Η δράση είχε ήδη ανακοινωθεί, προκειμένου να συγκεντρώσει τη δημοσιότητα που είναι αναγκαία. Στο κόκκινο χαλί έξω από το Palazzo Del Cinema διοργανώθηκε μια δυναμική διαμαρτυρία από τη Διεθνή Ενωση Κινηματογραφιστών σε Κίνδυνο (International Coalition Filmmakers at Risk, ICFR), ως αντίδραση για την ποινή εξαετούς φυλάκισης στον Ιρανό σκηνοθέτη Τζαφάρ Παναχί.
Το συγκεντρωμένο πλήθος κρατούσε στα χέρια πανό με τη φωτογραφία του Παναχί και την έκκληση για απελευθέρωση, αλλά και άλλων δημιουργών απ' όλο τον κόσμο, που έχουν πέσει θύματα αυταρχικών καθεστώτων. Στην πρώτη γραμμή στάθηκαν ο Διευθυντής του Φεστιβάλ, Αλμπέρτο Μπαρμπέρα, αλλά και η Τζούλιαν Μουρ ως Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής του Διαγωνιστικού, η Οντρέ Ντιγουάν ως μέλος της επιτροπής (βραβευμένη πέρσι με τον Χρυσό Λέοντα για το «Γεγονός»), Σάλι Πότερ, η Ιζαμπέλ Κοϊσέτ, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των Οριζόντων και πολλοί και πολλές ακόμα επαγγελματίες του κινηματογράφου.
Να θυμήσουμε ότι ο Τζαφάρ Παναχί, του οποίου η νέα ταινία, «No Bears», προβλήθηκε χτες βράδυ, απουσία του φυσικά, στη Μόστρα, κρατείται από τις 12 Ιουλίου: πηγαίνοντας στις Αρχές, στην Τεχεράνη, να ρωτήσει πού βρίσκονταν οι σκηνοθέτες Μοχάμαντ Ρασούλοφ και Μοσταφά Αλ-Αχμάντ που είχαν συλληφθεί δύο μέρες νωρίτερα, προκάλεσε την ενεργοποίηση μιας ποινής εξαετούς φυλάκισης που του είχε αποδοθεί το 2010, μαζί με μια 20ετή απαγόρευση εξόδου από τη χώρα.
Περισσότερα νέα από τη Βενετία 2022
Βενετία 2022 | Μέρα 9η και καλώς τον Μπραντ στην πρεμιέρα του «Blonde»
Βενετία 2022 | Μέρα 8η, με τον οσκαρικό «Γιο», τη Βανέσα Κέρμπι και μια απρόσμενη επισκέπτη
[Βενετία 2022 | Μέρα 7η - με τα κίτρινα μαλλιά της Τίλντα να κρύβουν μία πολιτική δήλωση
Βενετία 2022 | Μέρα 6η, όπου ο Χάρι Στάιλς μπορεί και να έφτυσε τον Κρις Πάιν (#spitgate)
Βενετία 2022 | Μέρα 5η και η δικαίωση του Μπρένταν Φρέιζερ
«Το τουίτερ είναι μία χοάνη.»: Ο Ρομέν Γαβράς μιλάει στο Flix για το hashtag #cancelathena του ελληνικού twitter
Βενετία 2022 | Μέρα 4η και η ώρα είναι Μία (Γκοθ)
Βενετία 2022 | Μέρα 3η ή πώς ουρλιάζει κανείς «Τίμοθι» στα ιταλικά
Βενετία 2022 | Μέρα 2η ή όταν η Κέιτ Μπλάνσετ έκανε το Λίντο ν' ανθίσει
Βενετία 2022: Ο Λαρς φον Τρίερ αποφάσισε να κάνει ένα διάλειμμα από την σκηνοθεσία
Βενετία 2022 | Μέρα πρώτη ή όταν ο Ανταμ Ντράιβερ και ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι έφεραν στο Λίντο την Αποκάλυψη
Βενετία 2022: Η Κατρίν Ντενέβ δεν έχει χρόνο για να κοιτάξει πίσω
Βενετία 2022: Η Τζούλιαν Μουρ διαχωρίζει τη βιομηχανία από τη δημιουργία
Περισσότερες κριτικές ταινιών από τη Βενετία 2022
Βενετία 2022 | Το «Blonde» είναι και ταυτόχρονα ΔΕΝ είναι μια ταινία για τη ζωή της Μέριλιν Μονρόε
Βενετία 2022 | To «Saint Omer» της Αλίς Ντιόπ βάζει υποψηφιότητα για ένα μεγάλο βραβείο
Βενετία 2022 | To «The Son» είναι ένα ακόμη σπαρακτικό πορτρέτο πόνου και απώλειας
Βενετία 2022 | Στο «Un Couple» ο Φρέντερικ Γουάιζμαν τεστάρει το βλέμμα του στη μυθοπλασία
[Βενετία 2022: Στο «The Eternal Daughter» η Τίλντα Σουίντον είναι και μητέρα και κόρη
Βενετία 2022 | Το «Lord of the Ants» του Τζιάνι Αμέλιο είναι μια συγκινητική πολιτική δήλωση από καρδιάς
Βενετία 2022: Το «Les Εnfants des Αutres» της Ρεμπέκα Ζλοτόφσκι είναι τελικά μια προσωπική και ευαίσθητη ομολογία
Βενετία 2022: Το «Les enfants des autres» της Ρεμπέκα Ζλοτόφσκι είναι τελικά μια προσωπική και ευαίσθητη ομολογία
Βενετία 2022 | Το «Don’t Worry Darling» είναι ουσιαστικά μια ταινία της Φλόρενς Πιου
Βενετία 2022 | Στο «L'Immensita» ο Εμανουέλε Κριαλέζε μιλά επί προσωπικού
Βενετία 2022 | Το «The Banshees Of Inisherin», είναι ένα κατάμαυρο buddy movie από την ανάποδη
Βενετία 2022: Στο «The Whale» ο Μπρένταν Φρέιζερ είναι έτοιμος για το Οσκαρ του
Βενετία 2022 | Tο «Master Gardener» είναι κλασικός αλλά ξαναζεσταμένος, Πόλ Σρέιντερ
Βενετία 2022 | Το «Argentina 1985» του Σαντιάγκο Μίτρε υπενθυμίζει την δύναμη του καλοφτιαγμένου, στιβαρού και ανθρώπινου πολιτικού σινεμά για το κοινό
Βενετία 2022: Το «Αθηνά» του Ρομέν Γαβράς είναι μια αληθινή εμπειρία!
Βενετία 2022| O Τίμοθι Σαλαμέ και η Τέιλορ Ράσελ είναι fine young cannibals στο «Bones and All»
Βενετία 2022: H αμετροέπεια και το ταλέντο έρχονται αντιμέτωπα στο «Bardo»
Βενετία 2022 | Το «Tár» απαιτεί και κερδίζει την προσοχή και το χειροκρότημα
Βενετία 2022 | Το «White Noise» του Νόα Μπόμπακ δεν κάνει τον θόρυβο που θα περίμενες