Buzz

Τι βλέπουμε στο σπίτι τη Μεγάλη Τετάρτη, 20 Απριλίου

στα 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Flix Team
Τι βλέπουμε στο σπίτι τη Μεγάλη Τετάρτη, 20 Απριλίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.


Vasy's Odyssey 607

Η Οδύσσεια του Βάση (Vasy's Odyssey) του Βασίλη Παπαθεοχάρη

O Bάση (Βασίλης) είναι ένας νεαρός Καρδιτσιώτης, που τα τελευταία 10-15 χρόνια ζει στο Αλικάντε της Ισπανίας. Φιλόδοξος κινηματογραφιστής, κάνει όνειρα για την μεγάλη καριέρα, αλλά δεν έχει καταφέρει να πουλήσει κανένα σενάριο. Δουλεύει στο πλυντήριο αυτοκινήτων του κολλητού του, ενός καπάτσου Ισπανού φαφλατά, που, αναλαμβάνοντας χρέη παραγωγού, τού μπολιάζει συνεχώς τις ελπίδες για το αμερικάνικο όνειρο, αλλά δεν καταφέρνει τίποτα για να βοηθήσει – μόνο να τον βουλιάζει περισσότερο στα χρέη. Οταν η μητέρα του, τού ζητάει να επιστρέψει στην Καρδίτσα για το Πάσχα, ο Βάση σκέφτεται ότι οι γονείς του είναι η τελευταία του ελπίδα: να πουλήσουν κάτι στρέμματα του παππού, να ξεχρεώσει, να κάνει την ταινία του.

Μια ταινία που ερωτεύεσαι κεραυνοβόλα και δέχεσαι αμαχητί να συνταξιδέψεις μαζί της μέχρι το ελληνικό Πάσχα (στο χωριό) κι ακόμη παραπέρα. Ντεμπούτο του Βασίλη Παπαθεοχάρη από την μακρινή Ισπανία μέχρι τις σινεφίλ αναφορές στο αμερικανικό ανεξάρτητο σινεμά. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται σε πρώτη προβολή στο Cinobo από τις 19 Απριλίου

Ο Ιησούς Από Τη Ναζαρέτ 607

Ο Ιησούς Από Τη Ναζαρέτ (Jesus of Nazareth) του Φράνκο Τζεφιρέλι

Είναι αδύνατον να έρθει το Πάσχα, χωρίς να παρακολουθήσεις για χιλιοστή φορά το έπος του Τζεφιρέλι σε καθημερινές προβολές. Η μίνι σειρά με το καστ που θα ζήλευαν ο Γούντι Αλεν κι ο Ρόμπερτ Αλτμαν μαζί, έχει λάβει διαστάσεις σχεδόν «Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης» στην Ελλάδα, με την υποχρεωτική προβολή της κάθε Μεγάλη Εβδομάδα (φέτος επίσης) να έχει σώσει άπειρους από εμάς στα σχολικά χρόνια. Τότε που το να παρακολουθήσουμε μια καλογυρισμένη ταινία για έναν θαυματουργό ήρωα ήταν απείρως προτιμότερο από το να ανοίξουμε και να διαβάσουμε ένα κακογραμμένο σχολικό βιβλίο. Η εικόνα του Ρόμπερτ Πάουελ έχει καθορίσει το ίματζ του Χριστού σε απόλυτο βαθμό και η ιταλοβρετανική συμπαραγωγή του Φράνκο Τζεφιρέλι έχει γίνει πιο Κανόνας κι από την ίδια την Καινή Διαθήκη. Διαβάστε τα recaps/κριτικές του Flix.

Δείτε το δεύτερο μέρος απόψε στις 21.00 στον ΑΝΤ1

the name of the rose

Το Ονομα του Ρόδου (The Name of the Rose) του Ζαν-Ζακ Ανό

Ο μοναχός Ουίλιαμ του Μπάσκερβιλ, επισκέπτεται μαζί με τον μικρό νεόφυτο του, ένα Βενεδικτιανό μοναστήρι για ένα συνέδριο με «ετοιμοπόλεμους» κληρικούς. Ο φόνος και η ίντριγκα βασιλεύουν όταν μυστηριώδεις θάνατοι συνεχίζουν να προκύπτουν μέσα σε συνθήκες που θυμίζουν σκηνικό αποκάλυψης.

Η ταινία προβάλλεται 22.30 στην ΕΡΤ 2

Inception 607

Inception του Κρίστοφερ Νόλαν

Σ' ένα απροσδιόριστο μέλλον, η επιχειρηματική κατασκοπία παίζεται σε άλλα επίπεδα. Επιχειρήσεις προσλαμβάνουν συμμορίες για να κλέψουν την επόμενη ιδέα από... το υποσυνείδητό των ανταγωνιστών τους. Τα μέλη της συμμορίας, οι λεγόμενοι «Εξαγωγείς», σε ναρκώνουν σε βαθύ ύπνο, εισβάλουν κι εκείνοι στα όνειρά σου και σε αναγκάζουν να τους ομολογήσεις το καλά κρυμμένο σου μυστικό. Ο «Γκομπ» είναι ένας τέτοιος διαβόητος Εξαγωγέας, ο οποίος έχει μαζί του την ομάδα του: τον χημικό του, τον ειδικό στις μεταμορφώσεις, τον υπεύθυνο ασφάλειας και τον αρχιτέκτονά του – εκείνον που κατασκευάζει το περιβάλλον, τον κόσμο του ονείρου. Ο «Γκομπ» όμως δεν φέρνει μόνο τη φιλοδοξία και το ταλέντο του στη δουλειά. Κουβαλά και τους δαίμονές του. Η γυναίκα του, η Μολ, έχει πεθάνει αλλά στοιχειώνει το υποσυνείδητό του, εισβάλλοντας στα όνειρά του, ενώ ένα ένοχο μυστικό τον εμποδίζει να γυρίσει στον πραγματικό κόσμο όπου περιμένουν τα δυο παιδιά του. Μέχρι που ένας πλούσιος Ιάπωνας επιχειρηματίας, ο Σάιτο, του προτείνει το αδύνατο: αν τον βοήθησει σε μία αποστολή, έχει τις διασυνδέσεις να τον απαλλάξει. Ο Γκομπ θα μπορεί να επιστρέψει σπίτι του. Η αποστολή όμως είναι η εξής: δε πρέπει να κλέψει μία ιδέα από τον κληρονόμο του ανταγωνιστή του. Πρέπει να του φυτέψει μία ιδέα: να μην αποδεχθεί την κληρονομιά, να διαλύσει την εταιρία του πατέρα του και να αρχίσει από την αρχή, έτσι ώστε να μείνει το μονοπώλιο της Αγοράς στον Σάιτο. Αυτή η μέθοδος εμφύτευσης ιδεών όμως, που ονομάζεται «Inception», απαιτεί από τον Γκομπ και τη συμμορία του να βυθιστούν σε τρία επίπεδα ύπνωσης – σε όνειρο, μέσα στο όνειρο, μέσα στο όνειρο. Εκεί όλα θα είναι πολύ πιο δύσκολα, πολύ πιο επικίνδυνα. Γιατί υπάρχει ο κίνδυνος κανείς να παραμείνει σ' ένα αιώνιο λίμπο, μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας. Να μην μπορέσει να ξυπνήσει, να μην βρει το δρόμο να ξαναγυρίσει πίσω...

Το 2010 ο Κρίστοφερ Νόλαν κατασκεύασε ένα ασύλληπτο κινηματογραφικό όνειρο. Δέκα χρόνια μετά κι εμείς πατάμε ακόμα το snooze. Δε θέλουμε να ξυπνήσουμε ποτέ από κάτι που έγινε επάξια αυτόματα κλασικό. Διαβάστε ολόκληρη την κριτική του Flix εδώ.

Η ταινία προβάλλεται στις 23.40 στο Star

the theory of everything 607

Η Θεωρία των Πάντων (The Theory of Everything) του Τζέιμς Μαρς

Ο Στίβεν Χόκινγκ υπήρξε κάποτε νεαρός φοιτητής στην Οξφόρδη - ζωηρός, ανέμελος, βαριεστημένος, αθλητικός, θρασύς - με ένα ασύλληπτο μυαλό και φυσικό ταλέντο στα μαθηματικά, με μία χαοτική αντίληψη της μικρής του καθημερινότητας. Δεν ήξερε ακριβώς τι ήθελε να γίνει όταν μεγαλώσει, δεν ήξερε ακριβώς τι να πει στα κορίτσια στα πάρτι. Μέχρι που στα 21 του χρόνια συλλαμβάνει την ιδέα της πτυχιακής του εργασίας, μία φιλόδοξη μελέτη του χρόνου. Μέχρι που γνωρίζει την Τζέιν κι ο χρόνος για λίγα δευτερόλεπτα σταματά. Μέχρι που μία ιατρική διάγνωση του αποκαλύπτει ότι πάσχει από τη νόσο του κινητικού νευρώνα (αμυοτροφική πλευρική σκλήρυνση) κι ο χρόνος του τέλειωσε: μάξιμουμ 24 μήνες ζωής ακόμα. Ομως με τη Τζέιν συνειδητά και δυναμικά στο πλευρό του, πείσμα, δύναμη κι αυτό το εκπληκτικό, τεράστιο μυαλό του, ο Χόκινγκ νίκησε τα προσωπικά του όρια κι έζησε για να αλλάξει κι αυτά της γενικής σχετικότητας, της βαρυτικής μοναδικότητας, της κβαντικής μηχανικής. Αυτή είναι μία ματιά στην ιστορία του διάσημου Βρετανού θεωρητικού φυσικού και κοσμολόγου, του ανθρώπου που καθηλώθηκε σ' ένα αναπηρικό καροτσάκι, χάνοντας τον έλεγχο του σώματος και της ομιλίας, αλλά ποτέ τον ενθουσιασμό του για γνώση, την ευφυΐα και το χιούμορ του.

Υποψήφια για 5 Οσκαρ και με σίγουρο αυτό για τον πρωταγωνιστή της Εντι Ρεντμέϊν, η κινηματογραφική βιογραφία του Στίβεν Χόκινγκ είναι μία ταινία φόρος τιμής στο μυαλό αλλά και το σώμα, την επιστήμη και την καρδιά, τις αποδεικτικές εξισώσεις και την ποίηση του χάους, το τώρα και το άπειρο. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 00.00 στον Alpha

Mary Shelley 607

Μαίρη Σέλλεϋ (Mary Shelley) της Χάιφαα αλ-Μανσούρ

Το 1816, στη λίμνη Λεμάν της Γενεύης, και μετά από ένα στοίχημα με τον εκεί οικοδεσπότη τους Λόρδο Βύρωνα, ο Ιταλοβρετανός γιατρός Τζον Πολιντόρι και η εκκολαπτόμενη Αγγλίδα συγγραφέας Μαίρη Γουόλστονκραφτ Γκόντγουιν γράφουν τις εμβληματικές ιστορίες γοτθικού τρόμου «Βρικόλακας» και «Φράνκενσταϊν: Ενας Μοντέρνος Προμηθέας», αντίστοιχα. Ομως τον πρώτο καιρό της κυκλοφορίας τους επικρατεί σύγχυση για την πατρότητα των έργων, ελέω συμφερόντων εκδοτικών. Ο «Βρικόλακας» πιστώνεται στον Μπάιρον, φίλο και ασθενή του Πολιντόρι, ο δε «Φράνκενσταϊν» στον Πέρσι Σέλλεϋ, ποιητή και σύντροφο της Γκόντγουιν.

Ενδιαφέρουσα σε προθέσεις, αλλά άκρως συμβατική σαν αποτέλεσμα ματιά στα όσα ενέπνευσαν την Μαίρη Σέλλεϋ στη συγγραφή του «Φράνκενσταϊν», με μια εκφραστική Ελ Φάνινγκ. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 02.30 στο Open

Ford v Ferrari

Κόντρα σε Ολα (Le Mans '66) του Τζέιμς Μάνγκολντ

Αμερική, αρχές δεκαετίας του '60. Ο εγγονός του ιδρυτή της Ford, ο Χένρι Φορντ ο 2ος, επιχειρεί ένα άνοιγμα στην ευρωπαϊκή αγορά. Μία προσπάθειά του να αγοράσει τη Ferrari οδηγεί σε προδοσία σε όφελος ανταγωνιστή του και τότε εκείνος ορκίζεται να τιμωρήσει τον Ενζο Φεράρι, κερδίζοντάς τον στο δικό του γήπεδο: τον διάσημο ετήσιο αγώνα 24 ωρών του Λε Μαν στη Γαλλία. Για να γίνει κάτι τέτοιο, φυσικά, η Ford δεν πρέπει απλώς να κατασκευάσει ένα υπερσύγχρονο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Αλλά να εφεύρει και να κατέβει στους αγώνες με κάτι καλύτερο από τα δοκιμασμένα, με παράδοση χρόνων, τεχνολογικά άρτια, αγωνιστικά μοντέλα της Ferrari. Ολο αυτό είναι αδιανόητο. Μόνο ένας τρελός θα το επιχειρούσε. Στην περίπτωσή μας, δύο τρελοί. Ο Τεξανός Κάρολ Σέλμπι, πρώην οδηγός Formula 1 και νυν φιλόδοξος σχεδιαστής αυτοκινήτων κι ο Βρετανός μηχανικός και επαγγελματίας οδηγός Κεν Μάιλς - γνωστός τόσο για τον οξύθυμο χαρακτήρα του, όσο και για το πείσμα, το ένστικτο και το ασυναγώνιστο του ταλέντο στο τιμόνι. Μαζί, κατασκευάζουν το GT40, το μεγάλο στοίχημα της Ford, όμως τίποτα δεν έγινε απλά κι εύκολα. Η προετοιμασία, οι αποτυχίες, η επιμονή, το ρίσκο τεστάρουν τη βαθιά φιλία των δύο αντρών και συγκρούονται με το κυνικό πρόσωπο της αμερικανικής επχειρηματικότητας (τον Φορντ τζούνιορ δεν τον ενδιαφέρει το όραμα, αλλά η μπίζνα). Ολοι όμως καταλήγουν στον ίδιο κοινό προορισμό: το σημείο εκκίνησης του Le Mans 66, ενός αγώνα που έγραψε ιστορία.

Επιτέλους: ένα δείγμα απολαυστικού, παραδοσιακού σινεμά. Η «μεσαία» ταινία που λείπει τόσο στην εποχή μας. Διαβάστε εδώ την γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 22.00 στο Cosmote Cinema 2


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς