Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.
«One Piece» (21 κύκλοι, 1999) του Εϊτσίρο Οντα
Από χθες που ο Μίλτος Τεντόγλου κέρδισε το χρυσό στο μήκος στους Ολυμπιακούς του Τόκιο, αλλά κέρδισε και τις καρδιές μας με το χιούμορ και τη σεμνότητά του, όλοι μιλούν για την υπόκλιση που έκανε όταν τον παρουσίαζαν οι Ιαπωνες. Εσκυψε με χαρακτηριστικό τρόπο και άγγιξε τη Γη. Μόνο οι φανατικοί του anime, κατάλαβαν τι έκανε: πήρε τη χαρακτηριστική στάση, «Second Gear», του νεαρού ήρωα Monkey D. Luffy, της σειράς «One Piece». Βασισμένη στη σειρά κόμικς του Εϊτσίρο Οντα και μετρώντας 21 σεζόν στις τηλεοπτικές μας οθόνες (από το 1999), το «One Piece» ακολουθεί τον Λούφι σ' ένα ταξίδι προς την Ανατολική Μπλε Θάλασσα, ώστε να βρει ένα μέγαλο θησαυρό και να γίνει ο βασιλιάς των πειρατών (κάποιοι μπορεί να θυμούνται τη σειρά στο Alter ως «Ντρέικ Ο Πειρατής»).
Οποιοι θέλουν να κάνουν binge-watching στο «One Piece», μπορούν στο Crunchyroll
«The Nightingale» (2018) της Τζένιφερ Κεντ
Το «Nightingale»,το αηδόνι της ταινίας, είναι η Ιρλανδή Κλερ, παγιδευμένη στο κλουβί που είναι η Τασμανία του 1825. Το νησί κατοικείται από τρία ανθρώπινα είδη: τους Αβορίγινες, τους Βρετανούς κατάδικους που η αυτοκρατορία έχει μεταφέρει και βολικά ξεχάσει εκεί και τους Αγγλους αξιωματικούς που τους φρουρούν. Η Κλερ ζει με τον άντρα της και το μωρό της, έχει εκτίσει την ποινή της, αλλά ο αξιωματικός Χόκινς αρνείται να της δώσει την ελευθερία της, χρησιμοποιώντας την για τις ορέξεις και τα τερτίπια του. Οταν ο Χόκινς και τα δυο πρωτοπαλίκαρά του μπαίνουν στο σπίτι της Κλερ και σκορπάνε το θάνατο, σε μια σκηνή δυσβάσταχτης βίας, εκείνη ορκίζεται εκδίκηση. Κι έτσι ξεκινά η περιπλάνησή της στα αφιλόξενα δάση της Τασμανίας, με οδηγό και απρόθυμο φύλακα τον Μπίλι, έναν Αβορίγινα που έχει εισπράξει κι αυτός το δικό του μερίδιο θανάτου από το χέρι του Βρετανού κατακτητή.
Μία από τις καλύτερς ταινίες των τελευταίων χρόνων! Υπέροχη σκηνοθέτης, συγκλονιστικό σενάριο, γερές ερμηνείες και όσα οφείλει να πει μία ταινία για το white privilege, την αποικιοκρατία και τον μισογυνισμό - σκληρά, ωμά, με το όνομά τους. Θα έπρεπε να είναι το Χρυσό Λιοντάρι του Φεστιβάλ Βενετίας το 2018. Εδώ η κριτική του Flix και το trailer.
Προβάλλεται απόψε στις 22:40 στο Novacinema 3
«Μια Νύχτα Μαγική» (Chambre 212, 2019) του Κριστόφ Ονορέ
H Μαρία (Κιάρα Μαστρογιάνι), μια καθηγήτρια της νομικής κι ο άντρας της Ρισάρ (Μπενζαμίν Μπιολέι), ένας απογοητευμένος μουσικός, είναι παντρεμένοι εδώ και είκοσι χρόνια και η κοινή τους ζωή ακόμη κι αν δεν υπολείπεται αγάπης, μοιάζει με αυτή δυο αδελφών όπως την περιγράφει εκείνη. Ομως η τακτοποιημένη συνυπαρξή τους θα διαταραχθεί, όταν ο Ρισάρ ανακαλύψει στο κινητό της μια σειρά από μηνύματα από τον εραστή της -ή καλύτερα τον τελευταίο εραστή της- και η συζήτηση για τη σχέση τους θα οδηγήσει τη Μαρία να περάσει τη βραδιά στο ξενοδοχείο απέναντι από το σπίτι τους. Και θα είναι εκεί όπου θα δεχτεί την απροσδόκητη επίσκεψη του νεαρού Ρισάρ (Βενσάν Λακόστ), όπως τον γνώρισε στα είκοσί του, αλλά και της δικής του πρώτης αγάπης και της (νεκρής) μητέρας της, των εραστών της από το παρελθόν, αλλά ακόμη και της θέλησής της, με τη μορφή ενός μεσήλικα άντρα με λεοπάρ σακάκι που θυμίζει τον Σαρλ Αζναβούρ.
Και κάπως έτσι, ανάμεσα στο μπουρλέσκ, μια σκαμπρόζικη φάρσα, μέσα σε απόηχους από το «Μια Υπέροχη Ζωή» και τις κομεντί του παλιού Χόλιγουντ, με τη βοήθεια μπόλικης μουσικής, του γοητευτικού set design και με το καστ να δείχνει να το διασκεδάζει, ο Κριστόφ Ονορέ θα στήσει ένα μικρό μα αξιαγάπητο φιλμ δωματίου, εξαιρετικά στιλιζαρισμένο, ηθελημένα «τεχνητό», αφού οι «ραφές» του πατρόν του θέλει να φαίνονται, μα τελικά, αφοπλιστικά διασκεδαστικό. Διαβάστε την κριτική του Flix.
Προβάλλεται απόψε στις 20:30 στο Cosmote Cinema 2
«Η Αγάπη Είναι Παράξενη» (Love Is Strange, 2014) του Αϊρα Σακς
Eχοντας μοιραστεί τις χαρές και τις λύπες μιας ολόκληρης ζωής, ο Μπεν και ο Τζορτζ παντρεύονται σε μία ειδυλλιακή τελετή που λαμβάνει χώρα στο Μανχάταν. Λόγω της επισημοποίησης της σχέσης τους, ο Τζορτζ, καθηγητής κλασικής μουσικής σε καθολικό σχολείο, θα χάσει τη δουλειά του πολύ σύντομα. Το ζευγάρι θα χρειαστεί όχι μόνο να πουλήσει το κομψό διαμέρισμά του, αλλά και να χωριστεί σε διαφορετικά σπίτια, μέχρι να βρεθεί μια οικονομικά βιώσιμη λύση. Ο Τζορτζ μετακομίζει στο μικροσκοπικό διαμέρισμα δύο φίλων, ενώ ο ζωγράφος Μπεν φιλοξενείται στο σπίτι του ανιψιού του, Ελιοτ, της γυναίκας του, Κέτι και του έφηβου γιου τους Τζόι, με μοναδική ουσιαστική απασχόληση την αποτύπωση της Νέας Υόρκης στους πίνακές του. Ο αποχωρισμός και η συμβίωση με τους κοντινούς τους ανθρώπους, τούς φέρνει αντιμέτωπους με προβλήματα, οικογενειακές εντάσεις και την αβεβαιότητα του μέλλοντος, που απειλεί την αγάπη μιας ολόκληρης ζωής.
Ο Αϊρα Σάκς αφηγείται την αληθινή ουσία της αγάπης κι ενός δεσμού που μένει ζωντανός στα χρόνια και στα εμπόδια, με το υπέροχο ζευγάρι του Τζον Λίθγκοου και του Αλφρεντ Μολίνα να κλέβει την καρδιά μας. Διαβάστε την κριτική του Flix
Η ταινία είναι διαθέσιμη στην πλατφόρμα του ERTFLIX
«Ατίθασες» (Mustang, 2015) της Ντενίζ Γκαμζέ Εργκιουβέν
Πέντε έφηβα κορίτσια ζουν στο πατρικό τους σπίτι στην παραλιακή τους κωμόπολη στη Μαύρη Θάλασσα. Χιλιάδες μίλια μακριά από την Κωνσταντινούπολη και, θαρρείς, χιλιάδες χρόνια από την οποιαδήποτε γυναικεία χειραφέτηση. Δεν γνωρίζεις σε ποια εποχή βρίσκεσαι, μέχρι που κάποια αυτοκίνητα, ή ρούχα, ή ποπ αναφορές το προδίδουν. Οχι, δεν είσαι 50 χρόνια πίσω. Είσαι απλά κολλημένος στο χρόνο, στα ταμπού και σε μία εγκλωβιστική πατριαρχική κοινωνία. Oι γονείς τους έχουν πεθάνει και οι πέντε αδελφές μεγαλώνουν με την γιαγιά-Κέρβερο, που τις τιμωρεί για οτιδήποτε θα μπορούσε να κουτσομπολέψει η γειτονιά, κι έναν βίαιο θείο που απειλεί και σηκώνει χέρι αν υποψιαστεί ότι «έχουν λερώσει την τιμή τους». Τα κορίτσια όμως έχουν αντιστάσεις: με τα μακριά μαύρα τους μαλλιά να ανεμίζουν, όμορφες σαν τα χρόνια της νότης τους, γελούν, πειράζονται, χορεύουν, ερωτεύονται, ζουν ανέμελα τις πρώτες μέρες ενός ζεστού, ηλιόλουστου καλοκαιριού. Μέχρι που ανήσυχη γιαγιά και ανυπόμονος θείος σκέφτονται την τέλεια λύση: ξεκινώνοντας από τις μεγάλες, να τις παντρέψουν με προξενιό. Μία βίαιη διαδικασία «ξεφορτώματος» ξεκινά. Πώς μπορούν να αντισταθούν; Πώς σπάει το χαλινάρι αιώνων από τη ράχη σου; Πώς μπορείς να τρέξεις ελεύθερη, μακριά;
To πολυβραβευμένο σκηνοθετικό ντεμπούτο της Ντενίζ Γκαμζέ Εργκιουβέν, μία τρυφερή δραμεντί με δυνατή φεμινιστική φωνή για τη θέση της γυναίκας στη σύγχρονη Τουρκία. Διαβάστε την κριτική του Flix εδώ
Η ταινία είναι διαθέσιμη στην iPLATFORMA
«Οι Μάγισσες» (The Witches, 2021) του Ρόμπερτ Ζεμέκις
Οι «Μάγισσες» υπήρξαν πάντοτε ένα από τα πιο, ίσως το πιο παρεξηγημένο «παιδί» του Ρόαλντ Νταλ. Απαγορευτικό σχεδόν ως προς τη σύλληψη του ως «παιδικό βιβλίο» και υπερ-αρκούντως αλληγορικό, τουλάχιστον ως προς την, ακόμη και για τον κόσμο των ενηλίκων, πολυεπίπεδη έννοια της διαφορετικότητας (για να μην αναφερθεί κανείς σε αυτήν του θανάτου ή της «μεταμόρφωσης»), αφηγείται την ιστορία ενός ορφανού παιδιού που, εν έτει 1967, μετά από τον τραγικό θάνατο των γονιών του μετακομίζει στο σπίτι της γιαγιάς του πριν φύγει κι από εκεί μαζί της κυνηγημένο από μια ομάδα αδίστακτων μαγισσών που ζουν για να δουν όλα τα παιδιά του κόσμου μεταμορφωμένα σε ποντίκια. Εδώ, σε κινηματογραφική διασκευή του Ρόμπερτ Ζεμέκις, με πρωταγωνιστές τους Αν Χάθαγουεϊ, Στάνλεϊ Τούτσι, Οκτάβια Σπένσερ. Διαβάστε την κριτική του Flix
Διαθέσιμο στην πλατφόρμα της Vodafone Tv
Οδός Τρόμου (Fear Street) της Λι Τζάνιακ
H σειρά βιβλίων του Ρ. Λ. Στάιν «Οδός Τρόμου» μεταφέρεται ως μια τριλογία ακατάλληλων ταινιών τρόμου για το Netflix χωρίς να κάνουν καμία έκπτωση στο gore και στο βία. Χωρισμένο σε τρία κεφάλαια, μας ταξιδεύει σε πάνω μια ιστορία που κρατά για πάνω από 300 χρόνια και μας μεταφέρει στην αμερικάνικη πόλη του Σεϊντισάιντ, μια πόλη την οποία πολλοί χαρακτηρίζουν ως την «πρωτεύουσα των δολοφόνων στις ΗΠΑ.» μιας και κάθε λίγα χρόνια οι ζωές των κατοίκων της ταράζονται από άγριες μαζικές δολοφονίες. Οι ίδιοι πιστεύουν πως φταίει η μάγισσα Σάρα Φίερ, η οποία καταράστηκε την πόλη με τον θάνατό της 300 χρόνια πριν. Οταν οι δολοφονίες ξεκινούν και πάλι, μια ομάδα από παιδιά ενώνουν τις δυνάμεις τους για να προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τις υπερφυσικές δυνάμεις της μάγισσας και να την σταματήσουν μια για πάντα.
Διαβάστε εδώ την γνώμη του Flix για το πρώτο μέρος 1994.
Διαβάστε εδώ την γνώμη του Flix για το δεύτερο μέρος 1978.
Διαβάστε εδώ την γνώμη του Flix για το τρίτο μέρος 1666.
Οι ταινίες είναι διαθέσιμες στο Netflix.
«Suntan» (2016) του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου
Ο Κωστής δεν είναι ένας συνηθισμένος σαραντάρης. Εσωστρεφής και μοναχικός, χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις και ενήλικες δεσμεύσεις, βρίσκεται λίγο μετά τα 40 του στην Αντίπαρο για να αναλάβει, ως γιατρός, την τοπική κλινική. Ο χειμώνας στο νησί περνά ήσυχα, δίχως πολλές εκπλήξεις και ανατρεπτικές συγκινήσεις, όμως πολύ σύντομα έρχεται το καλοκαίρι και όλα αλλάζουν. Η χειμωνιάτικη ρουτίνα δίνει τη θέση της σε ένα μωσαϊκό χρωμάτων και αισθήσεων, και η οργασμική κυκλαδίτικη ατμόσφαιρα δημιουργεί Διονυσιακές ψευδαισθήσεις. Η καθημερινότητα του Κωστή δεν θ’ αργήσει να ανατραπεί βίαια, από τη στιγμή που μια ξέφρενη, διεθνής ομάδα νεαρών και όμορφων τουριστών θα εισβάλει απροσδόκητα στην μέχρι πρότινος συνηθισμένη του ζωή. Ανάμεσά τους ο Κωστής θα ξεχωρίσει και θα ερωτευτεί παράφορα την 19χρονη Αννα, όμως, από εκείνη τη στιγμή και μετά, το ηδονιστικό καλοκαίρι στο νησί θα μετατραπεί σε μια σκοτεινή δίνη, που παρασέρνει την ανυποψίαστη παρέα σε ένα μονοπάτι γεμάτο σοκαριστικές εκπλήξεις και επικίνδυνες ακρότητες.
Κάτω από τον καλοκαιρινό ήλιο, ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος κάνει ένα (σπουδαίο) «coming-of-middle-age» φιλμ, που κρύβει κάτω από την ελκυστική του επιφάνεια, μια σκοτεινή καρδιά. *Διαβάστε την κριτική του Flix εδώ*
Είδες το «Monday» , ενθουσιάστηκες, και δεν είχες δει το «Suntan»; Μπορείς!
Διαθέσιμο για streaming στην πλατφόρμα του Cinobo
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.