Flix at home

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τρίτη, 16 Ιανουαρίου

στα 10

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τρίτη, 16 Ιανουαρίου

Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


Free Guy main

Free Guy του Σον Λέβι

Eνας συνηθισμένος τραπεζίτης, ανακαλύπτει πως στην πραγματικότητα συμμετέχει σε ένα open-world video game και αποφασίζει να γίνει ο ήρωας της δικής του ιστορίας… την οποία διαμορφώνει ο ίδιος. Σε ένα κόσμο όπου δεν υπάρχουν όρια, έχει αποφασίσει να γίνει αυτός που θα σώσει τον κόσμο με τον δικό του τρόπο… πριν να είναι πολύ αργά.

O Ράιαν Ρέινολντς είναι χαμένος σε ένα βιντεοπαιχνίδι, σε μια ταινία με τον αλγόριθμο του «Truman Show» και soundtrack το «Fantasy» της Μαράια Κάρεϊ. Θα το αγαπήσετε. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 22.40 στον Alpha

captain phillips

Captain Phillips του Πολ Γκρίνγκρας

Το Μάρτιο του 2009 ο Βωστονέζος καπετάνιος Ρίτσαρντ Φίλιπς επιβιβάζεται στο φορτηγό πλοίο «Maersk Alabama» στο λιμάνι του Ομάν για να το οδηγήσει, ακολουθώντας παράλληλη πορεία με την ανατολική ακτογραμμή της Αφρικής, στην Κένυα. Περνώντας από τα ταραγμένα νερά της Σομαλίας, όπου οι προειδοποιήσεις για τη δράση ψαράδων πειρατών έχουν πλημμυρίσει το διαδίκτυο και τον ασύρματό του, ο εφιάλτης του γίνεται πραγματικότητα. Δύο βάρκες με Σομαλούς πειρατές κάνουν κατάληψη του άοπλου πλοίου, κρατούν όμηρους τον ίδιο και το πλήρωμά του και απαιτούν λύτρα εκατομμυρίων. Εγκλωβισμένος κι ο θεατής εν πλω, 145 ναυτικά μίλια από τις ακτές, παρακολουθεί το εγκεφαλικό παιχνίδι γάτας-ποντικού ανάμεσα στον καπετάνιο Φίλιπς και τον Σομαλό ομόλογό του και την κορύφωση της δράσης με την παρέμβαση του αμερικανικού στόλου.

O μάστερ των πολιτικών docudrama περιπετειών Πολ Γκρίνγκρας βάζει στο τιμόνι τον οσκαρικό Τομ Χανκς για να πιλοτάρει σε ανταριασμένα νερά ένα αριστοτεχνικό τεταμένο θρίλερ σύγχρονης πειρατείας. Κι αν κάποιες στιγμές άστοχης πολιτικής ανάλυσης της παγκοσμιοποίησης και ηρωοποίησης της Δύσης απειλούν με ναυάγιο, ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

H ταινία προβάλλεται στις 00.10 στο Mega

three kings

Οι Τρεις Ηρωες (Three Kings) του Ντέιβιντ Ο. Ράσελ

Με τη λήξη του Πόλεμου του Κόλπου, τρεις Αμερικανοί στρατιώτες βρίσκουν τυχαία έναν χάρτη ο οποίος πιστεύουν ότι μπορεί να τους οδηγήσει στους... κρυμμένους θησαυρούς του Σαντάμ Χουσεΐν. Αγνοώντας τις διαταγές που τους δίνονται και με κίνδυνο να περάσουν στρατοδικείο, αποφασίζουν να κλέψουν το χρυσάφι για τον εαυτό τους.

H ταινία προβάλλεται στις 22.30 στο Open

Blood of my Blood 607

Αίμα από το Αίμα μου (Blood of my Blood) του Μάρκο Μπελόκιο

Ο Φεντερίκο, ένας νεαρός ιερέας τον 17ο αιώνα, καλείται από την Ιερά Εξέταση στη φυλακή σε ένα μοναστήρι του χωριού Bobbio. Η αποστολή του είναι να εξαναγκάσει την αδελφή Benedetta να ομολογήσει ότι έχει παρασυρθεί και να οδηγηθεί σε θάνατο ο προηγούμενος εξομολογητής της, ο αδελφός του Φεντερίκο. Η Benedetta πρέπει να υποβληθεί σε τρεις δοκιμές - νερό, φωτιά και δάκρυα - για να αποδείξει την αθωότητά της, αν δεν ομολογήσει. Ο Φεντερίκο, ωστόσο, «παρασύρεται» από την Benedetta. Στο σήμερα, η φυλακή του Bobbio κλείνει και εγκαταλείπεται. Ο εφοριακός Φεντερίκο βοηθά έναν Ρώσο εκατομμυριούχο να αγοράσει αυτό το παλιό ερείπιο. Αλλά ένας μυστήριος γέρος έχει ζήσει εκεί για χρόνια. Μπορεί κανείς να τον δει περιστασιακά μόνο τη νύχτα, και αναφέρεται ως «The Count». Ο Φεντερίκο πρέπει να αποδείξει ότι ο άνθρωπος αυτός είναι μια απάτη ώστε να κλείσει τη μεγάλη πώληση.

Ο Μάρκο Μπελόκιο φλερτάρει ταυτόχρονα με το θρησκευτικό δράμα και τον κοινωνικό σουρεαλισμό για να αποδείξει ότι, ναι, μπορεί ακόμα να βρίσκει φρέσκους τρόπους για να κινηματογραφεί τους συνήθεις προβληματισμούς του. Βραβείο της Διεθνούς Ενωσης Κριτικών Κινηματογράφου στο 72ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία προβάλλεται στις 23.00 στην ΕΡΤ 3

Bande de Filles

Τα Κορίτσια (Bande de Filles) της Σελίν Σιαμά

Καταπιεσμένη από το οικογενειακό της περιβάλλον, το αβέβαιο μέλλον της στο σχολείο και από τον άγραφο νόμο που έχουν επιβάλλει τα αγόρια στη γειτονιά, η 16χρονη Μαριέμ αποφασίζει να ξεκινήσει μια καινούργια ζωή όταν συναντά μια παρέα από τρία ανεξάρτητα κορίτσια. Αλλάζει το όνομά της, τον τρόπο ντυσίματός της και παρατάει το σχολείο προκειμένου να γίνει αποδεκτή από τη συμμορία, ελπίζοντας ότι αυτός θα είναι ο δρόμος της προς την ελευθερία.

Η τρίτη μεγάλου μήκους ταινία της Σελίν Σιαμά μετά τα «Νούφαρα» και το «Αγοροκόριτσο», μια θαρραλέα ιστορία ενηλικίωσης με διακρίσεις σε όλον τον κόσμο και μια από τις πιο ωραίες σκηνές στις οποίες ακούστηκε ποτέ το «Diamonds» της Rihanna. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη για ενοικίαση στο Videorama

the teacher's lounge

Στο Γραφείο Καθηγητών (The Teachers’ Lounge) του Ιλκέρ Τσατάκ

H Κάρλα είναι μία 30χρονη καθηγήτρια μαθηματικών στα πρωτάκια ενός γερμανικού Γυμνασίου. Πρωτάκι και η ίδια, νεοφερμένη στο σχολείο ψάχνει τα πατήματά της - τόσο απέναντι στα ατίθασα, με τις ορμόνες τους να βράζουν 12χρονα, όσο κι ανάμεσα στους συναδέλφους της στο Γραφείο των Καθηγητών, οι οποίοι μοιάζουν πιο συμβιβασμένοι, πιο συστημικοί, πιο βολεμένοι. Οχι, η Κάρλα είναι ιδεαλίστρια, κουβαλά στο ελαφίσιο βλέμμα της αυτή την λαχτάρα να επιδράσει, να πειθαρχήσει, να εμπνεύσει, να διδάξει. Στο Γραφείο των Καθηγητών κάθεται μακριά από τα πηγαδάκια, κοιτάει τη δουλειά της. Μέχρι που ένα συμβάν τεντώνει τις κεραίες της για δικαιοσύνη. Ενας τουρκικής καταγωγής μαθητής της στοχοποιείται για μία σειρά από κλοπές που έχουν συμβεί στο σχολείο κι όλα τα βαθιά ριζωμένα ρατσιστικά κύτταρα ενός μικρόκοσμου που καθρεφτίζει την κοινωνία μας, καμουφλάρονται ως «σχολικοί κανονισμοί». Η Κάρλα αποφασίζει να πάρει πάνω της την εξερεύνηση των κλοπών και την αθώωση του μικρού και σταδιακά μπλέκει σ' ένα σύνθετο ηθικό λαβύρινθο καλών προθέσεων, επιπόλαιων αυθόρμητων χειρισμών, λανθασμένων επιλογών, παρεξηγήσεων. Οσο απελπισμένα προσπαθεί να τα κάνει όλα σωστά, τόσο περισσότερο βυθίζεται στην κινούμενη άμμο. Δεν βρίσκεται μόνο αντιμέτωπη με τις σχολικές δομές, τους επιθετικούς συναδέλφους της και τους αγανακτισμένους γονείς. Αλλά και απέναντι από τους μαθητές της, στους οποίους λαχταρούσε να είναι δίπλα.

Αποφεύγοντας μονοδιάστατες διδακτικές κορώνες, παραδίδει μαθήματα μελετημένου σεναρίου, masterclass ερμηνειών και σκηνοθετική διατριβή στο πώς να μεταμορφώσεις ένα κοινωνικό δράμα σχολικού δωματίου σε αγωνιώδες θρίλερ. Βραβείο Καλύτερης Γερμανικής Ταινίας και επίσημη υποβολή της χώρας για τα Οσκαρ 2024. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo

the father 607

Ο Πατέρας (The Father) του Φλόριαν Ζέλερ

«Δεν χρειάζομαι βοήθεια από κανέναν» ξεσπά θυμωμένα ο Αντονι στη βουρκωμένη κόρη του, Αν. Εκείνη του έχει μόλις ανακοινώσει ότι θα μετακομίσει στο Παρίσι γιατί, επιτέλους, μετά το διαζύγιό της, γνώρισε κάποιον και θα τον ακολουθήσει για να ξαναφτιάξει τη ζωή της. Μόνο που δεν μπορεί να αφήσει τον πατέρα της μόνο του, χρειάζεται βοήθεια και πρέπει να προσλάβουν μία καινούργια κοπέλα. Την προηγούμενη, ο 80χρονος, που πάσχει από άνοια, την έδιωξε. Οπως και την προηγούμενη πριν από αυτήν. Και την προηγούμενη. Ο συνταξιούχος μηχανικός είναι σίγουρος ότι τον έκλεβαν. Για παράδειγμα, πού είναι το ρολόι του;

Επώδυνο να το ζήσεις, αλλά ταυτόχρονα μεγαλειώδες, αυτό είναι τo κινηματογραφικό ντεμπούτο του Γάλλου θεατρικού συγγραφέα Φλόριαν Ζέλερ που χάρισε επάξια στον Σερ Αντονι Χόπκινς ένα ακόμα Οσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix