
Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Πάση Θυσία (Hell or High Water) του Ντέιβιντ Μακένζι
Δυο αδέλφια, ο Τόμπι, ένας συνηθισμένος, διαζευγμένος πατέρας που προσπαθεί να φτιάξει μια καλύτερη ζωή για το γιο του, και ο Τάνερ, ένας ευέξαπτος, πρώην κατάδικος, θα συνεργαστούν για να ληστέψουν τα υποκαταστήματα της τράπεζας που έχει κάνει κατάσχεση στην οικογενειακή τους περιουσία. Η εκδίκηση φαίνεται δική τους μέχρι τη στιγμή που θα βρεθούν στο στόχαστρο ενός αμείλικτου Τεξανού Ranger.
O Βρετανός Ντείβιντ Μακένζι φτάνει στο δυτικό Τέξας και σκηνοθετεί υποδειγματικά τους Μπεν Φόστερ, Κρις Πάιν και Τζεφ Μπρίτζες σε μια ταινία για το έγκλημα, την τιμωρία, την αδελφική αγάπη και την οικονομική κρίση - άλλοτε αστείο, άλλοτε ελεγειακό, ένα αυθεντικό νεογουέστερν για την Αγρια Δύση της εποχής μας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 23.00 στο Κανάλι της Βουλής
Επτά Χρόνια Στο Θιβέτ (Seven Years In Tibet) του Ζαν-Ζακ Ανό
Το φθινόπωρο του 1939, ο Χάινριχ Χάρερ, ο διάσημος Αυστριακός ορειβάτης, μαζί με μια ομάδα ορειβατών και επικεφαλής τον Πέτερ Αουφσνάιντερ, ξεκίνησαν για να ανέβουν μια από τις ψηλότερες κορυφές των Ιμαλαίων Ο εγωκεντρικός Χάρερ, που η μοναδική του απασχόληση είναι η επίτευξη φήμης και δόξας, θα νοιώσει ένα συναισθηματικό ξύπνημα καθώς θα ξεκινήσει για ένα δύσκολο ταξίδι, το οποίο θα τον πάει από την συγκίνηση της αναρρίχησης στον εγκλεισμό του σ' ένα Βρετανικό στρατόπεδο συγκέντρωσης. Μετά από την δραπέτευση και από το βασανιστικά μακρύ και κοπιαστικό ταξίδι πάνω στα Ιμαλάια, θα φτάσει στην μυστηριώδη, απαγορευμένη Θιβετιανή πόλη της Λάσα. Ξένος σε μια παράξενη χώρα, ο Χάρερ γίνεται φίλος με τον νεαρό Δαλάι Λάμα και στη συνέχεια δάσκαλος του θρησκευτικού ηγέτη, στην Αγγλική γλώσσα, στη γεωγραφία και γενικά τη ζωή του Δυτικού κόσμου.
Η ταινία προβάλλεται στις 23.50 στην ΕΡΤ 1
Ενα Τραγούδι Δεν Φτάνει της Ελισάβετ Χρονοπούλου
Τον χειμώνα του 1972, η 28άχρονη Ειρήνη -μια ανερχόμενη ηθοποιός του θεάτρου- συλλαμβάνεται από το στρατιωτικό καθεστώς για αντιστασιακή δράση και οδηγείται στις φυλακές Κορυδαλλού. Η φυλάκισή της σκάει σαν βόμβα στη ζωή των δικών της και κλονίζει σχέσεις και αισθήματα. Για την εννιάχρονη κόρη της, Όλγα, η φυλάκιση της μητέρας της βαραίνει σαν προσωπική εγκατάλειψη. Για τον ανεύθυνο, επιπόλαιο πρώην άντρα της, Μανόλη, έρχεται για πρώτη φορά η στιγμή να αναλάβει την ευθύνη του παιδιού του. Η παιδική κι αχώριστη φίλη της Ειρήνης, Βάσια, παίζει άθελά της καταλυτικό ρόλο στις ισορροπίες που αλλάζουν. Η ίδια η Ειρήνη ανακαλύπτει μέσα στη φυλακή μια άλλη πλευρά της ζωής και του εαυτού της. Όταν αποφυλακίζεται, τον Αύγουστο του 1973, δεν βρίσκει τίποτα στη θέση του.
Η ταινία προβάλλεται στις 23.00 στην ΕΡΤ 3
Επικίνδυνες Σχέσεις (Dangerous Liaisons) του Στίβεν Φρίαρς
Δραματική ταινία εποχής, αμερικανικής και βρετανικής συμπαραγωγής 1988. Μια διεφθαρμένη Γαλλίδα κόμισσα, η Ιζαμπέλ Ντε Μαρτέιγ, ζει βάζοντας στοιχήματα στην κρυφή ερωτική ζωή της αριστοκρατίας και κυριαρχεί με αυτό τον τρόπο κοινωνικά. Κάποια μέρα, η Μαρτέιγ αναθέτει στον πρώην εραστή της, τον ακόλαστο Βαλμόν, να αποπλανήσει τη νεαρή κοπέλα, που πρόκειται να παντρευτεί. Εκείνος τα καταφέρνει θαυμάσια κερδίζοντας το στοίχημα. Η απρόσμενη άφιξη της ωραιότατης Μαντάμ ντε Τουρβίλ θεωρείται σαν πρόκληση για τη Μαρτέιγ, που αναθέτει στον Βαλμόν να την κατακτήσει, προσφέροντάς του σαν τίμημα μια βραδιά μαζί της. Έτσι ο Βαλμόν επιδίδεται σε ένα ρεσιτάλ υποκρισίας, χρησιμοποιώντας σαν όπλο τη γοητεία του και την τέχνη του στον έρωτα και παρουσιάζεται στη Μαντάμ ντε Τουρβίλ σαν ένας ανιδιοτελής ερωτευμένος. Τελικά, πετυχαίνει τον σκοπό του, αλλά καταλήγει να ερωτευθεί το θήραμά του, με αποτέλεσμα να έρθει σε αντιπαράθεση με τη Μαρτέιγ. Ένας πόλεμος μεταξύ τους αρχίζει με τραγικές συνέπειες.
Η ταινία προβάλλεται στη 01.15 στο Star
Η Συμμορία Των Μάγων (Now You See Me) του Λουί Λετεριέ
Οι «Τέσσερις Καβαλάρηδες» είναι μια μυστηριώδης ομάδα ταχυδακτυλουργών που ενώ παρουσιάζουν τα ριψοκίνδυνα κόλπα τους στο κοινό, ταυτόχρονα πραγματοποιούν τις μεγαλύτερες τραπεζικές ληστείες και μετά μοιράζουν τη λεία στους θεατές. Ο Ντίλαν Ρόουντς, πράκτορας του FBI, και η Άλμα Ντρέι, ντετέκτιβ της Ιντερπόλ, προσπαθούν εδώ και καιρό να τους πιάσουν, αλλά χωρίς επιτυχία. Για να τα καταφέρουν, θα ζητήσουν τη βοήθεια του πρώην ταχυδακτυλουργού Ταντέους Μπράντλεϊ.
Μια κλασική heist movie με καινούριο περυτίλιγμα. Ενα φιλμ σαν μαγικό τρικ, εντυπωσιακό και διασκεδαστικό αρκεί να μην κοιτάξεις βαθύτερα: Το καπέλο δεν κρύβει λαγό! Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία προβάλλεται στις 21.00 στον ΣΚΑΪ
Η Πηγή της Ζωής (The Fountain) του Ντάρεν Αρονόφκσι
Η αέναη προσπάθεια ενός άνδρα να σώσει τη γυναίκα που αγαπά μέσα σε διάστημα 1000 ετών. Από την Ισπανία του 16ου αιώνα, όταν ο κονκισταδόρος Τόμας ξεκινά την αναζήτησή του για την πηγή της αιώνιας νιότης, στη βόρεια Αμερική του σήμερα, όπου ο επιστήμονας Τόμι Κρεό προσπαθεί απεγνωσμένα να βρει τη θεραπεία ενάντια στον καρκίνο που σκοτώνει τη γυναίκα του Ίζαμπελ, ίσαμε τον 26ο αιώνα, όπου ένας αστροναύτης προσπαθεί να κατανοήσει το μυστήριο της ζωής. Καθώς οι τρεις ήρωες πασχίζουν να υπερβούν το πεπερασμένο της ανθρώπινης ύπαρξης, οι ιστορίες τους συμπλέκονται, αποκαλύπτοντας την αλήθεια για τη ζωή, τον έρωτα και τοn θάνατο.
Η ταινία προβάλλεται στη 01.15 στον ΣΚΑΪ
Αληθινός Πόνος (A Real Pain) του Τζέσε Αιζενμπεργκ
Ο Ντέιβιντ κι ο Μπάντζι ήταν αχώριστοι. Αυτοκόλλητοι από μικροί, δυο ξαδέλφια που έκαναν τα πάντα μαζί, μάθαιναν τα πάντα μαζί, μεγάλωναν μαζί. Εφτιαχναν μαζί, στο κοινό τους καταφύγιο, το σπίτι της γιαγιάς Ντόρι, αυτές τις πολύτιμες (κι ας μην το καταλαβαίνεις τότε) αναμνήσεις της παιδικής ηλικίας που κλειδώνουν στην καρδιά σου για πάντα και ξυπνούν αιφνιδιαστικά με συγκεκριμένες μυρωδιές, γεύσεις, χρώματα, μουσικές. Βέβαια, ήταν πάντα αντίθετοι χαρακτήρες. Ο Ντέιβιντ μοιάζει να γεννήθηκε ενήλικας - υπεύθυνος, ώριμος, τίμιος, συγκροτημένος, οργανωτικός, υποχόνδριος, άτολμος, εγκλωβισμένος στα κουτάκια του. Παντρεύτηκε, έχει ένα μικρό γιο, ένα ακόμα μικρότερο διαμέρισμα στο Μανχάταν, μια αποδοτική βαρετή εργασία. Ο Μπέντζι ήταν πάντα η προσωποποίηση του χάους - αντισυμβατικός, αφιλτράριστος, εκρηκτικός, κοινωνικός, ακαταμάχητα γοητευτικός, βαθιά μοναχικός, αυτοκαταστροφικός. «Τον αγαπάω, τον μισώ, θέλω να τον σκοτώσω, θέλω να του μοιάσω» λέει σε μία στιγμή εξομολογητικής απογύμνωσης ο Ντέιβιντ. Μεγαλώνοντας χάθηκαν, για όλους τους γνωστούς λόγους: οικογένεια, δουλειά, υποχρεώσεις. Ζωή. Τώρα όμως, γύρω στα 40 επανασυνδέονται για να κάνουν ένα ταξίδι - κυριολεκτικά πίσω στις ρίζες τους. Η γιαγιά Ντόρι έφυγε από τη ζωή και τους άφησε ένα μικρό χρηματικό ποσό, μαζί με την ευχή της: να επιστρέψουν στην Πολωνία, να επισκεφτούν την μικρή πόλη που γεννήθηκε, το σπίτι που μεγάλωσε, το στρατόπεδο συγκέντρωσης που επιβίωσε. Και κάπως έτσι, αυτό το αταίριαστο ζευγάρι θα ενωθεί με ένα γκρουπ επίσης ανόμοιων Εβραίων τουριστών (δυο συνταξιούχους που βρήκαν το χρόνο να ταξιδέψουν, μία διαζευγμένη που προσπαθεί να ξεχάσει την προδοσία του πρώην, έναν Αφρικανό μετανάστη που νιώθει ενσυναίσθηση με τις γενοκτονίες αυτού του κόσμου - όπου κι όποτε αυτές συμβαίνουν) και με ξεναγό έναν μειλίχιο Βρετανό σπουδαστή, τον μόνο μη-Εβραίο, που όμως έχει ταχθεί στην μελέτη του Ολοκαυτώματος. Τι θα ανακαλύψουν; Γιατί συνήθως αυτά τα ταξίδια έχουν πάντα πυξίδα το αχαρτογράφητο μέσα σου, παρά το ταξιδιωτικό πακέτο του προορισμού σου.
Ο Τζέσι Αϊζενμπεργκ επιστρέφει πίσω από την κάμερα με ένα γλυκόπικρο buddy movie, ένα υπαρξιακό ταξίδι δρόμου, και τον Κίραν Κάλκιν σε σαρωτική ερμηνεία. Οχι, δεν είναι η τέλεια ταινία. Είναι ελαττωματική και broken, αλλά τίμια και συγκινητική. Οπως και οι ήρωές της. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
Η ταινία είναι διαθέσιμη στο Disney+
Και η Γιορτή Συνεχίζεται... (Et la Fête Continue!) του Ρομπέρ Γκεντιγκιάν
Το «Και η Γιορτή συνεχίζεται…» βρίσκεται στην ίδια γραμμή με τις καλές, αν και όχι σπουδαίες (όπως ήταν, για παράδειγμα, τα «Χιόνια του Κιλιμάντζαρο»), στιγμές του με την ιστορία μιας γυναίκας, της Ρόζα, (η Αριάν Ασκαρίντ, σύζυγος και συνοδοιπόρος του Γκεντιγκιάν στο σύνολο της φιλμογραφίας του) που ζει τη ζωή της αφοσιωμένη στους άλλους: την οικογένεια της, όσους φροντίζει ως νοσοκόμα και την κοινότητα στην οποία συνεισφέρει πάντοτε άγρυπνη μπροστά στους κοινωνικούς αγώνες. Με αφορμή την κατάρρευση δύο κτιρίων, μια τραγωδίας που συνέβη πραγματικά στη Μασσαλία, ο Ρομπέρ Γκεντιγκιάν θα τοποθετήσει την ηρωίδα του στο κέντρο μιας συζήτησης γύρω από το ατομικό και το συλλογικό, όταν η Ρόζα θα κληθεί να γίνει η εκλεκτή της τοπικής κοινωνίας για να αναλάβει τα ηνία της πόλης ενώ την ίδια στιγμή την επισκέπτεται και ο έρωτας.
Ο Ρομπέρ Γκεντιγκιάν επιστρέφει στη Μασσαλία και τους μόνιμους ηθοποιούς του για μια ταινία που αφηγείται - εδώ με ελαφρότητα αλλά και χωνεμένη σοφία - την ίδια ιστορία που ο πολιτικά ανήσυχος Γάλλος σκηνοθέτης εμπλουτίζει με κάθε επόμενο βήμα της φιλμογραφίας του. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμη στο Videorama
Το Παρελθόν (Le Passé) του Ασγκάρ Φαραντί
Ο Αχμάντ έχει εγκαταλείψει, τέσσερα χρόνια νωρίτερα, τη Μαρί, τις δύο της κόρες από προηγούμενη σχέση και την κοινή τους ζωή στο Παρίσι, για να γυρίσει στην Τεχεράνη. Τώρα επιστρέφει για ένα σύντομο ταξίδι, για να υπογράψει τα χαρτιά του διαζυγίου. Μόνο που, για λίγες μέρες, θα χρειαστεί να μείνει στο σπίτι της Μαρί, μαζί με τα παιδιά, αλλά και τον τωρινό της σύντροφο, τον Σαμίρ, τον 5χρονο γιο του και την πληροφορία ότι η Μαρί είναι και πάλι έγκυος: έτοιμη να ξεφύγει από το παρελθόν και να συνεχίσει στο δικό της μέλλον.
Μετά το «Ενας Χωρισμός», ο Ασγκάρ Φαραντί κρατιέται με πίστη από το «Παρελθόν», αφήνοντας στο κοινό, όπως και στους ήρωές του, μια επίμονη νοσταλγική ανάμνηση. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμη στο Cinobo
Χωρίς Δόλο (Absence of Malice) του Σίντνεϊ Πόλακ
Ο Μάικ Γκάλαχερ είναι χονδρέμπορος ποτών στο Μαϊάμι. Ο αποθανών πατέρας του ήταν τοπικός μαφιόζος. Η ειδική ομάδα του FBI για το οργανωμένο έγκλημα δεν έχει καμία απόδειξη ότι εμπλέκεται με τη μαφία, αλλά αποφασίζει να τον πιέσει να αποκαλύψει ίσως κάτι - οτιδήποτε - για μια δολοφονία, για την οποία είναι σίγουροι ότι ήταν χτύπημα της μαφίας. Ενημερώνουν τη Μέγκαν Κάρτερ, μια αφελή αλλά καλοπροαίρετη δημοσιογράφο, ότι διεξάγεται έρευνα εναντίον του και σύντομα, το όνομα του Γκάλαχερ βρίσκεται σε όλες τις εφημερίδες. Ο Γκάλαχερ έχει ακλόνητο άλλοθι για το πότε έγινε ο φόνος, αλλά δεν το αποκαλύπτει για να προστατεύσει την εύθραυστη φίλη του Τερέζα. Όταν ο Κάρτερ δημοσιεύει την ιστορία της, ακολουθεί τραγωδία. Έχοντας ανάγκη να επανορθώσει, ο Κάρτερ λέει στον Γκάλαγκερ την πηγή της πρώτης ιστορίας γι' αυτόν και ξεκινά να δώσει ένα μάθημα στο FBI και στον ομοσπονδιακό εισαγγελέα.
H ταινία είναι διαθέσιμη στο ΕΡΤFlix
Αντίδοτο στην Ευεξία (A Cure for Wellness) του Γκορ Βερμπίνσκι
O Λόκχαρτ, ένας φιλόδοξος χρηματιστής της Wall Street, στέλνεται από την εταιρεία του σε ένα απομονωμένο θεραπευτικό σπα στις Αλπεις. Ο Λόκχαρτ έχει μία αποστολή: πρέπει να πείσει τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, τον Πέμπροκ, ο οποίος βρίσκεται ως ασθενής στο σπα και έχει δηλώσει στο προσωπικό της εταιρείας του ότι δεν έχει καμία πρόθεση να γυρίσει στη Νέα Υόρκη, να επιστρέψει στα καθήκοντά του. Ο Λόκχαρτ φτάνει στο ήσυχο σανατόριο, όπου οι ασθενείς υποτίθεται ότι λαμβάνουν μία θαυματουργή θεραπεία. Στην πραγματικότητα, όμως, αυτοί φαίνεται ότι αρρωσταίνουν ακόμη περισσότερο…
O Γκορ Βερμπίνσκι ζωντανεύει έναν εντυπωσιακό εφιάλτη γοτθικών καταβολών που καταρρέει κάτω από το βάρος της ίδιας του της φιλοδοξίας. Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix.
H ταινία είναι διαθέσιμη στο Netflix