Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου

στα 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


The Last Time I Saw Paris

Η Τελευταία Φορά που Είδα το Παρίσι (The Last Time I Saw Paris) του Ρίτσαρντ Μπρουκς

Ένας επίδοξος συγγραφέας επιστρέφει στο Παρίσι για να διεκδικήσει την κηδεμονία της κόρης του. Με αυτή την αφορμή θυμάται την ερωτική ιστορία που έζησε εκεί στη μεταπολεμική περίοδο με τη μητέρα της, μια πλούσια Αμερικανίδα, που είχε τραγική κατάληξη. Κλασσική ταινία, βασισμένη στο έργο του Σκοτ Φιτζέραλντ.

Η ταινία προβάλλεται στις 00.00 στο Κανάλι της Βουλής

annette 607

Annette του Λεός Καράξ

Αυτή είναι η ιστορία του Χένρι ΜακΧένρι, ενός εριστικού, διανοούμενου, ανερχόμενου stand-up performer, υποβλητικού, κυνικού, οριακά επιθετικού, μιας σύγχρονης εικόνας του γοητευτικού, πολυπρισματικού «κακού». Και της Αν Ντεφρανού, μιας διάσημης σοπράνο, πανέμορφης, γαλήνιας, διαχρονικά θεϊκής. Οι δυο τους ερωτεύονται με πάθος, κάνουν ένα κοριτσάκι, την Ανέτ (η οποία, χωρίς εξήγηση αλλά και με εκπληκτική εξήγηση, είναι μια ξύλινη μαριονέτα) και καθώς τα οικογενειακά βάρη μεγαλώνουν και η φήμη των δυο τραβά αντίθετες κατευθύνσεις, εκείνης προς τον ουρανό, εκείνου προς την κόλαση, η σχέση τους αρχίζει ν’ αποσυντίθεται.

Το μιούζικαλ του Λεός Καράξ και των The Sparks, ένα τραγικό love story, ένα παράδοξο, μαγευτικό έπος για την αγάπη, το μίσος, τη διασημότητα και το femicide. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix

H ταινία προβάλλεται στις 00.30 στην ΕΡΤ 3

john wick 607

John Wick των Ντέιβιντ Λιτς, Τσαντ Σταχέλσκι

Μετά τον αιφνίδιο θάνατο της αγαπημένης του συζύγου, ο Τζον Γουικ λαμβάνει ένα τελευταίο δώρο από εκείνη: ένα κουτάβι με το όνομα Ντέιζι κι ένα σημείωμα που τον προτρέπει να μην ξεχάσει ν’ αγαπά. Ο θρήνος του διακόπτεται απότομα, όταν ο αδίστακτος Γιόζεφ και η συμμορία του εισβάλλουν στο σπίτι του, αφήνοντας τον ίδιο αναίσθητο και την Ντέιζι νεκρή. Δίχως να το γνωρίζουν, μόλις ξύπνησαν έναν από τους πιο επικίνδυνους δολοφόνους του υπόκοσμου. Η αναζήτηση του Τζον για το κλεμμένο αυτοκίνητο που του πήρε η συμμορία, τον οδηγεί σε μια μυστική κοινότητα της Νέας Υόρκης, όπου κάποτε ο ίδιος ήταν ο φόβος και ο τρόμος όλων. Οταν μαθαίνει ότι ο Γιόζεφ είναι ο μοναχογιός ενός παλιού του συνεργάτη, θα αναζητήσει την εκδίκηση. Ο πατέρας του Γιόζεφ εξαπολύει ανθρωποκυνηγητό για το Τζον Γουικ, προκειμένου να μη φτάσει ποτέ στο γιο του. Με έναν ολόκληρο στρατό στο κατόπι του, ο Τζον μετατρέπεται ξανά στη φονική μήχανη που φοβόταν ολόκληρος ο υπόκοσμος, κηρρύσοντας έναν πόλεμο στον οποίο μπορεί να χάσουν και οι δύο πλευρές.

Μεταμοντέρνο b-movie ή μια στιλιζαρισμένη ανοησία; Δεν χρειάζετε να πάρετε θέση. Το «John Wick» είναι και τα δύο. Διαβάστε εδώ την γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 23.15 στο Star

Doctor Sleep 607

Δόκτωρ Υπνος (Doctor Sleep) του Μάικ Φλάναγκαν

Παλεύοντας επί δεκαετίες να απαλλαγεί από την κληρονομιά της απελπισίας και του αλκοολισμού που του άφησε ο πατέρας του Τζακ και να σβήσει τις τραυματικές μνήμες από το ξενοδοχείο Overlook, ο χαρισματικός Νταν Τόρανς, μεσήλικας πια, προσπαθεί να κρατήσει «κλειδωμένα» σε κουτιά του νου τα στοιχειά που συνεχίζουν να τον κατατρύχουν. Με την ελπίδα να αλλάξει ζωή, καταλήγει σε μια κωμόπολη του Νιου Χάμσαϊρ και, μέσω μιας νέας φιλίας, σε μια κοινότητα Ανώνυμων Αλκοολικών και σε μια δουλειά σε ένα γηροκομείο όπου, με όση δύναμη «λάμψης» του έχει απομείνει, προσφέρει την ύστατη ανακούφιση στους ετοιμοθάνατους. Στους αυτοκινητόδρομους των ανατολικών πολιτειών, μια αίρεση που αποκαλείται «Αληθινός Δεσμός» ταξιδεύει με αυτοκινούμενα τροχόσπιτα αναζητώντας τροφή. Αν και φαινομενικά συνηθισμένα, τα μέλη της είναι απέθαντοι που ρουφάνε βαμπιρικά τον «ατμό» ζωής από τα θύματά τους ενώ τα θανατώνουν αργά και βασανιστικά. Έχουν μόλις «προσηλυτίσει» μια πανούργα έφηβη στους κόλπους τους, και τώρα ψάχνουν για την επόμενη πηγή ενέργειας που θα τους προστατέψει από τη φθορά του χρόνου. Κάπου στην Ατλάντα, η μικρή Αμπρα, που ζει με τους γονείς της, έχει τις δικές της τηλεπαθητικές ικανότητες. Η δύναμη της «λάμψης» της είναι μεγάλη, όμως έχει μάθει να τη διαχειρίζεται από παιδάκι με σύνεση, θάρρος και αισιοδοξία. Μπορεί ακόμη να επικοινωνεί με άλλα άτομα ανάλογου χαρίσματος από χιλιάδες μίλια μακριά.

Η «Λάμψη» συνεχίζει να λούζει τον Νταν Τόρανς σε ένα θρίλερ μεταφυσικού τρόμου που συμβιβάζει γνωστικά τις κοσμοθεωρίες των Στίβεν Κινγκ και Στάνλεϊ Κιούμπρικ. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στη 01.15 στο Star

Ghost in the shell 607

Το Φάντασμα στο Κέλυφος (Ghost in the Shell) του Ρούπερτ Σάντερς

Η cyborg Ταγματάρχης, που της έχουν γνωστοποιήσει ότι την έσωσαν από βέβαιο θάνατο σε ατύχημα προκειμένου να σώζει, καθώς είναι πλέον άτρωτη, άλλους ανθρώπους, προσπαθεί να ανακαλύψει το παρελθόν της, και το λόγο που την μετέτρεψαν σε ένα ρομπότ με ανθρώπινη μορφή, αλλά χωρίς αισθήματα.

To live-action ριμέικ του θρυλικού manga (και anime) που βρίσκει την Σκάρλετ Τζοχάνσον να αναζητάει φαντάσματα σε μια πανέμορφη (μόνο) ταινία. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στη 01.15 στον Alpha

may december

May December του Τοντ Χέινς

Στον αμερικανικό Νότο, στη Σαβάνα του μόνιμου καλοκαιριού και των καλά κρυμμένων μυστικών, η 60χρονη Γκρέισι ετοιμάζεται για ένα μπάρμπεκιου στον κήπο, με τακτικά, μικρά ξεσπάσματα υστερίας προς τον Τζο, τον πολύ νεότερο άντρα της και τα μικρά παιδιά τους. Η πίεση είναι αυξημένη: η Γκρέισι περιμένει μια διάσημη ηθοποιό της τηλεόρασης, την 35χρονη Ελίζαμπεθ, που θα έρθει να τη γνωρίσει για λίγες μέρες. Η σχέση της Γκρέισι και του Τζο είχε γίνει πρωτοσέλιδο στον κίτρινο και μη Τύπο και τώρα θα γίνει ταινία, με πρωταγωνίστρια την Ελίζαμπεθ. Αυτή η έρευνα για το ρόλο προμηνύεται συναισθηματικά εξαντλητική κι η Γκρέισι δεν είναι πρόθυμη ν' αφεθεί. Ειδικά σε μια γυναίκα νέα, όμορφη και τόσο διάσημη όσο κι η ίδια.

Ο Τοντ Χέινς σκηνοθετεί ένα πικρό μελόδραμα για το ριάλιτι της αληθινής ζωής. Δεν είναι η «Persona», ούτε ο «Αμπιγιέρ», ούτε το «Ολα για την Εύα»: είναι η συνάντηση δυο σταρ (εντός κι εκτός οθόνης) σε μια ταινία πανέμορφη αλλά χαμένη στις αναφορές της. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 19.20 στο Cosmote Cinema 2

feathers

Φτερά και Πούπουλα (Feathers) του Ομάρ Ελ Ζοχάιρι

Ο τόπος είναι μια μικρή βιομηχανική πόλη: μόνο χώμα σκεπάζει το έδαφος, το φουγάρο του εργοστασίου απλώνει τον καπνό του ολόγυρα αλλά και μέσα στις πολυκατοικίες, όλα τα κτίσματα καταρρέουν, άνθρωποι και ζώα συγκατοικούν σε μια σχεδόν κωμική, σίγουρα σουρεαλιστική συμβίωση, το εσωτερικό των σπιτιών είναι καλυμμένο με βρωμιά και σκουριά ώστε καμία επιφάνεια να μη διαφαίνεται στην πρωτότυπη μορφή της. Μόνο το μικρό φορητό συντριβάνι στο άθλιο σπίτι της πενταμελούς οικογένειας, δίνει έναν αέρα «κομψό και σικ», όπως επιμένει να διακηρύττει ο πατέρας. Αυταρχικός και καταπιεστικός με την πατριαρχική ανωτερότητα που του δίνει η παραδοσιακή κοινότητα, έχει τρία μικρά αγόρια και μια σύζυγο, σιωπηλή, εργατική, αόρατη. Μόνο που, στα γενέθλια του ενός από τους γιους του, με προσκεκλημένη όλη τη γειτονιά και τον loser «αρχιμαφιόζο», ο τοπικός μάγος/entertainer, κατά λάθος, μεταμορφώνει τον πατέρα σε κότα! Τώρα, η σιωπηλή σύζυγος πρέπει να διερευνήσει τι, πραγματικά, έχει συμβεί, αλλά και ταυτόχρονα να φροντίσει τον εαυτό της, τα παιδιά της και... την κότα.

Φεμινιστική, πολιτική, κωμική αλληγορία στο ντεμπούτο του Αιγύπτιου σκηνοθέτη που κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο στην Εβδομάδα Κριτικής των Καννών και το βραβείο Ιρις Μειοψηφικής Παραγωγής της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo

the way we were 607

Τα Καλύτερά μας Χρόνια (The Way We Were) του Σίντνεϊ Πόλακ

Η Κέιτι Μορόσκι είναι μια ιδεαλίστρια, σφιγμένη και λάτρης του Στάλιν, πολιτική ακτιβίστρια. Ο Χάμπελ Γκάρντινερ είναι ένας άνετος, αθλητικός, Αμερικανός τύπος και ταλαντούχος συγγραφέας.Βλέπουμε τις διαφορετικές προσωπικότητές τους να επηρεάζουν τη σχέση τους και πώς τα καταφέρνουν παρά τις διαφορές τους.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix

bergman island main

Το Νησί του Μπέργκμαν (Bergman Island) της Μία Χάνσεν-Λοβ

Ο Τόνι και η Κρις είναι ένα παντρεμένο ζευγάρι, που εκτός από γονείς μίας μικρής κόρης, μοιράζονται και μία ακόμα μεγάλη αγάπη: το σινεμά. Ο Τόνι είναι σκηνοθέτης που τον έχουν προσκαλέσει σε κινηματογραφικό φεστιβάλ στη νήσο Fårö της Σουηδίας (το διάσημο νησί όπου έζησε ο Ινγκμαρ Μπέργκμαν και γύρισε τις σπουδαιότερες ταινίες του), ενώ η Κρις, σεναριογράφος, ψάχνει έμπνευση για να γράψει το επόμενο πρότζεκτ της. Οσο περνούν οι μέρες, το υποβλητικό τοπίο του νησιού, αλλά και το φάντασμα του σκηνοθέτη, αρχίζει υποσυνείδητα να επιδρά και να βαραίνει το ζευγάρι. Πόσα έχει θυσιάσει η Κρις από την δημιουργικότητά της για να γίνει μητέρα; Πόσο, αντιθέτως, η καριέρα του Τόνι δεν έχει επηρεαστεί; Κάποια στιγμή η Κρις αρχίζει να του διηγείται την ιστορία της νέας της ταινίας για μία χωρισμένη μητέρα και την περιστασιακή σχέση της με κάποιον που γνωρίζει στο Fårö. Η τέχνη μπερδεύεται με την πραγματικότητα, ή το σινεμά τολμά να επικοινωνήσει αλήθειες σε αυτή την ταινία μέσα στην ταινία. Θα βρει η Κρις τη δικαίωση και τη γαλήνη που ψάχνει μέσα από τις επιλογές της; Θα βρει την έμπνευσή της; Θα σωθεί αυτός ο γάμος;

H Μία Χάνσεν-Λοβ επιχειρεί να κοιτάξει μέσα από τον σπασμένο καθρέφτη τις σκηνές ενός γάμου, τοποθετώντας ένα παντρεμένο ζευγάρι κινηματογραφιστών στη νήσο Fårö (το σπίτι του Μπέργκμαν). Μία έξυπνη, σύνθετη ιδέα, όχι στιβαρά αναπτυγμένη ώστε να κερδίσει το μεγάλο στοίχημα. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Videorama

All of Us Strangers

Αγνωστοι Μεταξύ μας (All of us Strangers) του Αντριου Χέι

Ο Ανταμ είναι ένας σαρανταπεντάρης σεναριογράφος με κενό έμπνευσης, που ζει στο Λονδίνο, σε μια πανύψηλη πολυκατοικία γεμάτη απρόσωπα διαμερίσματα, βγαλμένη από το «High-Rise» του Τζ. Γκ. Μπάλαρντ, τόσο άδεια όσο η λευκή σελίδα του. Σ' ένα τεράστιο κτίριο σα σφραγισμένο μονόλιθο από γυαλί και μέταλλο, περικυκλωμένο από τη νυχτερινή φαντασμαγορία της μεγαλούπολης, ο Ανταμ μοιάζει να ζει μόνος. Ομως ένα βράδυ του χτυπά την πόρτα ο Χάρι, tipsy, μ' ένα μπουκάλι και λίγα καλά ντραγκς στο χέρι: ο Ανταμ αρχικά θα τον απορρίψει, όμως σύντομα οι δυο τους θα ξεκινήσουν μια ερωτική σχέση ενωμένων βελούδινων σωμάτων, διστακτικών εξομολογήσεων και απόλυτης εγκεφαλικής ταύτισης. Παράλληλα, ο Ανταμ θα επισκεφτεί το πατρικό του σπίτι στα προάστια και, προς έκπληξή του, θα συναντήσει εκεί τη μαμά και τον μπαμπά του, παρότι σκοτώθηκαν κι οι δυο μαζί σε αυτοκινητιστικό όταν εκείνος ήταν μόλις 12. Αυτή η συνάντηση σ' έναν αόρατο χοροχρόνο θα δώσει στον Ανταμ την ευκαιρία να τους ξαναγνωρίσει, να ξαναχωθεί στο προστατευτικό κρεβάτι τους, να τους πει ότι είναι γκέι, να διαλύσει τα στερεότυπά τους, μιας γενιάς που έζησε τη δεκαετία του τρόμου του AIDS ενώ τώρα όλα έχουν αλλάξει... αλλά σίγουρα όχι όλα.

Ενα ρομάντζο φαντασίας, τόσο δεξιοτεχνικό που μοιάζει απλό, μια από τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς, υποψήφια για έξι Bafta, από τον σκηνοθέτη του «45 Χρόνια» και του «Looking». Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία είναι διαθέσιμη στο Disney+

fingernails

Fingernails του Χρήστου Νίκου

Κεντρική ηρωίδα στο «Fingernails» είναι η Ανα, μια γοητευτική κοπέλα με εξωτερική συγκρότηση κι εσωτερική σύγκρουση. Με τον σύντροφό της, τον Ράιαν, θα ζήσουν για πάντα μαζί ευτυχισμένοι και δεν θα χωρίσουν ποτέ: αυτό τούς επιβεβαιώνει το τεστ «νέας» τεχνολογίας που καθορίζει την πορεία των ζευγαριών, παίρνοντας από τον καθένα και την καθεμιά ένα νύχι, βάζοντάς τα μαζί σε μια «τεχνολογική συσκευή», μεταξύ VCR και φούρνου μικροκυμάτων και συμπεραίνοντας εάν το ζευγάρι έχει τύχη, ή πρέπει να χωρίσει αμέσως. Μάλιστα, στον κόσμο της ταινίας λειτουργούν κι ειδικά «φροντιστήρια προετοιμασίας» για επιτυχία στο τεστ: σ' ένα τέτοιο πιάνει δουλειά η Ανα και η επαφή της με τη διαδικασία και με άλλα ζευγάρια εντείνει το στρες της, τις αμφιβολίες της για το εάν ο Ράιαν είναι, πράγματι, ο άνθρωπός της. Τις αμφιβολίες της, επίσης, εντείνει η γνωριμία της με τον προϊστάμενό της, τον Αμίρ, ο οποίος είναι εξίσου μη-σίγουρος για τη δική του ερωτική σχέση.

Μετά τα «Μήλα», η πρώτη αγγλόφωνη ταινία του Χρήστου Νίκου, με ζηλευτό καστ, παραγωγό την Κέιτ Μπλάνσετ, πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Τορόντο και διανομέα την Apple. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Apple TV+