Η κινηματογραφική σοδιά της εβδομάδας που καταφθάνει στις αίθουσες από την προσεχή Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου, μας επιφυλάσσει την κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου magnum opus του Φράνσις Φορντ Κόπολα, την επιστροφή μίας εκ των πιο αγαπημένων ηρωίδων της Pixar και μπόλικες arthouse επιλογές.
Εσείς τι θα επιλέξετε να δείτε; Βρείτε παρακάτω συγκεντρωμένες τις ταινίες που έρχονται, διαβάστε αναλυτικά, δείτε trailers (πατώντας στα links των ταινιών) και κάντε πρόγραμμα!
Megalopolis του Φράνσις Φορντ Κόπολα
Το magnum opus του 85χρονου θρύλου φτάνει μισό αιώνα μετά τη σύλληψή του ως η πικρή διαπίστωση πως ήταν σπουδαίο όσο δεν γινόταν πραγματικότητα.
Ο Σαίξπηρ θα είχε να πει πολλά αν μπορούσε να δει το «Megalopolis», τόσο για τον ίδιο τον Φράνσις Φορντ Κόπολα, όσο και για τη φενάκη του τι τελικά ορίζει το «μέγεθος» των ανθρωπίνων πράξεων. Θα χαμογελούσε κάθε φορά που το γραμμένο 300 φορές (κατά τη δήλωση του ίδιου του Κόπολα) σενάριο παραθέτει αυτούσια αποσπάσματα κυρίως από τον «Αμλετ», την «Τρικυμία» και τον «Ιούλιο Καίσαρα» - εδώ και το «Να ζει κανείς ή να μη ζει» και το «Είμαστε φτιαγμένοι από τα υλικά των ονείρων και ύπνος κυκλώνει τη σύντομη ύπαρξή μας». Και θα κουνούσε το κεφάλι συγκαταβατικά μπροστά στο μέγεθος της πτώσης που επιχειρείται ερήμην ή εν γνώσει του Κόπολα, καθώς ένα προσωπικό πρότζεκτ γίνεται εκβιαστικά μια εποποιία, χωρίς να διαθέτει τα υλικά για να στηρίξει ένα όραμα που σύντομα μοιάζει κι αυτό παραδομένο σε ένα κυνήγι για το άπιαστο ή και για ακόμη κάτι περισσότερο αόριστο.
Διαβάστε αναλυτικά τη γνώμη του Flix για την ταινία και δείτε το τρέιλερ εδώ
Heretic των Σκοτ Μπεκ και Μπράιαν Γουντς
Ο Χιου Γκραντ στον πιο... δαιμονικό ρόλο της καριέρας του, σε μια ταινία τρόμου που θα σας κρατήσει στην άκρη της θέσης σας.
Δύο νεαρές ιεραπόστολοι αναγκάζονται να αποδείξουν την πίστη τους όταν χτυπούν τη λάθος πόρτα. Για κακή τους τύχη τις υποδέχεται ο διαβολικός κύριος Ριντ, που τις παγιδεύει σε ένα θανάσιμο παιχνίδι γάτας-ποντικιού.
Διαβάστε αναλυτικά τη γνώμη του Flix για την ταινία και δείτε το τρέιλερ εδώ
Βαϊάνα 2 (Moana 2) των των Ντέιβιντ Ντέρικ Τζούνιορ, Τζέισον Χαντ και Nτέινα Λεντού Μίλερ
Eνα απροσδόκητο κάλεσμα των προγόνων στέλνει τη Βαϊάνα σε ένα ταξίδι στις μακρινές θάλασσες της Ωκεανίας, σε επικίνδυνα και αχαρτογράφητα νερά.
Το «Βαϊάνα 2» έρχεται για να ενώσει ξανά τη Βαϊάνα με τον Μάουι για ένα νέο και μακρινό ταξίδι παρέα με ένα πλήρωμα από αταίριαστους ναυτικούς. Σε σκηνοθεσία των Ντέιβιντ Ντέρικ Τζούνιορ, Τζέισον Χαντ και Nτέινα Λεντού Μίλερ, σε σενάριο των Ντέιβιντ Ντέρικ Τζούνιορ και Nτέινα Λεντού Μίλερ, με μουσική και τα τραγούδια των βραβευμένων με Grammy Αμπιγκειλ Μπάλροου και Εμιλι Μπέαρ, του υποψηφίου για Grammy Οπετάια Φοάι και του τρεις φορές βραβευμένου με Grammy Μαρκ Μαντσίνα.
Η Μαρίνα Σάττι χαρίζει και πάλι τη φωνή της στη Βαϊάνα, με τον Μιχάλη Κουινέλη να ζωντανεύει τον Μάουι.
Διαβάστε αναλυτικά τη γνώμη του Flix για την ταινία και δείτε το τρέιλερ εδώ
Bird της της Αντρεα Αρνολντ
Μετά το «Cow», η Αγγλίδα σκηνοθέτης εστιάζει στα... πτηνά, στη βία, την ελευθερία και την πολυμορφική αγάπη, με ανεβασμένη ενέργεια που παρασύρει τα πάντα.
Η Αρνολντ φτιάχνει ένα σαρωτικό ψηφιδωτό από τις συγκρούσεις, τις εξάρσεις, τα δάκρυα, τις αγάπες, τη μοναξιά και την τρανταχτή πολυκοσμία, τη βία και την έλλειψη χαδιού στη ζωή της μικρής Μπέιλι, που θέλει να φτιάξει τον κόσμο γιατί ζει κι αυτή μαζί. Με εκπληκτικά δουλεμένες, εκρηκτικές, εθιστικές ερμηνείες απ' όλους, με τοπ τον ακαταμάχητο εδώ Μπάρι Κιόγκαν και τον Φραντς Ρογκόφσκι σε μια τόσο ταιριαστή, ιδιοσυγκρασιακή συμμετοχή.
Διαβάστε αναλυτικά τη γνώμη του Flix για την ταινία και δείτε το τρέιλερ εδώ
Η Επιστροφή (The Return) του Ουμπέρτο Παζολίνι
Meh διασκευή των τελευταίων ραψωδιών της Οδύσσειας, με τον Ρέιφ Φάινς και την Ζιλιέτ Μπινός να δίνουν βάρος σε μια μάλλον ισχνή αφήγηση που στερεί από την θαυμαστή πρωταρχική πηγή της την μεγαλύτερη αξία της: τη διαχρονικότητα.
Με μινιμαλιστικές ιδέες - και στην εικονογράφηση, που θυμίζει τη φιλοσοφία του άλλου Παζολίνι, του Πιερ Πάολο πάνω στα κοστούμια και τα σκηνικά «εποχής - αλλά και χρήση του τοπίου της έρημης, λεηλατημένης από την ακυβερνησία και τους βάρβαρους μνηστήρες Ιθάκης (με γυρίσματα και στην Ελλάδα και στην Ιταλία), ο Παζολίνι αφήνει τον Όμηρο να οδηγήσει τη Μούσα που με τη σειρά της οδηγεί το θυμικό του αναγνώστη/θεατή ανά τους αιώνες σε μια έκρηξη συναισθηματική που όμοια της σχεδόν ξεπερνά όλες τις αριστουργηματικές γλαφυρές περιγραφές των μαχών στην Τροίας και των περιπετειών του Οδυσσέα στο ταξίδι του προς το σπίτι.
Διαβάστε αναλυτικά τη γνώμη του Flix για την ταινία και δείτε το τρέιλερ εδώ
Ρισελιέ (Richelieu) του Πιέρ Φιλίπ-Σεβινί
Μετά από έναν άσχημο χωρισμό, η Αριάν μετακομίζει στο σπίτι και παίρνει δουλειά ως διερμηνέας για εποχιακούς μετανάστες. Η Αριάν πρέπει να αποφασίσει πόσο μακριά είναι πρόθυμη να μιλήσει ενάντια στην αδικία.
Ο σκηνοθέτης Πιέρ-Φιλίπ Σεβινί, στο σκηνοθετικό του ντεμπούτο, κινείται μεταξύ σκληρού ρεαλισμού και συναισθήματος, αντλώντας επιρροές από τον Κέν Λόουτς, με την ταινία να εμβαθύνει στα ζητήματα της εταιρικής εκμετάλλευσης, της οικονομικής ανισότητας και της ηθικής, προσωπικής ευθύνης, αποκαλύπτοντας πόσο δύσκολο είναι να αντιμετωπίσει κανείς τις συστημικές καταχρήσεις.
Διαβάστε αναλυτικά τη γνώμη του Flix για την ταινία και δείτε το τρέιλερ εδώ