
Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Μανόλια (Magnolia) του Πολ Τόμας Αντερσον
Πριν πολλά χρόνια, ο Ερλ Πάρτριτζ, επιτυχημένος παραγωγός τηλεοπτικών σόου, είχε εγκαταλείψει τη σύζυγό του, όταν έμαθε ότι η τελευταία έπασχε από καρκίνο και είχε παντρευτεί την αρκετά νεότερή του, Λίντα. Τώρα, όμως, ο Ερλ είναι αυτός που πάσχει από καρκίνο και βρίσκεται κατάκοιτος στο κρεβάτι. Συνειδητοποιώντας ότι δεν έχει πολλούς μήνες ζωής, παρακαλεί το νοσοκόμο του, Φιλ, να κανονίσει μια συνάντηση με τον γιο του, που δεν είναι άλλος από τον Φρανκ Μακέι, το νεαρό παρουσιαστή ενός φαλλοκρατικού τηλεοπτικού σόου. Ο Φρανκ, όμως, δεν θέλει να γνωρίζει τίποτα για τον πατέρα του, αφού δεν μπορεί να του συγχωρήσει το γεγονός της εγκατάλειψης.
Η ταινία προβάλλεται στις 02.15 στο Star
Everest του Μπαλτάζαρ Κορμάκουρ
Τον Μάιο του 1996 δύο ομάδες ορειβατών ενώνουν τις δυνάμεις τους και επιχειρούν να ανέβουν στο Eβερεστ, γνωρίζοντας τους κινδύνους αλλά και την ηδονή της κατάκτησης της πιο ψηλής κορυφής στον κόσμο. Ακολουθώντας όλους τους κανόνες προετοιμασίας και ασφάλειας, ξεκινούν την αναρρίχηση χωρίς να υπολογίζουν πως μια χιονοθύελλα θα σταθεί μοιραία στη διαδρομή τους προς το όνειρο.
Θέαμα που κόβει την ανάσα, σινεμά που δεν ενδιαφέρει κανέναν. Αναζητείται οξυγόνο για την υψομετρική... ανία. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στη 01.15 στον Alpha
Νώε (Noah) του Ντάρεν Αρονόφσκι
Ο Νώε, εμπνευσμένος από τη Βιβλική φιγούρα του Ράσελ Κρόου κι από το σκοτεινό μυαλό του Ντάρεν Αρονόφσκι, βασανίζεται από οράματα που περιγράφουν την καταστροφή του Κόσμου και προσπαθεί να προστατεύσει την οικογένειά του από μια επερχόμενη καταστροφική πλημμύρα.
Χριστιανικό blockbuster ή υπαρξιακή καταιγίδα αλά Ντάρεν Αρονόφσκι; Ούτε το ένα ούτε το άλλο, αφού η «κιβωτός» του φιλμ δεν «βυθίζεται» ούτε «βρίσκει στεριά». Απλά «επιπλέει». Διαβάστε την κριτική του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 22.00 στον ΣΚΑΪ
Gran Torino του Κλιντ Ιστγουντ
Ο Γουόλτ Κοβάλσκι είναι ένας βετεράνος του πολέμου της Κορέας και πρώην εργαζόμενος στην αυτοκινητοβιομηχανία που αισθάνεται απογοητευμένος από τη ζωή του, αλλά και από την κοινωνία γενικώς, ενώ τρέφει ιδιαίτερη αντιπάθεια για τους μετανάστες γείτονές του. Η ζωή του όμως αλλάζει όταν στην πορεία κληθεί να πάρει θέση σε ένα ειδεχθές περιστατικό που αφορά αυτούς τους γείτονες και μια κακόφημη συμμορία που λυμαίνεται την περιοχή.
Η ταινία προβάλλεται στη 01.45 στο Open
Λεβιάθαν (Leviathan) του Αντρέι Ζβιάγκιντσεφ
Εκεί ο ήρωας του, ο Κόλια, ένας μεσήλικας άντρας του οποίου η οικογένεια ζούσε στον ίδιο τόπο για ολόκληρες γενιές, έχει την τύχη και την ατυχία το σπίτι του είναι χτισμένο σε ένα σημείο το οποίο ο δήμαρχος της μικρής του πόλης, θέλει με κάθε τρόπο να αποκτήσει. Προσπαθώντας να αντισταθεί στην απαλλοτρίωση της περιούσιας του, ο Κόλια θα ζητήσει την βοήθεια ενός φίλου του από τον στρατό, δικηγόρου που ζει στη Μόσχα, ο οποίος θα έρθει στην πόλη για να καταθέσει έφεση στην απόφαση του δικαστηρίου. Θα μείνει στο σπίτι του Κόλια, μαζί με την δεύτερη όμορφη γυναίκα του και τον γιο του από τον πρώτο του γάμο, θα συναναστραφεί τους φίλους του, έναν αστυνομικό της τροχαίας και την γυναίκα του και μαζί του θα γνωρίσουμε κι εμείς την ζωή σε αυτόν τον τόπο που δείχνει ένα μικρότερης κλίμακας πορτρέτο της σύγχρονης Ρωσίας. Ο παντοδύναμος δήμαρχος που δεν διαφέρει καθόλου από έναν σύγχρονο γκάνγκστερ με κοστούμι, η υποκρισία της εκκλησίας που νομιμοποιεί και «συγχωρεί» τη δύναμή του, η παραίτηση των απλών ανθρώπων, η αδιέξοδη ύπαρξή τους, η νάρκωση τους με το ασταμάτητο ποτό, αυτά ορίζουν την ζωή στην μικρή τους πόλη.
To αριστούργημα του Αντρέι Ζβιάγκιντσεφ («H Επιστροφή», «Ελένα»). Βραβείο Σεναρίου στο Φεστιβάλ Καννών, Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας, Υποψηφιότητα για Οσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix
Nightbitch της Μαριέλ Χέλερ
Mια μητέρα και πρώην καλλιτέχνη στην οποία της επιβάλλεται να μείνει στο σπίτι μετά και την γέννηση του παιδιού της, αρχίζει να πιστεύει πως μεταμορφώνεται σε σκύλο. Ο άντρας της, ο οποίος λείπει για δουλειές πέντε μέρες την εβδομάδα, εύκολα σβήνει τους όποιους φόβους της από τα ξενοδοχεία που της τηλεφωνεί. Ομως η μητέρα αυτή αναγκάζεται να έρθει αντιμέτωπη με τις πραγματικές φυσικές εκδηλώσεις του άγχους της μοναξιάς της, έχοντας παρέα μόνο τον δίχρονο γιο της. Καθώς τα συμπτώματά της γίνονται ολοένα και πιο έντονα, αγωνίζεται για να κρατήσει τα σκυλίσια ένστικτά της μυστικά από την οικογένειά της. Μετά όμως και από μια παρορμητική και καταστροφική συνάντηση με την γάτα του σπιτιού, αρχίζει να αναζητά κάποια θεραπεία για την κατάστασή της σε ένα πρόγραμμα θεραπείας με βότανα, όπου όλες οι μητέρες εκεί ονομάζονται περιέργως Τζεν και Γουάντα Γουάιτ, με έναν μυστηριώδη ακαδημαϊκό που ειδικεύεται στην «μυθική εθνογραφία».
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Disney+
Πέρασμα (Crossing) του Λέβαν Ακίν
Οι ήρωες κι οι ηρωίδες είναι τρεις. Μια μεσόκοπη γυναίκα, Γεωργιανή, η Λία, με ολοφάνερο στο πρόσωπό της ότι υπήρξε καλλονή, μια συνταξιούχος δασκάλα με μια πεισματική αποστολή. Θέλει να βρει την ανιψιά της, την κόρη της αδελφής της που μόλις πέθανε, την Τέκλα (ή Θέκλα, την πρώτη γυναίκα μάρτυρα του Χριστιανισμού, από το Ικόνιο, σίγουρα όχι τυχαία), που ήταν αγόρι αλλά τώρα είναι γυναίκα. Η Λία θα περάσει από τη Γεωργία στην Τουρκία, θα διασχίσει τη Μαύρη Θάλασσα, παρέα με τον νεαρό Ατσι, ένα τρυφερό νέο άντρα και μαζί χαμένο κορμί, που αναζητά κάθε τρόπο να φύγει από την οικογένειά του. Στην Κωνσταντινούπολη, τη μητρόπολη με τα εκατοντάδες περάσματα, κι η ίδια πέρασμα για δεκάδες λαούς, η Λία κι ο Ατσι δεν θα βρουν την Τέκλα, αλλά την Εβρίμ, μια δυναμική τρανς γυναίκα δικηγόρο. Μαζί, θα βρουν τρόπους να εκπληρώσουν όνειρα και να βάλουν οριστική τελεία σε άλλα.
Τρεις αταίριαστες ηρωίδες και ήρωες κάνουν το δικό τους πέρασμα, τη δική τους «μετάβαση», από τη Γεωργία στην Τουρκία κι από την αμφισβήτηση στη συγχώρεση στη νέα ταινία του σκηνοθέτη του «Και Μετά Χορέψαμε», με πρεμιέρα στην Berlinale. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo
Ωρολογιακός Μηχανισμός (Unrest) του Σιρίλ Σόιμπλιν
Οι νέες τεχνολογίες εισβάλλουν στην ωρολογοποιία του 19ου αιώνα στην Ελβετία. Η Ζοζεφίν, μια νεαρή εργάτρια το 1870, έρχεται αντιμέτωπη με τις νέες μεθόδους διαχείρισης χρημάτων, χρόνου και εργασίας στην ωρολογοποιία όπου εργάζεται. Στην πορεία, εμπλέκεται στο τοπικό κίνημα των αναρχικών ωρολογοποιών και γνωρίζει τον Ρώσο ταξιδιώτη και χαρτογράφο Πιοτρ Κροπότκιν.
Eνας παιγνιώδης διάλογος της αναρχίας και της ωρολογοποιίας σε μία ελβετική πόλη του 19ου αιώνα, μια ταινία που κινείται κόντρα στο χρόνο, αργά αλλά ουσιαστικά, για να φέρει το χτες στο σήμερα. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Videorama