Φεστιβάλ Βενετίας 2025

Bενετία 2025:  Το "Oh Shit" που αναφώνησε ο Τζιμ Τζάρμους μάς καλύπτει όλους Φεστιβάλ / Βραβεία

Bενετία 2025: Το "Oh Shit" που αναφώνησε ο Τζιμ Τζάρμους μάς καλύπτει όλους

Ο Τζιμ Τζάρμους φεύγει με το Χρυσό Λιοντάρι του 82ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας για το «Father Mother Sister Brother». Ο Αλεξάντερ Πέιν δεν έδωσε το μεγάλο βραβείο στη βροντερή «Φωνή της Hind Rajab», αλλά προτίμησε την «ήσυχη» ταινία του συμπατριώτη του. Χμμμ....

Βενετία 2025: Το πορτρέτο ενός καλλιτέχνη ως χειρώνακτα, στο «At Work» της Βαλερί Ντονζελί Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2025: Το πορτρέτο ενός καλλιτέχνη ως χειρώνακτα, στο «At Work» της Βαλερί Ντονζελί

Η Βαλερί Ντονζελί σκιαγραφεί με λιτότητα και ευαισθησία τον αγώνα ενός άνδρα να κρατηθεί πιστός στην τέχνη και τις αποφάσεις του, σε μια εποχή που δεν το κάνει καθόλου εύκολο.

Βενετία 2025: «Η Φωνή της Hind Rajab» πρέπει να κερδίσει το Χρυσό Λιοντάρι! Είναι όμως καλή ταινία; Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2025: «Η Φωνή της Hind Rajab» πρέπει να κερδίσει το Χρυσό Λιοντάρι! Είναι όμως καλή ταινία;

Για να απαντήσει κανείς σ' αυτό το ερώτημα πρέπει να σκάψει πιο βαθιά από κινηματογραφικά κριτήρια και κανόνες. Να ζυγίσει αν σε μία εκρηκτική για την ανθρωπότητα εποχή, το σινεμά που μετακινεί κάτι μέσα και γύρω μας είναι το αναγκαίο, το μεγάλο σινεμά.

Βενετία 2025: Ο Τζούλιαν Σνάμπελ δεν βρίσκει λόγο στο να μποϋκοτάρουμε τους καλλιτέχνες Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2025: Ο Τζούλιαν Σνάμπελ δεν βρίσκει λόγο στο να μποϋκοτάρουμε τους καλλιτέχνες

Ο σκηνοθέτης, παρουσιάζοντας στη Βενετία τη νέα του ταινία «The Hand of Dante», αναφέρθηκε στο γεγονός ότι οι πρωταγωνιστές του, Γκαλ Γκαντότ και Τζέραρντ Μπάτλερ δεν ήρθαν στην Βενετία, παρόλο το γεγονός πως το Φεστιβάλ δεν ανακάλεσε την πρόσκλησή τους, όπως ζητήθηκε από την κίνηση Venice4Palestine.

Βενετία 2025: Η Κάθριν Μπίγκελοου δυναμιτίζει το διαγωνιστικό τμήμα με το «House of Dynamite» Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2025: Η Κάθριν Μπίγκελοου δυναμιτίζει το διαγωνιστικό τμήμα με το «House of Dynamite»

Το υποπτευόμασταν πάντα: αν κάποιος από τους νάκρισσους, μεγαλομανείς ηγέτες πατήσει ποτέ το κουμπί, we're all fucked. Δώστε χώρο και χρόνο στην Κάθριν Μπίγκελοου για μάς το δείξει, όπως αυτή ξέρει καλύτερα - ωμά, ανατριχιαστικά, κατεπείγοντα.

Βενετία 2025: Ο Τζιμ Τζάρμους αφηγείται στο Flix μια νύχτα με τον Τομ Γουέιτς Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2025: Ο Τζιμ Τζάρμους αφηγείται στο Flix μια νύχτα με τον Τομ Γουέιτς

Συναντήσαμε τον αγαπημένο κι εμβληματικά cool αμερικανό σκηνοθέτη για μία συνέντευξη για το «Father Mother Sister Brother» και του ζητήσαμε να μας πει κάτι -οτιδήποτε- για τη φιλία του με τον Τομ Γουέιτς. Κι εκείνος μάς είπε μία ιστορία, ένα βράδυ, με μια Jaguar...

Βενετία 2025 | «Father Mother Sister Brother»: ο Τζιμ Τζάρμους κάνει μία μικρή ταινία για όλα τα μεγάλα της ζωής Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2025 | «Father Mother Sister Brother»: ο Τζιμ Τζάρμους κάνει μία μικρή ταινία για όλα τα μεγάλα της ζωής

O Tζιμ Τζάρμους επιστρέφει με μία (φαινομενικά) απλή, χαμηλότονη, πικρή, τρυφερή, ντελικάτη, δαιμόνια αστεία δραμεντί για τις δυσλειτουργικές οικογενειακές σχέσεις.

Βενετία 2025: Στο «Smashing Machine» ο πραγματικός αγώνας δίνεται εκτός του ρινγκ Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2025: Στο «Smashing Machine» ο πραγματικός αγώνας δίνεται εκτός του ρινγκ

Προορισμένο να συζητηθεί ως η μεγάλη στροφή στην καριέρα του Ντουέιν Τζόνσον, το «Smashing Machine» του Μπένι Σάφντι εκπλήσσει με την εσωστρέφειά του, την ενδοσκοπική του διάθεση και την πρόθεσή του να δει πίσω από τον θόρυβο του ρινγκ.

Βενετία 2025: Ο «Μάγος του Κρεμλίνου» αναζητά την αφηγηματική μαγεία του Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2025: Ο «Μάγος του Κρεμλίνου» αναζητά την αφηγηματική μαγεία του

Ανευρος και μάλλον διαδικαστικός, ο «Μάγος του Κρεμλίνου» δεν αποτελεί με τίποτα την καλύτερη στιγμή της καριέρας του Ολιβιέ Ασαγιάς αλλά θα είναι για πάντα η ταινία όπου ο Τζουντ Λο παίζει με θαυμαστή ζωντάνια, ναι, τον Βλάντιμιρ Πούτιν.

Bενετία 2025: Το Flix στην τελετή απονομής τιμητικού Χρυσού Λέοντα στην Κιμ Νόβακ Φεστιβάλ / Βραβεία

Bενετία 2025: Το Flix στην τελετή απονομής τιμητικού Χρυσού Λέοντα στην Κιμ Νόβακ

Mεγάλη στιγμή, ακόμα μεγαλύτερη συγκίνηση, για μία πραγματικά μεγάλη κυρία. Η Νόβακ, στα 92 της χρόνια, παραλαμβάνει το τιμητικό βραβείο της 82ης Μπιενάλε από τα χέρια του Γκιγιέρμο ντελ Τόρο.

«Gorgonà» βγήκε στη στεριά (του Φεστιβάλ Βενετίας 2025) Φεστιβάλ / Βραβεία

«Gorgonà» βγήκε στη στεριά (του Φεστιβάλ Βενετίας 2025)

Η νέα, πρώτη μεγάλου μήκους, ταινία της Εύης Καλογηροπούλου έκανε την πρεμιέρα της στο 82ο Φεστιβάλ Βενετίας γεμίζοντας τη Mostra με τους γνώριμους, ηλεκτρισμένους, εστέτ καμβάδες της. Διαβάστε πρώτες εντυπώσεις και δείτε clips της ταινίας.

Βενετία 2025:  Ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι η αληθινή ψυχή του «Φρανκενστάιν» του Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2025: Ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι η αληθινή ψυχή του «Φρανκενστάιν» του Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο

Φτιαγμένος από γνώριμα υλικά στα οποία όμως ο Ντελ Τόρο γνωρίζει πώς να προσδώσει την σπίθα της ζωής, το «Φρανκενστάιν» αποκτά αληθινή ζωή όταν συναντά την ερμηνευτική δεινότητα του Τζέικομπ Ελόρντι! «It’s alive!»

Bενετία 2025 | Οχι, ο Τζουντ Λο δεν τρόμαξε μπροστά στον Βλάντιμιρ Πούτιν Φεστιβάλ / Βραβεία

Bενετία 2025 | Οχι, ο Τζουντ Λο δεν τρόμαξε μπροστά στον Βλάντιμιρ Πούτιν

Στον «Μάγο του Κρεμλίνου» του Ολιβιέ Ασαγιάς, ο Τζουντ Λο σε τρομάζει - έχει πετύχει το βλέμμα, το ύφος, τον τρόπο που ο Ρώσος ολιγάρχης μπορεί να σου παγώσει το αίμα. Ομως ο ίδιος δεν τρόμαξε μπροστά στην πρόκληση του Βλάντιμιρ Πούτιν.

«Αρκουδότρυπα» - Βενετία, σημειώσατε μια μικρού και μια μεγάλου μήκους ταινία δρόμος! Φεστιβάλ / Βραβεία

«Αρκουδότρυπα» - Βενετία, σημειώσατε μια μικρού και μια μεγάλου μήκους ταινία δρόμος!

Η πρεμιέρα της μεγάλης «Αρκουδότρυπας» στο παράλληλο τμήμα Venice Days του 82ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, έφερε μια παρέα γεμάτη ενέργεια στο Λίντο.

Βενετία 2025 | «Frankenstein»: Ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο εξηγεί γιατί βρίσκει ομορφιά στο τέρας Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2025 | «Frankenstein»: Ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο εξηγεί γιατί βρίσκει ομορφιά στο τέρας

Ποιος είναι το πραγματικό τέρας; Γιατί επιμένει στα παραμύθια; Γιατί δεν χρησιμοποιεί ΑΙ και χτίζει κόσμους; Ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο απάντησε σε όλα, με το μεταδοτικό ενθουσιασμό του για το σινεμά κι αυτό το καλοσυνάτο, παιδικό χαμόγελο.