Βενετία 2017

Βενετία 2017: Πάνω σε «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri» γράφει μόνο «Αριστούργημα» Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: Πάνω σε «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri» γράφει μόνο «Αριστούργημα»

Ο Μάρτιν ΜακΝτόνα («In Bruges», «Επτά Ψυχοπαθείς»), επιστρέφει στο σινεμά με μια ταινία που επιτίθεται στις αισθήσεις, την καρδιά και το μυαλό, αποδεικνύοντας ότι κανένας τίτλος τέλους δεν μπορεί να ανακόψει την ορμή μιας εξαιρετικής ταινίας.

Βενετία 2017: Στο «The Leisure Seeker», η Ελεν Μίρεν και ο Ντόναλντ Σάδερλαντ δίνουν νόημα εκεί που δεν υπάρχει Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: Στο «The Leisure Seeker», η Ελεν Μίρεν και ο Ντόναλντ Σάδερλαντ δίνουν νόημα εκεί που δεν υπάρχει

Αμερικανικό ντεμπούτο για το σκηνοθέτη του «Ανθρώπινου Κεφαλαίου» και της «Τρελής Χαράς». Με αποδυναμωμένη τη χαρακτηριστική του ενέργεια, παρά το πρωταγωνιστικό δίδυμο της Ελεν Μίρεν και του Ντόναλντ Σάδερλαντ.

Βενετία 2017: Στο «Victoria & Abdul» του Στίβεν Φρίαρς, η Βασίλισσα είναι γυμνή Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: Στο «Victoria & Abdul» του Στίβεν Φρίαρς, η Βασίλισσα είναι γυμνή

Οσο κι αν η Τζούντι Ντεντς ερμηνεύει με αβίαστη φυσικότητα την Βασίλισσα Βικτώρια της Αγγλίας, το νέο φιλμ του Στίβεν Φρίαρς στο τέλος προκύπτει κενό, αν και κατά στιγμές διασκεδαστικό.

Βενετία 2017: Το «Foxtrot» επιβεβαιώνει πως οι μεγάλες ταινίες ξεκινούν την ώρα που τελειώνουν Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: Το «Foxtrot» επιβεβαιώνει πως οι μεγάλες ταινίες ξεκινούν την ώρα που τελειώνουν

Το 2009 ο Ισραηλινός Σαμουέλ Μαόζ κέρδισε το Χρυσό Λέοντα με το «Lebanon» και φέτος επιστρέφει για να διεκδικήσει ένα δεύτερο μεγάλο βραβείο με την άνεση ενός σπουδαίου δημιουργού.

Βενετία 2017: Στο «Suburbicon» του Τζορτζ Κλούνεϊ όλα είναι λαμπερά, όμορφα, επιφανειακά Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: Στο «Suburbicon» του Τζορτζ Κλούνεϊ όλα είναι λαμπερά, όμορφα, επιφανειακά

Με εμφανείς επιρροές τόσο από τους (εδώ σεναριογράφους) αδερφούς Κοέν όσο και από τον Χίτσκοκ στη διαχείριση της αγωνίας, ο Τζορτζ Κλούνεϊ παρουσιάζει μια απόλυτα διασκεδαστική φάρσα αλλά με επιφανειακές μόνο κριτικές διαθέσεις.

Βενετία 2017: «No Date, No Signature» και ηθικά διλήμματα σε μια αστική Τεχεράνη Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: «No Date, No Signature» και ηθικά διλήμματα σε μια αστική Τεχεράνη

Το κοινωνικό θρίλερ του Βαχίντ Τζαλιλβάντ που διαγωνίζεται στο παράλληλο τμήμα των Orizzonti δεν έχει εύκολες απαντήσεις αλλά αποτυπώνει με φρεσκάδα και σύγχρονη οπτική την κρίση ηθικής που αντιμετωπίζει ένας επιτυχημένος ιατροδικαστής.

Τίποτα πιο λαμπερό και όμορφο από τους Ρόμπερτ Ρέντφορντ και Τζέιν Φόντα στο κόκκινο χαλί της Βενετίας Φεστιβάλ / Βραβεία

Τίποτα πιο λαμπερό και όμορφο από τους Ρόμπερτ Ρέντφορντ και Τζέιν Φόντα στο κόκκινο χαλί της Βενετίας

Οι δύο θρύλοι συναντήθηκαν μετά από 38 χρόνια στο ίδιο πλατό, αλλά και στη σκηνή της Μόστρας που τους βράβευσε για το σύνολο του έργου τους.

Βενετία 2017 - Η Τζέιν Φόντα το λέει καθαρά: «Ζω για τις σκηνές σεξ με τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ» Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017 - Η Τζέιν Φόντα το λέει καθαρά: «Ζω για τις σκηνές σεξ με τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ»

Οι δύο σταρ βρίσκονται στο Φεστιβάλ για να βραβευθούν για τη συνολική τους προσφορά στο σινεμά. Και μιλώντας στους δημοσιογράφους απέδειξαν τι σημαίνει να είσαι ζωντανός θρύλος.

Βενετία 2017: Το «Lean on Pete» του Αντριου Χέι έχει μια καρδιά τόσο μεγάλη όσο η ανοιχτή Αμερική Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: Το «Lean on Pete» του Αντριου Χέι έχει μια καρδιά τόσο μεγάλη όσο η ανοιχτή Αμερική

Η νέα ταινία του Βρετανού σκηνοθέτη που έμαθαν όλοι με τα «45 Χρόνια» μπορεί να είναι «μικρή», μα κουβαλά την ιδιαίτερη ομορφιά ενός στραπατσαρισμένου παραμυθιού.

Βενετία 2017: Το «The Insult» του Ζιάντ Ντουεϊρί είναι ένα πολιτικό δράμα που δεν ξέρει τι σημαίνει λεπτότητα, ή μέτρο Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: Το «The Insult» του Ζιάντ Ντουεϊρί είναι ένα πολιτικό δράμα που δεν ξέρει τι σημαίνει λεπτότητα, ή μέτρο

Μιλώντας μέσω μιας προσωπική ιστορίας για κάτι πολύ μεγαλύτερο, το φιλμ του Λιβανέζου σκηνοθέτη γκρεμίζεται στον μελοδραματισμό και την υπερβολή.

Βενετία 2017: Μόνο υποκλίσεις και δάκρυα στο «The Shape of Water» του Γκιγιέρμο ντελ Τόρο Φεστιβάλ / Βραβεία

Βενετία 2017: Μόνο υποκλίσεις και δάκρυα στο «The Shape of Water» του Γκιγιέρμο ντελ Τόρο

Μην ξεγελιέστε από το χολιγουντιανό περιτύλιγμα. Το «The Shape of Water» είναι μια ζεστή, ειλικρινής, ψύχραιμη και απόλυτα προσωπική ταινία, που κλέβει αυτόματα την καρδιά και μετά την κάνει χίλια κομμάτια.