Ο -κλασικά- αντιδραστικός, αιώνιος έφηβος Χάρμονι Κορίν μοιράστηκε τις άκρως αμφιλεγόμενες απόψεις του τόσο για το μέλλον, όσο και την τρέχουσα κατάσταση της κινηματογραφικής βιομηχανίας κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε στο πλαίσιο του 81ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας.
Ακροβατώντας μεταξύ σοβαρού και αστείου και πιστός στην τρολλ διάθεση που τον χαρακτηρίζει (πέρυσι είχε εμφανιστεί στη συνέντευξη Τύπου καπνίζοντας -όπως και φέτος- πούρο και φορώντας μάσκα εμπνευσμένη από την ταινία του «Aggro Dr1ft», στην οποία είχε συνεργαστεί με τον Τράβις Σκοτ), o Κορίν δήλωσε ότι «αρχίζουμε να βλέπουμε το Χόλιγουντ να καταρρέει δημιουργικά εξαιτίας του ότι είναι υπερβολικά παγιδευμένο στις συμβάσεις».
Ο Κορίν στη συνέντευξη Τύπου της περσινής διοργάνωσης του Φεστιβάλ
Καθισμένος δίπλα στον Γιοάο Ρόζα (ο οποίος σχεδίασε τα οπτικά εφέ της τελευταίας του ταινίας, «Baby Invasion») και στον -μασκοφορεμένο- Γκασπάρ Νοέ, συνέχισε να μονολογεί για το γεγονός ότι η βιομηχανία δεν δίνει βήμα στη νεολαία. «Το Χόλιγουντ πρέπει να ενθαρρύνει -όχι ότι το χρειάζεται, αλλά θα ήταν έξυπνο να το κάνει- τη νεολαία, τα παιδιά. Ο λόγος που αρχίζουμε να βλέπουμε το Χόλιγουντ να καταρρέει είναι ότι πολλά δημιουργικά μυαλά στρέφονται στον τομέα του gaming και του streaming […] Ολα αυτά τα παιδιά απλά θα βρουν εναλλακτικές διεξόδους και θα πάνε αλλού, επειδή οι ταινίες δεν είναι πλέον η κυρίαρχη μορφή τέχνης», εξήγησε.
«Ο IShowSpeed είναι μια ταινία, ο Kai Cenat είναι μια ταινία», συνέχισε ο Κορίν, αναφέροντας ονομαστικά δύο από τις μεγαλύτερες φιγούρες στον χώρο του YouTube και του Twitch, χαρακτηρίζοντας μάλιστα τον πρώτο ως «τον νέο Ταρκόφσκι» για τα σημερινά δεδομένα.
Η πρώτη εμφάνιση του εκκεντρικού σκηνοθέτη στο Φεστιβάλ ήταν το 1997, για την πρώτη του ταινία, «Gummo», η οποία μπορεί να μην έλαβε εξαρχής καλές κριτικές, αργότερα όμως κέρδισε ειδική μνεία από την κριτική επιτροπή της Διεθνούς Ομοσπονδίας Κριτικής Ταινιών Κινηματογράφου. Το «Spring Breakers» είχε επίσης πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στη Βενετία το 2012, όπου κέρδισε το Future Film Festival Digital Award.
Φέτος, ο Κορίν έδωσε το παρόν στην 81 διοργάνωση του Φεστιβάλ εν όψει της πρεμιέρας του τελευταίου του πειραματικού -και βιωματικού σύμφωνα με τον ίδιο- πρότζεκτ, «Baby Invasion», το οποίο προβλήθηκε εκτός συναγωνισμού.
Μιλώντας για την ταινία του, διευκρίνισε ότι το κοινό του Φεστιβάλ θα δει μόνο ένα «βασικό επίπεδο» της συνολικής εμπειρίας που αυτή δύναται να προσφέρει. «Οταν κυκλοφορήσει η ταινία, θα μπορείτε να τη δείτε μέσω του κινητού σας. Μέσα της θα βρείτε κωδικούς QR που θα σας μεταφέρουν σε άλλες ταινίες. Αυτό που βλέπετε τώρα είναι απλά το βασικό επίπεδο της ταινίας. Θα υπάρχουν τρεις ή τέσσερις άλλες υπο-ταινίες [...] Η ολοκληρωμένη εκδοχή της ταινίας πρέπει να είναι γύρω στις 80 ώρες».
Οπως το «Aggro Dr1ft» του 2023, έτσι και το «Baby Invasion» αποτελεί τη δεύτερη ταινία του Κορίν σε παραγωγή της EDGLRD. Εμπνευσμένη από βιντεοπαιχνίδια πρώτου προσώπου (FPS), η ταινία επικεντρώνεται σε μία ομάδα μισθοφόρων που χρησιμοποιούν μάσκες-avatars μωρών, προκειμένου να πραγματοποιούν ληστείες σε επαύλεις πλουσίων. «Η ιδέα προέρχεται από τη σκέψη ότι οι άνθρωποι στο μέλλον -ή ακόμα και τώρα- θα αρχίσουν να κάνουν εγκλήματα σε livestream μετάδοση. Αυτό λειτουργεί πλέον σαν ψυχαγωγία -με πολλούς τρόπους- για το κοινό», πρόσθεσε στα όσα ανέφερε ο σκηνοθέτης.
Το 81ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας διεξάγεται φέτος από τις 28 Αυγούστου μέχρι και τις 7 Σεπτεμβρίου. Το Flix βρίσκεται στη Βενετία για να σας μεταφέρει όλα όσα συμβαίνουν μέσα και έξω από τις αίθουσες. Διαβάστε όλο το ρεπορτάζ για το φεστιβάλ εδώ