Στο τέλος της δημοσιογραφικής προβολής του «Αt Any Price» του Ραμίν Μπαχρανί, μερίδα δημοσιογράφων άρχισε να γιουχάρει. Πόσο άδικα, αφού μόλις είχε τελειώσει μια από τις καλύτερες ταινίες του μέχρι τώρα Διαγωνιστικού Τμήματος του Φεστιβάλ Βενετίας. Ενα κατάμαυρο σχόλιο για το αμερικάνικο όνειρο και την οικονομική κρίση με μια ερμηνεία ζωής από τον Ντένις Κουέιντ που θα έπρεπε «με κάθε τίμημα» να τον οδηγήσει στα Οσκαρ.
Το δεύτερο μέρος της τριλογίας του «Αγάπη-Πίστη-Ελπίδα», χτίζει το πορτρέτο μιας φανατικής χριστιανής, ερωτευμένης με τον Ιησού και αποφασισμένης να φέρει τον καθολικισμό πίσω στην Αυστρία. Με μια ανυποχώρητη κάμερα και με κατάμαυρο χιούμορ αλλά και σχεδόν εξοντωτική «σκληρότητα» κι αποστασιοποιήση.
Πόσο συναρπαστική μπορεί να είναι μια ταινία που διαρκεί τεσσερισήμιση ώρες; Αρκετά, αν είναι σκηνοθετημένη από τον Κιγιόσι Κουροσάβα και διατρέχει όλη την ιστορία του ιαπωνικού τρόμου, λογοτεχνικού και κινηματογραφικού, στη μορφή ενός αστυνομικού κινηματογραφικού best-seller που δεν αφήνεις κάτω παρά μόνο όταν έχει τελειώσει.
Ενα καλοφτιαγμένο αλλά υπερβολικά γνώριμο και μάλλον επίπεδο γκανγκστερικό δράμα. Βασισμένο σε αληθινή ιστορία, με μια (ακόμα) αληθινά εντυπωσιακή ερμηνεία από τον Μάικλ Σάνον
Πριν από κάθε προβολή στο φετινό 69ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, προβάλλεται ένα φιλμ 30 δευτερολέπτων που αποτελείται από 300 χειροποίητες ζωγραφιές αφιερωμένες στους μεγάλους δημιουργούς του σινεμά. Ανάμεσα του και ο Θόδωρος Αγγελόπουλος με την «Αιωνιότητα και Μια Μέρα».
Ενα ενδιαφέρον, μα συχνά άνισο σχόλιο για την εμμονή μας με την διασημότητα, για την ηθική της δόξας, τη συνολική μας «ενοχή» για την κενότητα των ημερών μας, με την μορφή μιας μελαγχολικής σάτιρας.
Η πρώτη ταινία του Διαγωνιστικού Προγράμματος του 69ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας έρχεται από τη Ρωσία, αφηγείται μια ιστορία απιστίας σαν ένα νεο-νουάρ και κερδίζει με τη δεξιοτεχνική σκηνοθεσία της όσα χάνει από το πληθωρικό σενάριο της.
Σκηνοθετώντας ένα ντοκιμαντέρ για την οικογένειά της και την προσωπική της ιστορία κι ένα μεγάλο μυστικό, η Σάρα Πόλεϊ κατορθώνει να μετατρέψει το αρχικό σου «ποιος νοιάζεται;», σε μια κινηματογραφική εμπειρία που σε παρασύρει με την συγκινητική, τρυφερή, αστεία, συναρπαστική, αληθινή αφήγησή της.
Πρόθυμη να κάνει μια ταινία που να αρέσει στους πολλούς, η Μίρα Ναίρ ανοίγει το 69ο Φεστιβάλ Βενετίας με μια ταινία επίκαιρη ως θέμα, αλλά τελείως ανεπίκαιρη ως σινεμά.
Από τις 29 Αυγούστου έως και τις 8 Σεπτεμβρίου, η κινηματογραφική καρδιά του πλανήτη θα χτυπάει στη Βενετία, όπου για 69η χρονιά το αρχαιότερο φεστιβάλ στον κόσμο αναλαμβάνει δράση. Το Flix.gr βρίσκεται εκεί για να σας μεταφέρει καθημερινά όλα όσα συμβαίνουν εντός και εκτός των σκοτεινών αιθουσών.
Θα πάρει ο Τέρενς Μάλικ το Χρυσό Λέοντα, ενάμιση χρόνο μετά το Χρυσό Φοίνικα για το «Δέντρο της Ζωής»; Θα είναι το «Τhe Master» η ταινία που θα διχάσει το Φεστιβάλ; Και πόσο θα στοιχίσει στη Βενετία η «καλλιτεχνική» στροφή του νέου διευθυντή της Αλμπέρτο Μπαρμπέρα; Λίγο πριν ξεκινήσει η 69η Μόστρα, το Flix ριψοκινδυνεύει προβλέψεις...
Για πρώτη φορά στην ιστορία του, δέκα μεγάλου μήκους ταινίες από το πρόγραμμα Orizzonti καθώς και 13 μικρού μήκους θα «προβληθούν» για το κοινό ολόκληρου του πλανήτη, μέσω της πλατφόρμας του festivalscope.
Εχοντας κερδίσει το Οσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας με την προηγούμενη ταινία της, «Ισως Αύριο», ένα έντονο δράμα σαν αυτά που έχτισαν το όνομά της, η Σουζάνε Μπίερ, επιστρέφει με μια... ρομαντική κομεντί. Δείτε το τρέιλερ.
Συν-σεναριογράφος του Βίντερμπεργκ και συν σκηνοθέτης του δράματος φυλάκων «R», ο Τομπίας Λίντχολμ κάνει με το «Α Hijacking» την πρώτη προσωπική ταινία του. Δείτε το τρέιλερ λίγο πριν την πρώτη προβολή του στο φεστιβάλ Βενετίας.
Λίγες μόνο ημέρες πριν την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, το «Τhe Master» του Πολ Τόμας Αντερσον προσφέρει λίγη ακόμη εικόνα σε όσους δεν μπορούν να περιμένουν, θολώνοντας ακόμη περισσότερο τα νερά για τη σχέση του με τη Σαϊεντολογία.
Δύο χρόνια μετά το «Casus Belli», ο Γιώργος Ζώης συμμτέχει για δεύτερη φορά στο Φεστιβάλ Βενετίας: οι «Τίτλοι Τέλους» θα σημάνουν μια νέα φεστιβαλική αρχή για τον σκηνοθέτη!
Βασισμένη στην αληθινή ιστορία της Ελουάνα Ενγκλάρο που μετά από 17 χρόνια σε κώμα η οικογένεια της οποίας διεκδίκησε το δικαίωμά της στον θάνατο, η νέα ταινία του Μάρκο Μπελόκιο συνάντησε πρωτοφανείς αντιδράσεις και εμπόδια μέχρι να γυριστεί. Τώρα ετοιμάζεται για την πρεμιέρα της στο Φεστιβάλ Βενετίας και στη συνέχεια στο Τορόντο.
Το 69ο Φεστιβάλ Βενετίας, που θα διαρκέσει από τις 29 Αυγούστου ως τις 8 Σεπτεμβρίου, θ’ ανοίξει την αυλαία του με τον «Απρόθυμο Φονταμενταλιστή» της Μίρα Ναΐρ.
Ανάμεσα στην κόλαση και στον τεχνητό παράδεισο, την Πίστη και το ψέμα, ο Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν, ο Γιόακιν Φίνιξ και η Εϊμι Ανταμς μεγαλουργούν στο «The Master», ενάμισι μήνα πριν η νέα ταινία του Πολ Τόμας Αντερσον κάνει την πρεμιέρα της στο Φεστιβάλ Βενετίας.