Μπορεί στην Ελλάδα ο «Οδηγός Διαπλοκής» να έχει ήδη συναντηθεί με το κοινό, στη Γερμανία ωστόσο η ταινία δεν έχει ακόμα βγει στις αίθουσες. Με αυτήν την αφορμή και, φυσικά, την έντονη καμπάνια του φιλμ στα πρόθυρα των Οσκαρ, ο Ντέιβιντ Ο. Ράσελ και οι δυο πρωταγωνιστές του, Κρίστιαν Μπέιλ και Μπράντλεϊ Κούπερ - δυστυχώς χωρίς τις υπέροχες Εϊμι Ανταμς και Τζένιφερ Λόρενς - ήρθαν στο Βερολίνο για μια gala πρεμιέρα της ταινίας τους και στόλισαν τη δεύτερη ημέρα του Φεστιβάλ με την ευδιάθετη παρουσία τους. Οι τρεις τους φωτογραφήθηκαν στο photo call με την άνεση της εξασφαλισμένης ήδη επιτυχίας, έδωσαν συνέντευξη Τύπου [(δείτε και διαβάστε περισσότερα εδώ)] και βάδισαν στο κόκκινο χαλί της Berlinale χαριτολογώντας με τους φωτογράφους που δεν προλάβαιναν να τους απαθανατίζουν. Καμαρώστε τους παρακάτω.
Από τους hustlers του '70 στην... haute couture της ίδιας εποχής ταξίδεψε η Berlinale, με την πρεμιέρα του «Yves Saint Laurent», την κινηματογραφική βιογραφία του ταλαντούχου ημίθεου της μόδας, αλλά ταυτόχρονα μανιοκαταθλιπτικού θνητού, Ιβ Σεν Λοράν - από τα νεανικά του χρόνια στην Αλγερία, τη μαθήτευση δίπλα στον Dior, την ανεξαρτησία και το θρίαμβο του προσωπικού του οίκου, όσο η υγεία του κατέρρεε από τους δαίμονές του και πάνω από όλα, την ταραχώδη σχέση του με τον έρωτα και μάνατζερ της ζωής του Πιερ Μπερζέ. Κι αν το φιλμ στο σύνολό του άφησε περισσότερο εντυπώσεις pret-a-porter, οι δυνατές ερμηνείες διέσωσαν το ντεφιλέ. Διαβάστε περισσότερα για την ταινία και τη γνώμη του Flix για το «Yves Saint Laurent».
Η πρώτη γερμανική ταινία του διαγωνιστικού τμήματος - πάντα με ξεχωριστό ενδιαφέρον, φυσικά, ως εθνική επιλογή στην Berlinale - έκανε την εμφάνισή της, αφήνοντας θαυμάσιες εντυπώσεις. Το «Jack» του Εντουαρντ Μπέργκερ, με ήρωα ένα δεκάχρονο αγόρι που αναζητά τη μητέρα του και μια σταθερότητα στον κόσμο των μεγάλων, είναι τρυφερό και μαζί (χαμηλότονα) δυνατό, μια διαπεραστική ματιά στην αθωότητα που θα έκανε τους αδελφούς Νταρντέν περήφανους! Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «Jack».
Από τις μέχρι τώρα ταινίες του Διαγωνιστικού Τμήματος της Berlinale (αλλά και ολόκληρου του Φεστιβάλ), το «'71» του Γιαν Ντεμάνζ ξεχώρισε ήδη από τα πρώτα του λεπτά ως ένα συγκλονιστικό θρίλερ και μαζί υπαρξιακό δράμα τοποθετημένο στο Μπέλφαστ της δεκαετίας του '70, που θα φύγει σίγουρα από τη διοργάνωση με κάποιο μεγάλο βραβείο. Με αφορμή την ιστορία ενός Αγγλου στρατιώτη που μένει τραυματισμένος και μόνος ανάμεσα σε παραστρατιωτικές ομάδες, συμμορίες και τον παραλογισμό ενός εμφυλίου πολέμου σε μια εφιαλτική νύχτα, ο γαλλικής καταγωγής Βρετανός Ντεμάνζ καθηλώνει με κάθε του πλάνο σε ένα από τα πιο εντυπωσιακά ντεμπούτα των τελευταίων χρόνων. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «'71» του Γιαν Ντεμάνζ.
Ο Φόρεστ Γουίτακερ στάθηκε στο... τεράστιο ύψος του ως πρωταγωνιστής του «Two Men in Town» του Γαλλο - Αλγερινού Ρασίντ Μπουσαρέμπ. Καθώς η ταινία τοποθετεί την ανθρώπινη προδιαγεγραμμένη κάθοδο στην κόλαση στην απέραντη έρημο του Νιου Μέξικο, ο ηθοποιός αναδύεται, για άλλη μια φορά, ως το πιο ιδιόμορφο και καθηλωτικό ταλέντο της γενιάς του. Διαβάστε τη γνώμη του Flix για το «Two Men in Town» εδώ..
Μετά το «Keep the Lights On», ο Αϊρα Σακς επιστρέφει με το «Love is Strange», μια διαφορετική gay ιστορία, αυτή τη φορά ανάμεσα σε ένα ζευγάρι ανδρών που μετά από 39 χρόνια συμβίωσης, μπορούν επιτέλους να παντρευτούν. Μόνο που αυτή τους η απόφαση θα έχει όχι ακριβώς απρόβλεπτες μα σίγουρα σημαντικές συνέπειες στην καθημερινότητα και την σχέση τους, σε ένα φιλμ που χτίζεται πάνω στους υπέροχους πρωταγωνιστές της Τζον Λίθγκοου και Αλφρεντ Μολίνα και σε ένα σενάριο που αφηγείται με ειλικρίνεια, τρυφερότητα και μεγάλη καρδιά την ιστορία μιας υπέροχης αγάπης. Διαβάστε τη γνώμη του Flix για το «Love is Strange» εδώ.
Στο περιθώριο, αλλά στην καρδιά του Φεστιβάλ, χθες, ημέρα έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων στο Σοτσι, άναψε στην Potsdamer Platz και η ολυμπιακή φλόγα με τα χρώματα του ουράνιου τόξου από την ακτιβιστική ομάδα για τα δικαιώματα της LGBT κοινότητας «Enough is Enough», σε διαμαρτυρία για τη νομοθεσία της Ρωσίας κατά των ομοφυλόφιλων. Διαβάστε εδώ περισσότερα.
Tags: berlinale 2014