Κάννες 2018: Το «Μακρύ Ταξίδι της Μέρας Μέσα στη Νύχτα» του Μπι Γκαν διανύει μια μαγευτική κινηματογραφική διαδρομή
Η δεύτερη μεγάλου μήκους του Κινέζου σκηνοθέτη επιβεβαιώνει το σπουδαίο ταλέντο του πέραν πάσης αμφιβολίας.
Η δεύτερη μεγάλου μήκους του Κινέζου σκηνοθέτη επιβεβαιώνει το σπουδαίο ταλέντο του πέραν πάσης αμφιβολίας.
Και, ναι, είδαμε και ταινίες και μάλιστα το φαβορί για τον Χρυσό Φοίνικα!
Με μεγάλο νικητή το «En Liberte!» του Πιερ Σαλβαντορί και το «Climax» του Γκασπάρ Νοέ, ολοκληρώθηκε η 50η έκδοση του Δεκαπενθημέρου των Σκηνοθετών.
Δέκα χρόνια μετά το «Poetry» ο Κορεάτης δημιουργός επιστρέφει με μια πολυεπίπεδη, βραδυφλεγή, σαγηνευτική ταινία.
Το μυρίζεις πια στον αέρα -όπως την βροχή. Το φεστιβάλ πλησιάζει προς την λήξη του αλλά μέχρι να δοθεί ο Χρυσός Φοίνικας, τίποτα δεν έχει τελειώσει!
Ο Ιταλός δημιουργός επιστρέφει στο ύφος του «Gomorra», μ' ένα φιλμ που δείχνει πανέμορφο αλλά δεν ανταποκρίνεται στην εμβληματική ιστορία εκδίκησης που αφηγείται.
Ανάμεσα στους νικητές και η Ζακλίν Λέντζου με το Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους για το «Εκτορας Μαλο: Η Τελευταία Μέρα του Χρόνου».
Το πρώτο βραβείο καλύτερης ταινίας μικρού μήκους κέρδισε η Ζακλίν Λέντζου στην Εβδομάδα Κριτικής του Φεστιβάλ Καννών.
Στην τρίτη του ταινία μετά το «The Myth of an American Sleepover» και το «Σε Ακολουθεί», ο Ντέιβιντ Ρόμπερτ Μίτσελ αφιερώνει ανοικονόμητα, αλλά με εφηβική όρεξη στο σινεμά, την πόλη των Αγγέλων και τον... Ντέιβιντ Λιντς.
Είκοσι λεπτά με τον Ματ Ντίλον μπορούν να σου αλλάξουν τη γνώμη για τον Λαρς φον Τρίερ; Οχι, αλλά σίγουρα μπορούν να σου δώσουν την ανάγνωση του συνεργάτη που μπήκε στο μυαλό και στο όραμα του καλλιτέχνη και βγήκε αλώβητος και σίγουρος.
Μια ιστορία «αδελφικού» ανταγωνισμού σε μια κοινότητα Αφρικάνερ στο πουθενά της Νότιας Αφρικής.
Ο,τι άλλο κι αν συνέβη την 8η μέρα του 71ου Διεθνούς Φεστιβάλ των Καννών, σταμάτησε με το βρυχηθμό του Chewbacca στα σκαλιά του Palais des Festivals στην λαμπερή πρεμιέρα του «Solo: A Star Wars Story».
Με μια ντοκιμαντερίστικη, σταθερά εκρηκτική, ματιά σε μια απεργία εργατών, ο Στεφάν Μπριζέ του «Ο Νόμος της Αγοράς» καταγγέλλει το σύστημα με στεντόρεια φωνή.
Ο Ερίκ Ρομέρ συναντάει τον Αλφρεντ Χίτσκοκ στο ανατρεπτικά ρομαντικό φιλμ του Ριγιουσούκε Χαμαγκούτσι, που θα έπρεπε να διεκδικεί ήδη ένα μεγάλο βραβείο στο 71ο Φεστιβάλ Καννών.
Με οικοδέσποινα την Νταιάν Κρούγκερ, η Chopard έδωσε χθες βράδυ στις Κάννες τα 18α βραβεία της σε δύο νέα ταλέντα: την Ελίζαμπεθ Ντεμπίκι και τον Τζο Αλγουιν.
«Πρέπει να ξυπνήσουμε! Δε γίνεται να παραμείνουμε άλλο σιωπηλοί» έδωσε το πρόσταγμα ο Σπάικ Λι στην ηλεκτρισμένα πολιτική συνέντευξη Τύπου του «BlacKkKlansman».
Οχι μια ταινία για έναν serial killer, αλλά μια παραβολή κι ένας στοχασμός για την τέχνη, το καινούριο φιλμ του Λαρς φον Τρίερ είναι βαθιά προσωπικό κι αδιάλειπτα συναρπαστικό.
Με μια πολιτική κωμωδία τοποθετημένη στα '70ς, ο Σπάικ Λι επιτίθεται στον αμερικανικό ρατσισμό κάθε εποχής, απροκάλυπτα, έξω απ' τα δόντια και με ακαταμάχητο στιλ.
Με μία ψιθυριστή, μικρή ταινία με τεράστια καρδιά, ο Ιάπωνας ουμανιστής σκηνοθέτης παρουσίαζει μία άλλη όψη των κλεμμένων στιγμών στη ζωή και στο σινεμά και καταθέτει μία από τις καλύτερες ταινίες του διαγωνιστικού.
To Variety μεταφέρει το κλίμα από την επίσημη πρεμιέρα του «The House that Jack Built» του Λαρς φον Τρίερ.