Οσο δεν μπορούμε να πάμε σινεμά, δεν σταματάμε να βλέπουμε ταινίες (και σειρές). Και επιλέγουμε για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για τις μέρες χωρίς αίθουσες στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς
The Nevers
Το Βικτωριανό Λονδίνο ταλανίζεται από μια νέα μάστιγα: τους ανθρώπους που έχουν το «Αγγιμα»! Ανθρωποι, κυρίως γυναίκες, που ξαφνικά επιδεικνύουν υπερφυσικές ικανότητες, κάποιες γοητευτικές, κάποιες ανησυχητικές. Ανάμεσά τους βρίσκουμε την Αμάλια Τρου (Λόρα Ντόνελι), μια μυστηριώδη χήρα που δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει τις γροθιές της και την Πένανς Αντέρ (Αν Σκέλι), μια ιδιοφυή νεαρή εφευρέτη. Οι δυο τους υπερασπίζονται αυτή τη νέα τάξη από πολίτες δεύτερης κατηγορίας, φτιάχνουν μια εστία για όσους έχουν το Αγγιμα και πολεμούν τις δυνάμεις... κάθε είδους - για να δημιουργήσουν χώρο για εκείνους που η Ιστορία, όπως την ξέρουμε, αγνόησε. Διαβάστε περισσότερα για τη σειρά.
H σειρά έχει νέο επεισόδιο κάθε Δευτέρα, αποκλειστικά στο Vodafone TV, Για συνδρομητές με ή χωρίς αποκωδικοποιητή.
The Challenge (2016) του Γιούρι Ανκαράνι
Το κυνήγι με γεράκια έχει μια ιστορία 40 αιώνων. Στη Δύση αποτελούσε πάθος για την αριστοκρατία του Μεσαίωνα, αλλά η αίγλη του δεν έχει ξεθωριάσει στη σύγχρονη αραβική κουλτούρα, όπου έχει μετεξελιχθεί σε πανάκριβο σπορ για ζάμπλουτους επιχειρηματίες και νεαρούς σεΐχηδες. Παρατηρώντας για τρία χρόνια το ιδιόμορφο αυτό είδος κυνηγιού, ο Ιταλός visual artist και σκηνοθέτης Γιούρι Ανκαράνι κατάφερε να αιχμαλωτίσει το πνεύμα μιας παράδοσης που κρατά ακόμα και σήμερα τους οπαδούς της δεμένους με την έρημο. Καθώς τους ακολουθεί σε ένα σημαντικό τουρνουά στο Κατάρ, μπροστά μας ξετυλίγονται σχεδόν σουρεαλιστικές εικόνες, με τους διαγωνιζόμενους να συρρέουν στην καρδιά της ερήμου με Lamborghini και γατόπαρδους ως συνοδηγούς, ιδιωτικά τζετ κουβαλούν αρπακτικά πτηνά, υπερσύγχρονες γιγαντοοθόνες στήνονται κάτω από τον καυτό ήλιο και κόντρες που μοιάζουν να έχουν βγει από το «Mad Max» εκτυλίσσονται ανάμεσα στους αφιλόξενους αμμόλοφους. Διαβάστε την κριτική του Flix για την ταινία
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Mubi
Μαθήματα Πιανου (The Piano) της Τζέιν Κάμπιον
Η εικόνα ενός πιάνου με ουρά στη μέση μιας παραλίας θα έμοιαζε με κάτι ασυγχώρητα κιτς αν, στο πλαίσιο μιας σχεδόν αριστουργηματικής εικονογραφίας πάνω στη μοναξιά, τη γυναικεία χειραφέτηση και τη δύναμη της αγάπης, η Τζέιν Κάμπιον δεν τη μετέτρεπε σε κάτι εμβληματικά κλασικό.
Υπό τους ήχους του σπουδαίου μουσικού θέματος του Μάικλ Νάιμαν, η Χόλι Χάντερ, η Ανα Πάκουιν και ο Χάρβεϊ Καϊτέλ είναι κάτι περισσότερο από τρια υποψήφια μέλη μιας οικογένειας που δεν θα υπάρξει ποτέ - με κοινή τους ανάμνηση αυτή την ημέρα που έριξε το φως της πάνω στα πλήκτρα αυτού του πιάνου και σε βλέμματα που είδαν κάτι μέσα στο απέραντο του ορίζοντα.
H ταινία προβάλλεται στις 22:50 στο Cosmote Cinema 1
Alois Nebel, του Τόμας Λούνιακό
Φθινόπωρο, 1989. Λίγο πριν πέσει το Τείχος στη Γερμανία και η όψη της Ανατολικής Ευρώπης αλλάξει για πάντα, ο Αλόις Νέμπελ, ο μοναχικός μεσήλικας επιστάτης ενός απομακρυσμένου σταθμού τρένων στην Τσεχοσλοβακία έχει εφιάλτες που τον επιστρέφουν στα παιδικά του χρόνια και στα φαντάσματα του Β' Παγκόσμιου Πόλεμου. Οταν μία τέτοια κρίση του τρομάξει τους συναδέλφους του, τον κλείνουν σε ψυχιατρικό άσυλο κι εκεί γνωρίζει έναν μυστηριώδη ξένο, τον Μουγκό, ο οποίος έχει βρεθεί στην μικρή τους πόλη για να πάρει τη δική του εκδίκηση. Για τους επόμενους μήνες, οι ιστορίες όλων μπερδεύονται κι ενώνονται, όσο στο πολιτικό φόντο διαδραματίζονται τα νέα ιστορικά δεδομένα που θα αλλάξουν για πάντα τη χώρα τους και ολόκληρη την Ευρώπη.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo
Ωρες Κοινής Ησυχίας της Κατερίνας Ευαγγελάκου
Αυτά που ακούγονται από τον φωταγωγό, όσα μαντεύουμε ότι λέγονται βλέποντας δίχως ήχο τους γείτονες στο απέναντι μπαλκόνι, εκείνα που αγνοούμε όταν κλείνει η πόρτα του διπλανού διαμερίσματος συνθέτουν την καινούρια ταινία της Κατερίνας Ευαγγελάκου που κατορθώνει μέσα από μια σειρά ιστορίες που τις ενώνει ο συναγερμός ενός αυτοκινήτου που χτυπά δίχως έλεος ένα βράδυ σε μια γειτονιά της Αθήνας, να ακούσει τους χτύπους της καρδιάς αυτής της πόλης και των ανθρώπων της. Κι αν συνήθως οι πολυπρόσωπες, σχεδόν σπονδυλωτές ταινίες όπως οι ώρες κοινής ησυχίας υποφέρουν από την έλλειψη μιας σταθερής ραχοκοκαλιάς εδώ η γλυκόπικρη διάθεση, το θαυμάσιο καστ, το αληθινό σενάριο και το σταθερό χέρι στην σκηνοθεσία κατορθώνουν να συνθέσουν τις μικρές διαφορετικές ιστορίες σε κάτι πιο ουσιαστικό. Την ιστορία μιας γειτονιάς, μιας πόλης, μιας κατάστασης που περιέχει μέσα της κάτι από όλους μας.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο iPlatforma
American Gangster του Ρίντλεϊ Σκοτ
Η πρόθεση να κάνει ένα έπος για τον υπόκοσμο, το έγκλημα και την αμερική της δεκαετίας του 70 είναι προφανής στην ταινία του Ρίντλεϊ Σκοτ που αφηγείται την αληθινή ιστορία μιας εμβληματικής μορφής του αμερικανικού υποκόσμου. Αντλώντας το θέμα της από τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων η ταινία ακολουθεί την πορεία του Φρανκ Λούκας, ενός μαύρου Αμερικάνου, πιστού στρατιώτη ενός νονού της νέας Υόρκης που αποφασίζει να αναλάβει την «επιχείρηση» όταν το αφεντικό του εγκαταλείπει τα εγκόσμια. Αποφασισμένος και δίχως δισταγμούς, αλλά με μια ιδιαίτερη αίσθηση τιμής και ξεχωριστό τρόπο συμπεριφοράς, ο Λούκας βλέπει το έγκλημα όχι σαν ένα μέσο που του δίνει την ελευθερία να κάνει ότι θέλει, αλλά περισσότερο σαν επαγγελματική αρένα που απαιτεί σκληρή δουλειά αν θες να… πας μπροστά. Σε μια εποχή που οι… συνάδελφοι του ντύνονταν με τα παρδαλά ρούχα της disco εκείνος προτιμούσε το συντηρητικό κοστούμι, την στρατολόγηση μελών της οικογένειας του και τις μεθοδικές κινήσεις. Κι αν εκ πρώτης όψεως έμοιαζε με οποιονδήποτε διευθυντή μιας πολυεθνικής εταιρίας, δεν δίσταζε να διακόψει το πρωινό του για να εκτελέσει εν ψυχρώ έναν φόνο και να επιστρέψει στα αυγά και τον καφέ του.
Η ταινία προβάλλεται στις 00:30 στον Ant1
Chadwick Boseman: Portrait of an Artist, του Εϊγουόλ Ερίζκου
«Ονομάζομαι Τσάντγουικ Μπόουζμαν. Είμαι καλλιτέχνης. Πολλοί με αποκαλούν ηθοποιό. Εγώ δε θα με χαρακτήριζα ως ηθοποιό, απαραίτητα. Αλλά καλλιτέχνη...»Ενα σπέσιαλ ντοκιμαντέρ, ένα αφιέρωμα, ετοίμασε το Netflix, σε συνεργασία με τους φίλους και συνεργάτες του Τσάντγουιγκ Μπόουζμαν, του 43χρονου "Black Panther" πρωταγωνιστή που πέθανε τον Αύγουστο από καρκίνο του εντέρου - μία μάχη που έδινε ιδιωτικά, όσο συνέχζε να εργάζεται. Το «Portrait of an Artist» προβάλλεται πριν το -σίγουρο- Οσκαρ που θα κερδίσει ο Μπόουζμαν για τον ρόλο του στο «Ma Rainey's Black Bottom» του Τζορτζ Σ. Γουλφ. Διαβάστε περισσότερα για το ντοκιμαντέρ εδώ.
Το ντοκιμαντέρ είναι διαθέσιμο στο Netflix
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για τις μέρες χωρίς αίθουσες στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς