Ο Νταβίντ «Γκριέκο» Σαμαράς ήταν ένας από τους πιο επιτυχημένους τηλεοπτικούς παραγωγούς των αργεντίνικων τηλεοπτικών ριάλιτι. Μόνο που τίποτα δεν ήταν «αλήθεια» στην εκπομπή του «Σήμερα, φτιάχνουμε τον κόσμο». Οι φιλοξενούμενοί του κάθε εβδομάδα, καθημερινοί ήρωες με ένα σοκαριστικό πρόβλημα στο οποίο έβρισκε επίλυση η εκπομπή, ήταν ηθοποιοί. Ο γιατρός της εκπομπής που έδινε ιατρικές συμβουλές στο κοινό αλλά και ηρεμιστικά στον Γκριέκο, ήταν απατεώνας. Οπως και ο υπνωτιστής/μέντιουμ που έλεγε το μέλλον. Που να ήξερε ο Γκριέκο και το δικό του μέλλον. Το σόου του θα πάρει την κάτω βόλτα και η πρώην του θα του ξεστομίσει μία ανησυχητική αλήθεια: ο γιος του, ο εννιάχρονος Μπενίτο που βλέπει περιστασιακά και αγαπά στον αυτόματο, χωρίς πραγματική σύνδεση, δεν είναι δικό του παιδί. Ενα τεστ πατρότητας το αποδεικνύει. Ο Γκριέκο έχει πολλές ερωτήσεις να πετάξει θυμωμένα στο πρόσωπο της πρώην του, αλλά δεν προλαβαίνει. Η γυναίκα σκοτώνεται σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα και «πατέρας» και γιος μπαίνουν στο αυτοκίνητό του για μία διαδρομή ζωής. Να ψάξουν τον αληθινό του πατέρα και να βρουν την ταυτότητά τους.

Η νέα ταινία του Αργεντίνου Αριέλ Βινογκράντ («Το Κόλπο του Αιώνα», «10 Μέρες Χωρίς τη Μαμά») πατά στη συνταγή της γλυκόπικρης δραμεντί, που θέλει τους άντρες αιώνια χαμένα αγόρια, που ενηλικιώνονται μέσα από τραγωδίες και γκάφες.

Με πρωταγωνιστή τον Λεονάρντο Σμπαράλια («Πόνος και Δόξα», «Ιστορίες για Αγρίους»), «Ενα Πιστόλι σε Κάθε Χέρι»), ο Βινογκράντ χρησιμοποιεί την κωμωδία - μπουφόνικη, σωματική, ατακαδόρικη- για να καυτηριάσει την ανδρική ανωριμότητα και να ετοιμάσει το έδαφος για τη μελό κάθαρση.

Υπάρχουν στιγμές που διασκεδάζεις, γελάς, απολαμβάνεις το στυλιζάρισμα της εικόνας. Ομως τίποτα δεν ξεφεύγει από σχήματα και στερεότυπα, τίποτα δεν απογειώνει την ταινία σε κάτι πραγματικά ξεχωριστό, κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί (και καλύτερα), κάτι που θα φτιάξει τον κινηματογραφικό κόσμο σου.

Ισως όμως, με ποπ κορν και αναψυκτικό, να φτιάξει σ' ένα θερινό τη βραδιά σου.