To πολυαναμενόμενο «Blonde» του Αντριου Ντόμινικ, με πρωταγωνίστρια την Ανα ντε Αρμας στο ρόλο της Μέριλιν Μονρόε, έκανε χθες την μεγάλη, επίσημη πρεμιέρα του στο 79ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας.
Η βιογραφία της Μονρόε βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο της Τζόις Κάρολ Οουτς, φέρει την υπογραφή του Netflix στην παραγωγή, επαναπροσδιορίζει με τόλμη τη ζωή μιας από τις πιο διαχρονικές γυναίκες του Χόλιγουντ - από την ασταθή παιδική της ηλικία ως Νόρμα Τζιν, μέχρι το χτίσιμο του λαμπερού της θρύλου, αλλά και τη γυναίκα που ζούσε στη σκιά του.
Η Ανα ντε Αρμας καταχειροκροτήθηκε στο κατάμεστο «Palazzo del Cinema», με ένα τρανταχτό standing ovation που της έφερε δάκρυα στα μάτια.
Standing ovation for Ana de Armas at the World Premiere of BLONDE #Venezia79 pic.twitter.com/j4UQUleY1L
— Ana de Armas Updates (@ArmasUpdates) September 8, 2022
Στο κόκκινο χαλί που προηγήθηκε όμως, περίμενε μια μεγάλη έκπληξη τους εκατοντάδες φανς: ο Μπραντ Πιτ, παραγωγός της ταινίας, επί χρόνια συνεργάτης και φίλος του Αντριου Ντόμινικ έκανε την έκπληξη! Εμφανίστηκε ξαφνικά, ενώ κανείς δεν τον περίμενε, για να συνοδεύσει την Ανα ντε Αρμας, τον Αντριου Ντόμινικ, τον Εντριαν Μπρόντι και την Τζούλιαν Νίκολσον στην επίσημη πρεμιέρα. Φυσικά... σείστηκε το Λίντο!
«Ακολουθούσαμε το φάντασμα της Μέριλιν, αυτό μάς οδηγούσε»: στη Συνέντευξη Τύπου του «Blonde»
Το πρωί στη συνέντευξη Τύπου ο Αντριου Ντόμινικ και η Ανα ντε Αρμας απάντησαν σε ερωτήσεις δημοσιογράφων για το πόσο μεγάλη πρόκληση είναι να επιχειρείς να συλλάβεις τον μύθο της Μέριλιν.
«Υπήρχε κάτι έντονο στον αέρα, αισθανόμουν ότι την είχα κοντά μου...» είπε η ντε Αρμας. «Κάναμε γυρίσματα στο σπίτι που ζούσε, στα μέρη που έζησε. Με είχε εντελώς καταλάβει: μόνο αυτήν σκεφτόμουν, μόνο για αυτήν μιλούσα, μόνο αυτήν έβλεπα στα όνειρά μου. Την ένιωθα δίπλα μου, μαζί μου και ένιωθα υπέροχα. Νομίζω ότι η ταινία θα την έκανε χαρούμενη....»
«Από την πρώτη στιγμή που είδα την Ανα, ήξερα ότι ο ρόλος ήταν δικός της» ομολόγησε ο Ντόμινικ Μολ για την Ανα ντε Αρμας. «Εμοιαζε με κεραυνοβόλο έρωτα. Με το που άνοιξε την πόρτα και μπήκε είπα «αυτή είναι η Μέριλιν»...»
«Για να ερμηνεύσω τις δύσκολες, τις σκοτεινές στιγμές της Μέριλιν, βούτηξα στα δικά μου σκοτάδια. Ηταν πολύ οδυνηρό, αλλά δεν το μπλοκάριζα. Ηθελα να τη νιώσω. Ηθελα να την καταλάβω...»
Σταματήστε ό,τι κάνετε - έφτασε η Μόνικα!
Η Μόνικα Μπελούτσι δεν σταματάει ποτέ να φέρνει ταραχή με κάθε εμφάνισή της.
Για αυτό και η χθεσινή άφιξή της στο Λίντο προκάλεσε ενθουσιασμό. Η Μπελούτσι ήρθε στη Βενετία για να παρουσιάσει την νέα της ταινίας «Siccità» («Dry», ο αγγλικός τίτλος) σε σενάριο του Πάολο Τζιορντάνο και σκηνοθεσία Πάολο Βίρτζι.
H ιστορία φαντάζεται τη Ρώμη να υποφέρει από την κλιματική αλλαγή: μία ξηρασία που έχει διαρκέσει τρία επώδυνα χρόνια, έχει αποξηράνει τον Τίβερη και έχει φέρει τους κατοίκους στα όρια της παραφροσύνης. Το νερό ξαφνικά έχει γίνει το πιο ακριβό συνάλλαγμα, κι εμείς ακολουθούμε μία ομάδα ανθρώπων που επιχειρούν να επιβιώσουν.
H Mπελούτσι ερμηνεύει μία εκδοχή του εαυτού της: η Βαλεντίνα είναι μία λαμπερή σταρ του σινεμά, που σαγηνεύει έναν καθηγητή που προσπαθεί να ενημερώσει τον κόσμο για όσα συμβαίνουν στο περιβάλλον και να σταματήσει την καταστροφή. Δίπλα στην Μπελούτσι πρωταγωνιστούν οι Σίλβιο Ορλάντο, Βαλέριο Μαστραντέα, Τομάσο Ράνιο, Γκάμπριελ Μοντέσι, Ντιέγκο Ρίμπον και πολλοί άλλοι.
Περισσότερα νέα από τη Βενετία 2022
Βενετία 2022 | Μέρα 8η, με τον οσκαρικό «Γιο», τη Βανέσα Κέρμπι και μια απρόσμενη επισκέπτη
[Βενετία 2022 | Μέρα 7η - με τα κίτρινα μαλλιά της Τίλντα να κρύβουν μία πολιτική δήλωση
Βενετία 2022 | Μέρα 6η, όπου ο Χάρι Στάιλς μπορεί και να έφτυσε τον Κρις Πάιν (#spitgate)
Βενετία 2022 | Μέρα 5η και η δικαίωση του Μπρένταν Φρέιζερ
«Το τουίτερ είναι μία χοάνη.»: Ο Ρομέν Γαβράς μιλάει στο Flix για το hashtag #cancelathena του ελληνικού twitter
Βενετία 2022 | Μέρα 4η και η ώρα είναι Μία (Γκοθ)
Βενετία 2022 | Μέρα 3η ή πώς ουρλιάζει κανείς «Τίμοθι» στα ιταλικά
Βενετία 2022 | Μέρα 2η ή όταν η Κέιτ Μπλάνσετ έκανε το Λίντο ν' ανθίσει
Βενετία 2022: Ο Λαρς φον Τρίερ αποφάσισε να κάνει ένα διάλειμμα από την σκηνοθεσία
Βενετία 2022 | Μέρα πρώτη ή όταν ο Ανταμ Ντράιβερ και ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι έφεραν στο Λίντο την Αποκάλυψη
Βενετία 2022: Η Κατρίν Ντενέβ δεν έχει χρόνο για να κοιτάξει πίσω
Βενετία 2022: Η Τζούλιαν Μουρ διαχωρίζει τη βιομηχανία από τη δημιουργία
Περισσότερες κριτικές ταινιών από τη Βενετία 2022
Βενετία 2022 | To «Saint Omer» της Αλίς Ντιόπ βάζει υποψηφιότητα για ένα μεγάλο βραβείο
Βενετία 2022 | To «The Son» είναι ένα ακόμη σπαρακτικό πορτρέτο πόνου και απώλειας
Βενετία 2022 | Στο «Un Couple» ο Φρέντερικ Γουάιζμαν τεστάρει το βλέμμα του στη μυθοπλασία
[Βενετία 2022: Στο «The Eternal Daughter» η Τίλντα Σουίντον είναι και μητέρα και κόρη
Βενετία 2022 | Το «Lord of the Ants» του Τζιάνι Αμέλιο είναι μια συγκινητική πολιτική δήλωση από καρδιάς
Βενετία 2022: Το «Les Εnfants des Αutres» της Ρεμπέκα Ζλοτόφσκι είναι τελικά μια προσωπική και ευαίσθητη ομολογία
Βενετία 2022: Το «Les enfants des autres» της Ρεμπέκα Ζλοτόφσκι είναι τελικά μια προσωπική και ευαίσθητη ομολογία
Βενετία 2022 | Το «Don’t Worry Darling» είναι ουσιαστικά μια ταινία της Φλόρενς Πιου
Βενετία 2022 | Στο «L'Immensita» ο Εμανουέλε Κριαλέζε μιλά επί προσωπικού
Βενετία 2022 | Το «The Banshees Of Inisherin», είναι ένα κατάμαυρο buddy movie από την ανάποδη
Βενετία 2022: Στο «The Whale» ο Μπρένταν Φρέιζερ είναι έτοιμος για το Οσκαρ του
Βενετία 2022 | Tο «Master Gardener» είναι κλασικός αλλά ξαναζεσταμένος, Πόλ Σρέιντερ
Βενετία 2022 | Το «Argentina 1985» του Σαντιάγκο Μίτρε υπενθυμίζει την δύναμη του καλοφτιαγμένου, στιβαρού και ανθρώπινου πολιτικού σινεμά για το κοινό
Βενετία 2022: Το «Αθηνά» του Ρομέν Γαβράς είναι μια αληθινή εμπειρία!
Βενετία 2022| O Τίμοθι Σαλαμέ και η Τέιλορ Ράσελ είναι fine young cannibals στο «Bones and All»
Βενετία 2022: H αμετροέπεια και το ταλέντο έρχονται αντιμέτωπα στο «Bardo»
Βενετία 2022 | Το «Tár» απαιτεί και κερδίζει την προσοχή και το χειροκρότημα
Βενετία 2022 | Το «White Noise» του Νόα Μπόμπακ δεν κάνει τον θόρυβο που θα περίμενες