Πώς κατάφερε να πείσει την Ντέμι Μουρ να πάρει το ρόλο και πόσο δύσκολο είναι να κάνει μια ανοιχτά φεμινιστική ταινία; Η σκηνοθέτης του «The Substance: Το Ελιξίριο της Νιότης», που έρχεται στις αίθουσες στις 31 Οκτωβρίου από τη Feelgood, απαντά με τη γνώριμη, πια, τόλμη της.
Ολοκληρώθηκε η τελετή απονομής των βραβείων του 81ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας. Θριαμβευτής, απροσδόκητα, ανατρεπτικά, όπως και το σινεμά του, ο Πέδρο Αλμοδόβαρ και το «The Room Next Door».
To 81o Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας ολοκληρώνεται απόψε με την τελετή απονομής των βραβείων του. Κι όλα τα δημοσιογραφικά πηγαδάκια εδώ στο Λίντο μουρμουρίζουν προβλέψεις, διαφωνούν, αντιπροτείνουν. Ολοι όμως μοιάζουν να συμφωνούν σε κάτι: το «Τhe Brutalist» θα φύγει με (το) μεγάλο βραβείο.
H δεύτερη μεγάλου μήκους της γεωργιανής σκηνοθέτη, μετρά στις αισθητικές αναφορές του, φιλμ όπως το «Under the Skin», τη «Δασκάλα του Πιάνου» ή το «Post Tenebras Lux», αλλά κάνει αυτές τις ταινίες να μοιάζουν με ευχάριστες ρομαντικές κομεντί.
Ο Τζόκερ αφήνει χώρο στον Άρθουρ Φλεκ, και ο Τοντ Φίλιπς παραδίδει ένα απροσδόκητο μιούζικαλ (ναι, μιούζικαλ) που πιθανότατα θα μισήσουν όλοι οι incels που αγάπησαν την πρώτη ταινία.
Ερμηνεύοντας αβίαστα, πονεμένα, αστεία, ιδιοσυγκρασιακά και πιο τίμια «Queer» το alter ego του Γουίλιαμ Μπάροους, ο Ντάνιελ Κρεγκ είναι συγκλονιστικός. Και στη συνέντευξη Τύπου στην Βενετία μάς εξήγησε γιατί...
Ο Ιταλός σκηνοθέτης βουτά με σεβασμό στον αριστοτεχνικό λόγο, αλλά και τολμηρά στα ανείπωτα του κειμένου του Γουίλιαμ Μπάροουζ για να φωτίσει την παλλόμενη μοναξιά του Queer ήρωά του -κι όλων μας. «Τηλεπαθητικά», όπως μόνο το σινεμά ξέρει.
Η ταινία της Μάουρα Ντελπέρο είναι ένας ύμνος στους κτηνοτρόφους της ιταλικής επαρχίας που έζησαν με τις συνέπειες του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, τη φτώχεια, το αδιέξοδο αλλά και την ομορφιά των ψηλών βουνών. Ενα σίγουρο, μεγάλο βραβείο.
Χωρίς μελοδραματισμούς, με απόλυτη εικαστική αρτιότητα, η πρώτη αγγλόφωνη ταινία του Πέδρο Αλμοδόβαρ απορρίπτει πολλά από τα γνώριμα τρικ του για να εκφράσει τη θέση της απέναντι σ' ένα ευαίσθητο θέμα.
Αποστομωτικά όμορφο, σκληρό, βαθύ και βαθιά μελαγχολικό, το φιλμ, είναι η εντυπωσιακή επιστροφή της Αθηνά Τσαγγάρη, εννιά χρόνια μετά την τελευταία της ταινία.
Το Flix βρέθηκε στην συνέντευξη Τύπου της Αθηνάς Ραχήλ Τσαγγάρη, που πλαισιωμένη με τους ηθοποιούς της και την παραγωγό της μίλησε για την πρόκληση και την έμπνευση που ήταν η μεταφορά του «Harvest» στην μεγάλη οθόνη.
Στη συνέντευξη Τύπου του «The Room Next Door», ο Αλμοδόβαρ και οι πρωταγωνίστριές του, Τίντα Σουίντον και Τζούλιαν Μουρ μίλησαν για τη ζωή, το θάνατο και το σινεμά που είναι η ενδοφλέβια ένεση που όλοι χρειαζόμαστε για να αντέξουμε. Kαι τα δυο.
Μονίμως έτοιμος να προκαλέσει με τις δηλώσεις του, ο Κορίν μοιράστηκε τις σκέψεις του για το μέλλον του κινηματογράφου στη συνέντευξη Τύπου για τη νέα του ταινία.
O Bραζιλιάνος σκηνοθέτης («Κεντρικός Σταθμός», «Ημερολόγια Μοτοσικλέτας») είναι ακόμα εδώ! Επέστρεψε, 12 χρόνια μετά το «On the Road», με μία πολιτικά στιβαρή, αληθινή ιστορία, με μία ακόμα πανανθρώπινη, συγκινητική, τρυφερή ταινία.
Έμπειρος πλέον στην αποτύπωση του κακού και απόλυτος γνώστης μιας ικανής, βραδυφλεγούς, γκανγκστερικής αφήγησης, ο Τζάστιν Κουρζέλ παρουσιάζει με το «The Order» την καλύτερη εκδοχή μιας ιστορίας που έχει ήδη αφηγηθεί πολλές φορές στο παρελθόν.
Η τρίτη μεγάλου μήκους ταινία του Μπρέιντι Κόρμπετ δικαιώνει την εμφανή φιλοδοξία των δύο προηγούμενων, αποδεικνύοντας ότι μόνο στοχεύοντας ψηλά, μπορείς όντως να φτάσεις εκεί.