Ο Αύγουστος στον OTE TV δίνει διέξοδο στην τηλεοπτική ρουτίνα της ειδησεογραφίας και θερινό τόνο με πρεμιέρες ταινιών και τηλεοπτικών σειρών που αντέχουν στο μακρύ καυτό ελληνικό καλοκαίρι.
The Honourable Woman - Κάθε Τετάρτη από τις 5 Αυγούστου στο OTE CINEMA 2
Ο σημαντικότερος λόγος για να δεις το «The Honourable Woman» είναι φυσικά η παρουσία της Μάγκι Τζίλενχαλ, μιας σπουδαίας ηθοποιού που βρήκε στη σειρά που δημιούργησε και σκηνοθέτησε ο Χιούγκο Μπλικ τον ρόλο που αναζητούσε για να επιδείξει το ταλέντο που όλοι γνώριζαν ότι έκρυβε μέσα της, αλλά που η κινηματογραφική βιομηχανία δεν θέλησε ποτέ να εκμεταλλευτεί στο έπακρο - με μοναδικές εξαίρεσεις τις υπέροχες ερμηνείες της στη «Γραμματέα» του 2002 και το «Sherrybaby» του 2006. Στο «The Honourable Woman» που της χάρισε δίκαια τη Χρυσή Σφαίρα Α' Γυναικείου Ρόλου σε Μίνι Σειρά και έκανε τους κριτικούς να τη λατρέψουν ακόμη περισσότερο, η Τζίλενχαλ υποδύεται τη Νέσα Στάιν, κληρονόμο μιας οικονομικής αυτοκρατορίας η οποία αποφασίζει να χρησιμοποιήσει την εξουσία της ώστε να προωθήσει την ειρήνη στη Μέση Ανατολή μετά την αποκάλυψη των σκοτεινών συναλλαγών και της εμπορίας όπλων –που το Ισραήλ χρησιμοποιούσε εναντίον των Παλαιστινίων– στα οποία εμπλέκεται η οικογένειά της. Σε οκτώ επεισόδια που παρακολουθείς με κομμένη την ανάσα, μια σύγχρονη πολιτική Οδύσσεια γίνεται η προσωπική διαδρομή μιας γυναίκας προς τη δικαίωση. Κάθε Τετάρτη από τις 5 Αυγούστου στο OTE CINEMA 2 θα προβάλλονται back to back δύο επεισόδια της σειράς.
Διαβάστε εδώ περισσότερα για τη Μάγκι Τζίλενχαλ και το «The Honourable Woman».
Interstellar του Κρίστοφερ Νόλαν - Από τις 17 έως και τις 23 Αυγούστου στην υπηρεσία OTE CINEMA On Demand
Σε ένα μέλλον όπου το περιβάλλον έχει καταστραφεί, και η τροφή γίνεται όλο και πιο σπάνιο αγαθό, ένα ταξίδι πέρα από το γαλαξία είναι το μόνο που μπορεί να προσφέρει ελπίδα στην ανθρωπότητα.Μια ομάδα εξερευνητών, θα αναλάβουν την πιο σημαντική και ηρωική αποστολή στην ανθρώπινη ιστορία: να ταξιδέψουν, μέσω μιας πύλης στο χρόνο, πέρα από τους φυσικούς περιορισμούς, για να ανακαλύψουν αν η ανθρωπότητα έχει μέλλον ανάμεσα στα αστέρια. Οπως μια χωροχρονική τρύπα που διπλώνει τον χρόνο για να σε μεταφέρει από το σημείο Α κάπου εντελώς διαφορετικά, έτσι και η ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν σε εισάγει στο σύμπαν της -και είναι ένα ευρύ, βαθύ, ανεξερεύνητο σύμπαν- μέσω της επιστημονικής φαντασίας για να σε ταξιδέψει κάπου πολύ πιο μακριά. Εκεί που το σινεμά δεν έχει πάει ποτέ, ή τουλάχιστον δεν έχει πάει με τόσο φιλόδοξο, συναρπαστικό, μεγαλειώδη, ακαταμάχητο τρόπο. Το «Interstellar» δεν είναι μια τυπική ταινία επιστημονικής φαντασίας, με τον ίδιο τρόπο που το «2001» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ δεν ήταν απλά μια ταινία επιστημονικής φαντασίας. Πείτε ότι θέλετε για την σύγκριση, έχετε κάθε δικαίωμα να διαφωνήσετε ή να συμφωνήσετε, ακόμη κι αν το φίλτρο της απόστασης ή της γενικής αποδοχής δεν έχει ακόμη βρει εφαρμογή στο φιλμ του Νόλαν, όμως ο,τι κι αν τα χωρίζει, υπάρχει κάτι που τα ενώνει βαθύτερα απ΄οποιαδήποτε καλλιτεχνική ή θεματική συγγένεια. Οπως κι ο Κιούμπρικ έτσι κι ο Νόλαν ωθούνται μόνο από το όραμα τους, από την ανάγκη τους να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό, από την επιθυμία τους να κάνουν ένα δημοφιλές σινεμά που οι φιλοδοξίες του δεν εξαντλούνται στο να το δουν όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι.
Διαβάστε εδώ αναλυτικά τη γνώμη του Flix για το «Interstellar» του Κρίστοφερ Νόλαν.
Eνα Περιστέρι Eκατσε σε Ενα Κλαδί Συλλογιζόμενο την Υπαρξή του του Ρόι Αντερσον - 27 Αυγούστου στο OTE CINEMA 1HD
Σαν να' ναι οι σύγχρονοι Δον Κιχώτης και Σάντσο Πάντσα, οι Σαμ και Τζόναθαν, δύο πλανόδιοι πωλητές που εμπορεύονται ασυνήθιστα «παιχνίδια», μας μεταφέρουν σε μια καλειδοσκοπική περιπλάνηση στο ανθρώπινο πεπρωμένο. Αλλά και την καθημερινότητά μας, μέσα απόστιγμές μικρές ή σπουδαίες, έναν θάνατο ή ένα φιλί και από πράξεις τραγικές ή αστείες. Ή συχνά και τα δύο μαζί. Οι ταινίες του Ρόι Αντερσον προσλαμβάνονται από τα μάτια, μα δεν αποκωδικοποιούνται από το μυαλό, δεν επικάθονται στο θυμικό, δεν ερεθίζουν το συναίσθημα. Αντίθετα μοιάζουν να διαπερνούν με σχεδόν μαγικό τρόπο τον θεατή για να βυθιστούν κάπου πολύ πιο εσωτερικά, σε κάτι που θα μπορούσε να είναι η ουσία μας και η οποία είναι στ΄αλήθεια υπερβολικά πολύπλοκη, μπερδεμένη και βαθιά για να μπορέσεις να την ορίσεις. Το βραβευμένο με τον Χρυσό Λέοντα στο 71ο Διεθνές Φεστιβάλ Βενετίας, «Eνα Περιστέρι Eκατσε σε Ενα Κλαδί Συλλογιζόμενο την Υπαρξή του» δοκιμάζει να κάνει ακριβώς αυτό, το δηλώνει ξεκάθαρα από τους τίτλους της αρχής, αφού αυτοπροσδιορίζεται ως το κλείσιμο μιας τριλογίας (που ξεκίνησε με τα «Τραγούδια από τον Δεύτερο Οροφο» και συνεχίστηκε με το «Εμείς οι Ζωντανοί») για το τι «σημαίνει να είσαι άνθρωπος».Αν αναζητάτε μια απάντηση μέσα στο φιλμ, μια απάντηση που θα μπορούσαμε εύκολα να βάλουμε σε λέξεις, τότε ο Αντερσον θα σας απογοητεύσει. Ομως η ταινία του, θα σας βοηθήσει να το νιώσετε, ή καλύτερα να ψηλαφίσετε αυτήν την τόσο απροσδιόριστη ποιότητα της ανθρωπιάς, πατώντας μέσα από τις μικρές ιστορίες που την συνθέτουν, σαν τα δάχτυλα ενός μεταφυσικού μαέστρου, τα πλήκτρα της ίδιας σας της ύπαρξής. Κι αυτό που θα ακούσει ο καθένας, με την διαίσθηση και το ένστικτό του, θα είναι κάτι τόσο προσωπικό και μοναδικό σαν το ψυχολογικό του αποτύπωμα.
Lovelace των Ρομπ Επστάιν και Τζέφρι Φρίντμαν - 28 Αυγούστου στο OTE CINEMA 2
Με πρωταγωνίστρια τη θρυλική Λίντα Λάβλεϊς, πρωταγωνίστρια στο «Βαθύ Λαρύγγι» που άλλαξε τα mainstream όρια του πορνό στην δεκατία του '70, η ταινία των Ρομπ Επστάιν και Τζέφρι Φρίντμαν («The Times of Harvey Mlik», «Cellyloid Closet») εντοπίζεται στα πρώτα χρόνια της καριέρας της, όταν στα 21 παντρεύτηκε τον Τσακ Τρέινορ, γοητευτικό τυχοδιώκτη που την εκμεταλλεύτηκε ώσπου να ξεζουμίσει την τελευταία δεκάρα από την εμφάνισή της και την... επιδεξιότητά της στο στοματικό σεξ, αλλά και της ασκούσε σωματική βία και ψυχολογικό πόλεμο. Η ταινία παρουσιάζει τις σχέσεις αιτιότητας της ζωής της Λίντα Λάβλεϊς με τρόπο αφελή (η μητέρα της την καταπίεζε, ο πατέρας σιωπούσε), σχηματίζοντας μια μάλλον κλισέ ιστορία αυτοδικαίωσης, ένα ανθρώπινο success story με απρόβλεπτες παραμέτρους αλλά συνηθισμένη ζωή, αφήνοντας την Αμάντα Σέιφριντ να κρατά στιβαρά στους ώμους της τον άγνωστο μύθο μιας γυναίκας που άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε το σεξ - τουλάχιστον κινηματογραφικά.
Η Γυναίκα του Πέμπτου του Πάβελ Παβλικόφσκι - 31 Αυγούστου στο VILLAGE CINEMA HD
Ο Τομ Ρικς είναι συγγραφέας – έχει γράψει ένα βιβλίο κι από τότε δε βρίσκει τη δύναμη ή την έμπνευση να ξαναγράψει. Αμερικανός, φτάνει στο Παρίσι για να ξανασυναντήσει την κόρη του που ζει με τη μητέρα της. Ωστόσο η τύχη δεν είναι με το μέρος του Τομ κι έτσι καταλήγει, γρήγορα και ακούσια, μπλεγμένος με την τοπική μαφία, ενώ προσπαθεί απεγνωσμένα να ξανακερδίσει την προηγούμενη, καλή ζωή του. Μπαινοβγαίνοντας στα παλιά κτίρια του Παρισιού, κοιτώντας την πόλη από την πίσω, την άσχημη πλευρά της, ο Πάβελ Παβλικόφσκι του πολυβραβευμένου «Ida» χτίζει ένα αινιγματικό, ατμοσφαιρικό ψυχολογικό θρίλερ που αντηχεί έντονα Πολάνσκι. Η ιστορία στρέφεται γύρω από τον Τομ, τον αποτυχημένο συγγραφέα που με αδιάκοπες λάθος επιλογές, βυθίζεται ολοένα και πιο βαθειά στον υπόκοσμο, της αληθινής ζωής αλλά και του μυαλού του. Από τα ανοιχτά, εξωτερικά πλάνα, η κάμερα του Παβλικόφσκι εντοπίζει σε όλο και πιο μικρούς, κλειστοφοβικούς χώρους. Οπου κι αν βρίσκεται ο ήρωας, είναι χωρισμένος από τον υπόλοιπο κόσμο, μ’ έναν τοίχο, μια κολώνα, μια πόρτα, μια γραμμή. Μια γκρίζα πόλη και πολύ κοντινά πλάνα σ’ ένα σκοτεινό ήρωα σε αδιέξοδο.
Διαβάστε αναλυτικά τη γνώμη του Flix για τη «Γυναίκα του Πέμπτου» του Πάβελ Παβλικόφσκι.
Banshee 1ος,2ος και 3ος κύκλος - 17 με 31 Αυγούστου στο OTE CINEMA 4HD
Eνας κατάδικος χωρίς όνομα αποφυλακίζεται και ξεκινά το δρόμο του προς την περιοχή των Aμις, κάπου στα ανοιχτά της Πενσιλβάνια, σε μια μικρή φανταστική πόλη ονόματι Μπάνσι. Η πόλη αυτή έχει τον σερίφη της, έχει τον ιδιοκτήτη σαλούν (έναν άλλον πρώην κατάδικο ονόματι Σούγκαρ που παίζει ο Φράνκι Φεζόν του «Wire»), έχει τις γυναίκες, τους σκληρούς άντρες που προκαλούν αλλήλους σε μονομαχίες- είναι ένα κανονικότατο γουέστερν. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Γιατί σε μια από αυτές τις συμπλοκές στο μπαρ του Σούγκαρ ο νέος σερίφης της πόλης, που μόλις έχει φτάσει και κανείς δεν ξέρει ποιος είναι ή πώς μοιάζει, σκοτώνεται. Ο ήρωάς μας κρύβει το πτώμα και παίρνει την ταυτότητά του. Και γίνεται ακόμα καλύτερο. Ο παλιός του μεγάλος έρωτας, η Κάρι, πάλαι ποτέ Ανα (παιγμένη από τη γοητευτική Ιβάνα Μιλίσεβιτς), είναι τώρα παντρεμένη με τον δημόσιο κατήγορο, κάνοντας τα πράγματα ακόμα πιο πολύπλοκα για τον νέο μας κατάδικο-που-έγινε-σερίφης Λούκας Χουντ. Αυτό είναι το νέο του όνομα και τον υποδύεται ο Αντονι Σταρ, τον οποίον δεν γνωρίζαμε προηγουμένως αλλά είναι απολύτως τέλειος για αυτό το ρόλο. Pulp, παλιομοδίτικο με την καλή έννοια και ξέφρενα απολαυστικό, το «Banshee» υπογράφεται από τον Αλαν Μπολ και σε κάνει να κολλάς χωρίς κανένα ενδοιασμό. Παρακολουθήστε τους τρεις πρώτους κύκλους του «Banshee» από τις 17 έως και τις 31 Αυγούστου στο OTE CINEMA 4HD κάθε μέρα από τις 22.00 με διπλό επεισόδιο.
Διαβάστε εδώ περισσότερα για τον εκρηκτικό τρίτο κύκλο του «Banshee».
Αφιέρωμα Αγρια Δύση - Κάθε Τρίτη στις 22.00 στο OTE CINEMA 2
Για κάθε Τρίτη του Αυγούστου, δύο γουέστερν ανοίγουν το δρόμο για την Αγρια Δύση, μέσα από ταινίες πιο κλασικές και από τον ίδιο τους το μύθο. Στις 4 Αυγούστου προβάλλεται το παραγνωρισμένο αλλά σπουδαίο «Two Mules for Sister Sara» (1970) του Ντον Σίγκελ με τον Κλιντ Ιστγουντ και την Σίρλεϊ ΜακΛέιν και το απολαυστικό «City Slickers» (1991) του Ρον Αντεργουντ με τον Μπίλι Κρίσταλ και τον Τζακ Πάλανς στο ρόλο που του χάρισε το Οσκαρ Β' Ανδρικού Ρόλου. Στις 11 Αυγούστου, το κλασικό «The Magnificent Seven» (1960) του Τζον Στέρτζες υπενθυμίζει το ευρηματικό ριμέικ των «Επτά Σαμουράι» του Ακίρα Κουροσάουα με all-star cast τους Γιουλ Μπρίνερ, Στιβ ΜακΚουίν, Ελάι Γουάλας και Τσαρλς Μπρόνσον και έρχεται ως ιδανικός πρόλογος για τη σάτιρα «A Million Ways to Die in the West» (2014) του Σεθ ΜακΦάρλαν. Στις 18 Αυγούστου o Κλιντ Ιστγουντ σε ένα από τα καλύτερα γουέστερν που πρωταγωνίστησε ποτέ, το «Hang 'em High» (1968) του Τεντ Ποστ και ο Τζον Γουέιν που πρωταγωνιστεί και σκηνοθετεί το «The Alamo» (1960) με συμπρωταγωνιστή τον Ρίτσαρντ Γουίντμαρκ. Στις 25 Αυγούστου προβάλλονται το «A Fistful of Dynamite» (1971) του Σέρτζιο Λεόνε με τον Ροντ Στάιγκερ και τον Τζέιμς Κόμπερν και το «Butch Cassidy and the Sundance Kid» (1971) του Τζορτζ Ρόι Χιλ με το αξεπέραστο δίδυμο των Πολ Νιούμαν και Ρόμπερτ Ρέντφορντ. Σελώστε τ' άλογα και φύγαμε...
Tags: OTE TV