«Στο The Whale ο Μπρένταν Φρέιζερ είναι έτοιμος για το Οσκαρ του» γράφει και η κριτική του Flix, συνηγορώντας με την αποθέωση που χθες το βράδυ γνώρισε ο παραγνωρισμένος μέσα στα χρόνια πρωταγωνιστής. Φαίνεται όμως ότι ο Ντάρεν Αρονόφσκι είχε απόλυτο δίκιο που στοιχημάτισε σε αυτόν για την νέα του ταινία.
Ο Τσάρλι του Μπρένταν Φρέιζερ (σε έναν ρόλο που απαίτησε και σωματική μεταμόρφωση αλλά και δεκάδες κιλά επιπλέον προσθετικών) δουλεύει ως καθηγητής online μαθημάτων συγγραφής από το σπίτι. Δεν ανοίγει ποτέ την κάμερα όταν παραδίδει το μάθημά του, αρνούμενος να δείξει στην τάξη του τον αληθινό του εαυτό: ο Τσάρλι είναι ακραία παχύσαρκος, αποκομμένος από την ζωή και γεμάτος τύψεις και βαριές αναμνήσεις από μία ζωή που πολύ πιθανόν να φτάνει στο τέλος της.
Καθόλου τυχαία λοιπόν, καθώς όλη η ταινία είναι πάνω του, ο Μπρένταν Φρέιζερ ήταν αυτός που αποθεώθηκε χθες το βράδυ, στην επίσημη πρεμιέρα της ταινίας στο 79ο Διεθνές Φεστιβάλ Βενετίας. Δικό του το 6λεπτο standing ovation όταν έπεσαν οι τίτλοι τέλους. Κι εκείνος ξέσπασε σε λυγμούς.
Best Thing You'll See Tonight (no offense house of the dragon):
— MovieRankings.net (@LightsCameraPod) September 5, 2022
Brendan Fraser getting emotional after his performance in Daren Aronofsky's THE WHALE gets a standing ovation at #Venice79
(via @RaminSetoodeh)pic.twitter.com/fpSWKeRtkT
Το πρωί, στο Ξενοδοχείο Excelsior, όπου πραγματοποιούνται οι επίσημες συνεντεύξεις Τύπου, ο Φρέιζερ είχε εμφανιστεί σεμνός, ντροπαλός και αρκετά ταπεινός μπροστά σε όλη αυτή την ξαφνική προσοχή που είχε από τα media.
Oταν μάλιστα ρωτήθηκε για το «αν θεωρεί ότι αυτή η ταινία είναι η μεγάλη του επιστροφή στους πρωταγωνιστικούς ρόλους» απάντησε ότι «προτιμά να μην κάνει υποθέσεις για το μέλλον και να ζήσει απλώς το τώρα...»
Kι όσο για τον ήρωά του, τον περιέγραψε ως «έναν άνθρωπο γεμάτο φως, ο οποίος χάθηκε μέσα στο σκοτάδι».
«Ανυπομονώ να δω τι εντύπωση θα αφήσει στο κοινό. Εύχομαι να τους αγγίξει με τον ίδιο τρόπο που με άγγιξε κι εμένα...»
Διαβάστε κι αυτό: Βενετία 2022: Στο «The Whale» ο Μπρένταν Φρέιζερ είναι έτοιμος για το Οσκαρ του
«Δεν ήταν εύκολο να βρω τον "Τσάρλι" μου. ..» είπε ο σκηνοθέτης Ντάρεν Αρονόφσκι. «Μέχρι που είδα τον Μπράνταν σ' ένα τρέιλερ για μία βραζιλιάνικη ταινία. Τον κάλεσα να διαβάσει το ρόλο και έπαθα πλάκα. Αυτός ήταν ο "Τσάρλι" και δεν χωρούσε καμία αμφιβολία...»
«Νιώθω ευγνώμων που είμαι εδώ. Νιώθω σαν το σπίτι μου, μετά από μία δύσκολη εποχή που περάσαμε. Και χαίρομαι τόσο που μιλάω ξανά για ταινίες και που παρουσιάζω μία ταινία για την ανθρώπινη επαφή....»
Η απεραντοσύνη της Πενέλοπε Κρουζ
Στη Μόστρα χθες κατέφθασε και η Πενέλοπε Κρουζ για να παρουσιάζει στο «L' Ιmmensita» του Εμανουέλε Κριαλέσε («Respiro»), o oποίος επέστρεψε στο σινεμά μετά από 11 χρόνια.
Στη Ρώμη της δεκαετίας του 70, η Ισπανίδα ντίβα ερμηνεύει την Κάρλα, μία μητέρα, που ενώ έχει τους δικούς της δαίμονες να αντιμετωπίσει (ο γάμος της έχει τελειώσει από καιρό), πρέπει να σταθεί δίπλα στη 12χρονη Αντριάνα που παλεύει να αποδεχθεί τη δική της σεξουαλική ταυτότητα: είναι ένα αγόρι γεννημένο στο σώμα κοριτσιού
«Η ταινία είναι αρκετά αυτοβιογραφική» είπε ο Κριαλέσε στη συνέντευξη Τύπου. «Δεν ήθελα όμως να κάνω μία αυτοαναφορική ταινία, αλλά να εμπνευστώ από δικά μου συναισθήματα και να αποδώσω μία άλλη ιστορία. Δεν ήθελα να μιλήσω μόνο για μένα.
«Εχω ερμηνεύσει πολλές φορές μητέρες» είπε η Πενέλοπε Κρουζ. Και συνέχισε σχολιάζοντας ότι «όχι, δεν την ενοχλεί καθόλου».
«Ο ρόλος της μητέρας ήταν πάντα κάτι πολύ έντονο για μένα. Από πέντε χρονών είχα δηλώσει ότι "θέλω να γίνω μητέρα". Στο σινεμά με ενδιαφέρει πολύ, γιατί με ενδιαφέρουν οι δυναμικές της οικογένειας. Υπάρχουν σημαντικές ιστορίες να ειπωθούν για τις μητέρες. Ειδικά για όσες, σαν την Κάρλα, έχουν παγιδευτεί σ' έναν γάμο...»
Λουλουδένια, πρωί-βράδυ, η Πενέλοπε συνόδευσε τον σκηνοθέτη της στο κόκκινο χαλί.
Περισσότερα νέα από τη Βενετία 2022
Βενετία 2022 | Μέρα 4η και η ώρα είναι Μία (Γκοθ)
[Βενετία 2022 | Μέρα 3η ή πώς ουρλιάζει κανείς «Τίμοθι» στα ιταλικά
Βενετία 2022 | Μέρα 2η ή όταν η Κέιτ Μπλάνσετ έκανε το Λίντο ν' ανθίσει
Βενετία 2022: Ο Λαρς φον Τρίερ αποφάσισε να κάνει ένα διάλειμμα από την σκηνοθεσία
Βενετία 2022 | Μέρα πρώτη ή όταν ο Ανταμ Ντράιβερ και ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι έφεραν στο Λίντο την Αποκάλυψη
Βενετία 2022: Η Κατρίν Ντενέβ δεν έχει χρόνο για να κοιτάξει πίσω
Βενετία 2022: Η Τζούλιαν Μουρ διαχωρίζει τη βιομηχανία από τη δημιουργία
Περισσότερες κριτικές ταινιών από τη Βενετία 2022
Βενετία 2022: Στο «The Whale» ο Μπρένταν Φρέιζερ είναι έτοιμος για το Οσκαρ του
[Βενετία 2022 | Tο «Master Gardener» είναι κλασικός αλλά ξαναζεσταμένος, Πόλ Σρέιντερ
[Βενετία 2022 | Το «Argentina 1985» του Σαντιάγκο Μίτρε υπενθυμίζει την δύναμη του καλοφτιαγμένου, στιβαρού και ανθρώπινου πολιτικού σινεμά για το κοινό
Βενετία 2022: Το «Αθηνά» του Ρομέν Γαβράς είναι μια αληθινή εμπειρία!
Βενετία 2022| O Τίμοθι Σαλαμέ και η Τέιλορ Ράσελ είναι fine young cannibals στο «Bones and All»
Βενετία 2022: H αμετροέπεια και το ταλέντο έρχονται αντιμέτωπα στο «Bardo»
Βενετία 2022 | Το «Tár» απαιτεί και κερδίζει την προσοχή και το χειροκρότημα
Βενετία 2022 | Το «White Noise» του Νόα Μπόμπακ δεν κάνει τον θόρυβο που θα περίμενες