Buzz

Τι βλέπουμε στο σπίτι τo Σάββατο, 5 Μαρτίου

στα 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Flix Team
Τι βλέπουμε στο σπίτι τo Σάββατο, 5 Μαρτίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.


Μανία

Μανία του Γιώργου Πανουσόπουλου

Είναι μία από εκείνες τις παράξενες, παροξυσμικά καυτές ημέρες στις αρχές του καλοκαιριού που μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε, όταν η ξαφνική ζέστη χτυπάει τον άνθρωπο με ανεξήγητο σθένος. Η Ζωή, 30 χρονών, παντρεμένη με δύο παιδιά, εργάζεται σε μια πολυεθνική εταιρία υπολογιστών σαν αναλύτρια προγραμμάτων. Έχει μόλις μάθει πως είναι η μοναδική γυναίκα που έχει επιλεγεί, χάρη στην τετράγωνη λογική της, για ένα ειδικό μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα στις ΗΠΑ. Δεν υποψιάζεται όμως πως μέσα της οι μνήμες και τα αρχέγονα ένστικτα επηρεάζουν το υποσυνείδητο, τη δουλειά της, όλο της το είναι με τρόπους τελικά ανεξέλεγκτους. Το ίδιο απόγευμα στον Εθνικό Κήπο, μέσα από μια σειρά γεγονότων αιχμαλωτίζεται από αυτές τις εσωτερικές δυνάμεις, χάνοντας προοδευτικά κάθε αίσθηση της ταυτότητάς της και φτάνει να καταδιώκεται σαν άγριο θηρίο την ώρα που ο άντρας της κάνει μια απέλπιδα προσπάθεια να σώσει εκείνην και την κόρη τους.

Ο Γιώργος Πανουσόπουλος σκιαγραφεί το πορτρέτο της κεντρικής ηρωίδας παρουσιάζοντάς την σαν κάποια αχαλίνωτη, πανάρχαια θεότητα απαλλαγμένη από τις κοινωνικές της αλυσίδες, που ενσαρκώνει την προαιώνια πάλη ανάμεσα στο μεταφυσικό και στο γήινο, στο ενστικτώδες και στο λογικό. Προβάλλεται online στο αφιέρωμα «Ζέτα, Φλωρέττα, Νίκη» της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου σε συνεργασία με τη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση. Από τις 4 μέχρι και τις 6 Μαρτίου θα προβληθούν, εκτός από τη «Μανία» του Γιώργου Πανουσόπουλου, το «Προξενιό της Αννας» του Παντελή Βούλγαρη, οι «Τεμπέληδες τηε Εύφορης Κοιλάδας» του Νίκου Παναγιωτόπουλου και ο «Ιωάννης ο Βίαιος» της Τώνιας Μαρκετάκη.

Brave 607

Brave των Μαρκ Αντριουζ, Μπρέντα Τσάπμαν

Η Μέριντα εκτός από καταπληκτική τοξότης είναι η παρορμητική κόρη του θαρραλέου βασιλιά Φέργκους και της δυναμικής βασίλισσας, Eλινορ. Αποφασισμένη να χαράξει το δικό της μονοπάτι στη ζωή και στο τραχύ και μυστηριώδες τοπίο των Xάιλαντς της Σκωτίας, η Μέριντα αψηφά ένα αρχαίο έθιμο που είναι ιερό για τους φωνακλάδες άρχοντες της χώρας: να ενδώσει σε έναν αρραβώνα με έναν από τους τρεις γιους των αρχόντων του παλατιού. Οι πράξεις της Μέριντα προκαλούν χάος στο βασίλειο που δεν επιδέχεται καμίας διόρθωσης κι όταν απευθύνεται στην εκκεντρική γριά Μάγισσα για βοήθεια, μπλέκει με μια νοσηρή κατάρα. Για να σωθεί θα χρειαστεί να επιστρατεύσει όλο της το κουράγιο και να ανακαλύψει τι θα πει πραγματική γενναιοψυχία, πριν να είναι πολύ αργά.

Η Pixar συστήνει την πρώτη γυναίκα ηρωίδα της, σε ένα παραμύθι που αποδεικνύεται λιγότερο «γενναίο» από όσο μας έχει συνηθίσει η «ενήλικη» προϊστορία της. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 21.00 στο Star

Dogman 607 1

Dogman του Ματέο Γκαρόνε

Ιδιοκτήτης ενός μαγαζιού φροντίδας σκύλων, ο Μαρτσέλο είναι παγιδευμένος σε μια σχέση υποταγής με τον πρώην μποξέρ Σιμόνε, ο οποίος τον υποχρεώνει να συμμετάσχει σε μια διάρρηξη.

Ο Ιταλός δημιουργός επιστρέφει στο ύφος του «Gomorra», με ένα φιλμ που δείχνει πανέμορφο αλλά δεν ανταποκρίνεται στην εμβληματική ιστορία εκδίκησης που αφηγείται. Δίκαιο βραβείο ερμηνείας στο Φεστιβάλ Καννών για τον Μαρτσέλο Φόντε. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 23.00 στο Κανάλι της Βουλής

conan main

Κόναν, Ο Βάρβαρος (Conan, The Barbarian) του Τζον Μίλιου

Στις αρχές του Μεσαίωνα, μια ομάδα βαρβάρων πολεμιστών επιτίθεται σε ένα χωριό και σκορπίζει τον θάνατο. Ο μικρός Κόvαv γίνεται μάρτυρας της δολοφονίας των γονιών του και πιάνεται αιχμάλωτος από τους αιμοδιψείς επιδρομείς που τον ρίχνουν σε καταναγκαστικά έργα. Καθώς τα χρόνια περνούν, o Κόναν, έφηβος πια, καταφέρνει να δραπετεύσει και αποφασίζει να τιμωρήσει παραδειγματικά τους εχθρούς του.

Η ταινία προβάλλεται στις 02.00 στον Σκάι

Love

Love του Γκασπάρ Νοέ

1η Ιανουαρίου, νωρίς το πρωί. Το τηλέφωνο χτυπάει και ο Μέρφι ξυπνάει δίπλα στη νεαρή σύζυγό του και το δυο ετών παιδί του. Ακούει το μήνυμα στο τηλεφωνητή όπου η μητέρα της Ηλέκτρας ρωτάει γεμάτη αγωνία μήπως έχει κάποιο νέο από την κόρη της, καθώς αγνοείται εδώ και αρκετό καιρό και φοβούμενη ότι κάτι πολύ άσχημο της έχει συμβεί. Κατά τη διάρκεια μιας ατέλειωτης βροχερής μέρας ο Μέρφι βρίσκεται μόνος στο διαμέρισμα του, να αναπολεί την πιο όμορφη ερωτική σχέση της ζωής του, τα δύο χρόνια που πέρασε με την Ηλέκτρα. Ένα φλεγόμενο πάθος γεμάτο υποσχέσεις, παιχνίδια, υπερβολές και λάθη.

O Γκασπάρ Νοέ και αληθινό σεξ, σε μια ταινία πυροτέχνημα που ξεφουσκώνει πιο γρήγορα κι από στύση. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo

promising young woman main

Υποσχόμενη Νέα Γυναίκα (Promising Young Woman) της Εμεραλντ Φένελ

Η Κάσι (Κάρεϊ Μάλιγκαν) κοντεύει τα 30. Πρώην φοιτήτρια ιατρικής, εγκατέλειψε τις σπουδές της πριν από μια δεκαετία και μετακόμισε πίσω στο πατρικό της. Τα πρωινά δουλεύει ανόρεχτα σε τοπικό καφέ. Τα βράδια όμως έχει αποστολή: προσποιείται την μεθυσμένη, μόνη γυναίκα στα μπαρ κι ακολουθεί τα αρσενικά που την ψαρεύουν ημιλιπόθυμη στο σπίτι και το κρεβάτι τους. Τη στιγμή όμως που εκείνοι κάνουν το ένα παραπάνω βήμα, η νηφάλια Κάσι σηκώνεται, παγώνει το ηχόχρωμα στη φωνή της και παγώνει και το αίμα τους με ένα μάθημα στην συναίνεση που τους μένει αξέχαστο. Οταν επιστρέφει σπίτι, ξεβάφει το προκλητικό μακιγιάζ της, κοιτά με κυνισμό τον εαυτό της στον καθρέφτη και βαθύ πόνο τη φωτογραφία της Νίνα στον τοίχο. Τι είχε συμβεί στη φίλη της στο δεύτερο έτος των σπουδών τους; Τι πυροδοτεί την εκδικητική συμπεριφορά της; Ποιο τραύμα τερμάτισε το μέλλον δύο, κάποτε, πολλά υποσχόμενων γυναικών;

Δικαιωματικό Οσκαρ Πρωτότυπου Σεναρίου για το εντυπωσιακό ντεμπούτο της Εμεραλντ Φένελ - μίας πολλά υποσχόμενης νέας γυναίκας σκηνοθέτη. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη on demand στην πλατφόρμα EON της Nova

Gagarine 607

Γκαγκάριν (Gagarine) των Φανί Λιατάρ, Ζερεμί Τρουλ

Το «Cité Gagarine» χτίστηκε το 1961 στα «banlieue» φτωχικά προάστια του Παρισιού. Ενα οικοδόμημα 13 ορόφων και 370 διαμερισμάτων, σχεδιασμένο στα πρότυπα των εργατικών κατοικιών της κομμουνιστικής Ευρώπης: ναι μεν μαζική στέγαση στο πολυόροφο τσιμέντο, αλλά ταυτόχρονα ένας κυκλικός αρχιτεκτονικός συνδυασμός με μία κοινή εσωτερική αυλή που χαρίζει στους κατοίκους κάτι παραπάνω από άπλετο φως - έναν τόπο γειτονίας, συνεύρεσης. Ενα ξεκάθαρο στίγμα κοινότητας. Γιατί στο Gagarine, όπως και σε εκατοντάδες παρόμοια κτίσματα, κατέφυγαν άνθρωποι που, μέχρι εκείνη τη στιγμή της μετακόμισής τους δεν ανήκαν πουθενά: μετανάστες που ζήτησαν άσυλο, εργάτες κάτω από τα όρια της φτώχειας, μονογονικές οικογένειες που αδυνατούσαν να τα βγάλουν πέρα χωρίς τη συνδρομή της πρόνοιας. Το 1961 μπήκαν τα θεμέλια τέτοιων σπιτιών και μαζί επικράτησε ένα κύμα αισιοδοξίας. Ολα θα πάνε καλά. Οταν έχεις μια στέγη πάνω από το κεφάλι σου, μπορείς να κοιτάς ψηλά τα αστέρια. Ισως για αυτό του έδωσαν και το όνομα του Γιουρι Γκαγκάριν, του πρώτου κοσμονάυτη που ταξίδεψε στο διάστημα. Ο ήρωας της Σοβιετικής Ενωσης πήγε μάλιστα στα εγκαίνια της εργατικής κατοικίας και έκοψε την κορδέλα. Ολα θα πήγαιναν καλά. Αν βρήκαμε τρόπο να στέλνουμε ανθρώπους στο φεγγάρι, το να προσφέρουμε στους συνανθρώπους μας τα βασικά στη γη, ήταν αυτονόητο. Εξήντα χρόνια μετά, τίποτα δεν είναι αυτονόητο. Το Gagarine είναι ένα ακόμα κτίριο του παριζιάνικου γκέτο. Ρωγμές διαβρώνουν τα θεμέλιά του, αμίαντο δηλητηριάζει τους τοίχους του, σάπιες αποχετεύσεις μουχλιάζουν τα πατώματά του. Ποντίκια τρέχουν στους διαδρόμους, βαποράκια διακινούν ναρκωτικά στις εσωτερικές αυλές του. Ταυτόχρονα όμως, παραμένει για εκατοντάδες ανθρώπους «το μόνο σπίτι που γνώρισαν». Ενας από αυτούς είναι κι ο 16χρονος Γιούρι. Πρώτης γενιάς αφρικανός μετανάστης, ορφανός από πατέρα κι εγκαταλελειμμένος από την ξαναπαντρεμένη μητέρα του, δεν γνώρισε ποτέ την πατρίδα του. Πατρίδα, σπίτι, οικογένεια είναι για αυτόν το Gagarine. Η γειτόνισσα της διπλανής πόρτας του δίνει ένα πιάτο φαΐ, ο γιος της είναι αδελφός που δεν έχει, η ταράτσα είναι ο κόσμος που ονειρεύεται. Εκεί, αυτό το ντροπαλό αγόρι που ονειρεύεται να γίνει αστροναύτης έχει χτίσει το «πιλοτήριό» του. Εκεί διατηρεί την παράγκα με τα εργαλεία του. Το Gagarine τον κηδεμονεί, κι αυτός κηδεμονεί το Gagarine: μαζί με τον Χουσάμ, τον κολλητό του, και την Ντιάνα, το δυναμικό Ρομά κορίτσι που είναι κρυφά ερωτευμένος, βρίσκουν τα υλικά να επισκευάσουν σιγά σιγά τις πρώτες ανάγκες του κτιρίου. Γιατί αν το επισκευάσουν, δε θα έρθει το κράτος να το κρίνει ακατάλληλο, να το εκκενώσει, να το κατεδαφίσει.

Ενα εντυπωσιακό σκηνοθετικό ντεμπούτο. Οι Λιατάρ και Τρουλ παραδίδουν μία ταινία, μαγικά υβριδική: από την μία ξεκάθαρα γειωμένη στην άδικη, ρεαλιστική πραγματικότητα των παριζιάνικων γκέτο, κι από την άλλη ρομαντικά απογειωμένη στα αστέρια. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμή για αγορά σε streaming στο viva.gr


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς