Εάν η Μόστρα της Βενετίας θεωρείται πια προπομπός των Οσκαρ, αυτό αποδεικνύεται καθημερινά και, συγκεκριμένα, την Τετάρτη με την προβολή του «Ο Γιος», της νέας ταινίας του Φλόριαν Ζέλερ μετά τον «Πατέρα», που φέρνει μαζί του μια (επιτέλους) ερμηνεία ολκής από τον Χιου Τζάκμαν, αλλά και δυο πάντα συναρπαστικές παρουσίες στο φακό (της ταινίας και των φωτογράφων), τη Λόρα Ντερν και τη Βανέσα Κέρμπι.
Οι οποίες κυρίες το πρωί, στο photo call, ντύθηκαν, αντίστοιχα, πεταλούδα και τριανταφυλλιά, ενώ το βράδυ φόρεσαν τα πιο συμβατικά «καλά τους».
Στο κόκκινο χαλί της πρεμιέρας του «Γιου», εξάλλου, περπάτησε (πάντα με πράσινα) και η Σάρα Φέργκιουσον, αναλλοίωτη, η Δούκισσα του Γιορκ, τέως σύζυγος του Πρίγκιπα Αντριου της Αγγλίας, χρόνια πριν τα πρόσφατα σκάνδαλα στα οποία βυθίστηκε εκείνος.
Στην προβολή του «Freedom On Fire: Ukraine’s Fight For Freedom» παρευρέθηκε, φυσικά, ο Διευθυντής του Φεστιβάλ Βενετίας, Αλμπέρτο Μπαρμπέρα, ο οποίος σήκωσε την ουκρανική σημαία, υπογεγραμμένη από τους τολμηρούς συντελεστές του ντοκιμαντέρ και τον σκηνοθέτη, Εβγκένι Αφινέφσκι.
Την ίδια ώρα, η Ανα ντε Αρμας κατέφθασε με το βαπορέτο στο Λίντο, για να πάρει... σειρά για την επερχόμενη πρεμιέρα του «Blonde», όπου ενσαρκώνει τη Μέριλιν Μονρόε και προβλέπεται να κερδίσει όλα τα βραβεία που δεν κέρδισε ποτέ η πλατινέ σταρ.
Περισσότερα νέα από τη Βενετία 2022
Βενετία 2022 | Μέρα 7η - με τα κίτρινα μαλλιά της Τίλντα να κρύβουν μία πολιτική δήλωση
Βενετία 2022 | Μέρα 6η, όπου ο Χάρι Στάιλς μπορεί και να έφτυσε τον Κρις Πάιν (#spitgate)
Βενετία 2022 | Μέρα 5η και η δικαίωση του Μπρένταν Φρέιζερ
«Το τουίτερ είναι μία χοάνη.»: Ο Ρομέν Γαβράς μιλάει στο Flix για το hashtag #cancelathena του ελληνικού twitter
Βενετία 2022 | Μέρα 4η και η ώρα είναι Μία (Γκοθ)
Βενετία 2022 | Μέρα 3η ή πώς ουρλιάζει κανείς «Τίμοθι» στα ιταλικά
Βενετία 2022 | Μέρα 2η ή όταν η Κέιτ Μπλάνσετ έκανε το Λίντο ν' ανθίσει
Βενετία 2022: Ο Λαρς φον Τρίερ αποφάσισε να κάνει ένα διάλειμμα από την σκηνοθεσία
Βενετία 2022 | Μέρα πρώτη ή όταν ο Ανταμ Ντράιβερ και ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι έφεραν στο Λίντο την Αποκάλυψη
Βενετία 2022: Η Κατρίν Ντενέβ δεν έχει χρόνο για να κοιτάξει πίσω
Βενετία 2022: Η Τζούλιαν Μουρ διαχωρίζει τη βιομηχανία από τη δημιουργία
Περισσότερες κριτικές ταινιών από τη Βενετία 2022
Βενετία 2022: Στο «The Eternal Daughter» η Τίλντα Σουίντον είναι και μητέρα και κόρη
Βενετία 2022 | Το «Lord of the Ants» του Τζιάνι Αμέλιο είναι μια συγκινητική πολιτική δήλωση από καρδιάς
Βενετία 2022: Το «Les Εnfants des Αutres» της Ρεμπέκα Ζλοτόφσκι είναι τελικά μια προσωπική και ευαίσθητη ομολογία
Βενετία 2022: Το «Les enfants des autres» της Ρεμπέκα Ζλοτόφσκι είναι τελικά μια προσωπική και ευαίσθητη ομολογία
Βενετία 2022 | Το «Don’t Worry Darling» είναι ουσιαστικά μια ταινία της Φλόρενς Πιου
Βενετία 2022 | Στο «L'Immensita» ο Εμανουέλε Κριαλέζε μιλά επί προσωπικού
Βενετία 2022 | Το «The Banshees Of Inisherin», είναι ένα κατάμαυρο buddy movie από την ανάποδη
Βενετία 2022: Στο «The Whale» ο Μπρένταν Φρέιζερ είναι έτοιμος για το Οσκαρ του
Βενετία 2022 | Tο «Master Gardener» είναι κλασικός αλλά ξαναζεσταμένος, Πόλ Σρέιντερ
Βενετία 2022 | Το «Argentina 1985» του Σαντιάγκο Μίτρε υπενθυμίζει την δύναμη του καλοφτιαγμένου, στιβαρού και ανθρώπινου πολιτικού σινεμά για το κοινό
Βενετία 2022: Το «Αθηνά» του Ρομέν Γαβράς είναι μια αληθινή εμπειρία!
Βενετία 2022| O Τίμοθι Σαλαμέ και η Τέιλορ Ράσελ είναι fine young cannibals στο «Bones and All»
Βενετία 2022: H αμετροέπεια και το ταλέντο έρχονται αντιμέτωπα στο «Bardo»
Βενετία 2022 | Το «Tár» απαιτεί και κερδίζει την προσοχή και το χειροκρότημα
Βενετία 2022 | Το «White Noise» του Νόα Μπόμπακ δεν κάνει τον θόρυβο που θα περίμενες