Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.
Αύριο Περνάω Απέναντι (Demain je Traverse) της Σεπιντέ Φαρσί
Η Μαρία - αστυνομικός, μάνα και μοναχοκόρη - ακροβατεί ανάμεσα στα οικονομικά της προβλήματα, την έφηβη κόρη της, την ηλικιωμένη μητέρα της και την κρίση που εξαιτίας της χάνει τη δουλειά της στην Αθήνα και πρέπει να δεχτεί μια θέση στο Νησί της Λέσβου. Ο νεαρός Γιουσόφ, πρόσφυγας από τη Συρία, φτάνει στο νησί και θέλει να προχωρήσει στην Ευρώπη. Θα βρεθούν στην Αθήνα όπου η Μαρία αναγκάστηκε να επιστρέψει για να ψάξει την κόρη της που εξαφανίστηκε. Τα πεπρωμένα τους διαστραυρώνονται στιγμιαία, σε μια φαινομενικά ειρηνική Ελλάδα. Αυτός που φαίνεται να είναι ο πιο ελεύθερος από τους δύο, μπορεί να μην είναι, τελικά.
Η ταινία προβάλλεται στις 00.30 στην ΕΡΤ2
Joker του Τοντ Φίλιπς
Τι διαφορετικό είχε αυτός ο οσκαρικός «Joker» από τη σατανική καρικατούρα του Τζακ Νίκολσον ή την αναρχική ανάγνωση του Χιθ Λέτζερ; Μάς έβαλε πίσω από τη μάσκα, κάτω από το μακιγιάζ. Μάς σύστησε τον Αρθουρ Φλεκ , έναν νεαρό άντρα που έχει όνειρα να γίνει μεγάλος κωμικός. Αλλά, χτυπημένος από την ανεργία και την οικονομική κρίση δουλεύει part-time ως κλόουν. Και κάθε βράδυ που επιστρέφει στο μικρό του διαμέρισμα, περιποιείται την άρρωστη, ηλικιωμένη μητέρα του. Ο Αρθουρ πάσχει από μια εγκεφαλική δυσλειτουργία που προκαλεί αντανακλαστικό, ασταμάτητο, υστερικό γέλιο. Είναι «διαφορετικός», είναι αταίριαστος, είναι μοναχικός. Κι αυτό τον πονάει, γιατί θέλει αποδοχή, αγάπη, μια ευκαιρία στα όνειρά του. Οσο όμως εκείνος γελάει, γελάει μαζί του με σκληρότητα κι όλος ο υπόλοιπος κόσμος. Και, κάποια στιγμή, η αδικία, η απόρριψη, η κακοποίηση θα μεταμορφωθούν σε οργή, εκδίκηση και ωμή βία.
Στο επίκεντρο όλης της ταινίας, η σωματική, αλλά κι ενδοσκοπική, σπαραχτική ερμηνεία του Χοακίν Φίνιξ. Μία ερμηνεία – κραυγή, που το μόνο που μπορεί να τη συναγωνιστεί είναι το τσέλο του υπέροχου soundtrack, που κέρδισε κι αυτό το Οσκαρ Μουσικής. Διαβάστε την κριτική του Flix εδώ
H ταινία προβάλλεται στις 22.00 στο Star
Και οι 7 Ηταν Υπέροχοι (The Magnificent Seven) του Αντουάν Φουκουά
Βρισκόμαστε στο γυμνό, σκονισμένο κι απολίτιστο Ρόουζ Κρικ του 1879, εκεί όπου το κεφάλαιο κάνει κουμάντο: Ο σαδιστής ιδιοκτήτης του τοπικού ορυχείου, που υποδύεται με ανατριχιαστικό μεράκι ο Πίτερ Σάρσγκαρντ, κρατά στα χέρια του τις ζωές και το βιος των κατοίκων. Οταν, όμως, η όμορφη (και σταθερά με πλούσιο ντεκολτέ), Εμα δει τον άντρα της να δολοφονείται μπροστά στα μάτια της, θα ζητήσει εκδίκηση. Σε βοήθειά της θα έρθει, με το αζημίωτο, ένας περιβόητος κυνηγός επικηρυγμένων που θα συγκροτήσει μια ομάδα επτά υπέροχων αντρών κι άλλο τόσο άξεστων, βίαιων, άριστων στο σημάδι. Είναι τα χρόνια μετά τον εμφύλιο και η επτάδα συμπυκνώνει όλες τις πλευρές της έντασης στην Αμερική: βόρειους, νότιους, Μαύρους, Ινδιάνους, Μεξικανούς, αλκοολικούς κι εγκληματίες. Οι πιο απρόβλεπτοι επιλαχόντες καλούνται να υπερασπιστούν το νέο αμερικανικό όνειρο που τους έχει καταστήσει απόβλητους.
Μ' ένα συναρπαστικό ανδρικό καστ, ο Αντουάν Φουκουά δίνει δική του πνοή και fun στο γουέστερν που έκαναν κλασικό, πρώτα ο Ακίρα Κουροσάουα κι έπειτα ο Τζον Στέρτζες. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία προβάλλεται στις 21.00 στο Open
Μαγνητικά Πεδία του Γιώργου Γούση
Μια γυναίκα οδηγεί ταραγμένα στην κίνηση της Αθήνας. Στρίβει τελευταία στιγμή προς Κόρινθο, παίρνει αποφασιστικά το δρόμο προς την Πάτρα, μπαίνει σ’ ένα φέρι σιγοτραγουδώντας μελαγχολικά. Ενδιάμεσα, αμήχανα τηλέφωνα - στο παιδί της, στον άντρα της. Ερωτήσεις, δικαιολογίες, ενοχές. Αυτή είναι η Ελενα κι όπως εξηγεί στον Αντώνη, τον άγνωστο άντρα που διασώζει όταν το αυτοκίνητο του μένει στην έξοδο από το φέρι, δεν πάει κάπου συγκεκριμένα. Απλώς, έφυγε. Για πολύ, για λίγο, θα δει. Πήρε το σαραβαλάκι της, τον «Ζορζ», και ξέφυγε - από την Αθήνα, από τη δουλειά, από τη γερασμένη της αντανάκλαση. Εκείνος, που πάει; Και τι είναι αυτό το μεταλλικό κουτί που κουβαλά; Οχι, δεν σοκάρεται που ο Αντώνης της εξομολογείται ότι αυτή είναι η θεία του, ή μάλλον τα λείψανα της που υποσχέθηκε ότι θα τα συνοδεύσει για την ταφή τους στο αγαπημένο της μέρος. Αντιθέτως, η Ελενα βρίσκει βάλσαμο σε αυτή την αποστολή. Ενα συγκινητικό προορισμό και μια περιπέτεια που θα τη βγάλει επιτέλους από το μυαλό της. Ετσι, οι τέσσερις τους, η Ελενα, ο Αντώνης, η θεία κι ο Ζορζ θα ξεκινήσουν μια διαδρομή, ένα ταξίδι δρόμου που οι άγνωστοι νιώθουν ασφαλείς να ανταλλάξουν τις πιο μύχιες σκέψεις τους, να εξομολογηθούν ανασφάλειες, να τολμήσουν μια τρέλα που βγάζει περισσότερο νόημα από την λογική πραγματικότητα που τους περιμένει στην επιστροφή.
Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Γιώργου Γούση είναι ένα road movie με προορισμό την καρδιά. 7 υποψηφιότητες για Βραβεία Ιρις της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo
Σήμερα Φτιάχνουμε τον Κόσμο (Hoy se Arregla el Mundo) του Αριελ Βίνογκραντ
Ο Νταβίντ «Γκριέκο» Σαμαράς ήταν ένας από τους πιο επιτυχημένους τηλεοπτικούς παραγωγούς των αργεντίνικων τηλεοπτικών ριάλιτι. Μόνο που τίποτα δεν ήταν «αλήθεια» στην εκπομπή του «Σήμερα, φτιάχνουμε τον κόσμο». Οι φιλοξενούμενοί του κάθε εβδομάδα, καθημερινοί ήρωες με ένα σοκαριστικό πρόβλημα στο οποίο έβρισκε επίλυση η εκπομπή, ήταν ηθοποιοί. Ο γιατρός της εκπομπής που έδινε ιατρικές συμβουλές στο κοινό αλλά και ηρεμιστικά στον Γκριέκο, ήταν απατεώνας. Οπως και ο υπνωτιστής/μέντιουμ που έλεγε το μέλλον. Που να ήξερε ο Γκριέκο και το δικό του μέλλον. Το σόου του θα πάρει την κάτω βόλτα και η πρώην του θα του ξεστομίσει μία ανησυχητική αλήθεια: ο γιος του, ο εννιάχρονος Μπενίτο που βλέπει περιστασιακά και αγαπά στον αυτόματο, χωρίς πραγματική σύνδεση, δεν είναι δικό του παιδί. Ενα τεστ πατρότητας το αποδεικνύει. Ο Γκριέκο έχει πολλές ερωτήσεις να πετάξει θυμωμένα στο πρόσωπο της πρώην του, αλλά δεν προλαβαίνει. Η γυναίκα σκοτώνεται σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα και «πατέρας» και γιος μπαίνουν στο αυτοκίνητό του για μία διαδρομή ζωής. Να ψάξουν τον αληθινό του πατέρα και να βρουν την ταυτότητά τους.
Η νέα ταινία του Αργεντίνου Αριελ Βινογκράντ μετά το «Κόλπο του Αιώνα» είναι μία γλυκόπικρη και τελικά σχηματική δραμεντί, που θέλει τους άντρες αιώνια χαμένα αγόρια, που ενηλικιώνονται μέσα από τραγωδίες και γκάφες. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο viva.gr
Μπλε Βάλτος (Blue Bayou) του Τζάστιν Τσον
Γεννημένος στην Κορέα, ο Αντόνιο υιοθετήθηκε από Αμερικανούς γονείς όταν ήταν πολύ μικρός και μεγάλωσε στη Λουιζιάνα. Τον συναντάμε 30 χρόνια μετά, ερωτευμένο με τη γυναίκα του Κάθι, αλλά και με την εξάχρονη της κόρη από προηγούμενο γάμο, Τζέσι, την οποία μεγαλώνει τρυφερά, αφοσιωμένα, υποδειγματικά. Η Κάθι είναι έγκυος κι η μικρή Τζέσι ζηλεύει: τώρα ο μπαμπάς θα αγαπάει το δικό του μωρό περισσότερο. Και θα την εγκαταλείψει όπως ο πατέρας της. Ο Αντόνιο, πράγματι, θα την εγκαταλείψει. Οχι όμως για λόγους που το μυαλουδάκι της μπορεί να χωρέσει, ή η ενήλικη κοινή λογική και δικαιοσύνη μπορούν να δικαιολογήσουν. Ο Αντόνιο πρέπει να εγκαταλείψει τη χώρα, γιατί η νομοθεσία που ψήφισε η κυβέρνηση Τραμπ για τους DREAMERS (τα παιδιά των μεταναστών) που ακυρώνει την αμερικανική τους υπηκοότητα και τους αναγκάζει σε απέλαση, δεν αναγνωρίζει ούτε τις υιοθεσίες από άλλες χώρες. Κι έτσι ξαφνικά, ένας άνθρωπος με ρίζες, μνήμες, οικογένεια, μέλλον στην Αμερική, πρέπει να επιστρέψει στην Κορέα. Μία χώρα που τον γέννησε, αλλά δεν είναι η πατρίδα του.
Καλές προθέσεις, στιβαρό πολιτικό μήνυμα, εκκίνηση που δίνει την υπόσχεση υπέροχου σινεμά. Δυστυχώς όμως, ο Τσον παρασύρεται από αμετροεπή μελοδραματισμό και βουλιάζει στον κινηματογραφικό του βάλτο. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Προβάλλεται στις 02.30 στο Nova Cinema 2
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς