Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι τη Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου

στα 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Τι βλέπουμε στο σπίτι τη Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


sicario 607

Sicario: Ο Εκτελεστής (Sicario) του Ντενί Βιλνέβ

Η Εμιλι Μπλαντ ερμηνεύει την Κέιτ Μέισι, μία ιδεαλιστική πράκτορα του FBI, εκπαιδευμένη για αποστολές διάσωσης ομήρων. Μόνο που μία έφοδος σε σπίτι στο Φοίνιξ της Αριζόνα δεν την οδηγεί σε όμηρους μετανάστες, αλλά σ' έναν ομαδικό τάφο. Ενα χώρο ομαδικών βασανισμών και εκτελέσεων/αντίποινων του Σονόρα Καρτέλ - του πιο ισχυρού δικτύου εμπορίας ναρκωτικών που διοικεί ένα «φάντασμα», ο Φάουστο Αλαρκόν. Στο Μεξικό, ο Αλκαρόν ισχυροποιεί αδίστακτα την εξουσία του αποκεφαλίζοντας τα πτώματα των θυμάτων του και κρεμώντας τα από γέφυρες, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα στους εχθρούς του. Στην Αμερική, η πράκτορας Μέισι βρήκε 42 πτώματα χτισμένα ανάμεσα στους τοίχους του σπιτιού. Μαζί με τα θύματα, η Μέισι έχασε και ανθρώπους της ομάδας της, όταν πήγαν να ανοίξουν μία παγιδευμένη με εκρηκτικά μπουκαπόρτα. Οι ανακρίσεις για το συμβάν την έφεραν μπροστά στον Ματ Γκρέιβερ, έναν μυστηριώδη «σύμβουλο» του Υπουργείου Δικαιοσύνης (τον ερμηνεύει ο Τζος Μπρόλιν), ο οποίος της προτείνει να έρθει εθελοντικά στην ομάδα του. Οσο η αμερικανική πλευρά «σκουπίζει» τα αίματα από τους τοίχους αυτού του πολέμου, ο Γκρέιβερ της προσφέρει μία θέση, δίπλα του, στα χαρακώματα. Η Μέισι δέχεται και σύντομα βρίσκεται υπό τη συνεχή επίβλεψη του Αλεχάντρο (Μπενίσιο Ντελ Τόρο), ενός Κολομβιανού πρώην Εισαγγελέα, ο οποίος μετά από την εκτέλεση της οικογένειάς του από τον Αλαρκόν, έχει πάρει το νόμο στα χέρια του. Κυριολεκτικά. Από τη στιγμή που η ομάδα προσγειώνεται στην διαβόητα κι ανατριχιαστικά βίαιη μεξικανική πόλη Χουάρεζ, με αποστολή να ξετρυπώσει και να εκτελέσει τον Αλαρκόν, η Μέισι συνειδητοποιεί ότι δεν έχει ιδέα που έχει μπλέξει. Κανένας νόμος δεν ακολουθείται, καμία διαδικασία, κανένα πρωτόκολλο. Η βία απαντιέται με βία, τα βασανιστήρια με βασανιστήρια, αστυνομικοί και δολοφόνοι είναι ισοδύναμα εγκληματίες.

H νέα ταινία του Ντενίς Βιλνέβ («Μέσα από τις Φλόγες», «Prisoners», «Enemy») ακολουθεί ένα αστυνομικό (αν)ηθικό δράμα για τον βρώμικο πόλεμο εναντίον των μεξικανικών καρτέλ που έχουν ισοπεδώσει κάθε έννοια της νόμιμης τάξης κι από τις δύο πλευρές των συνόρων. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 00.15 στον Alpha

Rise of the Planet of the Apes

Ο Πλανήτης των Πιθήκων: Η Εξέγερση (Rise of the Planet of the Apes) του Ρούπερτ Γουάιατ

Στο σημερινό Σαν Φρανσίσκο, τα πειράματα του ανθρώπου πάνω στα ζώα οδηγούν σε ένα νέο είδος πιθήκου με υψηλή νοημοσύνη. Σύντομα, ένας παγκόσμιος πόλεμος ξεσπά για την κυριαρχία στον πλανήτη.

Η ταινία του Γουάιατ χάνει την ευκαιρία να πάρει μια θέση στην ιστορία της συγκεκριμένης κινηματογραφικής σειράς, πόσο μάλλον στο σινεμά της επιστημονικής φαντασίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 22.20 στον ΣΚΑΪ

it could happen to you 607

Το Φιλοδώρημα των 2.000.000 Δολαρίων (It Could Happen to You) του Αντριου Μπέργκμαν

Ο Τσάρλι Λανγκ είναι ένας καλόκαρδος αστυνομικός, παντρεμένος με τη Μίριελ, που είναι το ακριβώς αντίθετό του! Η Ιβόν είναι μια σερβιτόρα χωρίς καθόλου τύχη. Μια μέρα ο Τσάρλι τρώει στο μαγαζί όπου δουλεύει η Ιβόν, αλλά τα χρήματά του φτάνουν ίσα ίσα για να πληρώσει το λογαριασμό χωρίς να περισσεύει κάτι για να δώσει φιλοδώρημα στην Ιβόν. Της υπόσχεται, λοιπόν, πως αν κερδίσει το λαχείο που αγόρασε θα της δώσει τα μισά χρήματα. Και κερδίζει! Νίκολας Κέιτζ και Μπρίτζετ Φόντα, από την αθωότητα του 1994.

Η ταινία προβάλλεται στις 02.40 στο Mega

after yang

Μετά τον Γιάνγκ (After Yang) του Κογκονάντα

Πλανήτης Γη, μακρινό μέλλον. Ο κόσμος που ξέραμε έχει καταστραφεί και οι άνθρωποι έχουν συνηθίσει στην νέα τους πραγματικότητα. Περνούν περισσότερες ώρες σε εσωτερικούς χώρους, συναναστρέφονται με χιλιάδες άλλους μέσα από οθόνες, χρησιμοποιούν αυτοκίνητα που δεν χρειάζεται να τα οδηγούν για να πάνε στον προορισμό τους. Ο Τζέικ και η Κίρα, ένα διαφυλετικό παντρεμένο ζευγάρι, έχουν υιοθετήσει την Μίκα, ένα κοριτσάκι από την Κίνα, και για να τη συνδέσουν με τις ρίζες, την κουλτούρα και τη γλώσσα της, αγόρασαν τον Γιανγκ - έναν «τεχνοσάπιεν μεγάλο αδελφό». Ενα ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης, τόσο προηγμένο που μπορεί να διδάξει τα πάντα στην Μίκα, τόσο ανθρωπόμορφο που καμιά φορά ξεχνάς ότι πρόκειται για μηχανή. Μία βλάβη όμως στο λειτουργικό του Γιανγκ τούς το θυμίζει. Ο Τζέικ, που έχει περισσότερο ελεύθερο χρόνο (έτσι κι αλλιώς το μαγαζί / οίκος τσαγιού που πεισματικά διατηρεί, στην δυστοπική εποχή τους μοιάζει με ρομαντική οικονομική αυτοκτονία), αναλαμβάνει να βρει τεχνικό που θα επισκευάσει τον Γιανγκ. Ομως αυτό σημαίνει να εξεταστεί το «μαύρο κουτί» του ρομπότ - κάτι περίπλοκο και απαγορευμένο (σε τέτοιες περιπτώσεις η εταιρία τα ανακυκλώνει). Ανοίγοντας το μαύρο κουτί, ο Τζέικ δεν ανακαλύπτει μόνο τι έχει πάει λάθος με το ρομπότ του. Αλλά και τι έχει πάει λάθος και με τον ίδιο. Οσο παρακολουθεί τις οικογενειακές μνήμες που ο Γιανγκ καταχώρησε στο εσωτερικό του, τόσο θυμάται τον παλιό εαυτό του - πριν γίνει ένας απογοητευμένος άντρας, ένας απών σύζυγος και πατέρας. Τώρα που ο Γιανγκ δεν υπάρχει, τώρα που η μικρή Μίκα δεν έχει κάποιον να την προσέχει, πώς θα επιβιώσει αυτή η οικογένεια; Τι θα συμβεί... μετά τον Γιανγκ;

Με τη δεύτερη ταινία του μετά το «Columbus», ο Kogonada αποδεικνύει ότι είναι ένας ανθρωπιστής σκηνοθέτης κι ένας φιλμικός φιλόσοφος. Το φουτουριστικό του sci-fi δεν κοιτά τόσο το μέλλον του κόσμου, όσο μάς βοηθά να κατανοήσουμε το παρόν και τους εαυτούς μας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo

Insyriated 607

Εντός Ορίων (Insyriated) του Φίλιπ φαν Λέου

Δαμασκός, ανοχύρωτη πόλη. Από τις γρίλιες των μονίμως σφραγισμένων παραθύρων η γειτονιά φαίνεται βομβαρδισμένη, εγκαταλειμμένη, επικίνδυνη. Ελεύθεροι σκοπευτές κατοικούν στα χαλάσματα σημαδεύοντας ό,τι κινείται. H 55χρονη Oυμ όμως αρνείται να εγκαταλείψει το σπίτι της - ένα πάλαι ποτέ αστικό οροφοδιαμέρισμα, όπου τώρα σε κάθε του δωμάτιο έχουν βρει καταφύγιο μέλη της οικογένειας και φίλοι γείτονες. Ο άντρας της είναι αντάρτης, λείπει συνέχεια. Εκείνη έχει την ευθύνη για τις ζωές όλων. Εκείνη αποφασίζει για το πότε θα ανοίξει η διπλαμπαρωμένη πόρτα που απαγορεύει την είσοδο ακόμα και σε αυτούς που τάζουν "προστασία" (το ποιος είναι ο εχθρός στη Συρία άλλωστε είναι τόσο θολό), εκείνη μοιράζει το ελάχιστο νερό, εκείνη καταλαβαίνει κι από τον ήχο των ριπών για το πόσο έχει πλησιάσει το μέτωπο το μπαλκόνι της - ώστε να δώσει το σύνθημα και να μαζευτούν όλοι σε εμβρυακή στάση κάτω από τους πάγκους της κουζίνας, που είναι το ασφαλέστερο δωμάτιο. Σκληρή, αυστηρή, δυνατή, τρομαγμένη, αλλά και ταυτόχρονα αποφασισμένη: «μην ανησυχείτε» λέει συνεχώς αγκαλιάζοντας τα παιδιά της. «Πόλεμος είναι, θα τελειώσει...»

Πόσο έτοιμοι είστε να περάσετε 24 ώρες (ή έστω 80 κινηματογραφικά λεπτά) σ' ένα διαμέρισμα στην εμπόλεμη Συρία; Βραβείο Κοινού στη Berlinale 2017 (τμήμα Panorama) και στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης (τμήμα Ανοιχτοί Ορίζοντες). Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix

The Lost City

Η Χαμένη Πόλη (The Lost City) των Ανταμ Νι και Ααρον Νι

Η Λορέτα Σέιτζ είναι επιτυχημένη συγγραφέας ρομαντικών περιπετειών: οι ήρωές της ζουν εκεί όπου συναντιούνται ο Ιντιάνα Τζόουνς και τα Αρλεκιν. Η ζωή της είναι τόσο λιγότερο περιπετειώδης: η Λορέτα νιώθει την έμπνευσή της να στερεύει, είναι εσωστρεφής, σιχαίνεται τα social media. Σε μια προωθητική δράση για το τελευταίο της βιβλίο, εκεί όπου αναγκάζεται να φορέσει μια ολόσωμη φούξια παγιετέ φόρμα «για να λάμπει», προσκεκλημένος, για ν' ανεβάσει την ανυπομονησία, είναι και ο Αλαν, το μοντέλο που στολίζει τα εξώφυλλα όλων των ρομάντζων της Λορέτα ως ο σταθερός ήρωάς τους, ο «Νας». Πανίβλακας αλλά με τις καλύτερες προθέσεις, ο Αλαν είναι ερωτευμένος με την εξυπνάδα και τη γοητεία της συγγραφέα. Οταν ένας παρανοϊκός δισεκατομμυριούχος απαγάγει τη Λορέτα για να τον βοηθήσει ν' ανακαλύψει έναν κρυμμένο θησαυρό σ' ένα αχαρτογράφητο νησάκι του Ατλαντικού, ο Αλαν θ' αναλάβει δράση και θα την αναζητήσει, θέλοντας, για μια φορά, να ενσαρκώσει πραγματικά τον Νας και να σώσει τη Λορέτα με τα στιβαρά του μπράτσα (και το παλλόμενο μόριο).

Κωμική ρομαντική περιπέτεια, με το δεύτερο μέρος να προδίδει το πρώτο, αλλά με εκρηκτικό χιούμορ από Σάντρα Μπούλοκ, Τσάνινγκ Τέιτουμ και Μπραντ Πιτ. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Netflix

beau is afraid

Ο Μπο Φοβάται (Beau is Afraid) του Αρι Αστερ

O Mπο φοβάται το στοματικό διάλυμα: αν το καταπιείς κατά λάθος, παθαίνεις καρκίνο; Ο Μπο φοβάται τα αυτοκίνητα: σίγουρα, περνώντας το δρόμο κάποιο θα τον χτυπήσει. Ο Μπο φοβάται τις ειδήσεις στην τηλεόραση: όλες οι καταστροφές απευθύνονται σ' αυτόν. Ο Μπο φοβάται τους γείτονές του στο παρακμιακό γκέτο όπου μένει: ψυχοπαθείς, αλκοολικοί, άστεγοι που, αν τους δώσει την ευκαιρία, θα μπουν σπίτι του να τον σκοτώσουν. Πάνω απ' όλους κι όλα, ο μεσήλικας πια Μπο φοβάται τη μητέρα του: από εκείνη, άλλωστε, ξεκινούν όλα. Οταν έρχεται η μέρα που πρέπει να ταξιδέψει στο πατρικό του για την ετήσια επίσκεψη, ο Μπο θα χτυπήσει κόκκινα. Κι έτσι θα ξεκινήσει μία σουρεαλιστική Οδύσσεια επιστροφής στη μήτρα του κακού - διασχίζοντας μία Αμερική εξίσου διαταραγμένη, παρανοϊκή και βαθιά άρρωστη.

Εχοντας κερδίσει κοινό και κριτικούς με συμβολικές, τολμηρές ιστορίες τρόμου, σαν τη «Διαδοχή» και το «Μεσοκαλόκαιρο», στην τρίτη του ταινία, μ' έναν συγκλονιστικό Χοακίν Φίνιξ να δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας, ο Αρι Αστερ θέλησε να εκτοξεύσει τον πήχη πέρα από κάθε όριο με το πιο φιλόδοξο, σουρεαλιστικό, επικών διαστάσεων, «horror-fantasia» όνειρό του - και εφιάλτη μας.

Διαθέσιμο προς ενοικίαση στο Vodafone TV

Prison 77

Η Απόδραση του '77 (Modelo 77) του Αλμπέρτο Ροντρίγκεζ

Λίγο μετά την κατάρρευση της δικτατορίας του Φράνκο στην Ισπανία και τη μετάβασή της προς δημοκρατία, ο Μανουέλ (Μιγκέλ Χεράν - ο «Ρίο» στην «Τέλεια Ληστεία») φυλακίζεται αδίκως για υποκλοπή χρημάτων που δανείστηκε από την εργασία του. Εκεί, ο φανταστικός αυτός χαρακτήρας ανακαλύπτει τις πολύ αληθινές άθλιες και φασιστικές πτυχές της φυλακής, όπου είναι ακόμα φυλακισμένοι «ανεπιθύμητοι» του τέως φασιστικού καθεστώτος, θα εμπλακεί σε ένα αληθινό επαναστατικό κίνημα φυλακισμένων και τελικά θα συμμετάσχει σε μια από τις μεγαλύτερες μαζικές αποδράσεις φυλακισμένων στην ιστορία, όπου πάνω από 175 φυλακισμένοι του καθεστώτος απέδρασαν από τις φυλακές τους όταν δεν τους χορηγήθηκε η αμνηστία που δικαιούνταν από το νέο δημοκρατικό καθεστώς.

Ο σκηνοθέτης του «Μικρού Νησιού» επιστρέφει μ' ένα αγωνιώδες, κλειστοφοβικό και βίαιο πολιτικό θρίλερ, βασισμένο στην αληθινή απόδραση από τις φυλακές της Βαρκελώνης - δύο χρόνια μετά την πτώση του καθεστώτος του Φράνκο. Τόσο έντονο που μένει χαραγμένο στο νου για ώρες αφού έχει τελειώσει. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη για ενοικίαση στο Videorama