Το «Ο Κόσμος Είναι Δικός Σου», που προβλήθηκε στο Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών, είναι μια από τις πιο απολαυστικές ταινίες που είδαμε στο φεστιβάλ. Και το ίδιο ήταν και η συνάντηση με τον σκηνοθέτη του.
O Kρίστοφερ Νόλαν ήρθε στις Κάννες για να παρουσιάσει την επετειακή προβολή του «2001: η Οδύσσεια του Διαστήματος» και για να δώσει ένα δίωρο masterclass για το έργο του, το παρόν και το μέλλον του σινεμά. Το Flix ήταν εκεί!
Ενα μαγικό αλλά και ταυτόχρονα μπερδεμένο κινηματογραφικό ταξίδι που ξεκινάει από το φολκλόρ μιας άλλης εποχής και φτάνει στην Ιταλία του σήμερα, από τη σκηνοθέτη που το 2014 είχε κερδίσει το Μεγάλο Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής με τα «Θαύματα».
Η επετειακή προβολή του «2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος» με εισαγωγή από τον Κρίστοφερ Νόλαν, υπερκάλυψε ταινίες και λαμπερές παρουσίες, από την Κάρλα Μπρούνι ως την Ελένη Μενεγάκη.
Με την τρίτη της μικρού μήκους ταινία, η Ζακλίν Λέντζου φτάνει στο διαγωνιστικό τμήμα της Εβδομάδα Κριτικής του Φεστιβάλ Καννών και μιλάει στο Flix για τον «εν βρασμώ» τρόπο με τον οποίο γεννήθηκε το «Εκτορας Μαλό: Η Τελευταία Μέρα της Χρονιάς».
Ενας ποδοσφαιριστής-ίνδαλμα που αποκτά γυναικεία στήθη, αφράτα κουτάβια, γενετικά πειράματα, λεσβίες αστυνομικοί και δύο δίδυμες κακές αδελφές. Τo σύμπαν του «Diamantino» έχει απ' όλα!
Μπορεί να μην ξαναγράφει τους κανόνες του είδους του crime comedy, αλλά τους ακολουθεί και μαζί τους ανατρέπει με περίσσευμα ταλέντου, ενέργειας και χιούμορ.
Ο Δανός ηθοποιός - και αναμφισβήτητος γόης - μάς είπε τα πάντα για τα απαιτητικά γυρίσματα του «Arctic» στην Ισλανδία, αλλά και τη μοναδικότητα του «Hannibal» και τη μαγεία μιας κρύας μπίρας!
Στην τέταρτη ταινία του από την εποχή της απαγόρευσής εξόδου του από τη χώρα, ο Τζαφάρ Παναχί συνομιλεί με τρεις γενιές γυναικών, επιστρέφοντας - με όποιο τίμημα - στο γνώριμο ιρανικό, στην ουσία και τη φόρμα του, σινεμά.
Με την ταινία του να κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Δεκαπενθήμερο των Σκηνοθετών, ο Γκασπάρ Νοέ επιστρέφει στα 90s για ακόμη μια νύχτα που δεν θα ξεχάσει κανείς.
Η Τζέιν Φόντα έκανε χθες μία συγκινητική εμφάνιση (και δήλωση) στην κατάμεστη αίθουσα Bunuel δίπλα στη σκηνοθέτη της Σούζαν Λέισι για να παρουσιάσει το εξαιρετικό ντοκιμαντέρ για τη ζωή της.
Η ταινία του πρωτοεμφανιζόμενου Βέλγου σκηνοθέτη Λουκάς Ντοντ, στο Ενα Κάποιο Βλέμμα, ένα φιλμ για την (αυτοκαταστροφική ή λυτρωτική) ορμή της εφηβείας, είναι αυτό που ελπίζαμε να δούμε φέτος.
82 γυναίκες ανέβηκαν τα σκαλιά του Palais des Festivals αντιπροσωπεύοντας τις μόνο 82 γυναίκες σκηνοθέτες που έχουν βρεθεί στο επίσημο πρόγραμμα του Φεστιβάλ από καταβολής του. Σε αντίθεση με τους 1688 άντρες.
Ο Ζία Ζάνγκε επιστρέφει στην προβληματική του χρόνου, της σύγκρουσης της παράδοσης με τον βίαιο εκμοντερνισμό και στα ποπ τραγούδια, εδώ με οδηγό του μια γυναίκα που αγαπάει και αυτός είναι ο μοναδικός της τρόπος να επιβιώνει.
Από την επίσημη απογευματινή πρεμιέρα του Ζαν-Λικ Γκοντάρ, μέχρι το λαμπερό «μυστικό» πάρτι της Chopard κι από το κόκκινο χαλί του Τζια Ζανγκ-Κε μέχρι την εμφάνιση-έκπληξη του Πέδρο Αλμοδόβαρ, δείτε όλα όσα έγιναν την 4η μέρα του φεστιβάλ Καννών στο ρεπορτάζ του Flix.
O χαμένος παράδεισος της Μέσης Ανατολής και του σινεμά σε ένα ακόμη (το τελευταίο;) κινηματογραφικό δοκίμιο από τον 88χρονο πλέον Ζαν-Λικ Γκοντάρ, ίσως το πιο εύληπτο της φιλμογραφίας του, αλλα ταυτόχρονα και το πιο στρατευμένο απ' όλα.