Buzz

Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τετάρτη 17 Μαρτίου

στα 10

Το Flix προτείνει τι να δείτε σήμερα στο σπίτι.

Flix Team
Τι βλέπουμε στο σπίτι την Τετάρτη 17 Μαρτίου

Οσο δεν μπορούμε να πάμε σινεμά, δεν σταματάμε να βλέπουμε ταινίες (και σειρές). Και επιλέγουμε για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για τις μέρες χωρίς αίθουσες στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς


Agnes by Varda 607

«Η Ανιές με τα Λόγια της Βαρντά» (Agnes by Varda, 2019) της Ανιές Βαρντά

Η πολυαγαπημένη «γιαγιά» του γαλλικού και παγκόσμιου σινεμά αφηγείται σε όλα τα παιδιά της, εντός και εκτός οθόνης, το τελευταίο υπέροχο παραμύθι της, ένα απόσταγμα σοφίας το οποίο κανείς δεν μπορεί παρά να παρακολουθήσει μαγεμένος. Η Ανιές Βαρντά ήταν μέχρι το θάνατό της τον περασμένο Μάρτιο σε ηλικία 90 ετών η «γιαγιά» του γαλλικού σινεμά, αλλά ταυτόχρονα ήταν και το αιώνιο κορίτσι του, εκείνη που δημιούργησε τη νουβέλ βαγκ το 1955 με το «Le Pointe Courte» πριν από τον Γκοντάρ, τον Τριφό και τους υπόλοιπους, αλλά και εκείνη που με κάθε της ταινία, μικρού ή μεγάλου μήκους, μυθοπλασίας ή τεκμηρίωσης, έβλεπε τη φόρμα και την αφήγηση σαν ένα παιχνίδι, τους κανόνες του οποίου με ανεμελιά, αλλά και βαθιά γνώση αποδομούσε κι επαναπροσδιόριζε. Διαβάστε ολόκληρη την κριτική του Flix και δείτε το trailer εδώ.

Η ταινία προβάλλεται στις 22.00 στο Cosmote Cinema 2

Tα κορίτσια της μπάντας 607

«Τα Κορίτσια της Μπάντας» (The Girls in the Band, 2011) της Τζούντι Τσόλκιν

Χόρευαν και λικνίζονταν με μίνι φορεματάκια και κοντά σορτς, τρελαίνοντας τους ιδιοκτήτες των κλαμπ και τους πελάτες… και όλα αυτά τα έκαναν, για να παίξουν τη μουσική που τους άρεσε. Το ντοκιμαντέρ αφηγείται τις οδυνηρές, ανείπωτες ιστορίες μεγάλων γυναικείων τζαζ ορχηστρών και τη συναρπαστική, πρωτοποριακή μουσική διαδρομή τους από τα τέλη της δεκαετίας του ’20 έως σήμερα. Αυτές οι απίστευτα ταλαντούχες γυναίκες υπέμειναν σεξισμό, ρατσισμό και με μειωμένες ευκαιρίες για δεκαετίες, συνεχίζουν μέχρι σήμερα να επιμένουν, να εμπνέουν και να αναδεικνύουν τα ταλέντα τους σ’ έναν χώρο που ποτέ δεν τις αποδέχτηκε ισότιμα. Δείτε το trailer.

Το ντοκιμαντέρ είναι διαθέσιμο στο ERTFLIX.

Παρόντες 607

«Παρόντες» του Γιώργου Αυγερόπουλου

Για δύο μέρες ακόμα! Το νεό ντοκιμαντέρ του Γιώργου Αυγερόπουλου μετά το «Agora II - Δεσμώτες» γυρίστηκε κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης και εξετάζει ακριβώς αυτό, όπως αναφέρουν οι δημιουργοί του, «την εξέλιξη και τη διαχείριση της πανδημίας στην Ελλάδα, η οποία πριν προλάβει να επουλώσει τις πληγές της δεκαετούς οικονομικής και κοινωνικής τραγωδίας, κλήθηκε να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη υγειονομική κρίση της πρόσφατης ιστορίας». Μετά την online πρεμιέρα τους το Φεβρουάριο, κατά την διάρκεια του 3ήμερου virtual forum για τη Δημοσιογραφία, που διοργάνωσε το iMEdD (incubator for Media Education and Development), οι «Παρόντες» θα προβάλλονται online και δωρεάν στο parontes.imedd.org για όλους από την Παρασκευή 12 Μαρτίου στις 21.00 και μέχρι και τις 19 Μαρτίου, καθημερινά για τρεις προβολές (στις 19.00, στις 21.00, στις 23.00 και το Σάββατο και την Κυριακή στις 17.00, στις 20.00, στις 23.00). Διαβάστε εδώ περισσότερα για τις online προβολές του ντοκιμαντέρ του Γιώργου Αυγερόπουλου «Οι Παρόντες».

Δασκάλα του Πιάνου 607

«Η Δασκάλα του Πιάνου» (La Pianiste, 2001) του Μίκαελ Χάνεκε

Η Ερικα είναι καθηγήτρια πιάνου. Η καριέρα της ως αρωγός ταλέντων υποδεικνύει τη δική της αποτυχία: στην παραδοσιακά ανδροκρατούμενη μουσική σκηνή της χώρας της, εκείνη παραμένει κάτω από τη σκηνή ως καλοκουρδισμένο όργανο εκμάθησης και όχι ως σολίστας. Αν και άνω των σαράντα, ζει με τη μητέρα της, μία αυταρχική φιγούρα με το σβησμένο βλέμμα του ανθρώπου που θα εκδικηθεί για την ανούσια ύπαρξή του, μην επιτρέποντας σε κανέναν άλλο να ζήσει. Η αρρωστημένη αλληλλοεξάρτησή τους αποτελεί σημείο αναφοράς για την Ερικα. Οταν ένας νεαρός μαθητής της τής εξομολογείται τον έρωτά του, εκείνη τον πλησιάζει με τον μόνο τρόπο που ξέρει: τον σωματικό και ψυχικό πόνο. Οπως όλες οι ταινίες του Μίκαελ Χάνεκε και «Η Δασκάλα του Πιάνου» εξετάζει τη βία. Εδώ η βία γεννιέται από την μήτρα και τρυπώνει μέσα από έναν αρρωστημένο ομφάλιο λώρο, ο οποίος παρέχει φροντίδα, φαγητό και οξυγόνο ταυτόχρονα με κακοποίηση, καταπίεση, ψυχική συρρίκνωση, εξευτελισμό. Μεγάλο Βραβείο Επιτροπής και βραβεία γυναικείας και ανδρικής ερμηνείας, για την Ιζαμπέλ Ιπέρ και τον Μπενουά Μαζιμέλ, στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών του 2001. «Η οικογενειακή βία ως βουβή κραυγή που αντανακλάται από τη μηχανή προβολής στο τεντωμένο πανί σε όποιον αντέχει να κρατήσει τα μάτια ανοιχτά....» Διαβάστε ολόκληρη την κριτική του Flix για τη «Δασκάλα του Πιάνου» και δείτε το trailer εδώ.

Η ταινία είναι διαθέσιμη στα πλαίσια του μεγάλου αφιερώματος στην Ιζαμπέλ Ιπέρ στο Cinobo

Southpaw 607

«O Aριστερόχειρας» (Southpaw, 2015) του Αντουάν Φουκουά

O Τζέικ Τζίλενχαλ δείχνει τους ερμηνευτικούς του μύες! Αν και αριστερόχειρας, ο Μπίλι «The Great» Χόουπ έχει κατακτήσει την κορυφή της κατηγορίας ελαφριών βαρέων βαρών στο αμερικανικό πρωτάθλημα πυγμαχίας, χάρη κυρίως στην χαρακτηριστική επιθετική κίνηση ‘southpaw’, και μοιάζει να τα έχει όλα: μία εντυπωσιακή καριέρα, μια υπέροχη οικογένεια, και έναν υπερπολυτελή τρόπο ζωής. Η ιδανική ζωή του, όμως, καταρρέει όταν ένα τραγικό συμβάν τον βυθίσει στον εθισμό του στο αλκοόλ και του στοιχίσει την καριέρα του, αλλά και την κηδεμονία της κόρης του. Εκεί που όλα μοιάζουν χαμένα, ένας πρώην μποξέρ, ιδιοκτήτης πλέον ενός φτωχικού συνοικιακού γυμναστηρίου, τον παίρνει υπό την προστασία του και τον βοηθά να βρει πάλι τον δρόμο του προς την κορυφή. Αντιμέτωπος με την δυσκολότερη μάχη της ζωής του, ο Μπίλι θα πρέπει να κυριεύσει τους δαίμονές του και να μάθει ότι μερικές φορές ο μεγαλύτερος αντίπαλός σου είναι ο εαυτός σου. Διαβάστε ολόκληρη την κριτική του Flix και δείτε το trailer εδώ.

Προβάλλεται στις 22.00 στο MEGA

The Drop 607

«Η Συγκάλυψη» (The Drop, 2014) του Μίκαελ Ρόσκαμ

Ο Μπομπ είναι ένας λιγομίλητος, ογκώδης άντρας: το μέγεθος και το στιλ του υπονομεύονται από την πρώτη στιγμή του φιλμ, όταν, βράδυ στη γειτονιά του στην αθέατη πλευρά της Νέας Υόρκης, σώζει από τα σκουπίδια ένα αβοήθητο κουτάβι. Το σκυλάκι ανήκει στην γκαρσόνα Νάντια κι αυτή η γνωριμία δε θα του βγει σε καλό. Ο Μπομπ δουλεύει μπαρ στο μαγαζί του ξαδέλφου του, του Μαρβ, ενός πρώην μικροαπατεώνα που έχει πάρει τον κατά δύναμη ίσιο δρόμο. Ο Μαρβ συνεργάζεται και τώρα, όπως πάντα, με την τοπική μαφία, μόνο που αυτή πια δεν είναι η ιταλική, αλλά η τσετσένικη. Το μπαρ του χρησιμοποιείται, όπως κι όλα της γειτονιάς, κυκλικά, για να συγκεντρώνει κάθε τόσο τα παράνομα χρήματα των στοιχημάτων και να τα αποδίδει στην κεφαλή της νέας «οικογένειας». Μια ληστεία στο μπαρ θα παγιδεύσει τον Μπομπ ανάμεσα στη δαγκάνα των Τσετσένων και της αστυνομίας, όσο ο παλιός εραστής της Νάντια τον καταδιώκει με ζήλο. Χαρακτηριστικό νεο-νουάρ, βασισμένο στο διήγημα «Animal Rescue» του («Gone Baby Gone», «Mystic River», «Shutter Island») Ντένις Λεχέιν. Διαβάστε ολόκληρη την κριτική του Flix και δείτε το trailer εδώ.

Προβάλλεται στις 23.45 στο ΟΡΕΝ


Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για τις μέρες χωρίς αίθουσες στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς