
Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Ο Τρομοκράτης (The Devil's Own) του Αλαν Τζέι Πάκουλα
Για χάρη ενός φίλου του, ο αστυνομικός Τομ Ο' Μάρα φιλοξενεί τον Ιρλανδό Ρόρι Ντεβέινι στο σπίτι του στη Νέα Υόρκη όπου ζει με την οικογένειά του. Η επίσκεψη του Ρόρι είναι ήσυχη στην αρχή, μέχρι που ο Τομ και η σύζυγός του Σίλα, επιστρέφοντας σπίτι μια μέρα, δέχονται επίθεση από εισβολείς. Σύντομα ο Τομ συνειδητοποιεί ότι ο Ρόρι ανήκει στον ΙΡΑ. Όταν γίνεται σαφές ότι το ταξίδι του Ρόρι στις ΗΠΑ αποτελεί μέρος μιας προσπάθειας μεταφοράς παράνομων όπλων στο Δουβλίνο, ο Τομ αναγκάζεται να τον σταματήσει.
Η ταινία προβάλλεται στις 00.00 στην ΕΡΤ 1
Τα Καλύτερά μας Χρόνια (The Way We Were) του Σίντνεϊ Πόλακ
Η Κέιτι Μορόσκι είναι μια ιδεαλίστρια, σφιγμένη και λάτρης του Στάλιν, πολιτική ακτιβίστρια. Ο Χάμπελ Γκάρντινερ είναι ένας άνετος, αθλητικός, Αμερικανός τύπος και ταλαντούχος συγγραφέας.Βλέπουμε τις διαφορετικές προσωπικότητές τους να επηρεάζουν τη σχέση τους και πώς τα καταφέρνουν παρά τις διαφορές τους.
H ταινία προβάλλεται στις 21.00 στην ΕΡΤ 2
Εθνική Οδός μιας Ραγισμένης Καρδιάς του Νίκου Κυρίτση
Κάπου στη μέση του πουθενά, σ' ένα υποφωτισμένο κομμάτι της εθνικής οδού, η Μαίρη θα έρθει αντιμέτωπη με τον άντρα που της ράγισε την καρδιά και θα κάνει τα πάντα για να τον κερδίσει πίσω. Μόνο που μια μικρή έκπληξη θα αλλάξει την τροπή της βραδιάς.
Η ταινία μικρού μήκους προβάλλεται στις 00.00 στην ΕΡΤ 3
Wanted του Τίμουρ Μπεκμάμπετοφ
Ο Γουέσλι Γκίμπσον είναι ένας απλός υπάλληλος, εργάζεται σε μια δουλειά χωρίς μέλλον, χωρίς προοπτικές, πολλές ώρες την ημέρα, εν ολίγοις είναι δυσαρεστημένος με τη μονότονη καθημερινότητα του. Μια μέρα η ζωή του θα αλλάξει δραματικά όταν μες στο φαρμακείο, θα γνωρίσει τη Φοξ, η οποία θα τον σώσει από τη δολοφονική επίθεση ενός άντρα που φαίνεται αποφασισμένος να τον σκοτώσει! Η Φοξ αργότερα τον οδηγεί σε μία μυστική αδελφότητα όπου μαθαίνει για την αληθινή του ταυτότητα. Δηλαδή ότι έχει υπερφυσικές ικανότητες όπως είχε ο πατέρας του. Αρχηγός της αδελφότητας είναι ο Σλόαν, ο οποίος αφού ο Γκίμπσον εκπαιδευτεί κατάλληλα του δίνει αποστολές. Ανακαλύπτει, ωστόσο, ότι τα μέλη της αδελφότητας δεν είναι ακριβώς αυτό που φαίνονται.
H ταινία προβάλλεται στη 01.15 στον ΑΝΤ1
Megalopolis του Φράνσις Φορντ Κόπολα
Το «Megalopolis» είναι το magnum opus του Φράνσις Φορντ Κόπολα, ένα όνειρο το οποίο προσπαθεί να υλοποιήσει εδώ και πάνω από 40 χρόνια. Μ' ένα σενάριο που ο Κόπολα έχει γράψει ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του ’80, αυτό το έπος επιστημονικής φαντασίας παρακολουθεί τις προσπάθειες ενός αρχιτέκτονα να χτίσει από την αρχή μια ουτοπική εκδοχή της Νέας Υόρκης έπειτα από μια μεγάλη καταστροφή.
Το magnum opus του 85χρονου θρύλου φτάνει μισό αιώνα μετά τη συλληψή του ως η πικρή διαπίστωση πως ήταν σπουδαίο όσο δεν γινόταν πραγματικότητα. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία προβάλλεται στις 22.00 στο Nova Cinema 1
Και η Γιορτή Συνεχίζεται... (Et la Fête Continue!) του Ρομπέρ Γκεντιγκιάν
Το «Και η Γιορτή συνεχίζεται…» βρίσκεται στην ίδια γραμμή με τις καλές, αν και όχι σπουδαίες (όπως ήταν, για παράδειγμα, τα «Χιόνια του Κιλιμάντζαρο»), στιγμές του με την ιστορία μιας γυναίκας, της Ρόζα, (η Αριάν Ασκαρίντ, σύζυγος και συνοδοιπόρος του Γκεντιγκιάν στο σύνολο της φιλμογραφίας του) που ζει τη ζωή της αφοσιωμένη στους άλλους: την οικογένεια της, όσους φροντίζει ως νοσοκόμα και την κοινότητα στην οποία συνεισφέρει πάντοτε άγρυπνη μπροστά στους κοινωνικούς αγώνες. Με αφορμή την κατάρρευση δύο κτιρίων, μια τραγωδίας που συνέβη πραγματικά στη Μασσαλία, ο Ρομπέρ Γκεντιγκιάν θα τοποθετήσει την ηρωίδα του στο κέντρο μιας συζήτησης γύρω από το ατομικό και το συλλογικό, όταν η Ρόζα θα κληθεί να γίνει η εκλεκτή της τοπικής κοινωνίας για να αναλάβει τα ηνία της πόλης ενώ την ίδια στιγμή την επισκέπτεται και ο έρωτας.
Ο Ρομπέρ Γκεντιγκιάν επιστρέφει στη Μασσαλία και τους μόνιμους ηθοποιούς του για μια ταινία που αφηγείται - εδώ με ελαφρότητα αλλά και χωνεμένη σοφία - την ίδια ιστορία που ο πολιτικά ανήσυχος Γάλλος σκηνοθέτης εμπλουτίζει με κάθε επόμενο βήμα της φιλμογραφίας του. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμη στο Videorama
Το Παρελθόν (Le Passé) του Ασγκάρ Φαραντί
Ο Αχμάντ έχει εγκαταλείψει, τέσσερα χρόνια νωρίτερα, τη Μαρί, τις δύο της κόρες από προηγούμενη σχέση και την κοινή τους ζωή στο Παρίσι, για να γυρίσει στην Τεχεράνη. Τώρα επιστρέφει για ένα σύντομο ταξίδι, για να υπογράψει τα χαρτιά του διαζυγίου. Μόνο που, για λίγες μέρες, θα χρειαστεί να μείνει στο σπίτι της Μαρί, μαζί με τα παιδιά, αλλά και τον τωρινό της σύντροφο, τον Σαμίρ, τον 5χρονο γιο του και την πληροφορία ότι η Μαρί είναι και πάλι έγκυος: έτοιμη να ξεφύγει από το παρελθόν και να συνεχίσει στο δικό της μέλλον.
Μετά το «Ενας Χωρισμός», ο Ασγκάρ Φαραντί κρατιέται με πίστη από το «Παρελθόν», αφήνοντας στο κοινό, όπως και στους ήρωές του, μια επίμονη νοσταλγική ανάμνηση. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo
Whitney Houston: I Wanna Dance with Somebody της Κάσι Λέμονς
Ενα κορίτσι μεγαλώνει στο Νιου Τζέρσεϊ του '80. Μπορεί εμείς να ξέρουμε ότι πρόκειται για την πριγκίπισσα της μουσικής βιομηχανίας, κόρη της Σίσι Χιούστον που ξεσήκωνε λαό τραγουδώντας γκόσπελ, ξαδέλφη της Ντιόν Γουόργουικ, βαφτισιμιά της Νταρλίν Λαβ, αγαπημένη «ανιψιά» της Αρίθα Φράνκλιν, εκείνη όμως μοιάζει έκπληκτη με τη ζωή, με τη μουσική βιομηχανία, με το χάρισμα της φωνής της, με τον κόσμο γενικότερα: αθώα. Κάτω από τον πέλεκυ της καταπιεστικής μαμάς της, η νεαρή Γουίτνι δοκιμάζεται στο τραγούδι, αποκτά μια στενή φίλη, τη Ρόμπιν, με την οποία τις συνδέει ένας αδιέξοδος έρωτας. Γίνεται διάσημη, μια από τις πιο ευπώλητες τραγουδίστριες στην ιστορία της μουσικής, γνωρίζει και παντρεύεται τον Μπόμπι Μπράουν που είναι αλητάκος, κάνουν και λίγα ναρκωτικά, κάνει και μια κόρη και συνεχίζει να τραγουδά και να μαγεύει τα πλήθη.
Μια φορά κι έναν καιρό, ένα κορίτσι ήθελε απλώς να χορέψει με κάποιον... Και κάπως έτσι κυλά αυτή η «ξεπλυμένη», ανώδυνη βιογραφία τής Γουίτνι Χιούστον. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμο στο ΕΡΤFlix
Αληθινός Πόνος (A Real Pain) του Τζέσε Αιζενμπεργκ
Ο Ντέιβιντ κι ο Μπάντζι ήταν αχώριστοι. Αυτοκόλλητοι από μικροί, δυο ξαδέλφια που έκαναν τα πάντα μαζί, μάθαιναν τα πάντα μαζί, μεγάλωναν μαζί. Εφτιαχναν μαζί, στο κοινό τους καταφύγιο, το σπίτι της γιαγιάς Ντόρι, αυτές τις πολύτιμες (κι ας μην το καταλαβαίνεις τότε) αναμνήσεις της παιδικής ηλικίας που κλειδώνουν στην καρδιά σου για πάντα και ξυπνούν αιφνιδιαστικά με συγκεκριμένες μυρωδιές, γεύσεις, χρώματα, μουσικές. Βέβαια, ήταν πάντα αντίθετοι χαρακτήρες. Ο Ντέιβιντ μοιάζει να γεννήθηκε ενήλικας - υπεύθυνος, ώριμος, τίμιος, συγκροτημένος, οργανωτικός, υποχόνδριος, άτολμος, εγκλωβισμένος στα κουτάκια του. Παντρεύτηκε, έχει ένα μικρό γιο, ένα ακόμα μικρότερο διαμέρισμα στο Μανχάταν, μια αποδοτική βαρετή εργασία. Ο Μπέντζι ήταν πάντα η προσωποποίηση του χάους - αντισυμβατικός, αφιλτράριστος, εκρηκτικός, κοινωνικός, ακαταμάχητα γοητευτικός, βαθιά μοναχικός, αυτοκαταστροφικός. «Τον αγαπάω, τον μισώ, θέλω να τον σκοτώσω, θέλω να του μοιάσω» λέει σε μία στιγμή εξομολογητικής απογύμνωσης ο Ντέιβιντ. Μεγαλώνοντας χάθηκαν, για όλους τους γνωστούς λόγους: οικογένεια, δουλειά, υποχρεώσεις. Ζωή. Τώρα όμως, γύρω στα 40 επανασυνδέονται για να κάνουν ένα ταξίδι - κυριολεκτικά πίσω στις ρίζες τους. Η γιαγιά Ντόρι έφυγε από τη ζωή και τους άφησε ένα μικρό χρηματικό ποσό, μαζί με την ευχή της: να επιστρέψουν στην Πολωνία, να επισκεφτούν την μικρή πόλη που γεννήθηκε, το σπίτι που μεγάλωσε, το στρατόπεδο συγκέντρωσης που επιβίωσε. Και κάπως έτσι, αυτό το αταίριαστο ζευγάρι θα ενωθεί με ένα γκρουπ επίσης ανόμοιων Εβραίων τουριστών (δυο συνταξιούχους που βρήκαν το χρόνο να ταξιδέψουν, μία διαζευγμένη που προσπαθεί να ξεχάσει την προδοσία του πρώην, έναν Αφρικανό μετανάστη που νιώθει ενσυναίσθηση με τις γενοκτονίες αυτού του κόσμου - όπου κι όποτε αυτές συμβαίνουν) και με ξεναγό έναν μειλίχιο Βρετανό σπουδαστή, τον μόνο μη-Εβραίο, που όμως έχει ταχθεί στην μελέτη του Ολοκαυτώματος. Τι θα ανακαλύψουν; Γιατί συνήθως αυτά τα ταξίδια έχουν πάντα πυξίδα το αχαρτογράφητο μέσα σου, παρά το ταξιδιωτικό πακέτο του προορισμού σου.
Ο Τζέσι Αϊζενμπεργκ επιστρέφει πίσω από την κάμερα με ένα γλυκόπικρο buddy movie, ένα υπαρξιακό ταξίδι δρόμου, και τον Κίραν Κάλκιν σε σαρωτική ερμηνεία. Οχι, δεν είναι η τέλεια ταινία. Είναι ελαττωματική και broken, αλλά τίμια και συγκινητική. Οπως και οι ήρωές της. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Disney+