Με ανακοινώσεις τους, το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, το Υπουργείο Πολιτισμού και το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής έστειλαν τα συγχαρητήρια για τον Χρυσό Φοίνικα Μικρού Μήκους που κέρδισε ο Βασίλης Κεκάτος στο 72ο Φεστιβάλ Καννών.
Το Festival Scope συνεργάζεται με την Εβδομάδα Κριτικής και προσφέρει μια επιλογή από τις φετινές ταινίες μικρού μήκους. Το Flix είναι επίσημος χορηγός επικοινωνίας.
Ο πρώτος Ελληνας που κερδίζει τον Χρυσό Φοίνικα μικρού μήκους ταινίας για την ταινία «Η Απόσταση Ανάμεσα στον Ουρανό κι Εμάς», μιλάει στο Flix λίγες ώρες μετά την ιστορική απονομή.
To «Parasite» του Μπονγκ Τζουν-χο πήρε (δικαίως) τον Χρυσό Φοίνικα ενώ «Η Απόσταση Αναμεσα στον Ουρανό κι Εμάς» του Βασίλη Κεκάτου κέρδισε τον Χρυσό Φοίνικα μικρού μήκους.
H τελευταία μέρα του 72ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών είχε από όλα: τις τελευταίες ταινίες του διαγωνιστικού και τα πρώτα βραβεία των παράλληλων προγραμμάτων, αλλά κι έναν από τους τελευταίους ήρωες των 80ς.
Πόσο μισούσε τον Σβαρτζενέγκερ στα 80ς; Πόσες φόλες γύρισε στα 90ς; Πόσο πικράθηκε που έχασε το Οσκαρ; Bρεθήκαμε τόσο κοντά στα σχοινιά του ρινγκ που μας έπαιρναν τα αίματα. Το Flix βρέθηκε στην πρώτη σειρά στο masterclass του Σιλβέστερ Σταλόνε.
Λίγο μαύρη κωμωδία, λίγο ερωτικό θρίλερ, λίγο δραμεντί και λίγο ψυχόδραμα για όλη την οικογένεια, η τρίτη μεγάλου μήκους ταινίας της Ζιστίν Τριέτ είναι... πολύ γαλλική για να αντιληφθεί τα σωστά μεγέθη που θα την έκαναν κάτι περισσότερο από την πιο αδύναμη στιγμή του διαγωνιστικού προγράμματος του 72ου Φεστιβάλ Καννών.
Στη δέκατη χρονιά του, το Queer Palm για τις LGBTQ+ ταινίες μεγάλου και μικρού μήκους του Φεστιβάλ Καννών κέρδισαν το «Πορτραίτο Μιας Γυναίκας που Φλέγεται» της Σελίν Σιαμά και η «Απόσταση Ανάμεσα στον Ουρανο΄κι Εμάς» του Βασίλη Κεκάτου.
Ο Μάρκο Μπελόκιο σκηνοθετεί με απίστευτη τέχνη και τεχνική τη μεγαλύτερη δίκη που έγινε ποτέ στην Ιταλία για τη Μαφία - σαν μια κλασική μελοδραματική όπερα που απαιτεί από το θεατή να την απολαύσει στη διαπασών.
Το μη διαγωνιστικό τμήμα Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών που οργανώνεται από την Ενωση Σκηνοθετών της Γαλλίας, έδωσε τα δικά του ανεξάρτητα βραβεία στη... Γαλλία.
Συνεχίζοντας μια καριέρα που στηρίζεται στο hype και όχι σε καλές ταινίες, ο Ξαβιέ Ντολάν θάβει την τεράστια αποτυχία του «The Death and Life of John F. Donovan» με την χειρότερη ίσως ταινία του, που βρίσκεται - χωρίς καμία δικαιολογία και μόνο από κεκτημένη ταχύτητα - στο Διαγωνιστικό Τμήμα του Φεστιβάλ Καννών.
Μία απόπειρα ψυχαναλυτικής και κοινωνιολογικής ανάλυσης των αστυνομικών διαδικασιών, βαρετή, διδακτική και συγκαταβατική, ξεφουσκώνει κάθε κινηματογραφικό ενδιαφέρον σε αυτό το αστυνομικό νουάρ που επιχειρεί ο Αρνό Ντεπλεσάν.