Αυτή τη βδομάδα τα θερινά (και όχι μόνο), θα κάνουν... υπερηρωικές προσπάθειες να προσκαλέσουν τον κόσμο! Μια νέα DC στην οθόνη, ένα ιταλικό θρίλερ με τον πάντα συγκλονιστικό Πιερφραντσέσκο Φαβίνο, η νέα ταινία της Pixar, ισπανική σπονδυλωτή κομεντί για να βλέπουμε τον εαυτό μας στο σινεμά και δυο υπερ-κλασικές ρετρό ταινίες. Ν' αρχίσουν τα κανονίσματα (και να σταματήσει η βροχή).
Η Τελευταία Νύχτα του Φράνκο Αμόρε (L'ultima notte di Amore) του Αντρέα Ντι Στέφανο
Ο Φράνκο Αμόρε ετοιμάζεται για τον λόγο που θα βγάλει με αφορμή τη συνταξιοδότησή του: απόψε είναι η τελευταία νυχτερινή του βάρδια μετά από 35 χρόνια διακεκριμένης υπηρεσίας στην Αστυνομία. Στη μακρόχρονη καριέρα του, όπως γράφει και στον λόγο του, έκανε ό,τι μπορούσε για να φέρεται με τιμιότητα και ψυχραιμία – δεν έχει, μάλιστα, πυροβολήσει ποτέ. Αυτό που δε γνωρίζει είναι ότι αυτή θα είναι η μεγαλύτερη και πιο δύσκολη νύχτα της ζωής του, καθώς θα κληθεί να ερευνήσει μια υπόθεση που θα βάλει όλα όσα έχουν σημασία γι' αυτόν σε κίνδυνο: το ρόλο του ως ευσυνείδητου υπαλλήλου του κράτους, την άνευ όρων αγάπη του για τη σύζυγό του, Βιβιάνα, τη φιλία του με τον συνεργάτη του, Ντίνο και την ίδια του τη ζωή. Απόψε στο Μιλάνο, τα πράγματα θα ξεφύγουν εντελώς και ολόκληρος ο κόσμος του θα ανατραπεί - ενώ το φως της αυγής απομακρύνεται διαρκώς…
Bad cops, bad cops στο νέο θρίλερ του Αντρέα Ντι Στέφανο, με παγκόσμια πρεμιέρα στην Μπερλινάλε, συμμετοχή στην Τραϊμπέκα, αμερικανική διανομή από τη Universal και τον Πιερφραντσέσκο Φαβίνο - εγγύηση έντασης - στον πρωταγωνιστικό ρόλο.
Στο Στοιχείο τους (Elemental) του Πίτερ Σον
Η φωτιά, το νερό, η γη και ο αέρας ζουν όλοι μαζί στην Πόλη των Στοιχείων. Η Φλόγα, μια δυναμική, πανέξυπνη κι εκρηκτική νεαρή κοπέλα γνωρίζει έναν αστείο, γλυκανάλατο, χαλαρό τύπο, τον Νηρέα. Η φιλία τους θα την κάνει να αλλάξει τον τρόπο που βλέπει τον κόσμο στον οποίο ζουν.
Τα στοιχεία δεν αναμειγνύονται - εκτός αν το θέλουν πολύ! Η νέα ταινία της Pixar, από τον σκηνοθέτη του «Καλόσαυρου» και την παραγωγό του «Αυτοκίνητα 2».
Διαφορετικοί κόσμοι συγκρούονται όταν ο Μπάρι χρησιμοποιεί τις υπερδυνάμεις του για να ταξιδέψει πίσω στο χρόνο και να αλλάξει γεγονότα του παρελθόντος. Αλλά όταν η απόπειρά του να σώσει την οικογένειά του αλλάζει το μέλλον ανεπιστρεπτί, ο Μπάρι εγκλωβίζεται σε μία πραγματικότητα όπου ο Στρατηγός Ζοντ έχει επιστρέψει απειλητικός και δεν υπάρχει κανένας υπερήρωας να βοηθήσει. Εκτός αν ο Μπάρι μπορέσει να πείσει έναν πολύ διαφορετικό και συνταξιούχο Μπάτμαν να αναλάβει δράση και να ελευθερώσει έναν Κρυπτονιανό από τη φυλακή...αλλά όχι αυτόν που έψαχνε! Τελικά, για να σώσει τον κόσμο στον οποίο βρίσκεται και να επιστρέψει στο γνώριμό του μέλλον, η μόνη ελπίδα του Μπάρι είναι να τρέξει για να σωθεί. Είναι η απόλυτη θυσία αρκετή για να επανέλθει το σύμπαν στη ροή του;
Πρώτη αυτόνομη ταινία για τον υπερήρωα της DC, με την υπογραφή του Αντι Μουσιέτι του «It» και με τον Εζρα Μίλερ στον πρωταγωνιστικό ρόλο.
Αυτά που δεν Λέγονται (Historias para no contar) του Σεσκ Γκάι
Δυο άνθρωποι που συναντιούνται στο πάρκο σκύλων, ενώ θέλουν να ζήσουν μαζί, ένας χωρισμένος άντρας που αρνείται να ξεπεράσει τη γυναίκα του, τρεις γυναίκες ηθοποιοί σε οντισιόν, ένας «σιτεμένος» καθηγητής που βγαίνει ραντεβού με μια πρώην μαθήτριά του, ένας σύζυγος που ανακαλύπτει πως η γυναίκα του είχε αντιληφθεί την απιστία του. Πέντε ιστορίες στη σύγχρονη Ισπανία, με χιούμορ και λίγη πίκρα, σαν τα καλά κρυμμένα μυστικά.
Σπονδυλωτή κωμωδία χαρακτήρων, με ολόκληρο το who is who των Ισπανών ηθοποιών, από τον σκηνοθέτη των «Τρούμαν» και «Οι Γείτονες από Πάνω». Συμμετοχή στα φεστιβάλ Τορόντο και Σαν Σεμπαστιάν.
Η Θεά (Devi) του Σατγιαζίτ Ρέι
Η πιο έκδηλα φεμινιστική ταινία του σπουδαίου Ινδού δημιουργού (με πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Καννών), που ποτέ δεν βγήκε στις ελληνικές αίθουσες.
Στην αγροτική Ινδία στο δεύτερο μισό του δέκατου ένατου αιώνα, αφού ο γιος του φεύγει για την Καλκούτα για να ολοκληρώσει τις σπουδές του, ένας πλούσιος φεουδάρχης γαιοκτήμονας καταλαμβάνεται από την ιδέα ότι η αγαπημένη του νύφη είναι μια ενσάρκωση της Μητέρας Θεάς - μια αυταπάτη που αποδεικνύεται καταστροφική για τη νεαρή γυναίκα και τους γύρω της.
Μια όμορφη γυναίκα με ένα σπιλωμένο παρελθόν στρατολογείται από τον Αμερικάνο πράκτορα Ντέβλιν (Κάρι Γκράντ) να κατασκοπεύσει σε έναν κύκλο από Ναζί στο μεταπολεμικό Ρίο. Η κατασκοπία αυτή φτάνει να γίνεται πολύ επικίνδυνη για την ζωή της αφού παντρευτεί τον πιο ευγενή από τον κύκλο των Ναζί, τον Aλεξ. Μόνο ο Ντέβλιν μπορεί να την σώσει, αλλά για να το κάνει αυτό πρέπει να συνειδητοποιήσει τον ρόλο του στην απελπιστική κατάστασή της, να αναγνωρίσει ότι την αγαπούσε εξ αρχής και να της το πει.
Ερωτας, κατασκοπεία, σασπένς... σε μέγεθος μεγαλύτερο από τη ζωή, σε μια από τις πιο απολαυστικές ταινίες του Χίτσκοκ, που όρισε το ύφος της αμερικάνικης περιόδου του.
Η ζωή του Γκρεγκ είναι αρκετά ήσυχη μετά το κλείσιμο της εταιρείας εύρεσης άλλοθι. Μέχρι που αποφασίζει να κάνει πρόταση γάμου στη Φλο και πρέπει να της συστήσει τον απατεώνα πατέρα του και την πρώην ηθοποιό μητέρα του. Δεν έχει επιλογή από το να ανοίξει ξανά την εταιρεία και να βρει ψεύτικους γονείς.
Σίκουελ του «Αλλοθι για Παντρεμένους», γαλλική φαρσοκωμωδία για να πάει καλά (στο box office) το καλοκαίρι.