Αφού έχει αποφασίσει εδώ και καιρό να προκαλεί περισσότερο με τις πράξεις του παρά με τα έργα του, ο Σάια Λα Μπεφ έφυγε από τη συνέντευξη Τύπου του «Nymph()mananiac», προφανώς για να έχει χρόνο να φτιάξει τη χαρτοσακούλα με την οποία εμφανίστηκε στο κόκκινο χαλί λίγες ώρες μετά.
Η νέα ταινία του «The Guard» Τζον Μάικλ ΜακΝτόνα, στο Πανόραμα της Berlinale, όσο προκαλεί την ευπιστία σου καθώς εξελίσσεται, τόσο εντυπώνεται μέσα σου μετά το φινάλε της, με το σταυρό του σινεμά στο χέρι.
Είδαμε την «αλογόκριτη» εκδοχή του φιλμ να προκαλεί με ακόμη περισσότερο σεξ. Είδαμε τον ίδιο τον Τρίερ να προκαλεί (χαριτωμένα) με το t-shirt του. Είδαμε τον Σάια Λα Μπεφ να φεύγει από την συνέντευξη τύπου προκαλώντας ερωτηματικά.
Ο Τζορτζ Κλούνεϊ στη συνέντευξη Τύπου πήρε θέση για την επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα. Ταυτόχρονα, έγιναν οι πρεμιέρες του Αθανάσιου Καρανικόλα και του Γιώργου Σερβετά. Η 3η μέρα της Berlinale έβαλε την Ελλάδα στο χάρτη.
Θεαματικό, συναρπαστικό, έξυπνο, πολιτικό, ανατριχιαστικό, χορταστικό, το φιλμ του Μπονγκ Τζουν-χο ξεπερνά τα όρια μιας ταινίας είδους, για να φτάσει στην περιοχή του αληθινά σπουδαίου σινεμά.
Λίγο πριν την πανευρωπαϊκή πρεμιέρα του «Να Κάθεσαι και Να Κοιτάς» στο Πανόραμα του 64ου Φεστιβάλ Βερολίνου, ο σκηνοθέτης, η πρωταγωνίστρια και οι παραγωγοί της ταινίας μοιράστηκαν στην κάμερα του Flix τον ενθουσιασμό τους.
Ερωτικό τρίγωνο του 18ου αιώνα, με τον Φρίντριχ Σίλερ και δυο αδελφές στο επίκεντρο, έκανε τη γερμανική συμμετοχή στο Διαγωνιστικό Πρόγραμμα να μάς χαρίσει μια πρωινή προβολή ένοχης απόλαυσης αντάξιας των παλιών ρομαντικών τρικάσετων.
Οπως είπε ο διευθυντής του φεστιβάλ, Ντίτερ Κόσλικ, «George is here!» Το Βερολίνο έχει ανεβάσει από το πρωί Clooney Fever και το Flix σας μεταφέρει ό,τι συνέβη στη συνέντευξη Τύπου.
Στην τρίτη μεγάλου μήκους μυθοπλασίας ταινία του και πρώτη ελληνική, ο Αθανάσιος Καρανικόλας σκηνοθετεί ένα σύγχρονο μελόδραμα με φόντο την Ελλάδα της κρίσης και κεντρική ηρωίδα μια γυναίκα που η συγκλονιστική Μαρία Καλλιμάνη αφήνει αυτόματα κλασική.
Να μερικά ερωτήματα που γεννά η είδηση πως ο νικητής της Χρυσής Αρκτου Ανδρικής ερμηνείας στην περσινή Berlinale, Ναζίφ Μούτζιτς αναζητά άσυλο στη Γερμανία.
Λίγο πριν ο «Οδηγός Διαπλοκής» βρεθεί στο κόκκινο χαλί των Οσκαρ, ο Ντέιβιντ Ο. Ράσελ έφερε τους πρωταγωνιστές του στο Βερολίνο. Το Flix ήταν εκεί. Δείτε το βίντεο!
Ο Αϊρα Σάκς αφηγείται την αληθινή ουσία της αγάπης κι ενός δεσμού που μένει ζωντανός στα χρόνια και στα εμπόδια, με το υπέροχο ζευγάρι του Τζον Λίθγκοου και του Αλφρεντ Μολίνα να κλέβει την καρδιά μας.
Το «'71» του Γιαν Ντεμάνζ είναι με διαφορά ένα από τα καλύτερα βρετανικά ντεμπούτα των τελευταίων χρόνων και αν και πολύ νωρίς για οποιεσδήποτε προβλέψεις, μια ταινία που μοιάζει αδύνατον να φύγει από το Βερολίνο χωρίς κάποιο μεγάλο βραβείο.
Δεύτερη μέρα για το 64ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου: ενώ οι καυτές εμφανίσεις Κρίστιαν Μπέιλ – Μπράντλεϊ Κούπερ στο κόκκινο χαλί δεν έλειψαν, οι ταινίες άρχισαν επίσης να παίρνουν τα πάνω τους.
Η νέα, βαθειά αμερικανική ταινία του Γαλλο - Αλγερινού Ρασίντ Μπουσαρέμπ τοποθετεί το ανθρώπινο αμάρτημα στην έρημο του Τέξας και τον Φόρεστ Γουίτακερ στην κορυφή της πυραμίδας της υποκριτικής.
Ακτιβιστές για τα δικαιώματα της LGBT κοινότητας συγκεντρώθηκαν στην Potsdamer Platz, την καρδιά της 64ης Berlinale δηλώνοντας αλληλεγγύη στην καταπίεση των ομοφυλόφιλων από τη ρωσική νομοθεσία.
Ο Χαλίλ Λεσπέρ καταλήγει σε ένα pret a porter αποτέλεσμα (όχι απαραίτητα κακό, αλλά όχι και αξιομνημόνευτο), οι ερμηνείες όμως των πρωταγωνιστών του είναι υψηλής τέχνης και αισθητικής.
Η πρώτη μέρα του 64ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου ανήκε δικαιωματικά στον Γουές Αντερσον. Φέρνοντας το πολυπληθές καστ του στο κόκκινο χαλί της Berlinale το «The Grand Budapest Hotel» του έκανε λαμπερά εγκαίνια.
Αφήσαμε για λίγες ώρες το φεστιβαλικό περιβάλλον για να συναντήσουμε τον Τζον Γουότερς - στα εγκαίνια της έκθεσής του «Bad Directors Chair» στην γκαλερί Sprüth Magers του Βερολίνου.