Κάννες 2018 | «Arctic»: Ούτε το πολικό ψύχος δεν μειώνει το hotness του Μαντς Μίκελσεν
Ταινία επιβίωσης στο απέραντο λευκό, δεν φτάνει στην κορυφή των ταινιών του είδους, αλλά ο πρωταγωνιστής της σ' έχει συνοδοιπόρο ως το τέλος.
Ταινία επιβίωσης στο απέραντο λευκό, δεν φτάνει στην κορυφή των ταινιών του είδους, αλλά ο πρωταγωνιστής της σ' έχει συνοδοιπόρο ως το τέλος.
Ο γοητευτικός κόσμος της Chopard πλημμύρισε μυστήριο και λάμψη χθες βράδυ με ένα exclusive πάρτι σε κάστρο στους λόφους, με πανοραμική θέα στις φωταγωγημένες Κάννες.
Επιστρέφοντας στο ασπρόμαυρο τετράγωνο κάδρο της «Ida», ο Πάβελ Παβλικόφσκι μεταφέρει το βάρος του «Ψυχρού Πολέμου» σε μια ερωτική ιστορία που αντηχεί σαν ένα μελαγχολικό τραγούδι. Ακόμη και όταν χάνει στροφές, δεν μπορείς να σταματήσεις να ακούς.
Με ένα εξαιρετικό πρωταγωνιστικό δίδυμο και μια ιστορία που έχει πολλά να πει και –ακόμη κι αν δεν αποφευγει πάντα την φλυαρία.
Η Τζέσικα Τσαστέιν οργανώνει κατασκοπικό με άρωμα γυναίκας, ο Ράιαν Κούγκλερ spin off του «Black Panther» με γυναίκα πρωταγωνίστρια και η Κέιτ Μπλάνσετ κλέβει την παράσταση κάθε φορά που αποφασίζει να περπατήσει στο κόκκινο χαλί.
Παρόλη τη συνεργασία του με τον συγγραφέα του «Ασε το Κακό να Μπει», ο Αλί Αμπάσι και η σουρεαλιστική, ζωώδης παραβολή του για τη διαφορετικότητα δεν σπάει τα «borders» της κοινωνικής ηθικής όσο θα ήθελε να πιστεύει...
Ενα οικογενειακό μυστήριο και μια παραβολή για το κακό, τις σκιές του παρελθόντος, την συγχώρεση και την πορεία εμπρός, χωρούν δίχως τίποτα να στριμώχνεται σε αυτή την αληθινά φιλόδοξη ταινία.
Βασισμένη σε αληθινά γεγονότα -και εικόνες- η νέα ταινία του Ουκρανού σκηνοθέτη δεν φοβάται να σοκάρει με κάθε τρόπο.
Ο Γιώργος Ζώης μιλάει στο Flix και μοιράζεται μαζί μας ανέκδοτο υλικό από το «Third Kind» που κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο στο παράλληλο τμήμα «Εβδομάδα Κριτικής» του 71ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών.
H πανκ ροκ σκηνή του Λένινγκραντ της δεκαετίας του '80 σε μια ασπρόμαυρη, μελαγχολική, μουσική ταινία που μιλάει για το τέλος του ονείρου, (φυσικά) την Ρωσία του Πούτιν και τους υπέροχους αλλά αλαζονικούς στίχους του Λου Ριντ.
Με τα γυαλιά πρεσβυωπίας κρεμασμένα στο πουκάμισό του, ο Χαβιέρ Μπαρδέμ είναι από κοντά τόσο ωραίος, γοητευτικός, δυνατός, έξυπνος, πολιτικός και παθιασμένος όσο θα ευχόταν κανείς.
O Πολ Ντέινο σκηνοθετεί με τις καλύτερες προθέσεις τους Τζέικ Τζίλενχαλ και Κάρι Μάλιγκαν σ' ένα vintage δράμα για τις χαμένες ταυτότητες των ανθρώπων στη 60ς Αμερική. Δυστυχώς όμως το «Wildlife», η πρεμιέρα της «Εβδομάδας Κριτικής» δεν είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί - πολύ καλύτερα.
Οπου γεμίσαμε ενέργεια από τα κορίτσια του «Rafiki», απολαύσαμε 2 ώρες τον Μάρτιν Σκορσέζε να μιλάει και χαζέψαμε με την κομψότητα της Τζούλιαν Μουρ στο κόκκινο χαλί.
Το Flix βρέθηκε στην ειδική προβολή των «Κακόφημων Δρόμων», το δίωρο masterclass και τη βράβευση του Μάρτιν Σκορσέζε με το τιμητικό βραβείο Carrosse d'Or.
Μια ταινία-τσιχλόφουσκα, με κοινωνικοπολιτικό εκτόπισμα.
Ο νέος Αιγύπτιος σκηνοθέτης Αμπού Μπακρ Σόκι μοιάζει συνεπαρμένος από έναν θεραπευμένο λεπρό και στήνει γύρω του μια ναΐφ παραβολή χωρίς παραπάνω επιτεύγματα.
Ο Κολομβιανός σκηνοθέτης του «Στην Αγκαλιά του Φιδιού» επιστρέφει σε ένα τόπο όπου συγκρούονται η παράδοση με τη νέα εποχή, η ηθική με τη διαφθορά, ένα σινεμά που νιώθεις ότι έχεις ξαναδεί αν και προσπαθεί να μην μοιάζει με τίποτα που έχεις ξαναδεί.
35 χρόνια μετά τον «αποκλεισμό» της από τους φωτογράφους των Καννών, η Ιζαμπέλ Ατζανί περπατάει το κόκκινο χαλί ως η απόλυτη σταρ του γαλλικού σινεμά - θέλετε δεν θέλετε!
Ο σεβαστός Ιρανός σκηνοθέτης και το hot couple του Φεστιβάλ μίλησαν για διαφορετικών ειδών σχέσεις στους δημοσιογράφους.
Αλλο ένα εμπόδιο για την ταινία του Τέρι Γκίλιαμ «Ο Ανθρωπος που Σκότωσε τον Δον Κιχώτη» λίγες μέρες πριν κάνει την πρεμιέρα της στο 71ο Φεστιβάλ Καννών και κυκλοφορήσει στις αίθουσες.