Ολοκληρώθηκε η τελετή λήξης του 79ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας με τον Χρυσό Λέοντα να πηγαίνει στο «All the Beauty and the Bloodshed» της Λόρα Πόιτρας. Στις ερμηνείες ξεκινούν με βραβεύσεις την οσκαρική τους κούρσα η Κέιτ Μπλάνσετ και ο Κόλιν Φάρελ.
Μπορεί αυτή τη στιγμή να βρίσκεται στην φυλακή και να του έχει απαγορευτεί να γυρίζει ταινίες, αλλά ευτυχώς ο Ιρανός σκηνοθέτης βρίσκει την δύναμη και τον τρόπο να επιμένει.
Το πορτρέτο της Μέριλιν Μονρόε δια χειρός Αντριου Ντομινικ θα διχάσει και θα συζητηθεί για όλους τους σωστούς, αλλά και όλους τους λάθος λόγους. Ο σημαντικότερος είναι η ερμηνεία της Ανα Ντε Αρμας.
Ουρλιαχτά στο κόκκινο χαλί, καθώς εμφανίστηκε ξαφνικά ο εδώ και χρόνια φίλος και συνεργάτης του Αντριου Ντόμινικ, ο παραγωγός Μπραντ Πιτ, για να συνοδεύσει την Ανα ντε Αρμας και το καστ του «Blonde» στην επίσημη πρεμιέρα στο Λίντο.
Με αφορμή μια πραγματική υπόθεση παιδοκτονίας, η Αλίς Ντιόπ μεταπηδά στη μυθοπλασία μετατρέποντας την αίθουσα του δικαστηρίου σε ένα πραγματικό πεδίο μάχης.
Κλασική στην φόρμα της, αλλά αναμφίβολα αποτελεσματική, η ταινία αφηγείται την αληθινή ιστορία του Αλντο Μπραϊμπάντι, που καταδικάστηκε στην Ιταλία του 60 για την σχέση του με έναν 23χρονο άντρα.
Πίσω από την απατηλή γαλλική ελαφρότητα της ιστορίας, στην νέα της ταινία η Ρεμπέκα Ζλοτόφσκι κρύβει μια ενδοσκοπική, άμεση και ειλικρινή αφήγηση σχετικά με το τι σημαίνει πραγματικά «μητέρα».
Αρκούντως fun στο μεγαλύτερο μέρος του αλλά και αρκετά άτσαλο στον τρόπο που εκτελεί την αφηγηματική του κορύφωση, το «Don’t Worry Darling» παίρνει – δίκαια- ζωή κάθε φορά που η Φλόρενς Πιου εμφανίζεται στην μεγάλη οθόνη.