Η πιο περίεργη ταινία που έχουμε δει μέχρι στιγμής στο 70ό Φεστιβάλ Βενετίας είναι ταυτόχρονα και ένας θαρραλέος προσωπικός θρίαμβος της Σκάρλετ Γιόχανσον.
Λογοκριμένο στη Νότια Κορέα, εκτός συναγωνισμού στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας που πέρσι του χάρισε το Χρυσό Λέοντα για το «Pieta», το «Moebius» του Κιμ Κι Ντουκ βλέπεται - κυριολεκτικά - μόνο με τα μάτια κλειστά.
Από την ώρα που οι πρώτοι δημοσιογράφοι είδαν το «Miss Violence» στην πρεμιέρα του στο 70ό Φεστιβάλ Βενετίας, τα social media ανακηρύσσουν την ταινία του Αλέξανδρου Αβρανά στο πιο πολυσυζητημένο γεγονός - μέχρι τώρα - της διοργάνωσης.
To Flix συνάντησε τον Ντάνιελ Ράντκλιφ, που βρίσκεται στο 70ό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας για να παρουσιάσει το «Kill Your Darlings» του Τζον Κροκίδας στο οποίο υποδύεται τον Αλεν Γκίνσμπεργκ.
Ας ξεχάσουμε μια για πάντα τον δημιουργό του «Brazil», του «12 Monkeys». Ο Τέρι Γκίλιαμ του 2013 δεν έχει πλέον καμία πρωτότυπη ιδέα για το τι είναι φαντασία, δυστοπικό μέλλον και χιούμορ...
Μισή ώρα μαζί με τη Τζούντι Ντεντς ίσως δεν είναι αρκετή για να ρουφήξεις όλη τη συσσωρευμένη σοφία μιας υπέροχης γυναίκας που ξέρει ακριβώς τι σημαίνει να γίνεσαι 80 σε λιγότερο από έναν χρόνο. Είναι όμως υπέρ αρκετή για να υποκλιθείς σε μια από τις σπουδαιότερες εν ζωή ηθοποιούς στον πλανήτη.
Δουλεύοντας πρώτη φορά σε ένα σενάριο όχι γραμμένο από τον ίδιο και βασισμένο σε ένα θεατρικό έργο, ο Ξαβιέ Ντολάν καταφέρνει να συγκρατήσει αρκετά το ναρκισσισμό και τη βιντεοκλιπίστική μανιέρα του, φτιάχνοντας ένα άνισο αλλά δυνατό δράμα χαρακτήρων.
Η ξαφνική είδηση πως ο Χαγιάο Μιγιαζάκι εγκαταλείπει το σινεμά κάνει τη συμμετοχή της τελευταίας του ταινίας, του αριστουργηματικού έτσι κι αλλιώς «The Wind Rises» στο διαγωνιστικό τμήμα του 70ού Διεθνούς Φεστιβάλ της Βενετίας το μεγαλύτερο γεγονός ολόκληρης της διοργάνωσης.
Μια οικογενειακή τραγωδία γίνεται η αφορμή για μια κλειστοφοβική και σκληρή ταινία πάνω στην ενδοοικογενειακή βία στη δεύτερη σκηνοθετική απόπειρα του Αλέξανδρου Αβρανά που κρατά ψηλά το ηθικό του νέου ελληνικού σινεμά.
Ολοι όσοι κατέφθασαν με τα πλωτά ταξί, πόζαραν στο κόκκινο χαλί, προκάλεσαν στις συνεντεύξεις Τύπου και έκλεψαν τους προβολείς τις πρώτες μέρες του 70ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, σ' ένα φωτογραφικό αφιέρωμα.
Πρόσωπο του 70ού Φεστιβάλ από χθες που προβλήθηκε στο διαγωνιστικό πρόγραμμα το «Child of God», ο Τζέιμς Φράνκο κάνει φιλότιμες προσπάθειες για να ξεκινήσουμε να τον παίρνουμε στα σοβαρά.
Δεν υπάρχει ούτε κλάσμα δευτερολέπτου στη νέα ταινία του Χαγιάο Μιγιαζάκι που να μην αποδεικνύει πως ο Ιάπωνας δημιουργός του είναι ικανός να αποδείξει πως όλη η ομορφιά του κόσμου μπορεί να κρύβεται μέσα σε μια και μόνο ταινία.
Κάνοντας αυτό που ξέρει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο σύγχρονό του, ο Στίβεν Φρίαρς μετατρέπει μια σπαρακτική αληθινή ιστορία σε μια αφοπλιστική δραμεντί, κερδίζοντας ένα τεράστιο χειροκρότημα στην πρώτη του προβολή στη Βενετία.
Γυρίζοντας τη μία ταινία πίσω από την άλλη, ο Τζέιμς Φράνκο φτάνει στο Διαγωνιστικό Τμήμα της Βενετίας με την πιο ενδιαφέρουσα σκηνοθετική του απόπειρα.
Πάνω που όλοι πίστευαν πως η τελευταία επίσκεψη της Λίντσεϊ Λόχαν στην κλινική αποτοξίνωσης είχε πετύχει και πως η παρουσία της στο 70ό Φεστιβάλ Βενετίας θα ήταν το γεγονός της διοργάνωσης, η Λίντσεϊ Λόχαν έλαμψε και αυτή τη φορά δια της απουσίας της.
Στον πρώτο μεγάλο, πρωταγωνιστικό ρόλο της καριέρας της, η Μια Γουασικόφσκα υποδύεται στο «Tracks» του Τζον Κάραν την Ρόμπιν Ντέιβιντσον, που το 1977 ταξίδεψε μόνη της στην έρημο της Αυστραλίας. Στο Flix μίλησε για την εμπειρία της και όλα όσα την κάνουν να νιώθει τυχερή.
Εχοντας απορριφθεί από όλα τα μεγάλα κινηματογραφικά φεστιβάλ, το «The Canyons» φτάνει στη Βενετία για να αποδείξει πως ο χαρακτηρισμός «κακό» στην περίπτωσή του είναι πολύ... λίγος.
Αποδομώντας μια απλή ιστορία οικογενειακής κακοποίησης, το «The Police Officer's Wife» του Γερμανού Φίλιπ Γκρένινγκ είναι μια πανέμορφη αλλά εξαντλητική κινηματογραφική άσκηση, ικανή να εντυπωσιάσει τόσο την κριτική επιτροπή του Φεστιβάλ Βενετίας και να διεκδικήσει μέχρι και τον Χρυσό Λέοντα.