Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.
Do it Yourself του του Δημήτρη Τσιλιφώνη
Στο κέντρο του «Do it Yourself» βρίσκεται ένας μικροεγκληματίας που έχει συμφωνήσει να πρωταγωνιστήσει σε ένα βίντεο που θα καθαρίσει το μητρώο ενός μεγαλομαφιόζου. Παγιδευμένος μέσα σε ένα κτίριο που χρησιμοποιείται ως κινηματογραφικό στούντιο πορνό ταινιών, θα προσπαθήσει να αποδράσει αποκαλύπτοντας όχι μόνο μια πλεκτάνη που παίζεται στο περιθώριο των αναπάντεχων (και πολιτικών) εξελίξεων, αλλά και μια σειρά από χαρακτήρες που ακόμη και σε... δεύτερους ρόλους θα ορίσουν τη μοίρα του.
Με αυτοπεποίθηση, αυτοσαρκασμό και όσα ρίσκα, πετυχημένα και μη, παίρνει από τη φύση του ένα ντεμπούτο, o Δημήτρης Τσιλιφώνης φτιάχνει μια - πράγμα όχι προφανές - ελληνική ταινία είδους. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «Do it Yourself».
Η ταινία προβάλλεται στις 23.10 στο STAR
Café Society του Γούντι Αλεν
Ο Στιβ Καρέλ είναι ένας μεγαλο-ατζέντης, ο άνθρωπος που πρέπει να ξέρεις στο Χόλιγουντ του '30, ο οποίος στην αρχή της ταινίας δέχεται ένα τηλεφώνημα από την αδελφή του, από το φτωχικό σπίτι της στο Μπρούκλιν και η οποία του εξηγεί ότι ο γιος της έρχεται στο Χόλιγουντ για να βρει την τύχη του και του ζητά να τον βοηθήσει. Ο νεαρός Μπόμπι τελικά θα συναντήσει τον θείο του, θα αρχίσει να δουλεύει γι' αυτόν αλλά κυρίως θα γνωρίσει την γραμματέα του και θα την ερωτευθεί, ακόμη κι αν εκείνη του εξηγεί ότι είναι ήδη δεσμευμένη. Μέχρι την στιγμή που ένα βράδυ θα χτυπήσει την πόρτα του λέγοντάς του ότι ο φίλος της την εγκατέλειψε. Και κάπως έτσι η ρομαντική τους ζωή θα ξεκινήσει. Μόνο που αυτό δεν θα είναι το τέλος αλλά η αρχή σε μια ιστορία που είναι γεμάτη απρόσμενες τροπές και αλλαγές, άλλοτε ευτυχείς, άλλοτε θλιμμένες, συχνά πολύ αστείες, μερικές φορές πολύ μελαγχολικές.
Σαν μια κομεντί σαν αυτές που βλέπουν οι ήρωες της, το «Café Society» έχει ένα γοητευτικό παλιομοδίτικο αέρα, αν και χωρίς το ειδικό βάρος που θα ήθελες. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «Café Society».
Η ταινία προβάλλεται στις 23.00 στο OPEN
Attenberg της Αθηνάς Ραχήλ Τσαγγάρη
Στην μικρή κωμόπολη «Ασπρα Σπίτια» η Mαρίνα παθιάζεται με τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ για τη φύση, ψάχνει τη δική της σε πειραματισμούς με τη φιλενάδα της και ενηλικιώνεται μέσα από το σεξ και το θάνατο. Μία ταινία ελληνική, μία ταινία διεθνής. Η κινηματογραφική γλώσσα έχει επιβληθεί της νεοελληνικής. Η δύναμη του σεναρίου έχει ξεφύγει από τα στενά όρια των διαλόγων. Η παρουσίαση της ιστορίας έχει τολμηρά απογειωθεί από την αναμασημένη mainstream μανιέρα που είχαμε συμβιβαστεί να αποκαλούμε «ελληνικό σινεμά».
Από την διθυραμβική επιτυχία της Βενετίας μέχρι τον απόλυτο θρίαμβο του Σάντανς και της Νέας Υόρκης, το «Attenberg» σπάει τα στενά όρια του ελληνικού σινεμά, μιλώντας μία γλώσσα κινηματογραφική, διεθνή, τολμηρή, πρωτοπόρα. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 00.10 στην ΕΡΤ 2
Αόρατη Κλωστή (Phantom Thread) του Πολ Τόμας Αντερσον
Ο ήρωας της ταινίας είναι ο Ρέινολντς Γούντκοκ (ο Ντάνιελ Ντέι-Λούις στον κατ’ ομολογία τελευταίο ρόλο του στο σινεμά, υποψήφιος για Οσκαρ), ένας σχεδιαστής μόδας της υψηλής κοινωνίας και των γαλαζοαίματων στο Λονδίνο του ’50. Ενας άνδρας που συγκεντρώνει γύρω του δέος και σεβασμό, από εκατοντάδες γυναίκες, από την αδελφή και συνεργάτη του και έμπιστή του, τη Σέσιλ, ως τη στρατιά των μοδιστρών που κατασκευάζουν τα οράματά του και τις κυρίες που φορούν τις δημιουργίες του επενδύοντας σ’ αυτές την πορεία της ζωής τους. Καλλιτέχνης υπερόπτης, με την αλαζονεία που χαρακτηρίζει όλους τους άνδρες, τους «masters», των ταινιών του Αντερσον ως τώρα. Μόνο που η πραγματική ηρωίδα της ταινίας είναι η Αλμα, η νεαρή, αθώα (τι τρυφερό το κοκκίνισμά της), παρορμητική σερβιτόρα, που ο Ρέινολντς θα ανακαλύψει ως καινούρια πρώτη ύλη σ’ ένα καφέ και θα μεταμορφώσει σε μούσα ή μαριονέτα του. Μια μαριονέτα υπόγεια δυνατή, αυτόνομη, ικανή ν’ αλλάξει τους όρους της σχέσης χωρίς καν αυτό να γίνει ορατό. Οι γυναίκες είναι η κινητήρια δύναμη της ταινίας, έστω κι αν ο Ρέινολντς αδυνατεί να το συνειδητοποιήσει.
Ο τελευταίος ρόλος του Ντάνιελ Ντέι-Λούις, το υποψήφιο για 6 Οσκαρ φιλμ του Πολ Τόμας Αντερσον, ένα haute couture αριστούργημα. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 00.45 στον ΑΝΤ1
Η Σιωπή των Αμνών (Silence of the Lambs) του Τζόναθαν Ντέμι
Πόσα χρόνια έχετε να δείτε ένα από τα καλύτερα θρίλερ όλων των εποχών; Μήπως... τριάντα; Η «Σιωπή των Αμνών», η Κλαρίς της Τζόντι Φόστερ, ο Δρ. Χάνιμπαλ Λέκτερ κι εκείνο το ποτήρι κιάντι κλείνουν 3 δεκαετίες φέτος. Διαβάστε κι αυτό: Ο Αντονι Χόπκινς και η Τζόντι Φόστερ θυμούνται ξανά τα γυρίσματα της «Σιωπής των Αμνών».
Ευκαιρία να θυμηθούμε πώς η νεόκοπη πράκτορας του FBI προσπαθεί να εντοπίσει έναν κατά συρροή δολοφόνο με την επικίνδυνη, αμφιλεγόμενη, σαρωτική συμβολή ενός φυλακισμένου, εξαιρετικά πνευματώδους και χειριστικού, κανίβαλου.
Η ταινία προβάλλεται στις 02.15 στo Open
Η Ευνοούμενη (The Favourite) του Γιώργου Λάνθιμου
H Bασίλισσα Αννα υπήρξε η πρώτη βασίλισσα της Μεγάλης Βρετανίας (του Ηνωμένου Βασιλείου Αγγλίας, Σκωτίας, Ιρλανδίας) στις αρχές του 18ου αιώνα. Εχοντας πάντα πολύ εύθραυστη σωματική και ψυχική υγεία, μετά από 17 εγκυμοσύνες που κατέληξαν σε αποβολές και τον πρόωρο θάνατο του συζύγου της, η Αννα κατέληξε από τα 30 της χρόνια γερασμένη, κακοφορμισμένη (ακόμα και ιστορικές πηγές την αποκαλούν «χοντρή κι άσχημη»), εξαιρετικά ανασφαλής και μόνη. Η σωματική της φθορά τής προκάλεσε μεγάλη ανασφάλεια και την έκανε ιδιαίτερα ευάλωτη στους κύκλους του παλατιού. Η εξουσία έλκει καλοθελητές και η Βασίλισσα Αννα πάντα επηρεαζόταν από τους αυλοκόλακές της. Τους, κατά περιόδους, «ευνοούμενούς» της. Μία ισχυρή τέτοια φιγούρα ήταν αυτή της Σάρα Τσόρτσιλ, Δούκισσας του Μπάρλμπορο, επιστήθιας φίλης και ανεπίσημης πολιτικής συμβούλου της Βασίλισσας. Γνωρίζοντας πολύ καλά τις αδυναμίες, τα μυστικά και τα πάθη της Αννας, η Δούκισσα κρατούσε με μαεστρία και υστεροβουλία τα κλειδιά της κρεβατοκάμαρας και της καρδιάς της. Μέχρι που στο παλάτι καταφθάνει η Αμπιγκεϊλ, μακρινή της ξαδέλφη, μία ξεπεσμένη νεαρή αριστοκράτισσα με δαιμόνιο μυαλό και φιλόδοξα σχέδια. Και τότε ξεκινά ένα παιχνίδι γάτας-ποντικιού: οι δύο γυναίκες βουτούν σε μία παραπολιτική, σκοτεινή κόντρα για την αγάπη και την εύνοια της Αννας, χωρίς φραγμούς, χωρίς όρια, χωρίς έλεος. Ποια θα κερδίσει τον τίτλο της «Ευνοούμενης» της Βασίλισσας;
Μία παραμορφωμένη, καυστική ματιά στην ιστορία της βρετανικής βασιλείας. Μία σαρκαστική διατριβή στη γυναικεία ψυχοσύνθεση. Αυτή είναι η πρώτη κωμωδία εποχής του Γιώργου Λάνθιμου. Και του πάει πολύ. Οσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου για την Ολίβια Κόλμαν. Διαβάστε εδώ ολόκληρη την κριτική του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμη στο Disney+
Ενα Ομορφο Αγόρι (Beautiful Boy) του Φέλιξ Φον Γκρόνιγκεν
Το «Ενα Όμορφο Αγόρι» βασίζεται στην αληθινή ιστορία των Ντέιβιντ και Νικ Σεφ, όπως αυτή αποτυπώθηκε στα συμπληρωματικά απομνημονεύματα τους, τα «Beautiful Boy: A Father's Journey Through His Son's Addiction» και «Tweak: Growing Up on Methamphetamines» αντίστοιχα. Τόσο ο πατέρας, όσο και ο γιος, κατέγραψαν, ο καθένας από τη δική του οπτική γωνία, τον εφιάλτη της εξάρτησης του δεύτερου από την κρυσταλλική μεθαμφεταμίνη, τις αλλεπάλληλες αποτυχημένες απόπειρες αποτοξίνωσης και τις υποτροπές, που δυναμίτισαν τις λαμπρές ακαδημαϊκές προοπτικές του ταλαντούχου και χαρισματικού νέου και παραλίγο να του στοιχίσουν τη ζωή.
Οι δυνατές ερμηνείες των Στιβ Καρέλ και Τίμοθι Σαλαμέ και οι καλές προθέσεις δεν σώζουν τελικά την πρώτη αγγλόφωνη ταινία του Φέλιξ Φον Γκρόνιγκεν από την ασφαλή κι υπερβολικά όμορφη προσέγγιση ενός τόσο σύνθετου προβλήματος όπως η εξάρτηση από τα ναρκωτικά. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.