Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τρίτη, 1η Οκτωβρίου

στα 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τρίτη, 1η Οκτωβρίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


free state of jones 607

Ο Επαναστάτης (Free State of Jones) του Γκάρι Ρος

Ο Νιούτον Νάιτ ήταν ένας αγρότης του Μισισιπή, ο οποίος στον Αμερικανικό Εμφύλιο Πόλεμο (1861-1865) υπηρετούσε ως νοσοκόμος του στρατού των Νοτίων. Οταν ο ανήλικος ανηψιός του έφτασε τρομοκρατημένος στο στρατόπεδο (μέσα στη νύχτα ο στρατός κατέσχεσε όλο το βιος της οικογένειας και βίαια στρατολόγησε τον ίδιον) και δεν επέζησε ούτε 24 ώρες, ο Νάιτ αποφασίζει να το σκάσει για να επιστρέψει το σώμα του παιδιού στην μητέρα του και να τον θάψουν σπίτι. Φτάνοντας στο Τζόουνς όμως, διαπιστώνει όλη την αλήθεια: τόσο καιρό μάτωνε στην πρώτη γραμμή σε... έναν πόλεμο πλουσίων. Αν είχες στην κατοχή σου 20 νέγρους είχες το δικαίωμα να αρνηθείς τη στρατολόγηση. Οπως επίσης, κανείς δεν σε «φορολογούσε», δεν κρατούσε δηλαδή το 90% της σοδειάς σου για να ταΐσει το στρατό της Ενωσης. Οι πλούσιοι γαιοκτήμονες είχαν βάλει τους φτωχούς αγρότες να πολεμούν για το δικαίωμα να κρατήσουν τους σκλάβους και την περιουσία τους. «Ολοι είμαστε οι νέγροι τους - τι δεν καταλαβαίνεις;» ξεστομίζει ο Νάιτ και, ως λιποτάκτης, κατεβαίνει στους βάλτους (εκεί όπου κρυβόντουσαν οι σκλάβοι που το έσκαγαν από τις φυτείες) κι οργανώνει την αντίσταση στην Ενωση. Με καλύτερο φίλο τον Μόουζις και ερωμένη την Ρέιτσελ, ο Νάιτ ηγείται μίας Επανάστασης που έγινε για το δίκαιο και την ισότητα - μία ισότητα που δεν ήρθε ποτέ: χρόνια μετά οι απόγονοί τους θα δικάζονται για τους διαφυλετικούς τους γάμους, ή θα αντιμετωπίζουν την Κου Κλουξ Κλαν.

Η αληθινή ιστορία του Νιούτον Νάιτ, ενός λευκού αγρότη που πολέμησε την Ενωση στο πλευρό των νέγρων και των αδύναμων σ' έναν ανταρτοπόλεμο για κοινωνική ισότητα, μετατρέπεται σ' ένα χαοτικό, άρυθμο, βαρετό σενάριο που θυσιάζει και την ερμηνεία του Μάθιου ΜακΚόνεχι. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 23.00 στην ΕΡΤ 1

Youth 607

Νιότη (Youth) του Πάολο Σορεντίνο

Ο Φρεντ Μπάλιντζερ είναι ένας 80χρονος χήρος, πάλαι ποτέ ένδοξος μαέστρος κλασικής μουσικής, ο οποίος έχει εδώ και χρόνια συνταξιοδοτηθεί κι αποχωρήσει από τη διεθνή σκηνή. Αντιθέτως, ο συνομήλικος καλύτερος του φίλος, ο χολιγουντιανός σκηνοθέτης Mικ Μπόιλ, τώρα ετοιμάζει το αριστούργημά του: η 21η του ταινία, «Η Τελευταία Μέρα της Ζωής Σου», θα είναι το απαύγασμα της καριέρας, της συσσωρευμένη εμπειρίας, του κλιμακούμενου ταλέντου του. Οι δυο τους βρίσκονται στις Ελβετικές Αλπεις, στο ίδιο πολυτελές, βαρύ, νεοκλασικό θέρετρο όπου κάνουν διακοπές εδώ και αρκετές δεκαετίες. Ο πραγματιστής Φρεντ επιθυμεί την ησυχία του. Οχι, δε σκοπεύει να επιστρέψει για ένα τελευταίο κονσέρτο με τα «Απλά του Τραγούδια», ούτε προς τιμή της Βασίλισσας της Αγγλίας, ενώ αηδιάζει κι αντιστέκεται στη σκέψη να γράψουν την βιογραφία του. «Ξεχάστε με» μονολογεί, κοιτώντας τη ζωή από ασφαλή απόσταση, χωρίς συναίσθημα, θεωρώντας ότι όλα έχουν τελειώσει. Ο Μικ όμως, αν και ισόποσα χιουμορίστας και κυνικός, δεν είναι διατεθειμένος να μιλούν μόνο για τους προστάτες τους. Περιτριγυρισμένος από τους συνεργάτες του (μία παρέα νεαρών κινηματογραφιστών, παθιασμένων και ενθουσιασμένων που θα υπογράψουν μαζί το masterpiece του ειδώλου τους) ρουφά την ένταση, τη δημιουργική τους φλέβα και την ενέργειά τους.

Ο Πάολο Σορεντίνο επιστρέφει μετά το Οσκαρ του για την «Τέλεια Ομορφιά» με μία ακόμα αριστουργηματική ταινία. Τόσο μεγαλόπρεπη, ώστε να γίνει διαχρονικά κλασική. Τόσο απλή, ώστε να ξέρεις ότι θα παραμείνει αγαπημένη και προσωπική. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 00.00 στην ΕΡΤ 3

the post

The Post: Απαγορευμένα Μυστικά (The Post) του Στίβεν Σπίλμπεργκ

Η ιδιαίτερη συνεργασία ανάμεσα στην πρώτη γυναίκα εκδότη εφημερίδας, Κέι Γκράχαμ, και στον άτεγκτο συντάκτη Μπεν Μπράντλι, στην προσπάθεια τους να αποκαλύψουν και να δημοσιεύσουν ένα τεράστιο σκάνδαλο από κυβερνητικά μυστικά τριών δεκαετιών και τεσσάρων Αμερικανών Προέδρων σχετικά με τον Πόλεμο στο Βιετνάμ. Οι δυο τους καλούνται να γεφυρώσουν τις διαφορές τους, προκειμένου να ρίξουν φως σε κρυμμένα μυστικά του κράτους, θέτοντας όμως σε κίνδυνο τόσο τις καριέρες τους, όσο και την προσωπική τους ελευθερία.

Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ κάνει ακτιβισμό υπέρ της ελευθερίας του Τύπου, αντιπολίτευση στη διακυβέρνηση Τραμπ και μια αφοπλιστική φεμινιστική διακήρυξη, όλα στη συσκευασία μιας συναρπαστικής, φτιαγμένης με ισόποση οργή και μαεστρία, ταινίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 02.00 στο Star

Charlie And The Chodolate Factory

Ο Τσάρλι Και Το Εργοστάσιο Σοκολάτας (Charlie And The Chodolate Factory) του Τιμ Μπάρτον

Ο Γουίλι Γουόνκα είναι ένας εκκεντρικός σοκολατοποιός με ένα ευφάνταστο εργαστήριο γλυκών στο οποίο δεν έχει καταφέρει να εισχωρήσει κανένας για 15 χρόνια. Μην έχοντας κοντινούς συγγενείς, αποφασίζει να διεξαγάγει ένα διαγωνισμό για να βρεθεί ο διάδοχος που θα αναλάβει τη θρυλική αυτοκρατορία του! Πέντε τυχερά παιδιά κερδίζουν τα "χρυσά εισιτήρια" και μεταξύ αυτών ο Τσάρλι, ένα παιδί από φτωχή οικογένεια που τώρα του δίνεται η ευκαιρία να πραγματοποιήσει το όνειρό του. Θα πρέπει όμως να περάσει τα τεστ που θα θέσει ο εκκεντρικός ιδιοκτήτης του παραμυθένιου εργοστασίου.

Η ταινία προβάλλεται στις 21.00 στο Open

fabelmans

The Fabelmans του Στίβεν Σπίλμπεργκ

Νιου Τζέρσει, 1952. Μία παγωμένη νύχτα, ο Μπερτ και η Μίτζι Φέιμπελμαν παίρνουν τον μικρό γιο τους Σάμι για να δει την πρώτη του ταινία στο σινεμά της γειτονιάς. Κουρνιασμένος στην ασφάλεια της αγκαλιάς του μπαμπά και της μαμάς, ο Σάμι μαγεύεται, τρομάζει και συγκλονίζεται με το «The Greatest Show on Earth» του Σεσίλ Μπ. ΝτεΜίλ. Ειδικά η σκηνή της σύγκρουσης του τρένου αποτυπώνεται μέσα του, τον κάνει να πετάγεται τα βράδια από το κρεβάτι του. Ο εφυιής (και λίγο νερντ) μηχανικός Μπερτ θα εξηγήσει πρακτικά, επιστημονικά, στον πιτσιρικά πώς τα 24 καρέ φιλμ το δευτερόλεπτο δημιουργούν την ψευδαίσθηση αλήθειας. Η καλλιτέχνης, πιανίστρια, γεμάτη ενσυναίσθηση Μίτζι θα τον κοιτάξει απλώς στα μάτια και θα του πει: «οι ταινίες είναι όνειρα που κανείς ποτέ δεν ξεχνάει». Και κάπως έτσι ο Σάμι ερωτεύεται το σινεμά.

Με αυτή την ημιαυτοβιογραφική κατάθεση ψυχής για την επουλωτική δύναμη του σινεμά, ο Σπίλμπεργκ αποδεικνύει ότι είναι ο καλύτερος, ο ικανότερος, ο πιο τίμιος κινηματογραφικός παραμυθάς της blockbuster γενιάς μας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 17.45 στο Nova Cinema 1

kaos

Kaos

O Δίας, βλέποντας την εξουσία του να φθίνει, αποφασίζει να τιμωρήσει τους ανθρώπους –θα μπορέσουν τρεις όχι-και-πολύ-κοινοί θνητοί να τον σταματήσουν προτού σπείρει το χάος;

Παρά την ελαφρώς παρωχημένη προσέγγισή του στο θέμα της ελληνικής μυθολογίας, το «KAOS» του Netflix εξελίσσεται σε μία σπουδή σε θέματα θρησκείας και ελεύθερης βούλησης, με υποδόριο αλλά αιχμηρό κοινωνικό σχολιασμό. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η σειρά προβάλλεται στο Netflix

la fille de son pere

Η Κόρη του Μπαμπά 9 (La Fille de son Pere) του Εργουάν Λε Ντουκ

Ο Ετιέν είναι μόλις είκοσι ετών όταν ερωτεύεται τη Βαλερί και λίγο μεγαλύτερος όταν γεννιέται η κόρη τους, η Ρόζα. Τότε, η Βαλερί τους εγκαταλείπει. Ο Ετιέν επιλέγει να μην το κάνει μεγάλο θέμα και χτίζει μια ευτυχισμένη ζωή μαζί με το παιδί του. Δεκαεξίμισι χρόνια αργότερα, την ώρα που πατέρας και κόρη είναι έτοιμοι να αποχωριστούν με τη σειρά τους, το παρελθόν επιστρέφει… «Μπορεί να είναι μητέρα μου αλλά εγώ δεν είμαι κόρη της» είναι η αυθόρμητη αντίδραση του κοριτσιού για τη γυναίκα που τη γέννησε, αλλά της είναι παντελώς άγνωστη. Ταυτόχρονα, ο νέος σε ηλικία πατέρας της, απόλυτα προσκολλημένος στη μοναχοκόρη του, αίφνης αντιμετωπίζει μια μεγάλη κρίση: αργοπορημένη κρίση εφήβου ή πρώιμη κρίση μεσήλικα; Ο συνδυασμός είναι εκρηκτικός…

Μια έφηβη κόρη κι ένας νεαρός μπαμπάς αναζητούν μαζί την ενηλικίωση, σε μια κομεντί που καλύπτει τη χαριτωμένη φύση της με χαρακτηριστικά γαλλική αυτάρεσκη φλυαρία. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Videorama

Humanist Vampire

Ανθρωπίστρια Βρικόλακας Αναζητά Αυτοκτονικό Άτομο (Humanist Vampire Seeking Consenting Suicidal Person) της Αριάν Λουί-Σεζ

Η Σασά (Σαρά Μονπετί) γεννιέται, όπως όλοι οι άνθρωποι, χωρίς να ερωτηθεί. Αντιθέτως όμως με όλους τους υπόλοιπους, γεννιέται σε μια οικογένεια βρικολάκων που έχουν ένα απροσδιόριστα υψηλό προσδόκιμο όριο ζωής. Έχει όλα τα χαρακτηριστικά των βαμπίρ -ζαρώνει στον ήλιο, έχει αλλεργία στην εκκλησία και πίνει αίμα με το λίτρο. Ωστόσο, η Σασά απεχθάνεται κάθε είδους βία. Αυτό την κάνει δίπλα άτυχη: πρώτον, διότι χρειάζεται τη βία για να επιβιώσει και δεύτερον, διότι είναι αναγκασμένη να την υποστεί για πολύ περισσότερο χρόνο απ’ ότι οι υπόλοιποι άνθρωποι.

Αμήχανα γλυκιά και αορίστως διδακτική, η ταινία αυτή χορεύει με τους βρικόλακες στο φεγγαρόφωτο αλλά μας δείχνει πως τα βαμπίρ μπορεί να είναι περισσότερο ανθρωπιστές ακόμη κι απ’ τους ανθρώπους. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo