Μια γυναίκα ανάμεσα σ' ένα σωρό άντρες, η Εμιλι Μπλαντ, πρωταγωνίστρια του «Sicario» του Ντενί Βιλνέβ, μίλησε για τον Τζος Μπρόλιν, τον Μπενίσιο Ντελ Τόρο και το πώς σημασία έχει όχι το φύλο, αλλά το ποιος κρατάει το όπλο στα αμερικανο-μεξικανικά σύνορα.
Η νέα ταινία του βραβευμένου με Χρυσό Φοίνικα, Απιτσατπόνγκ Βιρασετάκουν «Cemetery of Splendour» αποδεικνύει για ακόμη μια φορά πως ο Ταϊλανδός που όλοι ξέρουν, κανείς δεν μπορεί να προφέρει το ονομά του και κυρίως κανείς δεν θέλει ποτέ να βλέπει τις ταινίες του, είναι δίκαια ένας μεγάλος σύγχρονος δημιουργός.
Χαλαρά εμπνευσμένο από την αληθινή ερωτική ιστορία δύο αδελφών κι ένα σενάριο που κάποτε ήθελε να γυρίσει ο Τριφό, το φιλμ της Ντονζελί, είναι μάλλον η απάντηση γιατί δεν το γύρισε ποτέ.
H έκτη μέρα στις Κάννες έκρυβε τον πιθανό Χρυσό Φοίνικα, το μεγαλύτερο πάρτι της Κρουαζέτ, την Ιζαμπέλ Ιπέρ ως βασίλισσα του Φεστιβάλ και μερικές ταινίες για να περιμένει κανείς όταν θα βγουν στις αίθουσες.
Ζεστός μεσημεριανός ήλιος, θέα στα αστραφτερά κότερα της Κρουαζέτ κι όμως τίποτα δεν έλαμπε περισσότερο στην ταράτσα του Palais Des Festivals από την Κέιτ Μπλάνσετ - όμορφη, φυσική, διανοούμενη, δυναμική, με δαιμονισμένο χιούμορ. Το Flix υποκλίθηκε γοητευμένο.
Μικρές καθημερινές ιστορίες σουρεαλισμού και τρυφερότητας σε ένα αφοπλιστικό φιλμ για τη μοναξιά, το χρόνο που περνάει και έναν αστροναύτη της NASA να τρώει κους κούς!
H μεσημεριανή προβολή, out of competition πρεμιέρα, της νέας ταινίας της Pixar ολοκληρώθηκε με ένα ένδοξο, λυτρωτικό χειροκρότημα: θέλεις να βλέπεις ταινίες που σε κάνουν ακόμα να πιστεύεις ότι η ζωή είναι ωραία...
Με μια κινηματογραφική ματιά που σε πιάνει από το λαιμό μέχρι και το συνταρακτικό φινάλε του, το φιλμ του Στεφάν Μπριζέ φαντάζει ως ακόμη ένα φαβορί για το φετινό Χρυσό Φοίνικα.
Οχι σπουδαίες ταινίες στο διαγωνιστικό χθες, μα με σπουδαίες εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί. Κι όλοι να μιλούν ακόμη για την Κέιτ Μπλάνσετ. Και κάτι μας λέει ότι θα το κάνουν ως το τέλος του φεστιβάλ.
Αφήνοντας πίσω τους χαμηλούς τόνους του εξαιρετικού «Blue Ruin», εδώ ο Τζερεμι Σολνιέ ανεβάζει την ένταση, τη βία και το αίμα στο επίπεδο ενός αληθινά gory θρίλερ. Και το απολαμβάνει. Οπως κι εμείς.
Το φιλμ του Ζακο Βαν Ντορμέλ είναι μια ευρηματική, ως επί το πλείστον χαριτωμένη σάτιρα με ήρωα τον ίδιο τον Θεό ή καλύτερα την κόρη του, μα πραγματικό του αντικείμενο, τους ανθρώπους.
Μετά το αφαιρετικό «Οσλο 31 Αυγούστου», ο Γιοακίμ Τρίερ κάνει την πρώτη του αγγλόφωνη ταινία και ξεστρατίζει σε φλύαρα μονοπάτια, ώσπου να μάθει τη γλώσσα.
Ο Νάνι Μορέτι από κοντά είναι ακριβώς σαν τον Νάνι Μορέτι στο σινεμά. Κι η Μαργκερίτα Μπούι είναι ακριβώς η πανέμορφη, εύθραυστη, υπέρκομψη ιταλίδα που γνωρίζουμε από την οθόνη. Κι οι δυο μίλησαν στο Flix για το «Mia Madre», χτυπώντας συχνά ξύλο για το καλό!
Με οικοδέσποινα την Tζούλιαν Μουρ, η Chopard βράβευσε χθες βράδυ τον Τζακ Ο' Κόνελ και την Λόλα Κερκ. To Flix βρέθηκε στην πριβέ τελετή και το VIP πάρτι. Δείτε βίντεο, φωτογραφίες και ατμόσφαιρα.
Ο σκηνοθέτης και οι συντελεστές του «Carol» μίλησαν στους δημοσιογράφους κι απέδειξαν ότι μια στο τόσο, μια διεκπεραιωτική διαδικασία μπορεί να γίνει έκρηξη πνεύματος.
H τέταρτη μέρα του 68ου Φεστιβάλ Καννών βρήκε τον Μάθιου ΜακΚόναχεϊ στο κόκκινο χαλί υπό τη σκιά των κακών κριτικών για το «The Sea of Trees», την Εϊμι Γουάινχαουζ σε ένα συγκινητικό μεταμεσονύκτιο tribute και τον Τοντ Χέινς να παραδίδει το queer μελόδραμα της δεκαετίας.
Εκανε την πρεμιέρα του στην αίθουσα Bunuel χθες βράδυ το ντοκιμαντέρ «The Legend Of The Palme d’Or»του Αλέξις Βέλερ. Παρούσα στην επίσημη πρεμιέρα όλη η οικογένεια της Καρολίν Σοφέλ του Οίκου Chopard.
Τέσσερα χρόνια μετά το Βραβείο Επιτροπής για το «Polisse», η Maïwenn επιστρέφει στο διαγωνιστικό των Καννών με ένα φλύαρο δράμα για το πώς μπορεί να χάσει κανείς τον εαυτό του μέσα σε μια σχέση και να κάνει τον άλλον «Βασιλιά του».