Το «Diamantino», η ταινία των Γκαμπριέλ Αμπράντες και Ντάνιελ Σμιντ, η ιστορία ενός διάσημου Πορτογάλου ποδοσφαιριστή που ονειρεύεται ροζ σύννεφα και αφράτα Λάσα από κουτάβια προσγειώθηκε στην Εβδομάδα Κριτικής, το παράλληλο τμήμα του Φεστιβάλ Καννών για τα νέα ταλέντα του σινεμά, ως μια εξωφρενική καταβύθιση στο camp και το queer σινεμά του σήμερα, καταφέρνοντας και να ξεχωρίσει αλλά και να κερδίσει τελικά το Βραβείο Καλύτερης Ταινίας της 57ης Εβδομάδας Κριτικής.
Διαβάστε εδώ τη γνώμη του Flix για το «Diamantino» των Γκαμπριέλ Αμπράντες και Ντάνιελ Σμιντ
Στην κατηγορία των ταινιών μικρού μήκους, το Πρώτο Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους πήγε στην Ζακλίν Λέντζου και το «Εκτορας Μαλό: Η Τελευταία Μέρα της Χρονιάς» - τρίτη μικρού μήκους ταινία της νεαρής δημιουργού που συνεχίζει με επιτυχία τις διεθνείς διακρίσεις που την φέρνουν ακόμη πιο κοντά στην πρώτη της ταινία μεγάλου μήκους.
Διαβάστε αναλυτικά: Κάννες 2018: Πρώτο βραβείο για το «Εκτορας Μαλό: Η Τελευταία Μέρα της Χρονιάς» της Ζακλίν Λέντζου
Το βραβείο Ανερχόμενου Σταρ κέρδισε ο Φελίξ Μαριτόντ για το «Sauvage» του Καμίλ Βιντάλ-Νακέτ, την ιστορία ενός νεαρού rent boy που προσπαθεί να βρει το δικό του δρόμο μέσα από περιστασιακές ερωτικές συναντήσεις.
To Βραβείο Gan Foundation Award για Διανομή πήγε στην ταινία «Monsieur» της Ροχένα Γκέρα, την ιστορία μιας νεαρής στην Ινδία που εργάζεται για έναν πλούσιο κύριο, ο οποίος μοιάζει να έχει τα πάντα αλλά νιώθει πως δεν έχει τίποτα.
Το Βραβείο του Canal+ για ταινία μικρού μήκους πήγε στο «Un Jour de Mariage» του Ελιάς Μπελκεντάρ, για έναν Γάλλο μικροαπατεώνα που ζει αυτοεξόριστος στην Αλγερία προσπαθώντας να ξεκινήσει μια καινούρια ζωή.
Το Βραβείο της SACD πήγε στην ταινία «Woman at War» του Μπένεντικτ Ερλινγκσον, μια παραγωγή Ισλανδίας, Γαλλίας, Ουκρανίας που αφηγείται την ιστορία της Χάλα, μιας γυναίκας που θα τα βάλει μόνη της με το εργοστάσιο αλουμινίου που έρχεται για να καταστρέψει την αγαπημένη της φύση.