Δυο άντρες, ένα απέραντο δάσος, μια διαδρομή χιλιομέτρων στην αγορίστικη αφέλεια και τις ανατροπές που αγαπάμε. Ο Ντέιβιντ Γκόρντον Γκριν θυμάται τον παλιότερο, καλύτερο εαυτό του.
Tο «La Religieuse» του Γκιγιόμ Νικλού, βασισμένο στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Ντενίς Ντιντερό, διαγωνίζεται για τη Χρυσή Αρκτο στο 63ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου. Τι κρίμα που όλοι θα το θυμούνται (αν το θυμούνται) από την πιο camp πεθαίνες εμφάνιση της Ιζαμπέλ Ιπέρ ως λεσβίας ηγουμένης.
Ξέχαστε την Καμιλ Κλοντέλ της Ιζαμπέλ Ατζανί, αυτή εδώ η εκδοχή ενός κομματιού της ζωής της, είναι όσο ασκητική και σκληρή περιμένετε από μια ταινία του Ντιμόν. Και με μια σπουδαία ερμηνεία από τη Ζιλιέτ Μπινός.
Υπνωτιστικό, τριπαρισμένο, μελαγχολικό, ποιητικό και σέξι, το «Εcholot» του Αθανάσιου Καρανικόλα, που έκανε την πρεμιέρα του στο Forum του 63ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου, είναι μια ταινία προσωπική. Οχι μόνο για το δημιουργό της...
Ο Στίβεν Σόντερμπεργκ, ο σεναριογράφος του Σκοτ Ζ. Μπερνς και οι πρωταγωνιστές του «Side Effects», Τζουντ Λο και Ρούνεϊ Μάρα ήρθαν και παρουσίασαν την ταινία στην 63η Berlinale. Διαβάστε τι είπαν και δείτε βίντεο...
Μια αξιολάτρευτη ταινία γεμάτη υπέροχη ανωριμότητα και κοριτσίστικη ευαισθησία. Και μια κινηματογραφική ενέργεια που δεν μπορεί παρά να είναι μεταδοτική!
Εγινε χθες στο Διεθνές Φεστιβάλ Βερολίνου η sold out πρεμιέρα του «Interior, Leather Bar», της ταινίας στην οποία ο Τζέιμς Φράνκο και ο Τράβις Μάθιους ανακατακατασκευάζουν τις κομμένες σκηνές από το «Ψωνιστήρι» του Γουίλιαμ Φρίντκιν. Kαι θα προσπαθήσουμε να βρούμε λόγια για να το περιγράψουμε...
Με το «Closed Curtain», τη δευτέρη ταινία που κάνει υπό καθεστώς απαγόρευσης από την Ιρανική κυβέρνηση, ο Τζαφάρ Παναχί ανοίγει διάπλατα τις «κουρτίνες» του μυαλού του, μιλώντας για όλα θα τον κάνουν να συνεχίσει να δημιουργεί - κόντρα σε όλους και σε όλα.
Ενα «διστακτικό» θρίλερ τοποθετημένο στη νότια Αφρική μια χώρα που για πολλά χρόνια έβλεπε τα πάντα σε άσπρο και μαύρο. Και που τώρα μοιάζει γεμάτη από γκρίζες, θολές περιοχές.
Το «Στο Λύκο» δεν είναι ένα ντοκιμαντέρ για την Ελλάδα της κρίσης, όπως δηλώνουν οι δύο νεαροί δημιουργοί του, η Χριστίνα Κουτσοσπύρου και ο Βρετανός Αράν Χιους Δεν είναι, όμως, ούτε και μια ταινία μυθοπλασίας για την Ελλάδα της κρίσης. Είναι περισσότερο ένα αποκαλυπτικό αφήγημα της καθημερινότητας μιας άγνωστης πλευράς μιας χώρας που προσπαθεί να κατανοήσει και να επιβιώσει...
Μια χαμηλότονη, ήσυχη, βαθιά θλιμμένη ταινία για έναν μεσήλικα άντρα ανίκανο να δεχτεί ή να εκφράσει αγάπη, που ξετυλίγεται με ποιητική μελαγχολία και καταλήγει σε έναν υπέροχο ψίθυρο ελπίδας.
Μ’ ένα (τι έκπληξη!) πολιτικό ντοκιμαντέρ συμμετέχει ο Κεν Λόουτς στις Ειδικές Προβολές του Φεστιβάλ Βερολίνου και αφήνει τη σοσιαλιστική φωνή του ν’ ακουστεί δυνατά.
Στο ειδικό φύλλο του Greek Issue που κυκλοφόρησε στη διάρκεια του 63ου Φεστιβάλ Βερολίνου, μαθαίνουμε ότι η προτομή του γνωστού Ελληνα δημοσιογράφου Αντώνη Παρασκευά καταστράφηκε σε μια πρωτοφανή εκδήλωση βανδαλισμού. Η συνέχεια στην οθόνη…
Αυτό που καθορίζει τη ζωή ενός άντρα, μάς λέει η ταινία του Κάλιν Πέτερ Νέτζερ, είναι το χρήμα και… η μητέρα του, τουλάχιστον αν ζει στη Ρουμανία. Ή στην Ελλάδα, άλλωστε.
Αν το «Πριν το Ξημέρωμα» μας έκανε να ερωτευθούμε τη φαντασίωση και το «Πριν το Ηλιοβασίλεμα» την πιθανότητα ενός μεγάλου έρωτα, το «Πριν τα Μεσάνυχτα» έρχεται να μας προσγειώσει στην πραγματικότητά του: σκληρά, ωμά, αληθινά. Ερωτεύσιμα.
Στην ταινία της Ελίνας Ψύκου, ένας διάσημος παρουσιαστής της τηλεόρασης σκηνοθετεί την εξαφάνισή του, θέλοντας να ενορχηστρώσει μια μεγαλοπρεπή επιστροφή. Κι ενώ όλοι τον αναζητούν, εκείνος ανακαλύπτει απρόσμενα, σκοτεινά κομμάτια του ίδιου του του εαυτού.
Η ιστορία μίας 60χρονης μόνης γυναίκας που αντιμετωπίζει τη ζωή με θετικό πείσμα, γλυκόπικρη αισιοδοξία και χιούμορ κέρδισε το μέχρι στιγμής πιο δυνατό, ζεστό χειροκρότημα στο Berlinale Palast!