
Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Moneyball του Μπένετ Μίλερ
Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, ο Μπίλι Μπιν, πολλά υποσχόμενος επαγγελματίας παίχτης του μπέιζμπολ στο παρελθόν και μάνατζερ της ομάδας Oakland Athletics, βρίσκεται αντιμέτωπος με την απόφαση των ιδιοκτητών της να προβούν σε σοβαρές περικοπές στο μπάτζετ. Με την πλάτη στον τοίχο, ο Μπιν αναγκάζεται να προσλάβει τον Πίτερ Μπραντ, έναν ιδιοφυή οικονομικό αναλυτή, με τη βοήθεια του οποίου θα επιχειρήσει να ανατρέψει τα δεδομένα. Οι δυο τους θα θέσουν σε εφαρμογή ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα στατιστικής μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, που θα τους βοηθήσει να στελεχώσουν την ομάδα με τους καταλληλότερους παίχτες, παραμένοντας παράλληλα εντός μπάτζετ.
Μια ταινία για το μπέιζμπολ βασισμένη σε αληθινή ιστορία; Χμ... Για δείτε καλύτερα! Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 21.00 στην ΕΡΤ 2
Ανάμνηση (Memoria) του Απιτσατπόνγκ Βιρασετάκουν
Η Τζέσικα ζει στη Σκοτία και ασχολείται με την ανθοκομία. Όταν επισκέπτεται την αδελφή της στη Μποκοτά αρχίζει να ακούσει παράξενους ήχους ακόμα και κατά την διάρκεια του ύπνου της. Η συνεχής επανάληψη αυτών των ήχων την κάνουν να αναζητήσει την προέλευση τους.
Το υπνωτικό, αποκαλυπτικό, πολιτικό, θεραπευτικό σινεμά του Απιτσατπόνγκ Βιρασετάκουν, εδώ σε μια υπαρξιακή όπερα που αντηχεί εκκωφαντικά τη σιωπή του κόσμου όλου. Βραβείο Κριτικής Επιτροπής στο 74ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών, επίσημη υποβολή της Κολομβίας για το Οσκαρ Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 00.00 στην ΕΡΤ 3
Ο Θρύλος του Ταρζάν (The Legend of Tarzan) του Ντέιβιντ Γέιτς
Ο Τζον Κλέιτον (don't call me Tarzan), βρίσκεται πια στην Αγγλία, στην έπαυλη των Γκρέιστοουκ, παντρεμένος με την αγαπημένη του Τζέιν. Η μοίρα, όμως, θα τους φέρει ξανά στην Αφρική: η αποστολή τους γίνεται τυπικά κατά παραγγελία της Κυβέρνησης, όμως στην πραγματικότητα ο Τζον, μαζί με τον Αμερικανό Τζορτζ Γουόσινγκτον Γουίλιαμς, θέλει ν' αποκαλύψει την εκμετάλλευση ιθαγενών και φυσικών πόρων από τον Βέλγο στρατηγό Λεόν Ρομ, για λογαριασμό του βασιλιά του.
O θρύλος του Ταρζάν, ξανά. Με τη Μάργκο Ρόμπι, τον Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ κι ένα σετ τέλειους κοιλιακούς ανάμεσά τους. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία προβάλλεται στις 16.10 στο Star
Η Συμμορία Των Μάγων (Now You See Me) του Λουί Λετεριέ
Οι «Τέσσερις Καβαλάρηδες» είναι μια μυστηριώδης ομάδα ταχυδακτυλουργών που ενώ παρουσιάζουν τα ριψοκίνδυνα κόλπα τους στο κοινό, ταυτόχρονα πραγματοποιούν τις μεγαλύτερες τραπεζικές ληστείες και μετά μοιράζουν τη λεία στους θεατές. Ο Ντίλαν Ρόουντς, πράκτορας του FBI, και η Άλμα Ντρέι, ντετέκτιβ της Ιντερπόλ, προσπαθούν εδώ και καιρό να τους πιάσουν, αλλά χωρίς επιτυχία. Για να τα καταφέρουν, θα ζητήσουν τη βοήθεια του πρώην ταχυδακτυλουργού Ταντέους Μπράντλεϊ.
Μια κλασική heist movie με καινούριο περυτίλιγμα. Ενα φιλμ σαν μαγικό τρικ, εντυπωσιακό και διασκεδαστικό αρκεί να μην κοιτάξεις βαθύτερα: Το καπέλο δεν κρύβει λαγό! Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στη 01.45 στον ΣΚΑΪ
Ο Τσάρλι Και Το Εργοστάσιο Σοκολάτας (Charlie And The Chocolate Factory) του Τιμ Μπάρτον
Ο Γουίλι Γουόνκα είναι ένας εκκεντρικός σοκολατοποιός με ένα ευφάνταστο εργαστήριο γλυκών στο οποίο δεν έχει καταφέρει να εισχωρήσει κανένας για 15 χρόνια. Μην έχοντας κοντινούς συγγενείς, αποφασίζει να διεξαγάγει ένα διαγωνισμό για να βρεθεί ο διάδοχος που θα αναλάβει τη θρυλική αυτοκρατορία του! Πέντε τυχερά παιδιά κερδίζουν τα "χρυσά εισιτήρια" και μεταξύ αυτών ο Τσάρλι, ένα παιδί από φτωχή οικογένεια που τώρα του δίνεται η ευκαιρία να πραγματοποιήσει το όνειρό του. Θα πρέπει όμως να περάσει τα τεστ που θα θέσει ο εκκεντρικός ιδιοκτήτης του παραμυθένιου εργοστασίου.
Η ταινία προβάλλεται στις 21.00 στο Open
Λόρενς για Πάντα (Laurence Anyways) του Ξαβιέ Ντολάν
Ο 30χρονος Λόρενς είναι ένας φιλόλογος που ζει μια φυσιολογική ζωή στον Καναδά της δεκαετίας του 80: είναι καθηγητής λογοτεχνίας και είναι ερωτευμένος με την κοπέλα του, Φρεντ. Μόνο που μία μέρα αποφασίζει να μοιραστεί μαζί της το μεγάλο του μυστικό: ο Λόρενς θέλει να ντύνεται με γυναικεία ρούχα, να αποκτήσει στήθος, να ξεκινήσει μία νέα σελίδα στην προσωπική του ιστορία. Εκείνος είναι έτοιμος για έναν καινούργιο κόσμο, αλλά είναι ο κόσμος έτοιμος για κάποιον σαν αυτόν;
Ο 23χρονος Ξαβιέ Ντολάν φτάνει αισίως στην τρίτη ταινία της καριέρας του. Αυτή που τον ανεβάζει στη κορυφή του queer σύγχρονου σινεμά. Και όχι μόνο επειδή ο Λόρενς είναι ένας άντρας που θέλει να γίνει γυναίκα για να μείνει για πάντα ερωτευμένος με τη γυναίκα της ζωής του. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo
Δε Θέλω να Γίνω Δυσάρεστος Αλλα Πρέπει να Μιλήσουμε για Κάτι Πολύ Σοβαρό του Γιώργου Γεωργόπουλου
Ο Αρης είναι ένας 35χρονος που μεγάλωσε με τη βεβαιότητα ότι η ζωή του ανήκει. Αυτό το γνωστό δικαίωμα/προνόμιο που κουβαλούν αβίαστα στο βλέμμα και τη συνείδησή τους μερικοί άνθρωποι. Σταδιακά κέρδισε την εμπιστοσύνη του ιδιοκτήτη του εργοστασίου που εργάζεται, ανέβηκε στην πυραμίδα εξουσίας, και τώρα περιμένει να πάρει τα κλειδιά της διεύθυνσης. Αν όμως στην επαγγελματική του ζωή έδειξε πίστη, πειθαρχία κι επιμονή, στην προσωπική του έφευγε. Αφηνε πίσω σχέσεις, υποσχέσεις, συντρόφους. Ολες οι πρώην του αισθάνονται προδομένες. Ενας άντρας που φροντίζει με επιμέλεια το bonsai δεντράκι που κρατά στο κομοδίνο του, αλλά όχι τις γυναίκες που κρατά αγκαλιά στο κρεβάτι του. Ενα γύρισμα της τύχης όμως τον φέρνει αντιμέτωπο με το παρελθόν και τον εαυτό του. Γίνεται φορέας ενός νέου κι άκρως επικίνδυνου ιού, που οι γιατροί ακόμα δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν. Ο ιός μεταδίδεται με τη σεξουαλική επαφή, μεταλλάσσεται γοργά και καταλήγει θανατηφόρος, αλλά μόνο για τις γυναίκες. Η viral επιδημία έχει εξαπλωθεί μέσα σε λίγες μέρες σε όλο τον κόσμο - γυναίκες πεθαίνουν στους δρόμους, στα αυτοκίνητα, στα γραφεία. Οι άντρες όχι. Παραμένουν μόνο φορείς. Ο Αρης είναι η μοναδική ελπίδα για τη δημιουργία ενός εμβολίου. Αρκεί, γυρνώντας προς τα πίσω, να ξανασυναντήσει όλες τις γυναίκες της ζωής του και να ανακαλύψει ποια σύντροφός του τον κόλλησε αρχικά. Εκείνες τον μισούν. Εκείνος, δεν θέλει να γίνει δυσάρεστος, αλλά πρέπει να μιλήσουν για κάτι πολύ σοβαρό.
Με τη δεύτερη ταινία του, ο σκηνοθέτης του «Tungsten» αποδεικνύει ότι έχει μία ξεχωριστή κινηματογραφική γλώσσα στην οποία επιτρέπουμε και τις πιο δυσάρεστες αλήθειες. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμή στο Videorama
Ναπολέων (Napoleon) του Ρίντλεϊ Σκοτ
Η ιστορία, μια επεισοδιακή διαδρομή στη ζωή και το τέλος του Μεγάλου Κορσικανού, ξεκινά απ' όταν ο Ναπολέων κατέκτησε για λογαριασμό των Γάλλων την Τουλόν, επιτυχία που τον έφερε στο μετεπαναστατικό Παρίσι της Βασιλείας του Τρόμου του Ροβεσπιέρου και καταλήγει, αφότου ο Ναπολέων έχει γίνει Υπατος της Πρώτης Γαλλικής Δημοκρατίας και προοδευτικά Αυτοκράτορας της Γαλλίας, στην εξορία του τέλους του στη νήσο της Αγίας Ελένης, μια εικοσιπενταετία που άλλαξε για πάντα την Ευρώπη, την έννοια της πολιτικής φιλοδοξίας, την υφή της εξουσίας και την πολύπλευρη φύση του αυταρχισμού. Ολ' αυτά, μέσα από την παθιασμένη, καθοριστική σχέση του με την Ιωσηφίνα, αποφυλακισμένη αριστοκράτισσα και παροιμιωδώς θελκτική γυναίκα.
Εντυπωσιακό στις σκηνές πλήθους και τις μάχες, αλλά αδύναμο, αποσπασματικό και ρηχό, το έπος της χρονιάς από τον Ρίντλεϊ Σκοτ. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
To 3μιση ωρών director's cut της ταινίας του Ρίντλεϊ Σκοτ είναι διαθέσιμο στο Apple TV+
Ιστορίες Καλοσύνης (Kinds of Kindness) του Γιώργου Λάνθιμου
Η σπονδυλωτή ιστορία χωρίζεται σε τρία κεφάλαια - το κάθε ένα με τίτλο και τίτλους τέλους να το αποκόβουν από το επόμενο. Οι ίδιο ηθοποιοί ερμηνεύουν διαφορετικούς χαρακτήρες, από διαφορετικά κοινωνικά στρώματα, σε διαφορετικές καταστάσεις. Ενας μόνο (ο Γιώργος Στεφανάκος) ερμηνεύει τον ίδιο άνθρωπο, τον R.M.F., έναν ρόλο εν τέλει περαστικό και ασήμαντο (Random Mother Fucker?) που διαπερνά και τις 3 αφηγήσεις ενώνοντάς τες με μία αινιγματική, σαδιστικά παιχνιδιάρικη, αιματοβαμμένη κλωστή.
Sweet dreams are (not) made of this. Ο Λάνθιμος επιστρέφει στο σαδιστικό, κατάμαυρο, αφιλόξενο για τον μέσο θεατή σινεμά του. Και καλά κάνει. Αλλά, το κάνει καλά; Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Disney+