Buzz

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τρίτη, 26 Οκτωβρίου

στα 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Flix Team
Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τρίτη, 26 Οκτωβρίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.


Insecure 5 MAIN

Insecure

Το «Insecure» μάς συστήνει την Ιζα (ναι, η ηρωίδα έχει το ίδιο όνομα με τη δημιουργό) - μία νεαρή αφροαμερικανίδα από μία παραδοσιακή μαύρη γειτονιά του Λος Αντζελες, όπου όλα αλλάζουν. Τα μαγαζιά παραδίδονται σε χίπστερς, οι δουλειές περνούν κρίση, οι φίλοι απογοητεύουν ή τους απογοητεύεις και οι σχέσεις γεννιούνται και πεθαίνουν σε οθόνες smartphones. Λίγα επεισόδια ανά κύκλο, μεγάλες αλήθειες για τους κύκλους της ζωής μας. Ναι της ζωής μας, καθώς η ειλικρίνεια του σεναρίου σε αγγίζει, ακόμα κι αν η πολιτισμική σου ταυτότητα είναι διαφορετική. Η Ιζα είναι φίλη σου, αδελφή σου, κοπέλα σου, την ξέρεις. Γραμμένη πανέξυπνα, αστεία, πικρά και τόσο οικεία: ενηλικίωση (συμβαίνει ποτέ;), σχέσεις, χωρισμοί, tinder, OK Cupid, φίλες, οικογένεια, ταυτότητα, δουλειά, ζωή. Μεγάλη «ανασφάλεια» απέναντι σε όλα αυτά.

Ο 5ος και τελευταίος κύκλος της αγαπημένης μας κομεντί της ΗΒΟ κάνει πρεμιέρα. Είστε έτοιμοι να νιώσετε ασφαλείς με το «Insecure»; > Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Από 25 Οκτωβρίου το «Insecure» θα προβάλλεται αποκλειστικά από το Vodafone TV.

Rock n Roll 607

Μεγάλωσε αν Τολμάς (Rock n’ Roll) του Γκιγιόμ Κανέ

O 43χρονος «Γκιγιόμ Κανέ», ηθοποιός, σκηνοθέτης, σύζυγος της οσκαρικής σούπερ-σταρ «Μαριόν Κοτιγιάρ» και πατέρας ενός μικρού αγοριού, πηγαίνει στο γύρισμα της νέας του ταινίας. Ανάμεσα στα πλάνα της ημέρας, σε τηλεφωνήματα με τον ατζέντη του και τον ουρολόγο του (για ένα ευαίσθητο ανδρικό ζήτημα), μία δημοσιογράφος επιχειρεί να πάρει συνέντευξη από τον ίδιο και την νεαρή, χοτ συμπρωταγωνίστριά του που... ερμηνεύει την κόρη του. Κι εκεί η αλήθεια θα αποκαλυφθεί για να του ανατινάξει το μυαλό: η κοπέλα είναι η σταρ, αυτή θα φέρει το κοινό στις αίθουσες, εκείνος είναι μεσήλικας, ξεπερασμένος, όχι πια sexy, όχι πια cool, όχι πια «rock 'n' roll». Πότε συνέβη όλο αυτό; Πότε ανοιγοκλείνεις τα μάτια και η ζωή σε έχει προσπεράσει; Πότε έγινες ο «κύριος Κανέ»; Το περιστατικό αυτό λειτουργεί ως θανατηφόρο -στον εγωισμό του σταρ- τσίμπημα. Το δηλητήριο εισχωρεί σταδιακά και προκαλεί υπαρξιακή κρίση, βαθιά νευρωτική διαταραχή και ναρκισσιστική φρενίτιδα: ο Κανέ θα αλλάξει τη συμπεριφορά, την εμφάνιση του, θα χάσει τον άξονά του, τις σχέσεις του, τον εαυτό του. Γιατί στην εποχή μας, την εποχή της αιώνιας νεότητας και του φαίνεσθαι, ποιος πραγματικά τολμά να μεγαλώσει;

Κι αν είναι ροκ, μην τον φοβάστε. Ο Γκιγιόμ Κανέ γράφει, σκηνοθετεί κι ερμηνεύει μία πικρή, αυτοσαρκαστική και σε στιγμές μπουφόνικη κωμωδία για την ανδρική κρίση ηλικίας στην εποχή της επιβεβλημένης νεανικότητας, στη βιομηχανία του image και κάτω από το άυπνο βλέμμα των social media. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 22.00 στην ΕΡΤ 2

Peterloo

Peterloo του Μάικ Λι

Στις 16 Αυγούστου του 1819, λίγα χρόνια μετά τη λήξη των Ναπολεόντειων Πολέμων, στο St. Peter’s Field του Μάντσεστερ έλαβε χώρα μια από τις μεγαλύτερες σφαγές στην ιστορία της αγγλικής ιστορίας, όταν το ιππικό επιτέθηκε σε πλήθος αρκετών δεκάδων χιλιάδων ανθρώπων, κυρίως μέλη της εργατικής τάξης αλλά και εκπροσώπους του τύπου, σουφραζέτες και μέλη οργανώσεων που μάχονταν για τα δικαιώματα του απλού λαού (οι μαρτυρίες της εποχής ανέφεραν ότι παρόντες ήταν 60.000 με 80.000 άνθρωποι), οι οποίοι είχαν συγκεντρωθεί ειρηνικά για να ζητήσουν μεταρρυθμίσεις που θα εξασφάλιζαν τη δίκαιη εκπροσώπησή τους στη Βουλή.

Επιμένοντας στην κοινωνική ματιά που τον καθιέρωσε και εστιάζοντας στη μεγάλη σφαγή στο Μάντσεστερ του 1819 που όρισε μια νέα εποχή για την αγγλική ιστορία, ο Μάικ Λι ανεβάζει τους τόνους και το επίπεδο της παραγωγής, όμως παρουσιάζει τελικά μια ταινία ικανή αλλά και ασφαλή μέσα στις χαρακτηριστικές, κινηματογραφικές του δυνάμεις. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 21.00 στο Open

and tomorrow the entire world

Κι Αύριο ο Κόσμος Ολος (Und morgen die ganze Welt) της Γιούλια φον Χάιντς

Κεντρική ηρωίδα είναι η Λουίζα, όμορφη, φυσική, παθιασμένη, καθρέφτισμα πολλών νέων ανθρώπων σ' όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα. Η Λουίζα γυρίζει (ελαφρώς, μόνο) την πλάτη στην «καλή οικογένεια» από την οποία προέρχεται, εκείνη που απολαμβάνει το κυνήγι και τα πλούσια τραπεζώματα, μπαίνει στην antifa κι εγκαθίσταται σ' ένα κοινόβιο ακτιβιστών που προσπαθούν να καταπολεμήσουν τους ανερχόμενους νεοναζί. Φοιτήτρια νομικής, μυαλό που προσπαθεί ν' αναζητήσει το δίκαιο, το νόμιμο, το ορθό πριν παρασυρθεί από την... αγέλη, παρασύρεται, ωστόσο, από τον απόλυτο Αλφα (σε μια μάλλον προφανή επιλογή ονόματος του ήρωα) αλλά κι από τον στοχαστικό, κυνικό Ντίτερ και καλείται ν' αποφασίσει: η βία δικαιολογεί τη βία; Δικαιούται κανείς να πολεμήσει με κάθε τρόπο εκείνο που ξέρει ότι απειλεί τη δημοκρατία;

Με δύναμη από το Φεστιβάλ Βενετίας, μια ιστορία για τις παγίδες κάθε εξουσίας, γεμάτη νεανική ορμή. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Πανελλαδική (σε Ελλάδα και Κύπρο) πρώτη online προβολή της ταινίας από 21 Οκτωβρίου 2021 και για δύο εβδομάδες. Κλείστε το εισιτήριό σας εδώ.

favourite 607

Η Ευνοούμενη (The Favourite) του Γιώργου Λάνθιμου

H Bασίλισσα Αννα υπήρξε η πρώτη βασίλισσα της Μεγάλης Βρετανίας (του Ηνωμένου Βασιλείου Αγγλίας, Σκωτίας, Ιρλανδίας) στις αρχές του 18ου αιώνα. Εχοντας πάντα πολύ εύθραυστη σωματική και ψυχική υγεία, μετά από 17 εγκυμοσύνες που κατέληξαν σε αποβολές και τον πρόωρο θάνατο του συζύγου της, η Αννα κατέληξε από τα 30 της χρόνια γερασμένη, κακοφορμισμένη (ακόμα και ιστορικές πηγές την αποκαλούν «χοντρή κι άσχημη»), εξαιρετικά ανασφαλής και μόνη. Η σωματική της φθορά τής προκάλεσε μεγάλη ανασφάλεια και την έκανε ιδιαίτερα ευάλωτη στους κύκλους του παλατιού. Η εξουσία έλκει καλοθελητές και η Βασίλισσα Αννα πάντα επηρεαζόταν από τους αυλοκόλακές της. Τους, κατά περιόδους, «ευνοούμενούς» της. Μία ισχυρή τέτοια φιγούρα ήταν αυτή της Σάρα Τσόρτσιλ, Δούκισσας του Μπάρλμπορο, επιστήθιας φίλης και ανεπίσημης πολιτικής συμβούλου της Βασίλισσας. Γνωρίζοντας πολύ καλά τις αδυναμίες, τα μυστικά και τα πάθη της Αννας, η Δούκισσα κρατούσε με μαεστρία και υστεροβουλία τα κλειδιά της κρεβατοκάμαρας και της καρδιάς της. Μέχρι που στο παλάτι καταφθάνει η Αμπιγκεϊλ, μακρινή της ξαδέλφη, μία ξεπεσμένη νεαρή αριστοκράτισσα με δαιμόνιο μυαλό και φιλόδοξα σχέδια. Και τότε ξεκινά ένα παιχνίδι γάτας-ποντικιού: οι δύο γυναίκες βουτούν σε μία παραπολιτική, σκοτεινή κόντρα για την αγάπη και την εύνοια της Αννας, χωρίς φραγμούς, χωρίς όρια, χωρίς έλεος. Ποια θα κερδίσει τον τίτλο της «Ευνοούμενης» της Βασίλισσας;

Μία παραμορφωμένη, καυστική ματιά στην ιστορία της βρετανικής βασιλείας. Μία σαρκαστική διατριβή στη γυναικεία ψυχοσύνθεση. Αυτή είναι η πρώτη κωμωδία εποχής του Γιώργου Λάνθιμου. Και του πάει πολύ. Συμφωνεί και η Ακαδημία: 10 οσκαρικές υποψηφιότητες, ανάμεσα στις οποίες αυτή για καλύτερη ταινία και σκηνοθεσία. Διαβάστε εδώ ολόκληρη την κριτική του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 20.00 στο Cosmote Cinema 2

parasite main

Παράσιτα (Parasite) του Μπονγκ Τζουν-χο

Η οικογένεια των Κιμ είναι αγαπημένη, αλλά είναι όλοι τους άνεργοι και το μέλλον τους διαγράφεται ζοφερό. Ο γιος της οικογενείας βρίσκει δουλειά ως καθηγητής ιδιαιτέρων κι ελπίζει επιτέλους σε σταθερό εισόδημα. Κουβαλώντας τις προσδοκίες όλης του της οικογένειας, πηγαίνει για συνέντευξη στο σπίτι των Παρκ- ιδιοκτητών μια διεθνούς εταιρίας πληροφορικής, για να συναντήσει την κυρία του σπιτιού. Μετά την πρώτη αυτή συνάντηση, ξεκινάει ένας χείμαρρος ατυχών συμβάντων.

H ταινία του Μπονγκ Τζουν-χο που κέρδισε το Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ των Καννών είναι ένα αιχμηρό κι απολαυστικό κομμάτι κοινωνικού και πολιτικού σινεμά που όχι, δεν μοιάζει με αυτό του Κεν Λόουτς. Διαβάστε τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo.

The Seventh Seal 607

Η Εβδομη Σφραγίδα (The Seventh Seal) του Ινγκμαρ Μπέργκμαν

Ένας ιππότης και ο ιπποκόμος του επιστρέφουν από τις Σταυροφορίες σε μια Σουηδία που μαστίζεται από την πανούκλα. Στο δρόμο τους θα συναντήσουν τον Θάνατο, ο οποίος θα ζητήσει από τον Ιππότη να τον ακολουθήσει. Εκείνος, για να κερδίσει χρόνο, προκειμένου να μπορέσει να βρει απαντήσεις στις υπαρξιακές αγωνίες και τα μεταφυσικά προβλήματα που τον ταλανίζουν, του προτείνει να παίξουν μια παρτίδα σκάκι, με αυτή να αποτελεί και την τελευταία προθεσμία του.

Η μυθική πλέον σκηνή με την παρτίδα του σκακιού ανάμεσα στον Θάνατο και τον Ιππότη είναι μόνο η αρχή (κυριολεκτικά και μεταφορικά) για αυτόν τον κινηματογραφικά συναρπαστικό στοχασμό πάνω στην έννοια και την ύπαρξη του Θεού και την αξία των ερωτήσεων εκεί όπου δεν υπάρχει απάντηση. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix

the guilty 2021

Ο Ενοχος (The Guilty) του Αντουάν Φουκουά

O Τζο Μπέιλορ ξεκινά τη βάρδιά του στα 911 επείγοντα τηλεφωνήματα της αστυνομίας της Καλιφόρνια - το καλοκαίρι που μαίνονται και οι ανεξέλεγκτες δασικές πυρκαγιές. Δεν είναι αυτή η δουλειά του. Κανονικά, θα έπρεπε να είναι έξω, στη δράση. Αύριο είναι η δίκη του. Μία δημοσιογράφος έχει βρει το κινητό του, τον παρενοχλεί για μια δήλωση. Ο Τζο δουλεύει στα τηλέφωνα γιατί είναι τιμωρημένος και υπό περιορισμό. Τι έχει κάνει; Είναι ένοχος; Θα τον υπερασπιστεί ο συνεργάτης του; Θυμάται τι πρέπει να πει; Τα τηλέφωνα χτυπούν. Αυτή είναι η μεγαλύτερη τιμωρία – να χάνει το χρόνο του πίσω από ένα γραφείο απαντώντας σε μεθυσμένους κι ανόητους. Μέχρι που στην άλλη άκρη της γραμμής ακούει την πνιγμένη, τρομοκρατημένη φωνή της Εμιλι. Του μιλάει με κώδικα, σαν να έχει καλέσει τη μικρή της κόρη, ενώ στην πραγματικότητα εκπέμπει SOS. Ο πρώην άντρας της βγήκε από τη φυλακή, κι μετά από ένα βίαιο επεισόδιο με τα παιδιά, την απήγαγε. Ο Τζο βρίσκεται στο ακουστικό κι η Εμιλι σ' ένα λευκό βαν που τρέχει προς άγνωστη κατεύθυνση και προς το θάνατό της.

To Netflix-remake του αριστουργήματος του δανού σκηνοθέτη Γκούσταβ Μέλερ, δεν εμπιστεύεται την δύναμη της ιστορίας του. Ο αμερικανός «Ενοχος» του Αντουάν Φουκουά δεν μας ψιθυρίζει την αλήθεια του σε αυτό το κινηματογραφικό τηλεφώνημα. Την ουρλιάζει σε ανοιχτή ακρόαση. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Netflix


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.