Οσο η Μία Γκοθ έρχεται στη Βενετία με μέτριες ταινίες μέτριου τρόμου (για παράδειγμα πριν τέσσερα χρόνια ξανά με τη «Suspiria» του Λούκα Γκουαντανίνο), τόσο οι εμφανίσεις της ανταποκρίνονται σε μια λαμπερή και τολμηρή σταρ.
Αυτή τη φορά, η 28χρονη ηθοποιός ήρθε παρέα με τον Τάι Γουεστ για το «Pearl», το θρίλερ πρίκουελ του «X». Και, για να τιμήσει το ιταλικό έδαφος, ντύθηκε τόσο στο πρωινό photo call όσο και στη βραδινή επίσημη προβολή, από πάνω ως κάτω με Dolce & Gabbana (εστιάζουμε στο σοσόνι)
.
Την τιμητική του είχε (όπως κάθε μέρα!) ο Πολ Σρέιντερ, ο οποίος βρέθηκε στη Βενετία όχι μόνο για την εκτός συναγωνισμού πρεμιέρα της νέας του ταινίας, «The Master Gardener» με τη Σιγκούρνεϊ Γουίβερ και τον Τζόελ Ετζερτον, αλλά και για να παραδώσει ένα μάστερκλας και να παραλάβει τον τιμητικό Χρυσό Λέοντα για το σύνολο του έργου του: «Είναι μεγάλη μου τιμή, η Βενετία είναι το λιοντάρι της καρδιάς μου,» είπε ο Σρέιντερ στη σκηνή.
Πάντα εύγλωττος, πάντα αιχμηρός, ο Σρέιντερ μίλησε στο μάστερκλας με χαρακτηριστική... σοφία για τους συνομήλικούς του κινηματογραφικούς δημιουργούς: «Οι άνθρωποι της γενιάς μου έχουν γράψει πολύ βίαια πράγματα, αλλά τώρα ανήκουν πια στο παρελθόν. Ωστόσο, η ιδέα της Χριστιανικής εξιλέωσης μέσα από το αίμα παραμένει κοντά μου, όπως παρέμενε και κοντά στον Χριστό!»
Την απονομή του βραβείου έκανε στη σκηνή η Σιγκούρνεϊ Γουίβερ, όμως το Φεστιβάλ επεφύλασσε μια έκπληξη για τον Σρέιντερ, ένα μαγνητοσκοπημένο μήνυμα από τον παλιόφιλο Μάρτιν Σκορσέζε, για τον οποίο, άλλωστε, έγραψε το σενάριο του «Ταξιτζή». Με βουρκωμένα μάτια, ο Σρέιντερ είπε, «Ηταν έκπληξη που είδα τον Μάρτιν! Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Θεό και την οικογένειά μου και τους εκπροσώπους μου, στους οποίους θέλω να προσθέσω 5 ονόματα. Είναι άνθρωποι που με βοηθησαν να χτίσω μια κάποια ευαισθησία για τον κινηματογράφο. Οπως λέει και το τραγούδι της ταινίας μου που θ' ακούσετε σε λίγο, "δεν θέλω ν' αφήσω αυτόν τον κόσμο χωρίς να σας πω ότι σας αγαπώ".»
Οσο για τη συνάντησή του με τον Τύπο, όταν ο Σρέιντερ ρωτήθηκε για τον Χρυσο Λέοντα, απάντησε αποστομωτικά: «Μου αξίζει. Εστω και μόνο για το γεγονός ότι, εκτός του να γράφω και να σκηνοθετώ ταινίες, επιπλέον κάνω και την παραγωγή τους. Αυτό το τελευταίο είναι ένας τρόπος να συνειδητοποιήσει κανείς τα μικρά θαύματα που είναι οι ταινίες.»
Περισσότερα νέα από τη Βενετία 2022
Βενετία 2022 | Μέρα 3η ή πώς ουρλιάζει κανείς «Τίμοθι» στα ιταλικά
Βενετία 2022 | Μέρα 2η ή όταν η Κέιτ Μπλάνσετ έκανε το Λίντο ν' ανθίσει
Βενετία 2022: Ο Λαρς φον Τρίερ αποφάσισε να κάνει ένα διάλειμμα από την σκηνοθεσία
Βενετία 2022 | Μέρα πρώτη ή όταν ο Ανταμ Ντράιβερ και ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι έφεραν στο Λίντο την Αποκάλυψη
Βενετία 2022: Η Κατρίν Ντενέβ δεν έχει χρόνο για να κοιτάξει πίσω
Βενετία 2022: Η Τζούλιαν Μουρ διαχωρίζει τη βιομηχανία από τη δημιουργία
Περισσότερες κριτικές ταινιών από τη Βενετία 2022
Βενετία 2022 | Το «Argentina 1985» του Σαντιάγκο Μίτρε υπενθυμίζει την δύναμη του καλοφτιαγμένου, στιβαρού και ανθρώπινου πολιτικού σινεμά για το κοινό
Βενετία 2022: Το «Αθηνά» του Ρομέν Γαβράς είναι μια αληθινή εμπειρία!
Βενετία 2022| O Τίμοθι Σαλαμέ και η Τέιλορ Ράσελ είναι fine young cannibals στο «Bones and All»
Βενετία 2022: H αμετροέπεια και το ταλέντο έρχονται αντιμέτωπα στο «Bardo»
Βενετία 2022 | Το «Tár» απαιτεί και κερδίζει την προσοχή και το χειροκρότημα
Βενετία 2022 | Το «White Noise» του Νόα Μπόμπακ δεν κάνει τον θόρυβο που θα περίμενες