Σε – κυριολεκτικά – απόσταση αναπνοής από το αντικείμενο της μελέτης τους, οι ντοκιμαντερίστες και ανθρωπολόγοι Λουσιάν Καστέν-Τέιλορ και Βερενά Παραβέλ προσπαθούν με τόλμη, ψυχραιμία αλλά και ανατρεπτική διάθεση να ανακαλύψουν τι μπορεί να κρύβει μέσα στο μυαλό του ένας σύγχρονος κανίβαλος.
Από το λιοντάρι καλύτερης VR ταινίας μέχρι τον Χρυσό Λέοντα - δικαιωματικά στον Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο για το υπέροχο «The Shape of Water», αυτά είναι τα βραβεία του 74ου Φεστιβάλ Βενετίας.
Η ιστορία μιας μοναχικής γυναίκας που κρύβει ένα τραύμα γίνεται μια ταινία αφιερωμένη στο μεγαλείο, την τόλμη και την αειθαλή γοητεία της Σάρλοτ Ράμπλινγκ.
Η Αντέλ Εξαρχόπουλος, ο Ματίας Σχούναρτς και το ταλέντο του Μάικλ Ρ. Ρόσκαμ δεν αρκούν για να σώσουν την ταινία από την απογοήτευση όταν... δαγκώνει τον εαυτό της στο πόδι.
Η μόνη ελληνική ταινία που διαγωνίζεται στο 74ο Φεστιβάλ Βενετίας είναι ακόμη ένα κομμάτι στο μεγάλο σύμπαν της φιλμογραφίας ενός ταλαντούχου δημιουργού, έτοιμου για το μεγάλου μήκους βήμα του.
Με έντονη κοινωνική ματιά, διάθεση κατανόησης και έλλειψη κριτικής διάθεσης, τουλάχιστον στο μεγαλύτερο μέρος του, το μεγάλου μήκους ντεμπούτο του Ξαβιέ Λεγκράν ακολουθεί μια οικογένεια μετά την διάλυση στο δρόμο της εύρεσης ουσιαστικής επικοινωνίας, υπό την μόνιμη απειλή της βίας.
Ο Τζον Γου επιστρέφει στο γκανγκστερικό genre που τον ανέδειξε και αποδεικνύει ότι ξέρει ακόμα να σκηνοθετεί εντυπωσιακές σκηνές δράσης αλλά όχι και να τις συνδέει σε μια λογική αφηγηματική γραμμή.
Ενα γουέστερν τοποθετημένο στις αρχές του 20ού αιώνα δίνει μια ακόμη ευκαιρία στον σκηνοθέτη να μιλήσει για ζητήματα όπως η σκλαβιά και η διαγραφή της Ιστορίας και της παράδοσης των αυτόχθονων πληθυσμών της Αυστραλίας.
Παράλληλα με το επίσημο διαγωνιστικό πρόγραμμα, σε ένα μικρό νησί απέναντι από το Λίντο, το 74ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας παρουσιάζει το πρώτο διαγωνιστικό τμήμα ταινιών εικονικής πραγματικότητας. Το Flix βρέθηκε εκεί.
Η Νάνσι Μπουίρσκι αφηγείται με πάθος, μέτρο αλλά και μικρές αστοχίες, την ιστορία της Ρέσι Τέιλορ, ανάγοντάς την στην πορεία σε κάτι πολύ σημαντικότερο από απλά ένα έγκλημα που έμεινε ατιμώρητο.
Μπορεί ο τόπος και το θέμα να είναι διαφορετικά από τα συνηθισμένα στην καινούργια ταινία του Ιάπωνα σκηνοθέτη, μα οι θεματικές και ο τρόπος είναι (υπερβολικά) γνώριμα.
Η νέα ταινία του Ντάρεν Αρονόφσκι είναι ένα εξωφρενικό genre movie για τις βαθιές αγωνίες της ανθρωπότητας: την ζωή, τον θάνατο, την δημιουργία, την μητρότητα, την θρησκεία, τους άλλους και κυρίως τις γρατζουνιές στο καινούριο παρκέ!
Μακριά από τις πασαρέλες αλλά όχι και από τα μοτίβα που χαρακτηρίζουν το ύφος των δημιουργιών του, οι αδερφές Μάλεβαϊ του οίκου μόδας Rodarte επενδύουν στην ψυχεδέλεια και το όνειρο αλλά αγνοούν πλήρως την ουσία.