To σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κογκονάντα χτίζει με σεβασμό πάνω στα θεμέλια της κινηματογραφικής παράδοσης του Γιασουτζίρο Οζου, όσο το τρυφερό, φρέσκο βλέμμα του αμερικάνικου ανεξάρτητου σινεμά που αγαπήσαμε ζεσταίνει τη μεγάλη οθόνη.
Ανήλικοι πρωταγωνιστές, ωμές σκηνές σεξ και βίας. Είδαμε το βραβευμένο «Klip» στο 53ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης και μιλήσαμε με τη δημιουργό του. «Το γεγονός ότι ο κόσμος στάθηκε στις σκηνές σεξ και όχι στην βία λέει πάρα πολλά για τις κοινωνίες που ζούμε». Δείτε ολόκληρη την καυστική συνέντευξη.
Υπήρξε ο πιο «αφανής» από τους φετινούς καλεσμένους του 53ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Κι, όμως, το αφιέρωμα στο ιδιοσυγκρασιακό και πολυβραβευμένο έργο του υπήρξε για πολλούς η πραγματική «ανακάλυψη» της διοργάνωσης: ένα κομμάτι σινεμά που εδώ και χρόνια αναζητά τη λεπτή γραμμή που χωρίζει την πραγματικότητα από την αλήθεια!
Ο Ισραηλινός Αμίρ Μανόρ («Επίλογος»), ο Εκτορας Λυγίζος και ο πρωταγωνιστής του στο «Αγόρι Τρώει το Φαγητό του Πουλιού», Γιάννης Παπαδόπουλος μίλησαν στην κάμερα του Flix αμέσως μετά την τελετή λήξης του 53ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Η μάλλον μίλησαν μεταξύ τους, στην κάμερα του Flix...
Με 14 ταινίες στο επίσημο πρόγραμμά του, το 53ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης παρουσίασε ένα δείγμα της πρόσφατης εγχώριας παραγωγής. Μέσα του μπορεί κανείς να ανακαλύψει όλα τα (πολύ) κακώς και (πολύ) καλώς κείμενα του ελληνικού σινεμά.
Σε μια εποχή που η λιτότητα μοιάζει να είναι ο νούμερο ένα εχθρός της όποιας ευημερίας, το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, απαλλαγμένο για πρώτη φορά στην πρόσφατη ιστορία του από τα «βάρη» του παρελθόντος, επικεντρώθηκε στον πραγματικό πυρήνα της ύπαρξής του: τις ταινίες, τους ανθρώπους που τις κάνουν και αυτούς που τις βλέπουν.
Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η τελετή λήξης του 53ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, με την απονομή των βραβείων του Διεθνούς Διαγωνιστικού Τμήματος και των βραβείων του κοινού, εν μέσω ειρηνικών διαδηλώσεων και «Μιας Πειρατείας».
Λίγες ώρες πριν την τελετή λήξης του 53ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, διαβάστε τη γνώμη του Flix για όλες τις ταινίες του Διαγωνιστικού Τμήματος και τις τάσεις που θα κρίνουν τους φετινούς διεκδικητές των βραβείων που θα αποφασίσει η κριτική επιτροπή.
Η Πανελλήνια Ενωση Κριτικών Κινηματογράφου (Π.Ε.Κ.Κ.), έστειλε σήμερα, λίγες ώρες πριν την τελετή απονομής των βραβείων του 53ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, επιστολή διαμαρτυρίας.
Η Κωνσταντίνα Βούλγαρη, στη δεύτερη ταινία της, προβάλει έναν κόσμο γεμάτο αβεβαιότητα, αλλά στην πραγματικότητα δεν στέκεται στο πολιτικό μανιφέστο. Η ηρωίδα της έχει τη δική της ενηλικίωση να αντιμετωπίσει. Κι αυτό από μόνο του είναι επαναστατικό.
Ποια ταινία παίρνει το προβάδισμα στο Διαγωνιστικό Τμήμα; Πώς τα πάνε οι ελληνικές; Ποια είναι η αποκάλυψη του Φεστιβάλ; Διαβάστε καθημερινά τις κριτικές του Flix για τις ταινίες του 53ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Με το «Park», πρώτο μεγάλου μήκους πρότζεκτ της Σοφίας Εξάρχου να κερδίζει δύο βραβεία, ολοκληρώθηκε η Αγορά του 53ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης στο φυσικό της χώρο, το Electra Palace, όπου για τις τελευταίες τέσσερις ημέρες υπήρξε το κέντρο του ενδιαφέροντος των επαγγελματιών από την Ελλάδα και όλον τον κόσμο.
Ποια ταινία παίρνει το προβάδισμα στο Διαγωνιστικό Τμήμα; Πώς τα πάνε οι ελληνικές; Ποια είναι η αποκάλυψη του Φεστιβάλ; Διαβάστε καθημερινά τις κριτικές του Flix για τις ταινίες του 53ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
Περπατάς αμέριμνος στη Θεσσαλονίκη, όταν μια αφίσα - φωτοτυπία σου τραβάει την προσοχή, πετυχαίνοντας προφανώς τον στόχο της. Οχι να την προσέξεις, αλλά να γυρίσει το χρόνο πίσω σε εποχές όπου το μόνιμο βασικό αφιέρωμα κάθε Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης ήταν η «γκρίνια».
Η κάμερα του Flix συναντά την Αθηνά Τσαγγάρη στις φεστιβαλικές αποθήκες και εκείνη, με αφορμή το «The Capsule», εξομολογείται πώς αντιμετωπίζει την εικαστική πρόκληση, την μόδα, την μικρού μήκους, το animation, το σινεμά είδους...
Με την πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία, ο Ισραηλινός δημοσιογράφος Αμίρ Μανόρ κλείνει τα εισαγωγικά της αριστερής διανόησης, αλλά βάζει άνω τελεία στον ρομαντισμό.
Σε μια κίνηση αιφνιδιασμού, το Διαγωνιστικό Τμήμα του 53ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης κράτησε από νωρίς μια θέση για το «I Am Not a Hipster», την ταινία του Ντάστιν Ντάνιελ Κρέτον που δίνει άφεση αμαρτιών σε μια ολόκληρη γενιά που όσο κι αν κάποιοι πιστεύουν ότι πέθανε, στην πραγματικότητα ζει, βασιλεύει και κόντρα σε όλους και σε όλα βρίσκει λόγους για να δημιουργεί.
Ο σκηνοθέτης και ο πρωταγωνιστής της ταινίας «Το Αγόρι Τρώει το Φαγητό του Πουλιού» μίλησαν στο Flix, λίγο πριν την προβολή στο 53ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, για τη δική τους κινηματογραφική «χορογραφία».