Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τρίτη, 18 Νοεμβρίου

στα 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και online φεστιβάλ.

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τρίτη, 18 Νοεμβρίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και online φεστιβάλ.


21

21 του Ρόμπερτ Λούκετιτς

Ο Μπεν Κάμπελ, ένας λαμπρός φοιτητής στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης, χρειάζεται γρήγορα μετρητά για να πληρώσει τα δίδακτρά του. Εντάσσεται σε μια ομάδα φοιτητών που, υπό την καθοδήγηση του ανορθόδοξου καθηγητή Μίκι Ρόζα, χρησιμοποιούν τις μαθηματικές τους ικανότητες για να κερδίσουν πολλά χρήματα στο Λας Βέγκας. Παρασυρμένος από την όμορφη συμπαίκτρια και τα πολλά χρήματα, ο Μπεν μαθαίνει ότι το διακύβευμα είναι μεγαλύτερο από όσο φανταζόταν ποτέ, όταν διασταυρώνεται με τον εκτελεστή του καζίνο Κόουλ Γουίλιαμς.

Ενα γρήγορο και ψυχαγωγικό heist drama που παίζει έξυπνα με την ένταση και τη γοητεία του κόσμου των μαθηματικών και των καζίνων, χωρίς όμως να φτάνει ποτέ σε πραγματικό βάθος.

Η ταινία προβάλλεται στις 00.00 στην ΕΡΤ 1

Journeyman 607

Το Ενστικτο της Επιβίωσης (Journeyman) του Πάντι Κονσιντάιν

Ο Μάτι Μπέρτον, πρωταθλητής του μποξ που ζει σε ένα πολυτελές σπίτι με την αφοσιωμένη γυναίκα και το κοριτσάκι τους, ετοιμάζεται για έναν τελευταίο αγώνα, θέλοντας να αποδείξει πως η πρωταθλητική του θέση δεν είναι συμπτωματική όπως ειπώθηκε. Όμως το ματς, αν και νικηφόρο γι αυτόν, θα αποδειχθεί καθοριστικό. Λίγα λεπτά μετά την επιστροφή του στο σπίτι, καταρρέει από εσωτερικό τραύμα. Και ξυπνώντας από την επέμβαση στον εγκέφαλο, έχει πλέον κατεστραμμένες τη νόηση και τη μνήμη.

Στον τριπλό ρόλο του σκηνοθέτη, σεναριογράφου και πρωταγωνιστή, ο Πάντι Κόνσινταϊν παραδίδει ένα καλοπαιγμένο, όσο και απλοϊκό και προβλέψιμο «αθλητικό» μελόδραμα. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 21.30 στην ΕΡΤ 2

Creed 607

Κρίντ, Η Γέννηση Ενός Θρύλου (Creed) του Ράιαν Κούγκλερ

O Aπόλο Κριντ, ο πιο θρυλικός, τίμιος αντίπαλος και φίλος του Ρόκι Μπαλμπόα, έχει ένα νόθο γιο. Ο ίδιος δεν γνώριζε για τον πατέρα του, όμως η πυγμαχία είχε πάντα το ξεκάθαρο αποτύπωμά της στο DNA του: όταν η Mάρι-Αν, η χήρα του Κριντ, τον αποφυλακίζει από το αναμορφωτήριο και τον υιοθετεί, ο μικρός Αντόνις (Αδωνης) Κριντ φοράει ήδη περήφανα το μαυρισμένο του μάτι. Για αυτό κι ο ξαφνικός πλούτος, η μόρφωση ή οι ευκαιρίες για μία άλλη ζωή δεν μπορούν να αλλάξουν τον προσανατολισμό που του επιβάλλει το αίμα του: δέκα χρόνια μετά και παρά την παθιασμένη αντίρρηση της θετής του μητέρας που ξέρει τι σημαίνει η ζωή στο ρινγκ, ο Αντόνις εγκαταλείπει την ηλιόλουστη Καλιφόρνια για να ψάξει το θρυλικό γυμναστήριο του Μίκι στη Φιλαδέλφεια, αλλά και το φίλο του πατέρα του, τον Ρόκι. Να τον πείσει να τον προπονήσει. Οι αντιστάσεις του δεύτερου, ο οποίος έχει κρεμάσει τα γάντια του από καιρό, λυγίζουν όταν μαθαίνει ποιον έχει μπροστά του. Και παρόλο που ο πιτσιρικάς δε θέλει να κατέβει στους αγώνες με το όνομα, βαρύ σαν ιστορία, του πατέρα του, και κρατά αυτό της μητέρας του, το μαθαίνει κι ο Τύπος.

Κριντ και Μπαλμπόα. Μαζί. Ξανά. Ο κόσμος της πυγμαχίας πάλλεται από ενθουσιασμό, συγκίνηση και νοσταλγία. Κι ένα νέο κεφάλαιο ξεκινά... Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix**.

H ταινία προβάλλεται απόψε στις 00.30 στον ALPHA

it welcome to derry

IT: Welcome to Derry

Η νέα προσθήκη στο σύμπαν που δημιούργησε το 1989 ο Στίβεν Κινγκ, η σειρά 8 επεισοδίων της HBO Max, εκτυλίσσεται το 1962 και περιγράφει όσα μυστηριώδη συνέβησαν πριν από την πρώτη ταινία και μας συστήνει τον Πένιγουαϊζ.

Η σειρά πρίκουελ των ταινιών «Το Αυτό» του Αντι Μουσιέτι.

Η σειρά είναι διαθέσιμη στο HBO Max μέσω του Vodafone TV

the holdovers

Τα Παιδιά του Χειμώνα (The Holdovers) του Αλεξάντερ Πέιν

Είναι Δεκέμβριος του 1970 και στην Ακαδημία Μπάρτον στη Μασαχουσέτη τα Χριστούγεννα προμηνύονται περίεργα. Ο Πολ Χάναμ, ο πιο δύστροπος και ιδισουγκρασιακός καθηγητής της Ακαδημίας, αναγκάζεται να μείνει στη σχολή ως υπεύθυνος των μαθητών που δεν θα φύγουν για τις γιορτές (οι «holdovers» του πρωτότυπου τίτλου). Ανάμεσά τους βρίσκεται και ο Ανγκους Τάλι, η μητέρα του οποίου τον εγκατέλειψε τελευταία στιγμή για να πάει μήνα του μέλιτος με τον νέο της σύζυγο. Το αταίριαστο αυτό δίδυμο θα συμπληρωθεί από την υπεύθυνη της καφετέριας της Ακαδημίας, Μέρι Λαμπ, η οποία θρηνεί για το χαμό του γιου της στον Πόλεμο του Βιετνάμ. Οι τρεις τους θα αναγκαστούν να συνυπάρξουν, να δημιουργήσουν εορταστικό κλίμα κόντρα στις προβλέψεις της προσωπικής τους μη εορταστικής διάθεσης και, ξεπερνώντας ο καθένας τον εαυτό του, να αρχίσουν δειλά να φτιάχνουν από το τίποτα (ή από τα πάντα) μια νέα οικογένεια - αυτή που δεν έκανε ποτέ ο Πολ, αυτή που δεν γνώρισε ποτέ ο Ανγκους, αυτή που έχασε η Μέρι.

Με ένα εκτόπισμα που δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά, η νέα ταινία του Αλεξάντερ Πέιν επιχειρεί μια γενναιόδωρη επιστροφή στα βασικά: του σινεμά και της ζωής. Πέντε υποψηφιότητες για Οσκαρ κερδίζοντας το Β' Γυναικείου Ρόλου στη σαρωτική Ντα' Βάιν Τζόι Ράντολφ. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Netflix

blue moon

Μπλε Φεγγάρι (Blue Moon) της Αλίνα Γκρίγκορε

Η Ιρίνα μένει στην ρουμανική ορεινή επαρχία και δουλεύει στο οικογενειακό ξενοδοχείο. Από τη στιγμή που η 20χρονη ξυπνά το πρωί, η ζωή της συρρικνώνεται από την παρουσία, την απαίτηση, τη βία των άλλων. «Ξύπνα, ήρθε ο πατέρας σου». «Δε θα διαβάσεις, θα πας να βοηθήσεις τον ξάδελφό σου». «Τι να το κάνεις το πανεπιστήμιο, θα μείνεις εδώ στην οικογενειακή επιχείρηση». Κι εκείνο το πρωί, μετά από ένα πάρτι σε σπίτι φίλης, όπου όλοι μέθυσαν πολύ, η Ιρίνα ξύπνησε και κάποιος είχε παραβιάσει και το τελευταίο σύνορο: έκανε σεξ μαζί της, όσο ήταν ημιλιπόθυμη. «Εμοιαζες σαν να ήξερες πολύ καλά τι θέλεις,» της δικαιολογήθηκε ο Τούντορ, ο αρκετά μεγαλύτερός της και παντρεμένος θαμώνας του πάρτι. Ο οποίος τρόμαξε όμως από το παρθενικό αίμα στο κρεβάτι. Κι εκείνη τον ξαφνιάζει: αν είναι έτσι το σεξ, θέλει κι άλλο. Χωρίς αγάπη, χωρίς δέσμευση, με βία. Γιατί αν είναι να ξεφύγει από τη βία της οικογένειάς της στην απομόνωση της επαρχίας, ας γεύεται τη βία αλλού.

Tολμηρό αλλά άνισο ντεμπούτο της ηθοποιού Αλίνα Γκρίγκορε πίσω από την κάμερα, με μία ταινία για την γυναικεία κακοποίηση που ακολουθεί τους κανόνες του ρουμανικού νέου κύματος, αλλά δεν βυθίζει τα δόντια της βαθιά και ώριμα στην σημαντική θεματική της. Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο Φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Videorama

Young Ahmed 607

Ανάμεσά Μας (Young Ahmed) των Λικ Νταρντέν και Ζαν-Πιερ Νταρντέν

Ο Αχμέντ είναι ένας δεκατριάχρονος Βέλγος μουσουλμάνος που μέχρι πρόσφατα ζει μια φυσιολογική εφηβεία. Η γνωριμία του με έναν εξτρεμιστή ιμάμη αλλάζει τη ζωή του ριζικά· γίνεται θρησκόληπτος και έχει ως πρότυπο τον τζιχαντιστή ξάδερφό του που σκοτώνεται πολεμώντας τους «άπιστους». Μια διαφωνία για τη διδασκαλία των Αραβικών τον ωθεί σε μια ακραία πράξη εναντίον της δασκάλας του και οδηγείται στο αναμορφωτήριο. Εκεί, με τη βοήθεια ειδικών, προσπαθεί να συνειδητοποιήσει τις πράξεις του και να βρει τον δρόμο της επιστροφής… ή μήπως είναι πια αργά;

Ενα από τα πιο ριψοκίνδυνα θέματα των ημερών μας γίνεται κάτω από το ακέραιο βλέμμα των αδελφών Νταρντέν μια ακόμη πανανθρώπινη ιστορία ενηλικίωσης, χωρίς όμως τον αντίκτυπο που είχαν τα άλλα τους... παιδιά. Βραβείο Σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Καννών 2019. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix

perfect days

Υπέροχες Μέρες (Perfect Days) του Βιμ Βέντερς

Ο Χιραγιάμα ξεκινάει και τελειώνει τη μέρα του κάνοντας το ίδιο τελετουργικό. Μαζεύει το στρώμα στο οποίο κοιμάται, κάνει τα δόντια του, τριμάρει το μουστάκι του, παίρνει καφέ από το αυτόματο μηχάνημα έξω από το σπίτι του, μπαίνει μέσα στο βαν για τη δουλειά. Καθαριστής των αυτόματων τουαλετών σε μία καλή συνοικία του Τόκιο, είναι σχολαστικός με τη δουλειά του, σχεδόν μια τέλεια παραφωνία στον αυτοματισμό των πάντων, αφού η μέρα του κλείνει πάντα με ένα μπάνιο στα δημόσια λουτρά, ένα φαγητό στην καντίνα και μερικές σελίδες από τα αγαπημένα του βιβλία, με τον Φόκνερ να μονοπωλεί το ενδιαφέρον του.

Ο 77χρονος Γερμανός σκηνοθέτης επιστρέφει μέσω Τόκιο, με μια μικρή μελαγχολική ταινία που όμως μοιάζει ταυτόχρονα με σπουδαστικό φιλμ και μια αμήχανη αφιέρωση στον Γιασουτζίρο Οζου. Βραβείο ανδρικής ερμηνείας στο Φεστιβάλ Καννών, υποψηφιότητα για Οσκαρ Διεθνούς Ταινίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo