Φεστιβάλ Βενετίας 2024

Η Κοραλί Φαρζά λέει στο Flix δυο κουβέντες με... substance Συνέντευξη

Η Κοραλί Φαρζά λέει στο Flix δυο κουβέντες με... substance

Πώς κατάφερε να πείσει την Ντέμι Μουρ να πάρει το ρόλο και πόσο δύσκολο είναι να κάνει μια ανοιχτά φεμινιστική ταινία; Η σκηνοθέτης του «The Substance: Το Ελιξίριο της Νιότης», που έρχεται στις αίθουσες στις 31 Οκτωβρίου από τη Feelgood, απαντά με τη γνώριμη, πια, τόλμη της.

Βενετία 2024: Ποιος θα κερδίσει το Χρυσό Λιοντάρι; Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2024: Ποιος θα κερδίσει το Χρυσό Λιοντάρι;

To 81o Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας ολοκληρώνεται απόψε με την τελετή απονομής των βραβείων του. Κι όλα τα δημοσιογραφικά πηγαδάκια εδώ στο Λίντο μουρμουρίζουν προβλέψεις, διαφωνούν, αντιπροτείνουν. Ολοι όμως μοιάζουν να συμφωνούν σε κάτι: το «Τhe Brutalist» θα φύγει με (το) μεγάλο βραβείο.

Βενετία 2024: Το «April» της Ντέα Κουλουμπεγασβίλι είναι σκληρό, αφιλόξενο κι ερμητικά μυστηριώδες Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2024: Το «April» της Ντέα Κουλουμπεγασβίλι είναι σκληρό, αφιλόξενο κι ερμητικά μυστηριώδες

H δεύτερη μεγάλου μήκους της γεωργιανής σκηνοθέτη, μετρά στις αισθητικές αναφορές του, φιλμ όπως το «Under the Skin», τη «Δασκάλα του Πιάνου» ή το «Post Tenebras Lux», αλλά κάνει αυτές τις ταινίες να μοιάζουν με ευχάριστες ρομαντικές κομεντί.

Βενετία 2024: Το «Joker: Folie à Deux» είναι ένα σίκουελ που δικάζει τον ήρωα που έχτισε Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2024: Το «Joker: Folie à Deux» είναι ένα σίκουελ που δικάζει τον ήρωα που έχτισε

Ο Τζόκερ αφήνει χώρο στον Άρθουρ Φλεκ, και ο Τοντ Φίλιπς παραδίδει ένα απροσδόκητο μιούζικαλ (ναι, μιούζικαλ) που πιθανότατα θα μισήσουν όλοι οι incels που αγάπησαν την πρώτη ταινία.

Βενετία 2024: Ο Ντάνιελ Κρεγκ πιστεύει ότι στο «Queer» βρήκε το ρόλο της ζωής του Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2024: Ο Ντάνιελ Κρεγκ πιστεύει ότι στο «Queer» βρήκε το ρόλο της ζωής του

Ερμηνεύοντας αβίαστα, πονεμένα, αστεία, ιδιοσυγκρασιακά και πιο τίμια «Queer» το alter ego του Γουίλιαμ Μπάροους, ο Ντάνιελ Κρεγκ είναι συγκλονιστικός. Και στη συνέντευξη Τύπου στην Βενετία μάς εξήγησε γιατί...

Βενετία 2024: Το «Queer» του Λούκα Γκουαντανίνο έχει εύθραυστη τόλμη, μελαγχολική τρυφερότητα και έναν αδάμαστο Ντάνιελ Κρεγκ Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2024: Το «Queer» του Λούκα Γκουαντανίνο έχει εύθραυστη τόλμη, μελαγχολική τρυφερότητα και έναν αδάμαστο Ντάνιελ Κρεγκ

Ο Ιταλός σκηνοθέτης βουτά με σεβασμό στον αριστοτεχνικό λόγο, αλλά και τολμηρά στα ανείπωτα του κειμένου του Γουίλιαμ Μπάροουζ για να φωτίσει την παλλόμενη μοναξιά του Queer ήρωά του -κι όλων μας. «Τηλεπαθητικά», όπως μόνο το σινεμά ξέρει.

Βενετία 2024: Το «Vermiglio» είναι τόσο ήσυχο, σκληρό και μεγαλειώδες όσο και οι βουνοκορφές των Αλπεων Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2024: Το «Vermiglio» είναι τόσο ήσυχο, σκληρό και μεγαλειώδες όσο και οι βουνοκορφές των Αλπεων

Η ταινία της Μάουρα Ντελπέρο είναι ένας ύμνος στους κτηνοτρόφους της ιταλικής επαρχίας που έζησαν με τις συνέπειες του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, τη φτώχεια, το αδιέξοδο αλλά και την ομορφιά των ψηλών βουνών. Ενα σίγουρο, μεγάλο βραβείο.

Βενετία 2024: Μια ψύχραιμη και καλαίσθητη συζήτηση για την ευθανασία στο «Διπλανό Δωμάτιο» Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2024: Μια ψύχραιμη και καλαίσθητη συζήτηση για την ευθανασία στο «Διπλανό Δωμάτιο»

Χωρίς μελοδραματισμούς, με απόλυτη εικαστική αρτιότητα, η πρώτη αγγλόφωνη ταινία του Πέδρο Αλμοδόβαρ απορρίπτει πολλά από τα γνώριμα τρικ του για να εκφράσει τη θέση της απέναντι σ' ένα ευαίσθητο θέμα.

Βενετία 2024: Στο «Harvest» ο άνθρωπος είναι ένα σπασμένο κλαδί στην κοίτη ενός ορμητικού ποταμού Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2024: Στο «Harvest» ο άνθρωπος είναι ένα σπασμένο κλαδί στην κοίτη ενός ορμητικού ποταμού

Αποστομωτικά όμορφο, σκληρό, βαθύ και βαθιά μελαγχολικό, το φιλμ, είναι η εντυπωσιακή επιστροφή της Αθηνά Τσαγγάρη, εννιά χρόνια μετά την τελευταία της ταινία.

Βενετία 2024: Η Αθηνά Τσαγγάρη σιχαίνεται τις ταινίες με μήνυμα Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2024: Η Αθηνά Τσαγγάρη σιχαίνεται τις ταινίες με μήνυμα

Το Flix βρέθηκε στην συνέντευξη Τύπου της Αθηνάς Ραχήλ Τσαγγάρη, που πλαισιωμένη με τους ηθοποιούς της και την παραγωγό της μίλησε για την πρόκληση και την έμπνευση που ήταν η μεταφορά του «Harvest» στην μεγάλη οθόνη.

Βενετία 2024: Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στηρίζει το δικαίωμα στην ευθανασία Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2024: Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στηρίζει το δικαίωμα στην ευθανασία

Στη συνέντευξη Τύπου του «The Room Next Door», ο Αλμοδόβαρ και οι πρωταγωνίστριές του, Τίντα Σουίντον και Τζούλιαν Μουρ μίλησαν για τη ζωή, το θάνατο και το σινεμά που είναι η ενδοφλέβια ένεση που όλοι χρειαζόμαστε για να αντέξουμε. Kαι τα δυο.

Βενετία 2024: Η μεγάλη επιστροφή του Βάλτερ Σάλες με το «I'm Still Here» Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2024: Η μεγάλη επιστροφή του Βάλτερ Σάλες με το «I'm Still Here»

O Bραζιλιάνος σκηνοθέτης («Κεντρικός Σταθμός», «Ημερολόγια Μοτοσικλέτας») είναι ακόμα εδώ! Επέστρεψε, 12 χρόνια μετά το «On the Road», με μία πολιτικά στιβαρή, αληθινή ιστορία, με μία ακόμα πανανθρώπινη, συγκινητική, τρυφερή ταινία.

Βενετία 2024: Στο «The Order» του Τζάστιν Κουρζέλ όλα βρίσκονται σε τάξη, για καλό και για κακό Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2024: Στο «The Order» του Τζάστιν Κουρζέλ όλα βρίσκονται σε τάξη, για καλό και για κακό

Έμπειρος πλέον στην αποτύπωση του κακού και απόλυτος γνώστης μιας ικανής, βραδυφλεγούς, γκανγκστερικής αφήγησης, ο Τζάστιν Κουρζέλ παρουσιάζει με το «The Order» την καλύτερη εκδοχή μιας ιστορίας που έχει ήδη αφηγηθεί πολλές φορές στο παρελθόν.

Βενετία 2024: Το «The Brutalist» είναι μια αληθινά μεγάλη ταινία - κι όχι μόνο σε διάρκεια Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2024: Το «The Brutalist» είναι μια αληθινά μεγάλη ταινία - κι όχι μόνο σε διάρκεια

Η τρίτη μεγάλου μήκους ταινία του Μπρέιντι Κόρμπετ δικαιώνει την εμφανή φιλοδοξία των δύο προηγούμενων, αποδεικνύοντας ότι μόνο στοχεύοντας ψηλά, μπορείς όντως να φτάσεις εκεί.