οσο για τον Ούλριχ Ζάιντλ κλείνει οριστικά την τριλογία του «Παραδείσου» με το τρίτο και τελευταίο μέρος με τίτλο «Ελπίδα», όπου μια νεαρή παχύσαρκη κοπέλα περνάει το καλοκαίρι της σε μια φάρμα αδυνατίσματος. Τυπικός Ούλριχ Ζάιντλ με κατεβασμένους τους τόνους σε σχέση με την «Αγάπη» και την «Πίστη» που προηγήθηκαν, αλλά και ελάχιστα πιο αισιόδοξος για το ανθρώπινο γένος και την κατάστασή του.
Tags: berlinale 2013