Η ομάδα του Flix επιλέγει για εσάς ό,τι πιο ενδιαφέρον μπορεί να βρεθεί σε τηλεόραση, πλατφόρμες και φεστιβάλ.
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς.
«Οι Νύχτες μου Μακριά σου» (My Blueberry Nights, 2007) του Γουόνγκ Καρ-Βάι | Διαθέσιμο από σήμερα στην πλατφόρμα του Cinobo
Μετά από έναν σκληρό χωρισμό, η Ελίζαμπεθ ξεκινάει ένα ταξίδι στην Αμερική, αφήνοντας πίσω της μια ζωή γεμάτη αναμνήσεις, ένα όνειρο και τον συναισθηματκό καινούργιο της φίλο, ιδιοκτήτη ενός καφέ. Αναζητά τρόπο να γιατρέψει την πληγωμένη της καρδιά. Δουλεύοντας ως γκαρσόνα σε διάφορες περιοχές της χώρας, η Ελίζαμπεθ γνωρίζεται με ανθρώπους που έχουν μεγαλύτερα βάσανα από την ίδια, όπως ο ανήσυχος μπάτσος και η ψυχρή του γυναίκα και μια άτυχη τζογαδόρα με ανοιχτούς λογαριασμούς. Μέσα απ΄ αυτούς, η Ελίζαμπεθ θα νοιώσει το πραγματικό μέγεθος της μοναξιάς και του κενού και θ’ αρχίσει να συνειδητοποιεί ότι το δικό της ταξίδι είναι μέρος μιας βαθύτερης εσωτερικής αναζήτησης.
H αγγλόφωνη πικρά ρομαντική δραμεντί του Καρ-Βάι μπορεί να μην είναι εφάμιλλη της υπόλοιπης φιλμογραφίας τους, ένα λαμπερό, δυνατό καστ, την γοητευτική εικαστική του υπογραφή και τις υπέροχες μουσικές της Νόρα Τζόουνς. Ο,τι πρέπει για Δευτέρα βράδυ.
«Nitram» (2021) του Τζάστιν Κερζέλ | Novacinema 1 στις 00.20
Ηταν Κυριακή 28 Απριλίου του 1996, όταν στο Broad Arrow Cafe στο Πορτ Αρθουρ, μια από τις πιο ιστορικές και τουριστικές τοποθεσίες της Τασμανίας, ένας 28χρονος νεαρός με ξανθά μαλλιά μπήκε στο εσωτερικό του εστιατορίου και άρχισε να πυροβολεί. Θα αφαιρούσε τη ζωή από 35 άτομα και θα τραυμάτιζε ακόμη 23, σε μια σφαγή που όμοια της δεν θα γνώριζε ποτέ η σύγχρονη ιστορία της Αυστραλίας, αφορμή και αιτία για μια ριζική αναθεώρηση της οπλοχρησίας στην ήπειρο - που, έχει κι αυτό τη σημασία του, δεν συνέβη ποτέ. Ο Μάρτιν Μπράιαντ θα έμενε στην ιστορία ως ο αυτουργός του μακελειού, ένας ακόμη 30χρονος που δεν μεγάλωσε ποτέ πραγματικά, παραμένοντας στο περιθώριο της κοινωνίας και της «κανονικότητας» ως ένα δυσλειτουργικό παιδί που του άρεσε να παίζει με τα πυροτεχνήματα. Μοναχικός και ακοινώνητος, μεγάλωσε με τους γονείς του και γνώρισε για πρώτη φορά την πιθανότητα μιας άλλης ζωής όταν ξεκίνησε μια έντονη, παράδοξη σχέση με μια πλούσια κληρονόμο που του άφησε την περιουσία της. Το άδοξο και τραγικό τέλος αυτής της σχέσης αλλά και η κατάθλιψη του πατέρα του ήταν με κάποιον τρόπο και η αρχή του τέλους για μια διαδρομή χωρίς επιστροφή που τον οδήγησε σε εκείνη τη μοιραία απόφαση: να εκδικηθεί αθώους ανθρώπους για ένα αίσθημα αδικίας που ένιωθε να τον εμποδίσει να ζήσει σαν αυτούς.
Ο Τζάστιν Κερζέλ ακτινογραφεί με συγκρατημένη ακρίβεια έναν από τους πιο διαβόητους μακελάρηδες στη σύγχρονη ιστορία της Αυστραλίας, με τον Κέιλεμπ Λάντρι Τζόουνς να κερδίζει δίκαια το Βραβείο Ανδρικής Ερμηνείας στο 74ο Φεστιβάλ Καννών. Διαβάστε την κριτική του Flix
«Το Τρίτο Εγκλημα» (The Third Murder, 2018) του Χιροκάζου Κορεέντα | Διαθέσιμο στην πλατφόρμα του ERTFLIX
Η ιστορία του ξεκινά με έναν φόνο που βλέπεις ξεκάθαρα και για τον οποίο δεν έχεις καμιά αμφιβολία ποιος τον διέπραξε. Βλέπεις ακόμη και το πρόσωπο του δολοφόνου, του μεσήλικα Μισούμι καθώς σκοτώνει με ένα χτύπημα στο κεφάλι το πρώην αφεντικό του, στην όχθη ενός ποταμού και στη συνέχεια βάζει φωτιά στο πτώμα. Οταν ο δικηγόρος Σιγκεμόρι κληθεί από το δικό του αφεντικό να αναλάβει την υπόθεση, ο Μισούμι έχει ήδη ομολογήσει το έγκλημα και η μόνη τους υπερασπιστική γραμμή έχει να κάνει με την προσπάθειά τους να αποφύγουν την θανατική καταδίκη για τον πελάτη τους. Ομως αυτό που αρχικά φαίνεται να είναι μια πολύ απλή υπόθεση σύντομα αποκτά περισσότερες αποχρώσεις, καθώς ο Μισούμι είχε διαπράξει έναν ακόμη φόνο πριν από τριάντα ολόκληρα χρόνια, για τον οποίο είχε καταδικαστεί από τον πατέρα του Σιγκεμόρι. Και κυρίως γιατί σε κάθε επίσκεψη των δικηγόρων του στην φυλακή, ο κατηγορούμενος μοιάζει να έχει μια διαφορετική εκδοχή της ιστορίας να αφηγηθεί.
Ο σπουδαίος Ιάπωνας σκηνοθέτης Χιροκάζου Κορεέντα («Κλέφτες Καταστημάτων») υπογράφει ένα διαφορετικό δικαστικό δράμα. Διαβάστε την κριτική του Flix
«Κάτω Από το Δέρμα» (Under the Skin, 2014) του Τζόναθαν Γκλέιζερ | Cosmote TV 2 στις 23.40
Eνα εξωγήινο πλάσμα κατεβαίνει στη Γη με τη μορφή μιας γοητευτικής και αισθησιακής γυναίκας. Περιπλανώμενη στους απομονωμένους αυτοκινητόδρομους της Σκωτίας, μoναδικός της στόχος είναι να «ψαρεύει» ανυποψίαστους άνδρες, θηράματα τους για το σαρκοφάγο είδος της Σύντομα όμως, αρχίζει να δένεται συναισθηματικά με τους γήινους κάτι που θα την φέρει σε σύγκρουση με την φυλή της.
Μπείτε – με δική σας ευθύνη – στο σύμπαν της παραισθησιογόνας ταινίας του Τζόναθαν Γκλέισερ, που απλώνεται σαν οργασμικός εφιάλτης γύρω απο μία από τις πιο θαρραλέες γυναικείες ερμηνείες που είδαμε ποτέ. Αυτή της Σκάρλετ Τζοχάνσον.
«The Young Victoria» (2009) του Ζαν Μαρκ Βαλέ | Open στις 21.00**
H 18χρονη Βικτώρια, βρίσκεται στο επίκεντρο της βασιλικής διαμάχης για την εξουσία. Ενώ όλοι προσπαθούν να κερδίσουν την εύνοιά της, η μητέρα της, Δούκισα του Κεντ, την κρατάει σε απόσταση από την αυλή. Παράλληλα, ο Βασιλιάς Λεοπόλδος του Βελγίου και θείος της Βικτώρια, πατρονάρει τον γοητευτικό ανιψιό του Άλμπερτ, για να κερδίσει την καρδιά της. Ομως η Βικτώρια και ο Άλμπερτ έχουν κουραστεί να δέχονται εντολές από τους άλλους. Και αφού η Βικτώρια γίνεται Βασίλισσα της Αγγλίας, αναπτύσσεται μεταξύ τους μια ουσιαστική σχέση ζωής.
Ο (αδικοχαμένος) Καναδός σκηνοθέτης κατέγραψε με το δικό του βλέμμα τα νεανικά χρόνια μίας Βασίλισσας που έμεινε στην ιστορία ως μία ψυχρή ηγεμόνας. Η Εμιλι Μπλαντ, όπως πάντα, εξαιρετική σε έναν από τους πρώτους πρωταγωνιστικούς ρόλους της καριέρας της.
13o Ethnofest συνεχίζει τις προβολές του online
Οσοι δεν παρακολουθήσατε τις επιλογές του φετινού Ethnofest στις αίθουσες, μπορείτε ακόμα να δείτε ταινίες στην πλατφόρμα του φεστιβάλ.
Οπως το υπέροχο βραζιλιάνικο ντοκιμαντέρ «Ανθίζοντας στην Ασφαλτο» (Germino Pétalas no Asfalto) των Κοράσι Ρουίζ και Χούλιο Μάτος.
Διαβάστε περισσότερα για τη διοργάνωση: Το 13ο Ethnofest ανατρέπει την αφήγηση
Βλέπουμε στο Σπίτι: Αναζητήστε όλες τις προτάσεις του Flix για το σπίτι στην ειδική ενότητα «Βλέπουμε στο Σπίτι» που ανανεώνεται συνεχώς